Wij gaan eind volgende week een weekje naar Frankrijk, Dordogne, dus ook aardig eindje rijden. Tis dan nog net een goedkoper seizoen. En we willen nog niet te veel vakantiedagen opnemen, straks met het nieuwe huis kunnen we nog wel wat vrije dagen gebruiken . En ja met een kleintje zo'n lange rit, is ook spannend natuurlijk. Met een beetje geluk slaapt ie veel .
Pffff wéér niet geslapen vannacht. Ben kapot en verwacht dat ik binnenkort toch echt een nachtje in het ziekenhuis mag doorbrengen om de pijn wat te drukken... OWJA; VANDAAG 37 WEKEN ZWANGER!!!!
Balen Jo . Wat gaan ze dan eventueel doen in het ziekenhuis om de pijn te onderdrukken? Hopelijk is het niet nodig! Wij hebben vandaag lekker veel gedaan: tegels uitgezocht voor de nieuwe badkamer en naar de Ikea geweest, ook om even naar badmeubels te kijken. En gisteren hebben we al een bad gekocht. Lijkt me zo heeeeerlijk he, een mooie badkamer met bad en vloerverwarming .
@Jo vervelend dat je zo een pijn hebt knuf voor jou @Pien leuk he dat shoppen en lekker luxe ook hoor vloerverwarming hihihi echt heerlijk als je uit bad of onder de douche vandaan komt. Nog ruime maand en dan krijgen jullie de sleutel en hoe gaat het eigenlijk met jullie huidige woning?
BB: mooie foto's weer hoor ! Krijgen jullie het ritme wat te pakken? Wherona: ja heel leuk, en een welkome afleiding . Wat betreft onze huidige woning: dat schiet niet echt op... we hadden een potentiële koopster. Ze was 2 x wezen kijken, makelaar dacht dat ze wel een bod wilde gaan doen, en toen overleed haar moeder... dus nu is ze afgehaakt... tsja heel sneu natuurlijk. Maar daarna geen kijkers weer gehad. Tis waarschijnlijk ook niet echt een goed moment zo vlak voor de vakanties en iedereen druk is...
Ach, als je een goede prijs voor je huis hebt ben je het snel genoeg kwijt! Ik zal voor je duimen dat het snel verkocht raakt!!! Manlief zal morgen de vlos bellen. Laat me toch maar voor een nachtje opnemen. Zit er zo verschrikkelijk doorheen. Eventjes pijnvrij zijn en lekker kunnen slapen klinkt hemels! Het schijnt regelmatig te gebeuren en niet kwaad te kunnen voor de baby.
Mooi Jo!! En zie ik het goed dat ie nog behoorlijk hoog zit? M.a.w. is kleine Puk nog niet ingedaald? Zou wel fijn zijn dat je weer ff goed kan slapen he. Knuffel!
Dat zie je goed Pien. Al heb ik het idee dat hij deze week ietsje lager zit... Maar die foto is niet zo duidelijk
N.a.w. slaap ik vanavond in het ziekenhuis. Er wordt eventjes gebeld of er plek is. Ik hoor dit in de namiddag. Het hangt er ook nog vanaf of ik nog niet aan het bevallen ben (geloof ik niet) en of de conditie van de baby goed is. Ga dus dan eerst nog allemaal controles krijgen. Mocht dus alles goed zijn, krijg ik een slaapmiddel/pijnstilling waardoor ik (hopelijk) een nachtje goed kan slapen. Wel heb ik het gevoel weer een blaasontsteking te hebben. Als ik morgen toch ik het ziekenhuis wakker wordt zal ik direct vragen of ze mijn urine even willen checken Tot zover mijn update.
@pien ow dat is dan wel jammer dan misschien als de rust weer terug is dat ze dan weer terug komt. Hopelijk snel verkocht. @Jo nogmaals slaap lekker meid hoop dat je morgen heerlijk fit wakker wordt.
