Meiden die al langer dan 1/2 jaar bezig zijn opzoek naar een bevrucht ei???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door bezigbijtje, 30 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Mbtc: oh fijn dat je weer aan het werk kan. Snap wel dat het wat dubbel is, maar denk dat dat straks wel went en dat het dan ook heerlijk is om er af en toe uit te zijn. En goed dat je doorgezet hebt voor dat heuponderzoek. Heb je dat maar weer voor elkaar!

Jo: Dank je. Ga morgen beginnen met de medicatie, het duurt altijd ff voor dat de ongi goed doorzet. Ben beniewd.

Sjors: had je vandaag echo? Hoe was het? Alles goed?

All: piano staat :)!! En heb een foto in fotoalbum geplaatst. Als het goed is, kunnen jullie die zien.

2. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @Pien mooie piano hoor jammer dat we niets kunnen horen van je. En jeeminee wat zijn jullie dan al lang bezig zeg. En ja die teleurstelling steeds maar weer dat is zeker niet leuk. Waarom krijg jij geen IUI? misschien heb je het al eens verteld maar ik weet het effe niet meer sorry daarvoor.

@MBTC goed van je dat je voet bij stuk hebt gehouden. Davey is ook altijd knock out na de prikjes. En gefeliciteerd met je baan. Ik moet 1 febr. weer beginnen zie der ook tegenop hoor.

Met Davey gaat het super goed hij rolt van buik naar rug en vindt dat erg leuk, lacht veel en brabbelt lekker met je mee.

3. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @wheroon, wat goed dat hij dat al kan! sinds wanneer kan hij dat?? (even kijken of Juna "op schema" ligt haha!) heerlijk zo'n vrolijk mannetje in huis. oh jij bent ook nog lekker thuis heerlijk he zo genieten met je kind!

4. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    wauw pien! mooi ding zeg!:D

hier naar de gyn geweest vandaag maandag trg komen, eitje was 14x12mm xxx

5. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    @wherona: ah wat leuk en goed dat ie dat al kan! Leuk om te zien natuurlijk hoe zo'n mannetje zich ontwikkeld. Gaat razend snel als ik kijk naar de kleintjes van vriendinnen van me!
    Tsja waarom krijgen wij geen IUI, tsja we hadden statistisch gezien nog 30% om het komende jaar zwanger te worden. Op lang bloedverlies na en de schildklierafwijking is er weinig vreemds te ontdekken, en denk ook dat het aan onszelf ligt dat we nog niet echt doorgezet hebben dat we dat willen. Willen het nog een kans geven, ook gezien de schildklier, wie weet hoe lang we 'voor spek en bonen' geklust hebben ;). Dit was ronde 3 na goede instelling van de schildklierwaardes, wil het nog 3 rondes zelf proberen om dat in elk geval ook een echte kans te hebben gegeven.

All: die piano is een uitkomst. Ben nog niet depri geweest vanwege de ongi, vind het zelfs wel prima dit keer. Lekker pingelen :). Probeer nu een liedje van Amelie Poulain: Comptine d'Un Autre Été- Die fabelhafte Welt der Amélie Piano [Large Version 2010] - YouTube. Pff moeilijk hoor, da's nog wel ff oefenen, maar het begin ken ik al een beetje. 't houdt me van de straat he ;).

6. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @ALL
    Nou tadaaaaaaaaaaaaaaaa wij hadden een GE-WEL-DIGE echo!!!!!
    We begonnen met een uitwendige echo en er werd meteen een kloppend hartje gespot :D alleen vond ze het beeld toch wat wazig EN lag de kleine niet super.. en ze zei dat de ligging op dat moment top was voor inwendig.. dus hup.. inwendige echo.. echt zooooooooooooooooo cool!!!!!!!!!!!
    Ons kleintje was zo aan het draaikonte dat we ruim 25 min hebben mogen genieten van een kloppend hartje en bewegend beeld!
    De groei is prima.. meten was lastig... maar we mogen over 2,5 week weer :):D dus dan meten ze het weer.
    Heb de echofoto's van dec en van vandaag in me album geplaatst.
    We hebben een foto van bovenaf, waarop je recht op 't hoofdje kijkt en dan zie je de handjes naar elkaar.. 't was met de handjes/vinders aan het knijpen/grijpen.. zooo gaaf! Verder vanaf de zijkant 2 echo's... op 1 van de foto's ff goed kijken zie je een --> ''oortje'' en op de andere het neusje!!
    En een andere.. die noemde ze de gummybeer houding... haha geheel van voren genomen met 2 armpjes, 2 beentjes, lijfje en hoofdje alles in beeld!

