@Bbtje wat een pracht echo zeg en ook zo duidelijk waar is dan de andere beeb zie je de beebs niet allebei op de echo. En weet je eigenlijk al of het een eeneiig is of twee? of is dat pas later te zien?
@bb mooie echo hoor! je ziet op de achtergrond het broertje/zusje. willen jullie eigenlijk het geslacht weten??
' Nee, ze passen al sinds 13e week niet meer samen op de echo Uhmz het is indd 2eiig dat weten we al vanaf het begin. Meestal is dat niet zeker maar ze zei dat ze t duidelijk kon zien door de dikke wand. xxx
BB meis mooie echo zeg! superleuk! @all Morgen nod, brr spannend! & oppassen smiddags op een tweeling hihi .. Hoop niet dt ik daar ongi word.. mja! xx
Spannend One!! Je temp ziet er wel goed uit, lekker hoog nog! En wat knap: je hebt nog geen test gedaan ! Duim voor je dat je morgen/overmorgen positief mag testen!!
Thanks Pien Nou nee niet knap hoor, had 12 dpo al stiekem een testje gewaagd Lijk er wel wat op te zien, mja.. dat is voor mij niet betrouwbaar! Morgen me laatste testje doen..& dn zullen we t zien .. Ben al lekker zenuwachtig ..
@one ik duim voor je!! @all, hele fijne dagen toegewenst. ga vanmiddag naar mn ouders toe en blijf daar tot 1ste kerstdag.
Spannend meis! Morgen temp nog hoog dan zou ik een testje van cb digi doen als ik jou was. Helaas heb jij altijd wel streepjes dus dan weet je tenminste meer... ik hoop het zo zo zo zo zo zo voor jou
thanks meis, jaa ben benieuwd kom er nu ook niet uit zo met die streepjes, ga haast denken pff hij had toch donker moeten zijn? missch dt ik vanmiddag na t oppassen op de tweeling ff langs ziekenhuis ga, vragen hoe en wat, missch ff bloedprikken? xx
is ook een idee! Maar heb je ook pas morgen middag op zn vroegst duidelijkheid... zou iig cb digi halen. Die was bij mij 15dpo ook duidelijk. hier gaat het slecht, echt klote! Alles komt er ineens weer uit sinds gister. Ik baal zo vreselijk. Het ging net weer weekje beter. Minder moe, minder misselijk en weer wat verschillend kunnen eten (geen avond eten) en daardoor ook niet elk half uur honger... net nu de kerst eraan komt.... bah! ben "al" 18 weken en nog dat gekut... hoe gaat het met sjors en jo?
Spannend one! Hier prachtige echo gehad! Onze puk vond het nodig de hele baarmoeder rond te zwemmen. Zal zo een foto in mijn album plaatsen. Ze zijn helaas niet heel.duidelijk... Op de echo zagen we de.handjes voetjes en zelfs de teentjes! Xxx
Geen tijd gehad vandaag om naar de gyn te gaan....bel morgenochtend direct, moet zowiso bellen hoe t zit dn met utrogestan heb nog 2 bolletjes voor vanavond en morgenochtend...en dan moet ik volgens mij weer nieuwe halen. ben wel benieuwd hoor xx
@Bbtje o nee toch niet weer bah het ging zo goed :x @Jo yeeh een mooie echo hihi kleine jo is al druk bezig dus @One spannend zeg ik duim voor je hoor. D.avey is nog steeds erg verkouden en heeft vandaag ook nog eens zijn prikjes gehad veel huilen vandaag arme jongen. Als D.avey 1e kerstdag nog niet van zijn verkoudheid af is moest ik naar de ha toe. Meiden wil jullie alvast hele fijne kerstdagen toe wensen.