Meiden die al langer dan 1/2 jaar bezig zijn opzoek naar een bevrucht ei???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door bezigbijtje, 30 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @One lucky number 7

@Jo ja meid het is bijna zover :D lekker genieten van je verlof hoor en van je mooie buik nu het nog kan. Ben super benieuwd naar jullie mannetje en ook naar de naam :p

@Pien sterkte morgen met hardlopen mocht je last van je buik krijgen misschien een aleve feminax erin gooien. Doe je eigenlijk nog aan korfbal?

Vrees dat Sjors ons heeft verlaten :( ze zit ook niet op facebook toch?
    Hoop in ieder geval dat alles goed gaat met haar en de kleine.

Hier gaat alles goed hoor Davey is geloof ik een inhaalslag aan het maken hij "kruipt" nu achteruit kan aan de tafel staan zitten gaat steeds beter dus nog maar effe genieten van de rust hihihi. Tis echt een heerlijk ondeugend ventje en weet heel goed hoe hij je om zijn vingertje kan winden hahahah.

2. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    hey meiden

wat een rust hier :p

@One is der al wat bekend?

@Pien heb je de sleutels gekregen?

@Jo tik tak :D schiet al op he trek je het allemaal nog?

@ll hier gaat het wel oke Davey is erg mopperig gister ook al zal waarschijnlijk te maken hebben met een druk weekend achter de rug. Wel lastig want ik kom nergens aan toe vandaag terwijl der echt effe een stofzuiger er door heen moet. Hij ligt nu naast op bed te slapen wilt maar niet alleen zijn.

3. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Wherona, ik moet 13 juni op intakegesprek, voor ivf.icsi
    en 13 juni is ook nod van iui 7.
    x

4. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    ja wat een rust... Ff onderbreken, heel goed Wherona!
    Mopperig jongetje in huis? Nou moe ;). Trekt wel weer bij, maar wel lastig nu eventjes.

One: nog een week dus. Spannend hoor, zoviezo dus, hopelijk toch nog heel goed nieuws en dat jullie een heel ander gesprek kunnen voeren de 13e :).

Nog geen sleutel hoor. Da's begin augustus pas. We hebben wel een keuken uitgezocht en vandaag de eerste bezoekers gehad voor ons huis. We hebben nog niet gehoord wat ze er van vonden. Ben heel benieuwd hoe snel dat gaat!

Verder weinig nieuws. De aanstaande verhuizing leidt in elk geval wel goed af. En vind ik erg leuk om te doen. Maar het zwanger willen worden blijft wel op de achtergrond aanwezig. Da's wel jammer, want verhuizen met het idee dat er ook een kindje van ons gaat wonen lijkt me nog leuker... Ik kan gewoonweg niet meer geloven dat het bij ons nog wel eens gaat lukken... da's af en toe toch nog wel moeilijk en frustrerend....

5. jo1984

jo1984 Niet meer actief

Heeee weer wat leven in de brouwerij hihi

Pien in jullie nieuwe huis komt sowieso een kindje van jullie te wonen!!! Leuk om met het inrichten e.d. bezig te zijn. Ik ben heel benieuwd hoe het gaat worden!

One, spannend de intake voor IVF. Ik hoop dat het zo op het nippertje niet meer nodig zal zijn. Hoe ben je eronder?

Wherona, ff wat berenburg of jenever door z'n melk doen ;) Slaapt ie als een roosje...

Inderdaad aftellen hier. We zijn er bijna klaar voor. Alleen nog een kinderwagen bestellen (wordt in een dag geleverd).
    Nog niet hele erge last van nesteldrang, dus beebske zal nog effies blijven zitten. Is ook nog niet ingedaald...

6. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @One spannend hoop ook dat het een heel ander gesprek zal worden

@Pien leuk alvast dat soort dingen uit te zoeken en hopelijk verkopen jullie het huisje ook snel. begrijp je gedachte wel hoor meid probeer positief te blijven want ook jij komt zeker aan de beurt. Eerst het huisje en dan een beebje

@Jo wat voor een kinderwagen ga je nemen? Al 34 weken :D blijft voor mij heel apart want met 34+3 ben ik bevallen :D. enne moest wel heel erg lachen om je tip om Davey in slaap te krijgen hahaaha. Momenteel ligt hij weer lekker in zijn bed en hopen dat hij dat ook blijft doen (slapen dan).

Jammer dat we niets meer horen van Sjors :( was toch wel erg benieuwd hoe het met haar en de beeb gaat.

7. jo1984

jo1984 Niet meer actief

Haha wheroon, dan ben ik je nu voorbij! Ben nu 34.4 week :D

8. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Vind het ook jammer van Sjors... Was ze nou iets verder of iets minder ver dan Jo? Ik hoop toch zo dat het wel allemaal goed is het haar verder... Heeft niemand van ons haar op facebook o.i.d.?

9. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Nee ik heb haar niet op facebook..
    vind t ook jammer!
    heb net wel ff een krabbel achtergelaten op dr profiel hier.
    x

10. jo1984

jo1984 Niet meer actief

Ze is iets minder ver dan mij... Ook ik heb haar niet op fb oid

11. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    zag dat ze 22ste voor t laatst er geweest is... schrok even omdat ze babydingen te koop aanbood... maar las gelukkig ook dat alles goed gaat met haar!

Jammer, mis dr wel! Je hebt toch een band opgebouwd he?

12. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    Ja zag het inderdaad ook van Sjors dat ze babyspullen te koop had gezet en toen schrok ik ook wel, maar las in een ander topic dat alles goed ging gelukkig maar. Had ook een berichtje op der profiel achter gelaten.

@Jo jeeeeeyyy verder dan mij gekomen hahahaha is alleen maar beter zo lang mogelijk blijven zitten :D

13. jo1984

jo1984 Niet meer actief

Haha nou het zou me niet verbazen dat ons manneke tot minimaal 42 weken blijft zitten haha

14. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Oh nou gelukkig dat het goed is met Sjors!
    One: je zit weer in je laatste weekje! Succes maar weer, want dat is toch de meest beroerde week vind ik alijd...

En hoe ist met de moeders en dikke buiken hier alles wel verders?
    BB: heb ff je fotoalbum bekeken: wat een mooie meiden zeg! Echt super lief :)!

Hier z'n gangetje. Ongi is net weer over dus wel een relaxed weekje achter en voor de boeg. We hebben deze week al kijkers gehad voor ons huis, 2 x dezelfde, dus dat lijkt wel serieus! Ben benieuwd of ze met een bod komt, zou toch super zijn he als we het snel kunnen verkopen ;).

15. jo1984

jo1984 Niet meer actief

Ow spannend, twee keer dezelfde kijkers. Dat is veel belovend! Hoop het voor je! Zag trouwens dat we een gezamenlijke kennis hebben op fb. Grappig

16. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Pien fijn zeg! hoop dat ze een bod gaan doen!:D zou mooi zijn, zo snel!

Hier jarigggg vandaag !:D haha, 23!
    x

17. jo1984

jo1984 Niet meer actief

One gefeliciteerd!

18. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart