@devil wel balen meid maar erg knap van je dat je der iets posi uit kan halen. Leuke vooruitzicht toch lekker op vakantie. @bbtje jammers meis die tempdaling Hierzo ook weer in de klus fase terecht gekomen, ik ga der dit keer niet zo heel erg bij stil staan we gaan maandag lekker op vakantie en daar lekker van genieten. Ik zal wel de ovu testen meenemen omdat ik dat toch bij wil houden voor straks bij de gyn. Voor de rest kreeg ik van mijn vriend te horen dat zijn ouders ook moeite hadden om zwanger te raken van hun eerste en dat zijn vader vitamine B heeft voorgeschreven gekregen en daarna erg snel is gegaan. Is de 1e keer dat mijn vriend er met zijn ouders over gesproken heeft. Zegt toch wel dat ie er ook wel mee zit dat we nog niet in verwachting zijn. Klinkt misschien gek maar ben blij dat hij er toch ook meer mee bezig is.
Hoi meiden, Jeetje BB, had er zo'n goeie hoop op voor je, balen dat het game over is, toch vind ik het een teleurstelling, en tevens een geruststelling als je ongi word, maar ik merk dat die 2weken wachten steeds slopender worden, bah!! Dikke knuf!! Wherona, nou idd dat je mannetje er toch wel behoorlijk mee zit, ook wel lief dat ze zo meegaand zijn toch, mijn man is sinds deze ronde iets meegaander, is altijd druk, druk bedrijf, en dan schiet het er weleens bij in, vanaf nu willen we er eigenlijk wat meer mee bezig zijn, dus dat alles ook goed besproken kan worden!! Vitamine B is misschien wel iets dan!! Mijn ouders hebben er ook best lang over gedaan, mijn zus ook, schoonzus ook, dus tja, it's all in the family!!! Fijne vakantie meis, waar ga je heen?? XXX
net thuis van het werk, nog niks gelezen ga ik na het eten ff doen! maar ik MOET jullie gewoon ff wat melden/ raad vragen Ik dacht toen ik naar de wc ging rond 11.00uur met afvegen wat bruin/rose afscheiding te zien.. dus ik heb er een tampon ingedaan en niet meer naar omgekeken, nu ga ik net thuis naar de wc toe (18.00uur) en op een stipje bruin na zit er alleen maar heel rekbaar slijm in helemaal niks verders, met afvegen en in urine ook helemaal NIKS..... Me temp is toch gezakt? dan kan ik er toch niks anders zijn dan dat ik ongi word?? ik voel nog niks van een ongi... Snap dr niks meer van meiden.... HELLUP
Hmm BB-tje dat zou misschien een goed teken kunnen zijn... Durf het niet te hard te zeggen, maar het klinkt als een mogelijke innestelingsbloedinkje... Dus het zou nog steeds kunnen! Heb je dat al eens vaker gehad? Niet om je de moed weer te laten verliezen: maar ik heb zoiets ook wel eens gehad, maar een dag later brak toch de ongesteldheid door. Begint de ongesteldheid bij jou altijd direct heel duidelijk of heeft het een aanloopje met wat bruinige, rozige afscheiding? Nou meid ik hoop het van harte!! Juist nu je er niet op rekende zou het zo mooi zijn he! Nog eventjes geduld zou ik zou zeggen of anders een testje kopen . Succes!!!! Ik duim voor je!!! Groetjes, Pien
Ja ik heb niet echt een baal moment gehad.... kweet niet hoe t komt, denk omdat ik er al vanaf start ronde 10 op ingesteld was ofzo
