jeetje Jo ze laten je ook wel wachten he! bij ons was t smorgens om 7u melden. meestal is het dan nog niet zo druk was de ervaring van het ZH. weet niet hoe je je er onder voelt anders moet je toch echt duidelijk gaan maken dat je het zo niet langer wilt. de conditie van mamma gaat voor in dit geval. maar nogmaals weet niet hoe je je voelt. is laten strippen door de vlos nog een optie??
Jeetje Jo, ze laten je er maar mooi mee zitten zeg! Vind het wel wat flauw moet ik zeggen. Hoe vaak laten ze je nog opdraven voor niets? Las toch dat je weer niet geslapen had vannacht... Hopelijk vannacht beter meid en geef goed aan bij het ziekenhuis hoe je je voelt he. Knuffel!
haha, ja dat had ik natuurlijk wel begrepen Jo . Fijn dat je vandaag wat geslapen hebt, hopelijk vannacht ook nog een goed nachtje! Of was dat vanavond toevallig op facebook een afleidingsmanoeuvre en lig je nu in 't ziekenhuis aan de opwekkers? Ik denk dat het dit weekend gaat gebeuren meis! Hou je taai en zet 'm op!
Ik zit nu aan de wee opwekkers. Vliezen zijn gebroken. Hopelijk vandaag mem! Is geheim dus niets op fb please!
Oei spannend Jo! Ik zeg natuurlijk niets op facebook meid! Nogmaals heel veel succes, ik duim voor je, je kunt het!
Ontsluiting wil niet opschieten. Lees anderhalve cm in drie uur. Heb daarna fikse weeënstorm gehad omdat ze het infuus giga hoog hadden gezet. en nu een ruggenprik gehad. Pijn was niet meer te houden. Hopelijk komt de kleine nu snel anders wordt het een keizersnede... Xxx
Och meissie toch, wat zal het zwaar zijn.... hou vol he. Nog even en je hebt je kleine man in je armen .
Zojuist gezien op facebook: de zoon van Jo is geboren: Na een zeer zware bevalling die geëindigd is met een keizersnede is dan 21 juli om 22.15 eindelijk onze zoon, Simon Jurre geboren! Jurre heeft alleen een 'valse' start en ligt op de kinderafdeling. We liggen beide nog wel een poosje in het ziekenhuis... Van harte gefeliciteerd meid!! Hopelijk knappen jullie beide snel op en dan lekker naar huis met de kleine man .
ik had het ook al op fb gelezen indd! Gefeliciteerd meid met je mooie zoon! wat een knapperd zeg, Ik lees dat het erg zwaar geweest is en uiteindelijk toch een ks. Zelfde als bij mij dus Ben benieuwd naar je verhaal, doe het vooral erg rustig aan en het is klote om je kleintje in zh te zien/moeten houden. Maar als je ks hebt gehad was mijn ervaring daarover wel positief. Toen de meiden hier uit eindelijk thuis waren kon ik al veel meer dan de andere meiden met ks! Je doet in het zh toch rustiger aan! Onderschat een ks niet (Dat deed ik namelijk eerst wel) het is echt een pittige operatie! Ik hoop dat de pijn mee valt en ben erg benieuwd naar de reden waarom je knapperd in het zh moet blijven? Ik hoop niks ergs! Liefs en GENIET!♥
kleine update zoon van Jo ligt nu in de couveuse en ze vermoeden een infectie Hoop dat het allemaal mee zal vallen en dat ze gauw naar huis mogen
One en Mbtc volgens mij niet... dus wat dat betreft misschien wel handig die updates . Ja sneu zeg, hopelijk valt het allemaal wat mee... Ze zijn in elk geval in goede handen.