Meiden die al langer dan 1/2 jaar bezig zijn opzoek naar een bevrucht ei???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door bezigbijtje, 30 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    euh Jo ben je aan het bevallen???? zie ook niets van je op FB en als het stil is vanuit jou dan krijg je het idee van hoor :D

2. jo1984

jo1984 Niet meer actief

haha nee verre van een bevalling :D
    Moest ff naar de gyn. Der is nog niks rijp dus inleiden heeft ook nog geen nut :(

3. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    jeetje meis :( hij heeft der echt nog geen zin in.

4. jo1984

jo1984 Niet meer actief

Nope en ik ben het zooooo zat. Zwaar frustie nu, zwanger zijn is nu ffies helemaal niet meer leuk!
    Het enige positieve was dat de baarmoeder wat korter was... GRRRR

5. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Lieve Jo hou vol meid! Het kan niet lang meer duren. Het wachten zal beloond worden. Dikke knuffel!!

6. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @Jo nog dag te gaan en dan alweer 40 weken zwanger wanneer moet/mag je weer naar de vlos?

@Pien bijna je nieuwe huisje toch augustus was het geloof ik hebben jullie nog kijkers gehad

@One voor mijn gevoel duurt het nog zolang tot je 1e icsi hoe lang moeten we nog wachten? 3 weken?

@ll wat een rot weer he bah werd er echt effe sjaggie van.

7. jo1984

jo1984 Niet meer actief

Maandag gyn om eventuele inleiding te bespreken. Sssttt niets op fb zetten!

8. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    ik zeg niets Jo :). Maar eh kunnen ze dat wel doen als hij nog niet ingedaald is dan? Of komt dat dan vanzelf wel? Spannend!!

Eerste week augustus krijgen we de sleutel Wherona: zin in :)! Nog kijkers gehad tijdens onze vakantie, maar die hebben ook al aangegeven dat het niets wordt... dus da's jammer. Hopelijk trekt te belangstelling na de vakantie weer wat aan, want het loopt niet bepaald storm ;). Wanneer gaan jullie ook al weer op vakantie?

9. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Wherona volgende week al prikles en ik denk ook al beginnen met prikken dus t schiet op ik vind het hartstikke snel gaaan!

10. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @jo, ik kijk elke dag op fb om te kijken of je al bevallen bent. maar ja je beeb is nog niet ingedaald. spannend hoor maandag naar de gyn om te bespreken hoe of wat. dinsdag is J 40+1 week oud en denk de hele tijd dan komt t kindje van Jo weet ook niet waarom maar dat is een gevoel.
    *even beeb toespreken* kom op joh ga eens lekker indalen, dan kan je snel buiten komen spelen we zijn allemaal zoooo benieuwd naar jou!! en je mamma zal erg blij zijn als je eenmaal bent ingedaald en er uit bent gefloept! :p

11. jo1984

jo1984 Niet meer actief

Pien, dat schiet ook al op! Leuk vooruitzicht de sleutel van jullie nieuwe huis! Nu duimen dat jullie 'oude' huis verkocht wordt!!! Heb je al in gedachten hoe je het allemaal in wilt richten? Vind ik altijd zulk leuk werk.
    Ze kunnen wel inleiden als hij niet ingedaald is. In principe kan er altijd ingeleid worden, alleen is het beter als de beeb en ik aan bepaalde condities voldoen. Het gaat er nu vooral om dat 'ik' verstreken en verweekt moet zijn. Dus hoop dat dat het geval is! De baby kan tijdens het breken van de vliezen of bij de weeën nog wel indalen.
    Wanneer moeten jullie weer naar het zh?

One, wauw nog een weekie!
    Misschien wat een gekke vraag maar heb je er zin in?

MBTC, haha grappig dat je dat denkt. Ben benieuwd of je gelijk hebt!

Kreeg vandaag een lieve kaart met een grote bos bloemen van mijn man. Echt zo lief, moest er gewoon van huilen ;)

Hoe zou het met Sjors zijn?

12. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Lieve Jo ik hoop voor je dat het maandag zo ver is dat je snel ingeleid kunt worden! Het is gewoon wel mooi geweest zo.
    Ja ik heb enorm zin in ons nieuwe huis :)! We hebben al aardig wat dingen uitgezocht inmiddels: nieuwe keuken, deels nieuwe badkamer en we hebben stiekem ook al wat meubeltjes bekeken. Ideeen genoeg in elk geval :).
    Ik denk dat we dit najaar op z'n vroegst weer naar het ziekenhuis gaan. We hebben geen afspraak staan. De gyn had ons geadviseerd dit jaar nog aan te kijken, maar zo lang vind ik te lang als het niets oplevert... Dus daarom denk ik september/oktober ergens.
    Jij vandaag precies 40 weken! Toch wel mooi dat je dat gehaald hebt ergens toch? In elk geval goed voor je hummeltje :). En nu ist mooi geweest, hier komen kleine Puk!

13. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @jo, geniet van je laatste nachtje thuis.
    morgen gaat t hele circus beginnen (als het goed is)
    hou je rustig dat is wat ik je wil mee geven. toen ik wist dat ik maandag 10 okt zou worden ingeleid was ik harstikke zenuwachtig en bang dat het mis zou gaan. gelukkig heeft mn man me erg goed gesteund. (en bij breken van de vliezen kwam de bevalling spontaan op gang omdat ik al zo week en rijp was) ik duim voor je lieverd!

14. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @Jo heel veel succes morgen meid hoop dat het allemaal snel gaat en dat je kan worden ingeleid en dan zal die kleine jongen zich eindelijk laten zien. Slaap lekker want vanaf morgen ben je mama en krijg je nachtelijke uitstapjes :D

@One :$ wow dat is dan toch sneller dan mijn gevoel zei hihihi zo zie je maar ook erg spannend zeg!

@Pien jah leuk he in gedachte heb je het al 1000x ingericht hiihihi hopelijk verkopen jullie het huidige huisje snel. Vind september/oktober mooie maanden om weer eens aan de bel te trekken huisje ingericht en klaar om een gezinnetje te worden.

15. jo1984

jo1984 Niet meer actief

We hebben morgen alleen een gesprek om een eventueel plan te maken. Ik hoop dat ze door gaan pakken en ik zal hier zeker op aan gaan sturen. Hopelijk hebben we ons manneke snel in onze handen :D

16. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Succes morgen Jo! Kom voor jezelf op, hopelijk pakken ze snel door!

17. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    Spannend vandaag hoop aan het einde van de dag of morgen vroeg een facebook bericht te zien dat Jo is bevallen van een prachtige jongen.

Ik zal vandaag veel op facebook te vinden zijn hihihi

18. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    spannend jo! veel succes vandaag!!:D

19. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010