haha hier is dan (helaas) bericht. Het liep nogal uit bij de gyn. (Pien jij hebt Perquin ook toch, wat een lief mens!)En kwam mijn oud behandelend fertiliteitsarts nog tegen waar ik eventjes mee heb staan kleppen Erg leuk. Maar goed, inwendig onderzoek gehad en sinds vorige week is er niets veranderd. Geen verweking, ontsluiting, indaling of wat dan ook. Het risico van inleiden is dus hetzelfde. Toch heb ik er dit keer voor gekozen om het wel te doen. Heb namelijk het gevoel dat, als ik volgende week weer zou komen, er nog steeds niks veranderd is. Kortom; woensdag avond starten we met 'inleiden'. Ik krijg dan een katheter ingebracht. Let wel, dit kan een aantal dagen duren voordat er iets gebeurd! Ik ben benieuwd, hopelijk snel aan de weeën dan en huppatee kind er uit De grootste nadelige factor is en blijft dat Puk niet is ingedaald. Hierdoor durven ze niet snel de vliezen te breken. Nog eventjes afwachten dus! Niemand, behalve mijn ouders, weet het. Dit om succes sms-jes te voorkomen. Word daar erg nerveus van hihi Dus (nogmaals) graag niets op fb/hyves oid zetten Liefs
Jo: ja ik heb haar ook, maar soms ook een ander. Inderdaad prima gyn, erg aardig. Kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent zeg! Het komt nu wel snel dichterbij. Goed in elk geval dat je voor jezelf bent opgekomen. Ik denk dat het inderdaad anders nog verrekte lang kan duren met die kleine Puk van jullie . Hopelijk slaat dat inleiden snel aan! En gebeurt dat dan in het ziekenhuis neem ik aan? Meende dat je thuis wilde bevallen toch? Of kan dat ook thuis gedaan worden?
Het gebeurt idd in het ziekenhuis. Woensdagmiddag 4 uur bellen om te horen of er plaats is. Rond 6-en melden en dan hup de katheter erin (aiaiai) Dan slapen, verweken en/of weeen krijgen. Slaat het niet aan dan mag ik 's ochtends waarschijnlijk weer naar huis en krijgen we diezelfde avond hetzelfde riedeltje weer!
Spannende tijden breken eraan dan voor je ik hoopte dat het vandaag al zou zijn gebeurd maar helaas. En tuurlijk zeg ik niets op FB dat is meer aan jou wanneer je dat soort berichten wilt plaatsen. Echt bizar eigenlijk he zo is de een super vroeg en de ander vrij laat . Hoop voor je dat het snel op gang zal komen.
ik heb Sjors nog even opgezocht maar die heeft al sinds 22 mei niets meer op het forum gepost. Hoop dat alles goed gaat met der en met die kleine wie weet is ze al bevallen
Ja wie weet Wherona, zou natuurlijk best kunnen, ze liep iets achter op Jo, maar die loopt inmiddels al uit . Zou toch leuk zijn als ze hier post hoe het nu met haar is en met de kleine! Dus Sjors, mocht je dit lezen: we zijn zo benieuwd hoe het nu met je is!
ff niks trg gelezen meiden maar wou dit ff delen Nou ben net tijdje thuis eerst ff eten klaargemaakt enz nu tijd voor een update! Eerst gingen ze op een groot scherm de hele behandeling laten zien... En kon je vragen stellen enz, waren met nog 4 stelletjes. Toen kregen we alle briefjes voor de medicijnen te kunnen halen bij de apotheek. En alvast de puregon pen. Daarna kregen we alle afspraken enz wanneer we moeten beginnen. En toen kwam het.... het PRIKKEN!! Omste beurt per stel moest je dan naar voren en proberen. als 1e ging ook een jongstel net als ons, dat ging goed... toen kwam ik hihi echt heeel zenuwachtig zweethandjes hihi die man zag dat, dus ging me eerst beetje kalmeren en zeggen je kan het hahahhaa.. nou ik pakte een stuk huid van me buik en moest 1cm vanaf en dan erin prikken snel... dat ging haha,eerst durfde ik niet zo goed maar toch maar gedaan, en toen begon ik een beetje te shaken hihi moest nog een beetje erin spuiten heel me hand ging heen en weer hahahaha... maaaarrrrr t is gelukt ben supertrots op mezelf ondanks me angst voor naalden! net bij de apotheek geweest briefjes gegeven, dan besteld ze de medicijnen enz even en als goed is kan ik t morgen halen. nu de afspraken: 4-8 Beginnen Decapeptyl 7-8 stop je dan met de pil, en krijg je ontrekkingsbloeding. 16-8 1e echo fm , en dan beginnen met puregon erbij... 22-8 2e echo fm Dat was t wel zo beetje dacht ik hihi heel wat dus! xxx
haha elke dag meldplicht Tis toch wat. Ik denk dat dat de komende dagen wat lastig wordt omdat ik morgenaaf het zh in ga. FB is dan iets makkelijker, dus zal proberen daar te posten, goed? Ik ben ook zo nieuwsgierig hoe het met Sjors is. Ze liep id twee á drie weken achter op mij, dus ze kan inmiddels gewoon bevallen zijn. Meende dat ze een meiske zou krijgen en die zijn vaak ietsje sneller dan jongens One, wat fijn dat het goed ging. Stoerrrr hoor dat je jezelf hebt durven prikken. Wordt wel heel 'echt' nu allemaal! Ik hoop zoooo op positief bericht van jou! Liefs
@One super goed gedaan zeg! de volgende keer gaat nog beter augustus is dus een hele spannende maand na lekker dan ben ik met vakantie en geen internet hebben *zucht* zoek wel een macdonalds op hihi voor de wifi @Jo mocht ik je niet meer spreken heel veel sterkte morgen avond in het ziekenhuis en hopelijk kom je de volgende dag thuis met jullie zoon.
Idd ben ook wel benieuwd naar sjors! En meiden houden jullie mij dan ff op de hoogte van jo? ik heb jullie niet op facebook vandaar. Jaa goed he! pff ben nu nog blij dat ik t gedaan heb hihi hahah wherona!
One: super van je dat je jezelf geprikt hebt meid! Dus dat gaat gewoon helemaal goed komen . Spannend hoor allemaal, het komt nu echt heel dichtbij! Jo: ja facebook is ook ok natuurlijk, dan geven wij het weer aan One door . En heeeeel veel succes morgen meid!! En dan maar hopen dat het dus morgen doorzet . En een hele dikke knuffel en smak: je kunt het he!
@Jo alsof hij nog geboren mag worden zeg wat vervelend allemaal hopelijk vanavond wel. @ll ik was effe brutaal geweest om in een ander topic waar Sjors ook in schreef te vragen of hun wat wisten en hier het antwoord: @wherona, met Sjors gaat het heel goed! Heb der vandaag nog zien lopen en app dagelijks met der! Baby maakt het ook goed. Ze heeft verlof maar is best druk, vandaar al tijdje niet op zp geweest. Vorige week heeft ze even aan de ctg gelegen omdat ze kleine wat minder voelde, maar alles was goed gelukkig!
Thanks voor de update over Sjors Wherona . Fijn dat het goed gaat, maar dus ook nog geen beebke. Goed nieuws van Jo: haar kleintje is eindelijk ingedaald. Heeft ze rond uur of 3 op facebook gepost. Dus wie weet ligt ze nu wel aan de weeenopwekkers.... Spannend!