Meiden die al langer dan 1/2 jaar bezig zijn opzoek naar een bevrucht ei???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door bezigbijtje, 30 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    wat dan?:D nou maak je me nieuwschierig,
    na alles wat hier besproken is kan het zo erg toch niet zijn??

2. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Ow oke wat spannend dat je homeopaat wilt kijken/kan kijken...

Eh klopt hebben hier idd veel dingen besproken en moet ook wel kunnen zeggen.. maar vond anders ook zo ja kwee niet met de deur in huis vallen.. en een klein beetje toch mini schaamte..

Maar goedddddddd... ik heb dus deze lopende cyclus vanaf dag 12 tot dag 16 bizare klus behoefte gehad! Nadat ongi weg was ook al maar dat was ook stukje gemis van me liefje omdat ik op kamp was geweest en door emoties van ongi eindelijk enz... maar echt joh tussen die dagen (hier boven) was het echt erg... men zegt toch dat van nature datdat wel eens zo kan zijn rond ei??

dus ik dacht als ik dan een ei heb gehad een van die dagen dan komt mijn ongi misschien ook eerder (dan de afgelopen maanden)
    Of reken ik nu echt stom?

3. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Men zegt het.... ikzelf merk er eerlijk gezegd nooit wat van;):)
    zou leuk zijn voor je!

4. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @sjors ik heb het zelf ook hoor tijdens de vruchtbare periode extreem veel zin en wil het dan ook werkelijk overal en nergens doen . In je vruchtbare periode schijn je een bepaalde stofje te ontwikkelen die je libido omhoog gooit en bij de ene vrouw is dat meer al bij de ander ;). Dus helemaal niets om je voor te schamen. Als je wilt vrijen moet je dat gewoon lekker doen er er van genieten :p

Ik slik puur mama van vsm, daar zit ook foliumzuur in en meerdere vitamine maar ook voor mijn weerstand want die kan weleens heel erg laag zijn bij mij vooral met dit weer 8)

5. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    heej meiden...

nou een updatje: nu minder misselijk, vandaag een vreemde hoofdpijn, zweverig gevoel, broek iriteert op me buik :)?) en net heeele veeel witvloed van onderen...:) en wat puntjes en zijkanten borst gevoelig, maar dat laatste ooit al een ronde eerder gehad in het begin, dus dat zegt niks. Warm/koud afwisselend....

tjah... we zullen zien

6. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Thanks voor de foliumzuur tips! Denk dat ik de multivitamine dan maar laat staan en later misschien nog over ga op een speciale multivitamine voor als je zwanger wilt worden, als m'n kruidvatpotje foliumzuur leeg is...

@BB-tje: is je temp vandaag weer gezakt of nog niet? Nog steeds allerlei verdachte symptomen zie ik. Klinkt goed, maar alleen voor het goede doel dan he ;)!

7. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Hoi hoi,,

Iemand vroeg naar me temp... hij was gister en vandaag 37.10
    morgen zal hij wel zakken ben ik bang!
    Verders wakker geworden met een erg trekkerig gevoel in mijn buik, en giga ongi gevoel in onderrug! game over denk ik door dat laatste... ik ben al helemaal klaar voor ronde 11....

8. devil81

devil81 Actief lid

20 mrt 2010
    374
    1
    18
    Nou hier denk ik ook klaar voor ronde 9..., heb al heel de dag mega menstruatiepijn, ik weet eigenlijk niet of ik dat normaal van tevoren ook heb, gek hé, heb het nu maar eens opgeschreven wat ik allemaal heb!!
    Maar vermoed vandaag of morgen bruin bloed te krijgen!!!

Bha, word gek van die emotionele, frustrerende rollercoaster waar je in belandt!!!!! GGGRRRRR!!!!!!!!:x

9. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland

:(:x niet leuk!!!! begrijp wat je bedoelt meis. Het is gewoon klote dat je der niets aan kunt doen.

10. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Nou ladies dat klinkt niet zo positief he, maar zolang er geen bloed gespot is, zou ik toch een klein beetje hoop houden hoor! Maar ik begrijp jullie helemaal natuurlijk. Tis inderdaad een soort achtbaan. Op dit moment voel ik me wel weer aardig, maar zit nu in gunstige periode van de cyclus, m'n ei moet nog komen. Dus hopelijk kan ik nog iets van positivisme op jullie overbrengen ;) Die laatste dagen zijn altijd zo spannend! Waar je allemaal wel niet op gaat letten...
    Meiden ik hoop echt dat hier iemand heel binnenkort wel met goed nieuws komt! Knuffel van mij!

Groetjes, Pien

11. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    hallo meiden,,

Hier ben ik weer eventjes.... vanmiddag redelijk kunnen werken, nu weer heel misselijk. (net eten op!)
    Verder iriteert mijn broekrand weer heel erg, dat had ik gister in de avond ook al. Overdag valt dat wel mee...

morgen ochtend.... ik ben zooo benieuwd wat me temp gaat doen!
    Dan pas weten we meer, terwijl ik eink echt zeker weet (zeg het net ook tegen vriendlief) dat het niet raak zal zijn en het weer eens nep dingen zijn... mijn collegatje die ik weet, daar heb ik vandaag weer ns mee gewerkt en die ging haar lijstje af (toen ze zwanger was) en waren veel dingen die ik ook had vooral zere borsten, dus ze was al aan het stuiteren;) Maar ik niet.... ik ben dr bang voor, ondanks alles wat ik nu voel.

Morgen weten we eindelijk meer:D

Pien, lekker he die fase waarin je nu zit!:D

12. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Ik hoop het echt voor je BB-tje! Ben ook heel benieuwd naar wat er gaat gebeuren! Als je morgen niet ongesteld wordt, wanneer ga je dan testen?

