BB zat net ook ff in je album te gluren! wat heb je het kamertje mooi met de boom / verlichting! i love it xxx
Ahh zelfgemaakt!! wauww!! kan die goed hihi Jaa zou er ook trots op zijn! Jaa gaat goed hier, morgen weer Fm, waarsch. pregnyl, en dit weekend iui of maandag denk ik..ligt eraan of me eitjes goed hun werk hebben gedaan he hihi xxx
All: hier eerste bruinverlies weer gespot Ben echt zo regelmatig als de pest, bijna eng gewoon... verschil van hooguit een paar uurtjes. Voel het nu ook wel aan mijn buik dat het komen gaat. Toch wel weer vreselijk balen hoor. Maar ik hoop dat ik er niet zo lang depri van ben als vorige keer. Denk het haast niet, bijna onmogelijk .
Thanks meid! Het heeft helaas niet mogen helpen . Op naar de volgende ronde. Ik kan morgen wel ff foto maken als de piano staat .
hellooow, vandaag bij de vk geweest, het hartje van de beeb voor het eerst gehoord! Echt bijzonder. Alles gaat goed. Pien, moet je nu beginnen met die medicijnen? kus
BB: *we zijn al heel lang vriendjes hoor*. Ben beetje blond vandaag hoor : zie nu pas dat je nog meer foto-albums hebt, maar dat ik dan dus wat verder moet kijken dan m'n neus lang is . Topkamer heb je!! Heel erg leuk die boom . Vooral die lampjes er ook achter, helemaal super! Zoiets zou ik ook wel willen tegen die tijd... Jo: Wat heerlijk dat je het hartje hebt gehoord meid! Helemaal in de wolken? Is wel een fijn teken he. 't zit gewoon hartstikke goed! ja helaas dus wel beginnen met die medicatie, vanaf morgen denk ik, moet eerst even goed doorzetten. Misschien doe ik het ook wel vanaf dag 2 (morgen dag 1 en zaterdag dag 2), omdat het dan pas meestal er heftig aan toe gaat. Moet het 4 dagen slikken. Ben vooral benieuwd, als het bloedverlies dus minder wordt, of het dan na die 4 dagen ook nog weg blijft. Want 4 dagen ongesteld zijn vind ik helemaal geen probleem, 20 wel.... . Ik ga me vanaf nu dan toch maar verheugen op de komst van de piano
@One ook ik ga wederom weer voor je duimen @Pien flink balen weer van je ongi maar morgen lekker piano spelen en ik hoop dat die medicijnen zullen werken. Hoe lang zijn jullie nu bezig om zwanger te raken? @MBTC hoe was het bij het CB gaan ze nu wel een foto maken van der heup? @Jo heerlijk he het hartje horen wat een sneltrein he hihi
Wherona: Hoest met jou dan? En met de kleine Davey? Wij zijn sinds juni 2010 serieus bezig, dus toen ben ik begonnen met tempen. Daarvoor bijna nog een jaar (augustus 2009) wat aan het 'freweelen' geweest, dus wel zonder anti-conceptie... Al met al al wel 2,5 jaar de wens dat het een keer raak is... En we zien wel hoe het met die medicatie gaat. Weet je, die menstruatieproblemen zijn wel vervelend, maar de teleurstelling van niet zwanger zijn, is nog vele malen vervelender.... Ga zeker genieten van de piano!
Pien ik ben benieuwd of de medicatie helpt. Hoop het écht! Bb wat een prachtige kamer! Wauw! Kan je vriend hier ook ff komen knutselen? Xxx
hallo allemaal, @pien, jeetje dat is al een hele tijd zeg! menstruatie problemen zijn idd vervelend (weet er helaas alles van, elke maand ziek maar dan ook goed ziek) maar elke maand die teleurstelling is nog veel erger! hopelijk krijg je nu medicatie waardoor het allemaal in een stroomversnelling komt! @bb jouw kamertje vind ik echt helemaal top! als ik eerder zo'n boom had gezien was ik misschien ook nog wel crea geworden, ach wie weet komt het ooit nog wel eens. hoop ooit nog een x een kamertje in te richten voor een 2e. @wheroon, hoe is het met de kleine man?? hier vandaag naar cb geweest. ze doet het erg goed. is nu 56cm en weegt 4910gr. zit mooi op haar eigen lijntje. mensen zeiden wat is ze al wijs voor zo'n klein ding. ja ze is al bijna 3 maanden. zo klein? ja zo klein haha! hebben verwijzing gekregen voor echo van haar heup al vond ze het niet zo nodig. ik zei maar waarom nichtje dan wel terwijl er verder geen extra indicatie was voor echo dan dat haar oom een aangeboren heupafwijking heeft. toen ging ze zoeken op internet en las ze dat het wel degelijk in eerste instatie is het vervormen van het bod door te weinig bloedtoevoer, daardoor gaat het bot afsterven en daarna gaat het infectie proces van start. eerst dacht ze dat het alleen een infectie was in de heup. dus we gaan volgende week een echo laten maken van haar heupje. verder heeft ze weer 2 prikjes gehad en is ze net als vorige x weer helemaal knock-out er van. zo nog even koelen als ze wakker is. en dan nog het goede nieuws, ik heb weer een baan! bij mn oude werkgever op de BSO. nu voor 9u ipv 11 maar vind het niet zo erg. heb ik 3 middagen wat te doen en zie ik mn meisje ook nog veel! oma staat al te trappelen om op te passen! do 2 feb begin ik. aan de ene kant heb ik er heel erg veel zin in en aan de andere kant wil ik thuis helemaal niet weg!!