meiden ik ben stil ik weet het, lees wel alles mee hoor Pien wat zou dat fijn zijn om nu je huis al verkocht te hebben! Ik duim voor je hoor.. is er iets afgesproken wanneer ze het moeten laten weten? Jo het schiet al lekker op he meid...! Kun je het nog volhouden allemaal? En nog geduld om te wachten One hoe gaat het met jou meid, spannende tijd komt er voor jullie aan zeg. Weet dat ik flink duim voor jullie @all; ik heb nieuwe foto's van de twins in mijn album staan. Ik ben benieuwd ook welke jullie vinden dat ik in moet sturen voor baby vd maand? Ik doe volgende maand namelijk mee... Stemmen he?
BB die je nu op je profielfoto hebt! zo lief!! jaa gaat goed hoor, idd best spannend, maar we laten t op ons afkomen xx
@One nog van harte gefeliciteerd wat een mooie leeftijd leuke dag gehad? Laatste spannende weekje voor jou @Pien dat zou super zijn als jullie het zo snel zouden kunnen verkopen spannend @Jo 42 weken hahaha dat wil je ook niet hoor en een prachtige buik heb je zeg genieten ervan @BBtje foei hihih zo stil zijn maarre niet zo vreemd hoor met 2 kleintjes. enne ik kan gewoon niet kiezen welke foto ga der nog eens goed naar kijken ze zijn allemaal zo mooi.
hoi hoi, Ik heb me opgegeven voor buikkie van de maand... ( VOL liefde heet de foto) Kan hem alleen niet terug vinden, maar goed haha Dus ff stemmen he Het gaat om de volgende foto: Bekijk bijlage 251922 en deze vind ik ook zo schattig hihi
Heb je die in de maand juni opgestuurd? Dan komt hij er de maand juli te staan Ik doe dan mee met baby vd maand du ook allemaal stemmen! Maar let op die maand zelf mag je er geen "reclame" voor maken want word je eruit gedonderd...!!! Had ik dus met mijn buikfoto van de maand! Maar wat een mooie foto's zeg! Heel bijzonder! Mooi gemaakt ook.
haha op die fiets, begreep er al weer helemaal niks van! (dat ze in juli er pas op komen) Gemaakt met mijn telefoon, best goed gelukt toch?
Hai lieve lieverds, Wat is het toch stilletjes hier. Mis jullie!!! One, vandaag de intake voor IVF. Vertel, hoe is het gegaan? Hoe ver zit je nu in je cyclus, is het alweer bijna testdag? Pien, is jullie huis al verkocht? Spannende tijden hoor. BB, jij bent al helemaal gewend aan het moederschap? Lijkt me wel pittig twee van die hummels die aandacht vragen hihi Wheroon, hoe is het met jou? Zo te lezen heb jij je draai helemaal gevonden! MBTC, beetje stilletjes bij jou. Gaat alles wel goed? Sjorske, ik hou vol hoor! Hoop snel weer wat te horen van je! Hier wordt het snel minder. Ondanks dat ik nog steeds geen giga buik heb. Heb verschrikkelijke bekkenpijn, kan er snachts niet van slapen. Verder speelt mijn reuma nu heel erg op. Ik kan dit door het fikse slaapgebrek niet goed meer opvangen, dus het is echt afzien. Ik moet maandag weer naar de vlos en wil dan overleggen of ze me bij de 38 weken toch al wel willen proberen te strippen oid. Ik geloof namelijk niet dat ik dit tot de 42e week vol ga houden. (ben nu 35 en een half)
Jo ben ongi geworden vandaag..vanmorgen al.. hier mijn verhaal/blog van vandaag: Hey meiden vandaag heb ik t intakegesprek gehad om half 2, vanmorgen al semen gebracht om half 10. Daar krijgen we nog de uitslag van...over 2 weken. Dus ben net thuis hele dag in t ziekenhuis geweest! Alles is nu duidelijk , moet nu eerst een week of 6 de pil weer gaan slikken. ( wel raar hoor je wilt zwanger worden , en dan moet je weer aan de pil ) mja ! Dag 3 van mijn cyclus savonds de eerste pil nemen, en die dag ook bloed laten prikken dan checken ze alle hormoontjes bij mij en kunnen ze kijken hoeveel Puregon ik kan gebruiken. Maar begin eerst met Decapeptyl spuiten, soort van overgang is dat om alles plat te leggen.. En daarna allebei Decapeptyl en Puregon voor de eitjes te laten groeien. Verder belt ze me over 2 weken voor t semenonderzoek/uitslag , en maken we dan een afspraak voor prikles, moet mezelf ook gaan prikken en heb dat nog nooit gedaan, toch wel beetje eng maar we gaan ervoor! Ze streven ernaar om 5 tot 10 eitjes te krijgen van 18mm...zodat je dan nog cryo's hebt/kan hebben voor een 'volgende poging' Dus spannend allemaal het gaat nu echt beginnen! xxx
Lieve One, dus het IVF avontuur gaat dan toch beginnen. Jammer dat de laatste IUI is mislukt, maar goed, je hebt nu een nieuw pad voor je liggen, wat je hopelijk snel naar een heel mooi lief klein kindje brengt . Heel veel succes, sterkte en een dikke knuffel meid!