Hier nog geen ei gespot, ik gok op zondag, misschien maandag Gisteravond sinds vorige ronde weer kluspoging gedaan, maar helaas niet gelukt. @Sjorsjette: mijn man slikt Paroxetine (anti-depressiva). Dit heeft de bijwerking van vertraagde zaadlozing . Soms komt er dus helemaal geen zaadlozing. Tsja... schiet dan niet op he. Maar ik heb wel hoop dat het na een paar keer proberen wel weer lukt, was vorige ronde ook zo. Als het nog maar op tijd voor het ei komt. Daarom zei ik ook dat we maar vast moesten beginnen om een beetje warm te draaien, haha! Hebben jullie dat ook dat met de koudere dagen de zin ook wat moeilijker op gang komt? Ik heb m'n lekkere warme pyjama aan in bed en dan kost het me wel wat meer moeite om zin te 'maken'... Maar goed, je moet er even doorheen en dan komt het gelukkig wel weer. Mooie instelling van Devil trouwens om uit iets negatiefs toch iets positiefs te zoeken! Fijn weekend allemaal!! Groetjes, Pien
@BB BALEN MEIS!!! Tja je gevoel zat dan dus wel goed jammer genoeg! Nou echt heel heel heeeeeeeeeeeeel veel succes ind e volgende ronde! @Pien Oke dat is dsu zeker niet gemakkelijk voor jullie. Wat betreft de koude dagen... zin wel (lekker tegen elkaar aan kruipen) tja en die lange broeken en mouwe in bed.. hihihi is bij ons ook niet libido verhogend hoor Ow en succes met spotten van je ei @Wherona Wat fijn idd dat dit jou het gevoel geeft dat hij er meer mee bezig is. En toch aan de ene kant ook prettig om te weten hoe het bij de ouders is gegaan. Zou dat echt helpen vitamine B?
ik heb wel zin in maar manlief vind me lichaam te koud dus moet hij eerst wat opwarmen haha pien; hopelijk krijg je snel eitje meid! ik nog geen posi ovu test alleen via ff ei gespot...
@Wolffje: ik heb je FF even bekeken, hopelijk heb je je ei nu gehad, dat zou namelijk betekenen dat je in elk geval niet weer zo'n lange cyclus hebt als de vorige keer... Ik zie dat je temp aardig kan schommelen. Lastig hoor. Jij ook succes deze ronde!! @Wherona: kan me voorstellen dat je het fijn vind dat je vriend zich ook betrokken voelt. Het duurde hier ook wat langer totdat manlief zich echt bij 'de zaak' betrokken voelde. Het is wel zo fijn als je het helemaal samen kan delen, ook de zorgen die je hebt. En die vitamine B kun je altijd proberen toch, wie weet! Ik hoop dat ik m'n ei kan vinden dit keer. Vorige keer was cyclus ineens heel kort (24). Bovendien merk ik het de laatste 3 rondes niet zozeer meer aan mijn afscheiding. Voorheen kon ik het daar goed aan merken... Heb vandaag ovutest gedaan, maar niet positief als dat ding uberhaupt goed werkt, want beide streepjes zijn wel errug licht... Volgens BB-tje is predictor niet zo best. Volgende ronde dan maar een ander merk proberen. En ik hou mijn temp ook bij. Dus op één of andere manier zal ik dat ei vinden , of ie nou wil of niet .
pien; bedankt voor het kijken idd schommelende temp zo irritant...! meiden even het volgende snap er zelf niks van... vanmiddag ineens bloed in me onderbroek en met afvegen... nu wordt het minder... ovu test is weer nega...
Heej lieve meiden,, ik ben jullie niet vergeten hoor Ik lees elke dag (via mijn telefoon vooral) mee! Maar ik heb zo weinig te melden nu EN we hebben een erg leuk maar vol weekend+ weekje voor de boeg! Dag 9 ga ik weer tempen en dag 10 starten de ovutestjes weer.... Tot die tijd zal & kan ik er dus even niet zoveel zijn, helaas! Maar ik volg jullie heeeeel stiekem wel hoor Liefs, Succes En een dikke knuffel!
