Meiden die al langer dan 1/2 jaar bezig zijn opzoek naar een bevrucht ei???

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by bezigbijtje, Aug 30, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Onewish

Onewish VIP lid

Jul 15, 2010
    8,373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    #3681 Onewish, Dec 12, 2011
    Last edited: Dec 12, 2011
    ohh zo oke haha :D maar ligt er ook maar net aan, hoe je verleden & achter grond zijn , of je al volwassen bent in je gedrag of niet......niet alle 20-ers zullen zo reageren. :)

2. jo1984

jo1984 Niet meer actief

oww wauwww!!! Je voelt je beebkes, hoe bijzonder!!!!
    Is idd wel fijn om even niet te hoeven braken hihi. Heb direct zoiets van; kan wel weer aan het werk :D maar nog maar even afwachten hoe het blijft gaan. Ik eet ook direct na het opstaan een cracker, helpt niks hihi
    Het is idd typisch een reactie voor een 20-jarige, maar desalniettemin vond ik het toch wel pijnlijk... Zijn natuurlijk ook (weer) de hormonen die met me op de loop gaan ;)

xxx

3. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

Feb 8, 2010
    13,842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Kun je nu al meteen dan meer als liggen? Ik dacht dat ook tot ik in huis iets ging doen.... meteen weer kots misselijk.

IK ga van 4-5 naar me werk. Dood eng hoe dat gaat en vooral of ik vanavond weer zal moeten spugen...

4. jo1984

jo1984 Niet meer actief

haha ik hou me koest, ga de goden niet verzoeken. Net weer 2 uren geslapen, echt heerlijk. Zal zo even naar de winkel:$ Even eten halen, want manlief is vanavond pas laat thuis.
    Ik heb het ook hoor, zodra je wat doet is het mis. Vorige week ook een goede dag waarin het huis ging soppen. Slecht plan achteraf ;)

Jij succes straks op je werk

xxx

5. jo1984

jo1984 Niet meer actief

wat is het hier rustig.
    Alles goed met iedereen?
    xxx

6. Onewish

Onewish VIP lid

Jul 15, 2010
    8,373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    hay :D hier is alles goed hoor, alleen niet zoveel te melden, zit 5dpo vandaag..
    xx

7. Wherona

Wherona Fanatiek lid

Feb 11, 2010
    4,258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    Hoi Hoi

Zo wat is het stillekes hierzo Sjors en Jo ook nog steeds zo misselijk? Kunnen jullie het nog aan of is het net zo erg als bij BBtje wat ik niet voor jullie hoop.

Pien hoe gaat het met jou? ben je al weer wat bijgekomen van de teleurstelling?

One jij zit dus op het wachtbankje begrijp ik?

Hier gaat alles lekker druk bezig ook met de voorbereidingen voor de kerstdagen.

8. jo1984

jo1984 Niet meer actief

Ja rustig he? Begin me bijna zorgen te maken...
    Ik heb twee goede dagen gehad, maar sinds gisteren ben ik weer flink aan het wc-pot knuffelen...

Leuk he die kerstdagen. Ik vind het toch altijd weer een bijzondere tijd van het jaar!

xxx

9. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

Feb 8, 2010
    13,842
    0
    0
    gelderland
    nadeel van goede dagen is dat je dan vaak meteen wat meer doet he...

ik heb net mailtje gehad van leidinggevende ofdat ik volgende week alweer 3 dagen 2uur wil komen werken.... nou dacht het niet. Dit uur is echt al veel te zwaar voor mij....:$:)

10. jo1984

jo1984 Niet meer actief

jeps en dat je dan denkt wel zonder medicatie te kunnen:) zat zelfs al te denken om aan het werk te gaan. Nou dat wordt em dus niet;)

Ow pfff nou lekker thuis blijven dan als het te zwaar is.
    Leuk he, zwanger zijn? ;)

xx

11. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

Feb 8, 2010
    13,842
    0
    0
    gelderland
    nou echt ik wil NOOIT meer zwanger zijn hoor... en dat klinkt heel lullig misschien (zeker voor one en pien:)) maar ik snap echt niet waarom ik dit zo graag wilde. Ik heb me nog nooit in me leven zo slecht gevoeld... en dan al 12weken lang... vraag me steeeds weer af wanneer het op hou en hoe ik het vol hou.... blegh!

ik ben "bang" dat t werk me verlplicht aan t werk te gaan. Maar weetje me vriend heeft onderhand al een trauma van mijn gespuug... wat moeten die kindjes dan wel niet krijgen:$

12. Onewish

Onewish VIP lid

Jul 15, 2010
    8,373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    hay meiden ja erg stil he!

BB als je het niet kan kan t niet he meissie! gwn zeggen hoor..

Enne over dat nooit meer zwanger, geeft niets meid hoor!
    Als je je zo ellendig voelt, begijp ik dat best!

xxx

13. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

May 31, 2010
    3,251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Hai meiden

Hier nog altijd niet goed... bleehhhh voel me bagger!
    Nog steeds; Koud, erg moe, pijnlijke boobs, misselijk, onrustig in buik, duizelig... soms gevoel dat ik out ga... pffffffffffffffffffffffff

Dat Emesafene werkt bij mij NIET :(

Ik heb ook nog eens stress..... heb namelijk 1 dag 1x een bloeding gehad... niet bruin of afscheiding.. en rood bloed... heb nu toch morgen weer de echo. Ik laat het gauw weten.

xxx

14. jo1984

jo1984 Niet meer actief

Ach Sjors, niks aan je zo beroerd voelen he!
    En die bloeding, ai... maar als je geen krampen oid hebt valt het wel wat mee toch?
    Laat je morgen weten hoe de echo is geweest?