Nou ff sorry voor lang ego verhaal.. pfffff maar ben zooooo blij... plaats morgen de buikfoto's zoals beloofd.

Liefs Sjors

7. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Fijn Sjors, mooi foto's meid! Dit ziet er goed uit :)! En ja ben beniewd hoe dat er aan de buitenkant uitziet ;)

8. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Dankjewel! Ja de buitenkant is beetje maf... ik heb op de dag van iui een foto gemaakt (soort van als ''voor zwanger'') en dan met 7w1d (dag van de 1e echo) en met 10w1d (de 2e echo --> vandaag dus)

Je ziet op de 7w1d echt een beetje buikje... en die van nu is ie verdwenen (door afvallen) :$:(.. maar komt vast wel weer ;) Hahaha over paar maandjes zal ik waarsch moppere over dik zijn :):p

*spiek net naar je piano foto... DAMN GIRL die is COOL!!!!:cool:

9. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Thanks Sjors, dat ist ie ook :)!

Ow ja da's wel maf dat je dan toch nog slanker wordt in eerste instantie ;). Maar foto's staan nog niet in je album wel, of ben ik weer zo kippig?

10. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Sjors !!:D ben zo blij voor je! wauw mooie echo hoor!:D
    xx

11. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    "maakt een vreugde dansje voor sjors"

:D:D:D:D:D SUPER!! :D:D:D:D:D

12. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    leuk Sjors ik wordt helemaal happy van je bericht wat spat de blijheid uit je verhaal heerlijk om te lezen. Ben super blij voor jullie.

13. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Och meiden dank voor jullie lieve reactie's!!!

We zijn zelf ook erg blij en trots op de mooie foto's.. toch wel stiekumpies te danken aan de inwendige echo.. zijn echt veel duidelijker.

De spanning blijf nog wel maar mensen zegggg wat viel er gister al een enorm blok van onze schouders. Ik hield echt me adem stil toen ik naar het scherm keek.. vriendlief was maar vast gaan zitten... die dame zei ook... ehhhh doe is weer gewoon ademen.. hihi.. en me liefje zat ineens met zijn hoofd bijna tussen de knieën dus ik zeg lieverd??!! En die vrouw ook.. meneer?? Gaat het wel??? Zegt tie; jaja ik moet even bijkomen van het bijkomen! Whahaha :)

A fijn over 2,5 week heerlijk nog een keer spieken. Zal dan wel uitwendig zijn.

@Pien
    Neen de foto's van buik staan er nog niet.. was zo moe gister. Doe ze straks plaatsen..staan nog op camera.

14. jo1984

jo1984 Niet meer actief

Sjors wat heerlijk! Die heb je maar weer!

15. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @sjors, wat fijn dat alles goed is, en dat je zulke mooie echo foto's heb! en je vriend, vind de opmerking geweldig even bijkomen van het bijkomen :p

16. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Hier vanmorgen bij de gyn geweest, eitje rechts 19mm
    vanavond 21:00 de pregnyl en woensdag om 11:00 zaadjes brengen en om 13:00 de iui nr 3
    spannend weer :D
    xx

17. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    JEEEJ!!!

Wat doen ze dat bij jullie laat zeg... bij ons is de iui alleen tussen 8-10uur in de ochtend... :)

ik duim weer hard voor je meis...

18. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    hay!:D ja hier normaal ook hoor, 1e keer dat t zo laat is ? mja.. hihi thanks lieverd :D!

19. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Eerder altijd: pregnyl om half 7
    en iui smorgens 8:30 zaadjes en 10:00 iui

20. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Ha eindelijk One, 3 x is scheepsrecht meid, ik duim voor je! Succes met spuiten en bij het insemineren morgen!

Deel Deze Pagina