kopie blog: Ik moest mij om 21 uur melden op de kraam/verloskunde afdeling. Zo gezegd zo gedaan. De aanstaande heit was gelukkig ook mee, want ik vond het best wel spannend. Eerst werd mijn bloeddruk gemeten en daarna werd ik aan het CTG gezet. Onze "Puk" was lekker druk, dus deze werd al snel goedgekeurd. Het leuke was dat ik toch al wat regelmaat in de harde buiken kon ontdekken. Je kan ook goed zien dat de baby op een harde buik reageert. Na de goedkeuring van het CTG kreeg ik al snel de pethidine-injectie. Ik heb de aanstaande heit nog een nachtkus gegeven, want hij ging naar huis en ben gaan liggen. Na een uurtje voelde ik de werking van de pethidine-injectie goed. Ik werd misselijk. Ik heb een poosje op de rand van het bed gezeten om het wat af te laten zwakken. Na een plasje en een glaasje water toch maar weer proberen te liggen. Op mijn rug liggen was geen optie, alles draaide waardoor ik erg misselijk was. Doordat ik zo bezig was met het draaien en het hoe wel of niet te liggen heeft de injectie niet zijn werk gedaan. Ik heb niet geslapen. Wat wel fijn was, was dat de pijn eventjes wat minder was. Rond half 6 kwam de nachtverpleegster eventjes kijken hoe het ging. Ze heeft me nog een kopje thee gebracht. Hierna heb ik nog even kunnen doezelen. Rond 7 uur was ik er helemaal klaar mee en heb ik gevraagd of ik mocht douchen. Gelukkig mocht dit. Daarna lekker ontbijt op bed, dat is toch wel het fijne van een ziekenhuis Om de baby nogmaals goed te controleren weer aan het CTG gelegd. Onze "Puk" was lekker aan het slapen, zoals meestal rond die tijd. Dit beviel de gyn niet, dus ik werd gemaand om meer rechtop te gaan zitten. Meneer sliep vrolijk verder Pas nadat zijn heit (die rond 9-en kwam) eventjes tegen hem sprak ging zijn hartslag omhoog. Zo leuk om te 'zien' dat hij dus al op zijn heit reageert. Uiteindelijk bijna anderhalf uur aan het CTG gelegen voordat ze tevreden waren over de meting. Om half 12 waren alle metingen en uitslagen binnen en werden "Puk" en ik goedgekeurd en mochten we naar huis. Om 14 uur had ik alweer een afspraak bij de verloskundige staan. Alles nog eens doorgenomen en besproken hoe we nu verder moeten... Omdat "Puk" nog steeds niet ingedaald is, kan er niet gestript worden. Hopelijk kan dit volgende week. Ze wil volgende week sowieso even een inwendig onderzoek doen om te kijken of de baarmoeder al wat verweekt is. Mocht dit niet lukken en ik trek het écht niet meer, dan is de laatste oplossing om de bevalling in te leidden. Ik ben blij te horen dat ik dus niet tot de 42 weken door hoef te lopen met pijn. Uiteraard mag ik tussendoor altijd nog een nachtje in het ziekenhuis slapen. Ik heb besloten om te kijken hoe ver ik ga komen. Wil toch echt het liefst thuis bevallen en heb daar veel voor over. Door veel te rusten en mijn huishouden uit handen te geven hoop ik dat te bewerkstelligen. Uiteraard hoop ik dat onze kleine man zich een dezer dagen spontaan aandient. Maar mijn gevoel zegt wat anders. Als er niets aan gedaan wordt, blijft hij wel zitten tot de 43 weken vrees ik
Hoe is het met One? Je bent stiller dan ik gewend ben Pien hoe ver zit jij nu in je cyclus? (op de een of andere manier doen de banners het vandaag niet op mijn compu) Ik meende dat je weer op je einde loopt..?? BB, schatjuhs heb je! Leuk te zien dat ze zo verschillend zijn maar toch ook weer zo verschrikkelijk veel op elkaar lijken! Op fb weet ik nooit wie wie is Wheroon, het wordt ook weer eens tijd voor nieuwe foto's van D hoor! MBTC, hoe gaat het met jou? Al in wat rustiger vaarwater gekomen? Sjohohohorskuuuu...???? Kusje
He Jo-tje. Je hebt het er wel zwaar mee zeg. Gelukkig sta je er wel positief in zo te lezen en ook moedig! Ik hoop voor je dat het lukt om thuis te bevallen en de kleine Puk spoedig indaalt. Wel fijn om te weten dat het ook eerder kan dan 42 weken vanwege je pijn. Hou vol he meid! Kus en Knuffel voor jou! En ja ik zit weer aan het eind van de rit. De spanning stijgt toch weer, ook al zijn we al zo lang bezig . Heb sinds vandaag lekker vakantie . Dus ook iets te veel tijd nu om met spanning af te wachten wanneer de ongi komt... Vrijdag gaan we op weg naar Frankrijk (Dordogne). Zin in ! Cyclus is laatste maanden niet 100% stabiel dus weet niet zo heel goed wanneer ik echt ongi ga worden. Wel weet ik dat ik pas zaterdag 14 of 15 dpo zit en zo lang is mijn LF normaal gesproken niet, dus als ik dat haal, ga ik testen op mijn vakantiebestemming. Ik zie dat al helemaal voor me . Maar goed da's wishfull thinking waarschijnlijk . Maar een beetje hoop houd je op de been he. En anders goed gebruik maken van de Franse wijntjes en kaasjes .
Oh wat heerlijk Pien. Lekker naarde Dordogne! *mag ik mee?* Gaan jullie weer in dat busje? Poeh en positief testen op je vakantie-bestemming, dát zou toch echt het toppunt van geluk zijn! Ik ga dit keer niet duimen (heeft steeds niet geholpen) maar zal een ander alternatief bedenken. Opties zijn welkom... haha Kusje
Nee jij blijft lekker thuis Jo, zoveel mogelijk rustig aan doen! . We hebben dit keer een huisje, ook wel lekker moet ik zeggen . Alternatieven voor duimen? Ehhh... kaarsje branden, bidden, hopen, mediteren, of gewoon afdwingen die hele handel? Als het maar helpt .
En over jongetjes met rood haar gesproken (bij Jo op facebook): dat klopt! zowel mijn zus als vriendin hebben zomaar een roodharig jongetje gekregen. Ouders hebben allebei geen rood haar, zit natuurlijk wel ergens in de familie. Maar toch, het lijkt wel een nieuwe 'trend' . Ik vind het wel erg schattig moet ik zeggen.
Ik ben zelf rood En omdat we op de 28 weken echo al wat haar meenden de spotten (schijnt errug vroeg te zijn) en ik geboren ben met een bos haar is het de vraag of hij dus daadwerkelijk mijn (rode) haar heeft geërfd...