He meiden! Jo jeetje meid idd schrikken, gelukkig was alles goed! Pien spannend meis, hoop dat het helpt! BB leuk de 20 weken echo donderdag! Sjors Fijn dat je je alweer beter voelt meis! @all Hier morgen Cd 9 naar de gyn voor Fm, na clomid100mg ben benieuwd hoeveel eitjes er zijn gegroeid. xxx
Spannende tijden dus Pien! Ik duim! One spannend ook bij jou, benieuwd wat het resultaat morgen is meid. Hoeveel iui's gaan jullie op basis van deze medicatie doen? Wilt jou gyn spuiten nog afhouden?
Ik weet t niet Sjors, hoeveel iui's met deze medicatie, zit er zoveel verschil dn tussen clomid, en spuiten? ik durf eigenlijk niet goed mezelf te spuiten....
Ook spannend voor jou One! Hopelijk zijn er mooie eitjes op komst! Eigenlijk twijfel ik een beetje over de medicatie die ik heb meegekregen. Het idee dat ik medicatie slik dat mijn menstruatie tegenhoudt vind ik wat onnatuurlijk... Ben bang dat het na het slikken van de medicatie alsnog er wel uit 'moet' en dat het dan juist nog langer duurt dan anders... Ik heb opgezocht en het wordt gebruikt om hele heftige mensturaties minder heftig te laten verlopen. Nou die van mij is volgens mij niet extreem heftig, maar wel extreeeeem lang... Heb misschien wel meer vertrouwen in de osteopaat. M'n vorige menstruatie duurde na de behandeling 'maar' 14 dagen i.p.v. 20.... Maar goed, 1 x-tje die medicijnen proberen zal wel geen kwaad kunnen. Maar zoals ik al zei: denk niet dat dit een oplossing is, zeker niet voor langere termijn.
@Jo pfffff jeetje meid dat was effe schrikken godzijdank dat alles in orde is en een mooie echo hoor @Sjors gelukkig gaat het wat beter nu met je @One spannend morgen heel veel succes @Pien kan me voorstellen dat je der zo over denkt maar ik zal het toch een x proberen meid je weet maar nooit kijk het gewoon deze keer aan en als je er nog steeds een naar gevoel bij hebt kan je altijd nog zeggen dat je dit niets vindt. BBtje leuk eerder mogen genieten
@jo, oh gelukkig is er niets ernstigs aan de hand. en hopelijk geen infectie of ontsteking. @all, vandaag bericht gehad dan mn schoonzus helaas een mk heeft gehad. had al laat licht posi getest(week na NOD). en zou nu 6 weken zwanger moeten zijn helaas bleek op de echo dat het vruchtje niet groter was dan 3 weken. hier ligt er een op de bank te gillen naar pappa, ze heeft ondekt dat zo nog hogere en hardere geluiden kan maken zo gezellig!!
Jo: hoe is het nu? Pien; komt goed meid, echt! Sjors; jij nog beroerd? one; spannend morgeN! weer een buikfoto spammen voor de liefhebber
Gezellig die kleine van jou mbtc! Maar wat sneu toch voor je schoonzus! Zij was al wat ouder toch? Wel heel triest dan hoor... hopelijk krijgen ze nog een kans. BB: dankje meid, ik houd de moed er nog ff in . WooooW wat een buik al meid, jeempie, er even vanuitgaande dat ie dus nog minstens 2x zo dik wordt... . Ik had vanavond na het eten al het gevoel dat mijn buik uit elkaar plofte, hihi .
Wauw Bb wat een buik! Haha mja er zitten er dan ook 2. Leuke buikband ook! Pien, probeer het eerst eens. Marianka is in mijn ogen behoorlijk kundig. Ze pakt ook snel door. Voor je het weet lig je op de operatie tafel. Maar je moet er wel zelf bovenop zitten. Zo huisarts. Ben benieuwd of er iets uitkomt mbt Bloedverlies. Xxx
@pien, ja zeker gezellig. gelukkig doet ze ook leuk als pappa thuis komt. vaak ligt ze al te pitten omdat ze overdag weinig slaapt. ze wil niets missen mn schoonzus word 39 dit jaar. vind het erg jammer voor haar vooral omdat ze voor de 1ste zoveel moeite hebben moeten doen. zijn 3 jaar bezig geweest dat werd een bbz, daarna nog een half jaar voordat mn nichtje er was. hopelijk lukt het snel, als het binnen een half jaar niet lukt stoppen ze er geloof ik mee. ik gun het ze wel al heeft ze grote kans dat ze vervroegd in de overgang komt net als mn schoonmoeder, die raakte in de overgang toen ze in verwachting was van mn man. @bb mooie buik meis! als ik dat zo zie dan denk ik jeetje wat een tijd geleden dat ik zo'n buik had.
