gewoon erg kramp veel puisten en me ma weet zeker dat ik zwanger was, was ook mega telleur dat ik ongi was... oja en bloedverlies is heel anders... ben 95%zeker vmk... maar gelukkig heb ik niet getest
hoi Pien, even wat rustig aan gedaan op het forum... morgen dag 10 dus weer aan de slag met ovutesten en aan het tempen starten weer Klus tijd komt er weer aan, heb met vriendlief besproken dat we nu toch echt alleen om de dag doien... hihi we komen rond me ei 9vd10X op meer uit.... hihi verder gaat het hier goed even dipje gehad door de hoofdpijn, maar alles is weer helemaal super
Fijn dat het goed met je gaat BB-tje. Succes met klussen de komende dagen dan maar! Ja balen dan zo'n ongi Wolfje, zeker als je denkt dat er toch iets gezeten heeft. Hoe was je bloedverlies anders dan? Bedoel je trouwens je man of je ma, dus je moeder? Ik had net iets getypt in de trant van "fijn dat je zoiets ook met je moeder kunt delen", maar toen las ik nog eens goed en bedacht ik me dat je ook wel eens een 'n' vergeten kon zijn, haha.
Stomme rups in m'n banner trouwens, er valt helemaal niets te testen . Maar goed hij ziet er wel vrolijk uit en dat ben ik momenteel ook gelukkig nog wel...
@Wolfje hmmmmm toch vervelend meis dat je het gevoel hebt dat het een vmk is geweest! Waar zit jij nu in je cyclus??? @BB Succes met de ovu testjessss! @Pien... hahaha ik herken dat wel van je rupsje Fijn dat je je momenteel ook gelukkig voel meis! Hier ook even rustigjes aan. Hebben thuis goed gesproken en even gas terug qua heftigheid. Had & heb trouwens echt MEGA gevoelige borsten! Strak en pijnlijk... dus ik dacht zwanger???? Gister testje gedaan maar die was negatief. Ach afwachten maar weer.
@BB wat fijn meis!!!! toi toi toi Ik hou me effies wat stiller omdat het thuis nog niet yovol loopt... maar probeer echt nog wel te komen, lezen en schrijven hoor. Zal alleen af en toe wat korter zijn. liefsssjors
Gelukkig weer wat nieuwe reacties! Mooi BB-tje die positieve ovutest! Leuk dat je ff een fotoje hebt toegevoegd. Succes met klussen! En Sjorsjette: balen hoor, ik hoop dat het snel beter gaat thuis en dat jullie er weer samen tegenaan gaan. Sterkte meid! Hier op dag 25 pas voor het eerst een temp stijging. Zat constant op 36.1 of 36.2. Ben heel benieuwd wanneer ik ongi zal worden. Vind het zo vreemd dat ik op dag 14 een bloedingkje heb gehad, waarvan ik aannam dat dat van m'n ovulatie kwam, maar niks geen tempstijging daarna. Een klein weekje later had ik veel afscheiding en nog geen tempstijging. Nu dus eindelijk wel, maar heb echt niet het idee dat ik gister m'n eisprong heb gehad... We zullen het wel weer zien. Groetjes, Pien
Ja vind het altijd wel leuk om ff fototje ervan te plaatsen Ik ken deze testjes nu helemaal dus ben ook gestopt met de digitale! Stuk goedkoper! Vervelend dat je niet weet wanneer je nod is....
@ALL JOEHOEEEEE de rode duivels zijn er! En wel op dag 37! Och klinkt misschien heel raar meiden, liever natuurlijk geen ongi en wel zwanger maarrr jeetje mijn cyclus is nu eindelijk weer is korter! Scheelt nog al met 65 dagen. Gister nog effies met mijn vriend gesproken en hebben nu nog meer dingen duidelijk besproken en ook wat afspraken gemaakt. So far positieve ontwikkelingen! Zaadtest moest opnieuw omdat het niet om een volledige * ging en er blijkbaar met temp/vervoeren enz niet helemaal goed is gegaan. Vriend schaamde zich hier voor omdat hij zoiets had van; ja jeetje zelfs dit kan ik niet eens. Volgens mij is hij vanmorgen geweest (kan bij ons op dinsdag & donderdag tussen 08:00 en 09:00) Verders hebben we afgesproken om toch tegen advies van de gyn in ovutestjes te proberen. Dus over 10 dagen kan ik starten met testen!!!!! En al met al is onze afspraak over 18 dagen al weer dus dat zijn dan bijjwijze 8 testjes... vriendlief wilt dit graag proberen. Het is hem wel duidelijk dat het heel goed kan zijn dat we niets spotten maar hij wilt het toch graag wel proberen.