One; dat word vast een hele heftge tijd voor je/jullie! Lucht je hard gerust hier he, daar zijn we (ook) voor! Succes wil ik je wel alvast wensen! En probeer (hoe moeilijk ook, ik weet het) er nuchter in te staan en "je hoofd koel" te houden. Pien; Hoe is het nu met jou? Hoe lang wil je nog wachten voordat je actie eist? Vind je een topper hoor hoe je er mee omgaat!. Jo; wat vervelend zeg da je zo'n last hebt nu, vriendinnetje van mij heeft dan geen reuma maar slaapt ook amper nog door bekkenpijn. Hopelijk wil de vk mee werken aan een oplossing! Succes met laatste loodjes! Sjorsje; ik mis je wel hoor! Hoop dat alles wel goed gaat en je het gewoon "lekker" druk hebt en niet kunt reageren @all; hier zijn de meiden alweer 6 weken, man wat gaat dat snel zeg! Vandaag nacontrole bij de gyn en dan is dit hele hoofdstuk alweer afgesloten! Met mij gaat het super goed, ik geniet weer echt van de kleine dingen die ik weer kan doen! Zelfs van schoonmaken hihi! Ik heb al n week totaal nergens meer last van dus dat is ook lekker, nu weer wachten op de ongi, lijkt me eng dat ineens pats boem die roooie zooi er weer is. (als ik maar niet onverwachts doorlek hihi) Ninthe is een heel lief, rustig en tevreden meisje die alles wel oke vind. Ze lacht met haar oogjes maar kijkt er erg serieus bij. Fenne daarintegen is een echte hittepetit zeg. Pittig dametje die veel (en al snel) van zich laat horen en die al vollop aan het lachen is. Totaal verschillend dus! even spammen:
Dankjewel lieve meiden! Jaa merk wel dat ik t echt niet leuk vind dat ik de pil weer moet slikken, morgenavond de 1e weer nemen pfff! Maarja we weten waar we t voor doen! Ook al vind ik t erg eng en vriendlief ook, we gaan ervoor....en laat het maar gwn op ons afkomen, t voelt wel erg raar hoor, nog 3 pogingen en dan....?! Maarja daar moeten we maar niet aan gaan denken, moet eerst een week of 6 nu de pil slikken, dus wel ff weer een beetje rust. Ergens in juli/aug ongeveer ofzo pas beginnen ( denkik ) met de echte hormonen. xxx Wat een schatjes BB!
ff snel manlief was het zat en heeft de ha gebeld; - maximale dosis paracetamol slikken gedurende een week en bij geen verbetering - een eventuele opname in het zh met morfine pijnstilling en/of slaapmiddelen willen ze niet (meer) geven. Als de baby geboren wordt is hij daar ook erg suf van en kan bijvoorbeeld last hebben met zijn ademhaling. Tsjah dat willen we ook niet, het is dus nog even doorbijten. Zaterdag 36 weken, hopelijk dient meneer zich snel aan!!!
@One lijkt me inderdaad heel erg vreemd en een onwijs dubbel gevoel om die pil te slikken. We gaan gewoon van het positieve uit en dat je 1e IVF meteen slaagt. @Jo arme jij je lichaam krijgt het nu erg zwaar nog een paar weekjes meid kom op je kan het! Enne met MBTC en der dochter gaat het goed hoor Ow en mochten jullie denken goh die Wherona en BBtje reageren niet op elkaar doen we wel hoor alleen meer in een ander topic hihi. Maarre BBtje het is weer een prachtige foto van mijn schoondochter hahahahaha
Hoi ladies! Jo: och meis da's vervelend zeg, en dan ook nog die reuma erbij... hoop voor je dat meneer zich snel meldt! Tis toch ook wel fijn om wat te kunnen slapen en voor zover het mogelijk is een heel klein beetje uitgerust te zijn voor het avontuur van de bevalling begint... Hou vol meid!! One: ja niks dubbelers dan dat : de pil slikken terwijl je zwanger wilt worden... lijkt me heel gek. Maar het is goed dat je het goede doel voor ogen houdt! BB: ziet er weer erg snoepig uit die foto Wherona: met jou ook alles wel? Is Davey weer helemaal opgeknapt en maakt ie het jou al moeilijk ? All: hier beetje in dilemma. Het prestatieprobleem van manlief speelt de laatste rondes steeds meer en nu ook weer... tsja dan schiet het niet op he als het niet op de echt juiste momenten lukt... vanavond nog wel kans, ovutest was positief vanavond, maar heb niet eerder getest deze ronde dus kan 'm niet vergelijken. Heb wel voorgesteld om evt. een paar rondes aan zelfinseminatie te doen. Manlief vond het eerst een raar idee, maar misschien voor ons tijdelijk wel een oplossing. Mijn idee was dan om inseminatie op de dag te doen dat ik het meest vruchtbaar ben en de dagen eromheen doen we het ook, maar dan is de druk minder hoog en lukt het vaak ook beter. Ik wil op een gegeven moment wel naar de gyn, maar dan wil ik wel het gevoel hebben dat we er zelf ook alles aan hebben gedaan, en als we steeds net niet helemaal goed timen, kun je niet echt zeggen dat je er alles aan gedaan hebt... Voor vanavond eerst maar weer duimen dat het nog lukt... Manlief is nu aan het sporten, is alweer een slechte voorbereiding....
@Pien vindt het geen slecht idee dat zelfinseminatie vindt het zelfs goed gevonden ik zeg waarom niet inderdaad als jullie beide der achter staan is het het proberen waard toch. Nee kan nog niet echt zeggen dat Davey me het echt moeilijk maakt nog niet dus ik geniet er nog maar even van hij schuift en rolt wel de kamer door om vervolgens tegen de tafelpoten aan te komen of klem te komen zitten tussen de tafels.
Hihi, ja grappige leeftijd. Kruipt ie ook al of is het m.n. nog rollen enzo? Ik kwam op het idee via meiden uit een ander topic, daar bleken ook 2 meiden dat wel eens op die manier te doen. Ook om de druk er wat af te halen. Schijnt dat mannen in hun uppie en hun handje hun ding toch makkelijker kunnen doen zeg maar . Romantisch is anders, maar dat moeten we de avonden er omheen dan maar doen .