Heerlijk mbtc, lekker samen genieten van die kleine! En leuk als ze wat meer wakker zijn he. Ja erg sneu voor schoonzus, op die leeftijd is het toch een ander verhaal jammer genoeg... Jo: hoe wast bij de dokter? Is er nog iets uitgekomen? Ik ga vanmiddag nog ff bellen met de fertiliteitspoli om m'n onzekerheid over die medicatie te delen. Ik ben bang dat m'n baarmoeder dan helemaal vol blijft zitten en het slijmvlies is al zo dik van nature... En dat maand op maand? Hoe kan dat nou goed zijn denk ik dan? Ik wil alle artsen best vertrouwen, maar dit voelt gewoon niet goed... dus nog ff checken.
'joepie' ik heb gewoon een vaginale infectie. Verklaard het Bloedverlies. Nu medicatie mee. Hopelijk is het snel over. Xxx
BB mooie buik meissie!! Pien ja als je het niet lekker zit, gwn voorleggen hoor Jo oke, gelukkig verder niks ernstigs voor de zw.schap! @all moet vrijdag weer trg komen voor een fm, op cd 12 cd 9 was wel erg vroeg hoor dacht ik zelf ook al.. Grootste eitje rechts was 9 mm. Dus nog even geduld hihi xx
@One Ik durfde ook niet zelf te spuiten hoor meis dat deed mijn liefje iedere avond weer. Ik heb 1x chlomid gehad maar dat werkte niet ik heb Menopur gespoten.. en dan om het eitje te laten springen Pregnyll. Zit zeker verschil hoor tussen spuiten en pillen. Ik mocht destijds zelfs van mijn gyn kiezen tussen Menopur ennnnn uhhhhmmm Purregon? Whaha ik weet het ff niet meer maar eh hij zei in ieder geval dat Menopur moet je dus wel thuis zelf mengen is een wat ouder middel maar daar wist hij echt zeker van dat het werkt en is preciezer.. en dat andere werkt ook wel want anders bestaat het niet maar goed wij kozen toen voor Menopur. @Pien kan me je twijfel ook goed voorstellen meis. Idd 1x proberen.. en anders de 16 aangeven. Lees net dat je gaat bellen ben benieuwd meid. @mbtc Hahaha leuk hoor stem ontdekken hoe is het nu met jou? OW wat balen voor je schoonzus zeg!!! Hé jakkes wat naar blijft dat zeg! Grrrr waarom gebeuren deze dingen toch?! @BB Mooie fotooooooooo!!!! Nog 1 dag dan ben je 20 weken meis!! WAUW! Eh ja voel me nog niet top, maar gaat wel iets beter. Kijk vooral uit naar vrijdag. @Jo fijn dat je dan medicatie krijgt en hopen dat het gauw over is!
One: mijn duimen draaien voor jou en je eitjes ! Komt wel goed hoor, worden vast mooie eitjes! All: vanochtend een mail gestuurd en net ff gebeld naar poli, krijg vanmiddag reactie. Dus ff afwachten. Maar ga vanmiddag toch maar vast naar de apotheek. Soms ben ik ook zo moeilijk he, waarom niet gewoon aannemen dat dit wel goed is . Was ik maar zwanger, dan hoef ik het zoviezo niet te slikken .
Heb al weer reactie op mijn mail aan de fertipoli. Naar het schijnt wordt m'n baarmoederslijmvlies wel gewoon afgestoten, maar de wond die je in je baarmoeder schijnt te hebben (wat klinkt dat naar he), stopt eerder met bloeden o.i.d. Nou ja, ben blij dat ik nu niet hoef te denken dat de boel helemaal 'vol' blijft zitten daar als ik ongi ben, maar dat de troep die er uit moet er wel uitgaat . Ist hart ook weer gerustgesteld .
Hihi Pien. Gewoon proberen joh. Helpt het niet is er weer iets wat afgevinkt kan worden en kijken ze weer verder! Succes