Tis nu nog even rustig hier, maar straks 'moeten' we weer aan de klus en dat vind ik bij ons altijd toch wel wat lastig hoor. Bij mijn mannetje lukt het niet altijd i.v.m. de bijwerkingen van z'n medicatie, dus dan ist altijd spannend of het op juiste moment wel lukt...

Nou ja eerst maar m'n ei gaan spotten met ovulatietesten. Ik twijfel nog een beetje wanneer ik zal beginnen met testen... Heb vorige maand 1-tje geprobeerd, maar was toen waarschijnlijk al te laat en heb de overige 4 maar gelaten voor het was.

13. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Uhmz, nou morgen ochtend is het spannend wat me temp doet... als hij morgen niet gezakt is (ik verwacht helaas wel dat hij zakt:() dan is er hoop:) want andere rondes zakt hij altijd op 12dpo en dat is morgen!! als hij NIET zakt ga ik zaterdag pas testen...:)

14. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @BB & Devil81
    hoop dat jullie gevoel (pijntjes) jullie voor de gek houd joh... duim toch nog heel heel heeeeeeeeel hard voor jullie!

@Pien succes met het spotten van je ei meis.
    Wat voor medicatie heeft jou man dan?? (sorry als ik dat had kunnen weten/vergeten ben) Is wel balen dat je het gevoel van moeten hebt en dat het dan ook nie altijd wil lukken...

@Wherona
    Fijn dat er nog iemand is die dat heeft hihihi... ik had dat ook joh, maakte me niet uit waar en wanneer echt erg :) Dan heb ik dat lobido verhogende stofje dus goed gehad. (heb dit trouwens niet altijd maar de ene ronde wel andere weer niet... als ik het heb is het idd een paar dagen achter elkaar..dat zullen dan ''denk ik'' de rondes zijn dat ik dan wel een ei heb..

@ALL
    Ik me vandaag mega verslapen! Pfff wat een rot begin van de dag dan zeg. Loop dan de hele dag een beetje achter de feitjes aan.
    De kids hadden er natuurlijk lol om grrr hahaha ach kan een ieder eens gebeuren toch.

Verders heb ik vandaag een vage pijn (vlaagjes) in me buik :( en was gister ochtend en ook vanmorgen beetje misselijk (mag geen naam hebben hoor) maar goed zal wel weer lekker tussen de oren zitten! Nou ga zo effies lekker fout gtst kijken en tegen me liefje aan hangen.

(ow ja en eh ze komen maandag pas voor me deur!)

LiefssSjors

15. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Jeetje maandag pas!!!

Nou fijn, zouden ze zelf eens moetn hebben he!
    Ja uik moet gtst missen:( word morgen op uitzendinggemist.nl kijken vriendlief zit voetbal te kijken...

hier GIGA krampen, heb dit nooit voor nod gehad, maarjah me lichaam verzint elke keer wel weer iets nieuws;)

16. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    och ja mijn vriend is niet zo van het voetballe... wel ek en wk maar verders niet mega af en toe is.

Och ja ik ben middels een beetje kwaaltjes-ziek! Psss mijn lichaam is middels ook een kanjer in mij een en ander laten geloven! ik kwam nog effies spieken maar ga nu afsluiten en lekker hange thuis, heeeeeeeelijk hoop dat ik morgen wel op tijd zal op staan.

Fijne avondddd liefssSjors

17. devil81

devil81 Actief lid

20 mrt 2010
    374
    1
    18
    Hoi dames,

Nou BB, voor jouw is er nog wel degelijk hoop, mijn hoop is weer vervlogen, een uurtje geleden naar de toilet geweest, en bruine troep gespot..., GATVER..., en toch weer een opluchting, word gek van de 2 weken na mijn ei, en het word elke ronde erger lijkt het wel, nu maak ik van elke negatieve ronde iets positiefs, vorige ronde ben ik weer begonnen met sporten en opletten met eten, was wat zwaarder geworden van de pilstop, en nu willen we over 3 weken al gaan skieén, maar dat wilde ik alleen als ik ongi werd, anders niet, ivm de vrienden met wie we zouden gaan, die hebben ook nog geen kids, en zitten in een lastige fase qua kids krijgen, gaat niet zo gemakkelijk, en om daar dan mee weg te gaan en niet te kunnen aprés skien leek me een domper voor mijn vriendin, en zou ik het wel zeggen als ik zwanger zou zijn, dus mijn motto is uit elk negatief ding iets positiefs halen!!!
    Nu een keer een positieve test, en daar maak ik niks negatiefs van, haha!!!

Succes BB!!

18. devil81

devil81 Actief lid

20 mrt 2010
    374
    1
    18
    Wanneer is je NOD dan sjorsjette, hoop voor je dat de kwaaltjes wat betekenen, maar mijn lijf is ook goed in iedere ronde wat anders met me uit te halen, zodat je toch denkt dat het goedkomt, op zich wel fijn, want hoop doet leven, maar die teleurstelling elke keer word je zo verdrietig van, vanavond maar lekker bankhangen, en vroeg onder de wol!!!

XXX

19. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    'K heb geen idee devil... heb een onregelmatige cyclus en vaak geen ei. Mijn laatste cyclus was 65 dagen :(

20. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    nou meiden,,
    game over..wachten op de duivels & op naar ronde 11!
    (temp. is gezakt van 37.10 naar 36.70)

STOMME IS: ik ben niet eens teleurgesteld, helemaal op gerekend deze ronde,, was een gevoel denk ik!

Deel Deze Pagina