@Pien ahhhhh balen dat idd je nod niet duidelijk is! @WOlfje.. nu ongi af? @BB... hoe staat het er bij jou nu voor meis? Hier ging (gaat nog beetje) niet zo goed tussen mij en me vriend. Hadden echt even een mega dip, zijn nu na paar x goed praten, soms huilen, ruzie, discussie de betere kant op aan het gaan. Ben nog niet helemaal happy, zit ook nog niet top in me vel (wat betreft onze dip) maar probeer het echt wel positief in te zien! Voel me nu weer wat minder door ongi, maar geeft me ook wel weer een goed gevoel... jammer dat we niet zwanger zijn maar jeetje ben echt blij dat de cyclus nu korter is! xxx
sjors lieverd, wat een super fijn bericht van jou! Natuurlijk hoop je komende tijd niet meer ongi te worden, maar als je het dan toch moet worden dan indd liever met 37 (of nog liever 28) dagen dan veel en veeel later!! Wat fijn zeg! Ben heel blij voor je/jullie! Ja hier gaat het goed, vanmorgen weer echt een knaller van een test, dus vanaaf weer lekker klussen En dan wachten tot FF mijn ei aangeeft op de tabel in het tempen EN dan wachtbankje op... Verders weer een normale ongi gehad zoals ik gewend ben en al 2 rondes op zelfde dag posi ovutest... dus ik denk EN HOOP dat die homeopatische medicijnen zijn werk gaan doen! Nu nog zwanger worden!!!! Ook vriendlief staat er deze positief in! We gebruiken vanaf halverwege vorige ronde beide tarwekiemolie wat erg goed schijnt voor veel dingen maar vooral ook voor inn. en zijn zaadjes En vrienfdlief slikt nu vitamines voor de man... over beide veel posi verhalen gelezen dus we hebben hoop dat we die stomme gyn af kunnen bellen, andere kant ben ik bang dat we in jan. toch echt naar de gyn gaan... Wat rot dat het ff voor zo'n dipje zorgt bij jullie. En vervelend allemaal ook voor je vriend. Snap best dat zoiets moeilijk is. Tis toch echt iets waar mannen altijd stoer over praten he! Succes!
sjros; ik snap precies wat je bedoeld meid!!! idd liever korte cyclus, maar beter zwanger! s6 weer meid! hier idd ongi af, alleen blijf wat rood slijm verlies houden, maar ja maak me er niet druk om... BB klusse meid! pien; hopelijk weet je snel wanneer je ei nou is geweest!
Dankje wolfje!! ZIt net trouwens te bedenken... als we nu niet een weer te gek lange cylus hebben (EN WEL EEN EI) dan zouden we rond ONZE verjaardag uitgerekend zijn whahaha das maf! volgens de calculator en mijn ongi vandaag zou je precies op onze verjaardag uitkomen met een cyclus van 42 dagen.. (niet dat ik weer zo'n lange wil hoor) hahahaha... maar goed... eigenlijk gek gezegt als we nu in de komende weekjes WEL een ei hebben dan is het rond onze verjaardag.. pfffffff l;ekker ingewikkelde uitleg.. hihi.. sorry is ff onzin praat!
sjors; wel een mooie uitgerekende datum dan he Ik hoop ook dat mijn eitje snel komt!!! wel weer begonnen met ovu test, maar niks...
@Sjorsjette: fijn dat je ons even op de hoogte hebt gebracht. En fijn dat het weer wat beter lijkt te gaan tussen jullie. Dat is toch belangrijk en prettig als je samen een kindje wilt. En goed dat je cyclus relatief kort was dit keer! Houden zo!! En waarom zou je het niet eens proberen die testjes, baadt het niet, schaadt het niet. Wel te hopen dat je cyclus dan ook aan de korte kant is. Goh dus je vriend moet nog een keer zaad inleveren? Hoe gaat dat eigenlijk in z'n werk? Kan hij dat thuis 'produceren' zeg maar en dan naar het ziekenhuis brengen of moet hij dat daar doen? Je weet maar nooit of wij ook in zo'n situatie terecht komen, maar het lijkt me heel vervelend voor een man om te moeten doen... @BB-tje: succes met klussen!! En fijn dat je je ei nu zo regelmatig hebt en dat jullie zo goed en gericht kunnen klussen! Ik heb hoop op een succesvolle ronde voor jou dit keer! @Wolfje: goed dat je er niet te druk om maakt, maar 't blijft natuurlijk vervelend als het wat langer aanhoudt. D'r is altijd wel weer wat vreemds he als je je cyclus zo in de gaten houdt... Hier kan ik niets anders doen dan wachten op m'n ongi. normaal gesproken zal het zondag wel zo ver moeten zijn... ben benieuwd.
verwacht dat ik er wat langer op moet wachten. Ik heb t laatst met m'n zus er over gehad dat m'n vorige menstruatie heel vroeg kwam en dat het bruinverlies dag 19 al begon met een heel vreemd zeurend gevoel in m'n buik. Zij meende dat er misschien toch wel iets gezeten heeft en heel voortijdig is afgebroken... Mocht dat zo zijn geweest en ik pas op dag 25 van deze cyclus een tempverhoging had, ben ik bang dat m'n ongi nog wel eens 2 weken op zich kan laten wachten....