Liefs

15. Pien15

Pien15 VIP lid

Oct 12, 2010
    5,789
    191
    63
    Hoi hoi!
    ' t was idd een beetje rustig hiero. En ik doe daar gewoon even aan mee, heb ff een beetje afstand nodig denk ik. Ik lees nog wel hoor, maar misschien dat ik wat minder actief ga zijn voorlopig. Heb gewoon behoorlijke dip gehad, gaat nu weer wat beter, maar ben al bang voor de volgende dip ;). Zo gezellig die kerstdagen, maar voor mij toch ff wat minder nu ik weet dat het dit jaar niets meer wordt. En vandaag ook brief gehad dat de afspraak met gyn weer week wordt uitgesteld. Morgen ff bellen of dat echt niet anders kan.
    Maandag naar de osteopaat. Ben heel benieuwd wat hij van mijn kwalen vind en of hij denkt daar iets aan te kunnen doen!

Alle misselijke meiden heel veel sterkte gewenst, Sjors: spannend de echo: komt vast goed meid, en One sterkte op het wachtbankje! En Wherona, MBTC jullie natuurlijk ook het beste he ;)! Lekker genieten met kersvers gezinnetje met de feestdagen!

16. Wherona

Wherona Fanatiek lid

Feb 11, 2010
    4,258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @pien heel erg begrijpelijk hoor misschien ook wel even beter om even wat afstand te nemen. Heel veel sterkte bij de osteopaat hoop dat hij/zij iets voor je kan betekkenen. En de afspraak een week verzet pffff dat is zwaar klote ze snappen der ook niets van he die gyn's.

@Sjors och jee meid wat sneu, sterkte morgen met de echo zal ook wel erg spannend zijn.

Jeetje Jo, Sjors en BB zijn jullie eindelijk in verwachting mogen jullie eindelijk gaan genieten wordt het wat tegengewerkt door een extreme misselijkheid. Ja zwanger zijn neemt wat kwalen met zich mee maar jullie zijn echt ziek ervan. Heel veel sterkte meiden en hoop dat het gauw beter wordt zodat jullie optimaal kunnen gaan genieten van jullie kindjes

17. mbtc

mbtc Fanatiek lid

Nov 9, 2010
    1,811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @sjors, ohjee. hopelijk niets ernstigs die bloeding. hopelijk is alles goed op de echo.

@bb, wat vervelend dat je je al zo lang rot voelt. En snap dat je NOOIT meer zwanger wilt zijn. hopelijk gaat het snel wat beter en hou je er 2 mooie kindjes aan over. (scheelt ook weer een zwangerschap :p) probeer het een klein beetje positief te zien al is het moeilijk..... en ook heel vervelend dat je leidinggevende wilt dat je weer 2u komt werken wat niet gaat dat gaat niet. las een stukje over bedje opmaken. je kan kijken op veilig slapen. ik maak mn bedje als volgt op. molton zeiltje (van stof zonder plastic) onder de billen, hoeslakentje. dan een lakentje met daarop dekentje en een hydrofiel onder hoofdje. kraamverzorgster zal ook kijken of je t bedje goed hebt opgemaakt. hoesje met deken of lakentje maakt denk ik geen verschil het blijft t zelfde aan "dichtheid" en als je kindjes gaan zakken dan kan je dat makkelijk oplossen door een hydrofiel onder het matrasje te doen en dan over en onder een beentje door en dan weer vast onder matrasje. zou wachten tot ongeveer week 30 met opmaken hoor en dan een deken er over heen leggen voor het stof!

@pien, snap dat je wat minder actief wilt zijn. klote dat je afspraak met gyn niet door kan gaan. hopelijk kan er wat aan gedaan worden!!

hier vandaag drama dag mevrouw wilt niet slapen en om het uur eten. voel me leeg gezogen letterlijk en figuurlijk :S

volgende week maar eens kijken of ik ergens een baan kan vinden want bij mn oude werkgever was beloofd dat ik in januari weer kon beginnen maar dat gaat natuurlijk niet door hebben geen personeel nodig. was ik al bang voor. en nu gaan ze tegen de ouders zeggen dat het mijn eigen keuze was om niet terug te komen. dat vind ik echt niet kunnen!

op naar de kerstdagen zie er tegenop vanwege mn moeder en opa. merk ook dat ik het allemaal moeilijk kan verwerken. er is nog steeds niet bekend waarom mn opa steeds zo veel bloed via zn urine verliest en waarom zn hb waarde steeds zo laag is.
    mn moeder heeft nog steeds geen uitslag van haar kweek.
    en gister belde doodleuk de ha van mn oma met mn moeder met de mededeling dat mn oma verwaarloosd word door de naaste fam (= mn moeder) pff heb een klacht ingediend tegen de ha dat ik t niet normaal vind dat hij zonder onderzoek zo'n bejegening uit. wha denk dat ik gek ga worden. laat het maar snel 2012 zijn:S

18. Wherona

Wherona Fanatiek lid

Feb 11, 2010
    4,258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @MBTC wat een belachelijke ha zeg goed dat je een klacht hebt ingediend. Och jee heeft je kleine meid last van een sprongetje misschien?

19. jo1984

jo1984 Niet meer actief

Ik kwam even kijken hoe het met sjors is? Goede echo gehad? Hoop het zo! X

20. mbtc

mbtc Fanatiek lid

Nov 9, 2010
    1,811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @wheroon, ik denk het wel. vandaag was mevrouw niet wakker te krijgen. kost veel energie dat groeien :p

Share This Page