@Wolffje: hmm jij ook al, hier ook, maar da's voor straks. Stel de FF heeft gelijk gehad en je had op dag 18 daadwerkelijk je eisprong en je nu dus op 9 DPO zit, zou het theoretisch gezien een innesteling kunnen zijn... Dan is het te hopen dat het niet doorzet, want anders zou het een naderende ongi kunnen zijn. Maar da's voor jouw doen wel erg vroeg toch? Ik hoop voor je dat de theorie praktijk wordt meis! Wat anders nog een optie is dat je een bloedinkje van je eisprong hebt, dat heb ik ook wel eens. Of dat er nou voor, op of na is, weet ik niet precies, maar daar kan het ook mee te maken hebben. Maar je ovuteset wast negatief, dus dat klinkt niet heel aannemelijk. Hier klein bloedinkje vannochtend, weet niet precies wat de oorzaak is. Wilde even voelen hoe hoog mijn baarmoedermond lag (is toch ook iets wat je volgens FF kan meten?), dat was pijnlijk en ik kreeg wat bloed aan m'n vinger. Hebben gisteravond weer geklust en ik was niet erg vochtig dus misschien heb ik een wondje opgelopen... Of het komt heel toevallig van een naderende of net gepaseerde eisprong... Of ik mankeer iets ernstigers, dan slaat de hypochonder in mij weer aan . Ik wacht het wel even af. Als ik een wondje heb zal het wel snel over zijn met bloeden. Alleen wel vervelend voor volgende kluspogingen en we zullen wel moeten, want gisteravond is het weer mislukt :x. M'n man baalde er zelf dit keer ook wel van, wat ik wel sneu vind, tis ook wel frustrerend natuurlijk . Maar ja, je moet de moed er in houden en er niet te zwaar aan tillen anders wordt het alleen maar moeilijker is mijn gedachte. Nou ik stop maar weer even, zie dat ik er al weer een heel verhaal van heb gemaakt. Wolffje: ik duim voor je dat het iets positiefs is!!
Hoi pien thanks voor het duimen... ik heb nog een theoriel; gesprongen adertje... Hier wordt het al minder tis nu alleen roze met afvegen... was wel ff schrikken... maar gaat beter... Meid ik hoop dat de kluspoging vanavond nog wel iets uithaalt! Het is idd ook frustrerend! Is jouw bloeden nu al wel voorbij dan? liefs
Wat een theorieen he? Tis altijd maar wat gissen, zekerheid heb je bijna nooit, en zeker niet meteen... we moeten het maar afwachten. Hou je ons op de hoogte? Hier net nog meer bloed, toen ik naar het toilet ging. Ook rode sliertjes... Denk dus niet dat dat een wondje was. Zou toch best een eisprong geweest kunnen zijn. Heb klein beetje buikpijn. Heb net ovutest gedaan, maar ik wordt er niet echt wijzer van hoor, stomme dingen... streepje was donkerder dan gisteren, maar veel smaller dan controlestreepje. Stel dat ik net eisprong gehad heb, heeft het vanavond dan nog 'zin' om te klussen? Ben bang dat m'n kansen voor deze ronde dus verkeken zijn...
jeej wat een onzekerheid... bloed kan idd om en rond ei... als het kan zou ik klussen anders gewoon later denk ik hoor... moeilijk! S6 meid
hai meiden.. Hoe ist hier??? Ik gister naar walibi geweest met halloween thema... leuk maar eg druk! Verder beetje een mega dip met vriendlief. LiefssSjors
He Sjorsjette! Leuk even d'r uit naar Walibi! Daar ben ik volgens mij al meer dan 10 jaar geleden voor 't laatst geweest. Zal nu wel stukken spectaculairder zijn... Balen van je dip zeg! Zitten jullie samen in een dip of hebben jullie wat 'mot' gehad? Zie je het ff niet meer zo zitten? Balen zeg! Niet dat het jou helpt, maar hier zaten we gister ook in een dip. Gisteravond weer een mislukte kluspoging... Ik hoop dat het nog lukt en dat het nog voor de eisprong is. M'n temp is nog laag, dus ik hoop dat ie nog komen moet en dat er vanavond nog kans is. Wel frustrerend hoor :x. Maar we blijven proberen, meer kunnen we niet doen!