Meiden die al langer dan 1/2 jaar bezig zijn opzoek naar een bevrucht ei???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door bezigbijtje, 30 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @pien, jawel ik heb jo ook op fb! ik heb t gelezen.
    lieve jo, heb al op fb gereageerd. veel sterkte en natuurlijk veel geluk!

2. jo1984

jo1984 Niet meer actief

Bedankt voor jullie medeleven.

Jurre ligt momenteel in de couveuse, hij is toch wel behoorlijk ziek. Ze vermoeden dat hij de gbs bacterie heeft die erg gevaarlijk is voor baby's. Hij lijkt nu wel op te knappen van de antibiotica. Morgen weten we hopelijk meer...
    Verder is het een heel mooi mannetje (zie fotoalbum) die een flinke keel op kan zetten. Gelukkig zit er wel pit in, maar hij slaapt heel erg veel. Bij mem op de buik liggen vind hij heerlijk. Ik kolf zo nu en dan melk wat hij heerlijk opdrinkt *trots*

Zucht ik ben verliefd!

3. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Lekker ervan genieten! Jullie zijn in goede handen en het komt vast goed. Ook al zal het best even spannend zijn tot je morgen meer weet! Is je man ook lekker vrij? Hoe is het met jou zelf? Is het mee of tegen gevallen? xxx

4. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    speciaal voor One

Kleine man van Jo wordt nu ook behandeld voor hersenvliesontsteking en zal zeker nog 2 weken in het ziekenhuis moeten blijven :(. Hopelijk houdt hij er niets aan over.

Zo vreslijk dit hierdoor moet ik meteen ook weer aan mijn kleine man denken zo een rot situatie waar je dan in zit zo zou het niet moeten zijn je zou heerlijk met je kindje thuis in bed moeten liggen worden verwend door kraamzorg en kraambezoek krijgen en met je kind pronken bah komt allemaal weer effe terug was een hele nare periode. :(

5. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Een fijn kraambed is ons in dit topic niet echt gegunt he :(

6. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    He Jakkie Jo, echt heel naar dat het zo moet beginnen :(.
    Maar super lief mannetje heb je hoor, ik hoop zo dat het snel de goede kant op gaat! Sterkte en een dikke knuffel!

7. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Jo ik lees net van die GBS bacterie dat Jurre daar zo ziek is van geworden. Wat een ontzettende l*l van een huisarts zeg :(! Je had tijdens de bevalling/keizersnede zelf ook al aan de antibiotica moeten liggen of hoe dan ook. Ik heb het zelf namelijk ook, weet ik toevallig toen ik een keer een uitstrijkje liet maken. De huisarts kwam er mee en zei dat ik het onthouden moest voor als ik zwanger was en bevallen moest. Heel veel vrouwen hebben het, maar is heel belangrijk bij de bevalling en moet goed in de gaten gehouden worden dat de bacterie niet overgaat op het kindje. Je had ook nooit thuis mogen bevallen. Had hij moeten weten en zeggen!
    Maar goed, daar heb je nu niet zoveel meer aan. Ik hoop dat ze de infectie snel onder controle hebben meid, en dat je eindelijk kunt gaan genieten.

8. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @wherona, jeetje van die hersenvlies ontsteking had ik even gemist op fb. wat een ongelofelijke ***huisarts zeg! ik zou hem wel even willen opzoeken!!

@kraambed, idd iedereen heeft zo z'n problemen. bij mij dan niet zozeer met mij of kind. maar mn beide opa's die zh in en uit gingen en na 4 weken ging de eerste. NU wil ik wel mn 10 weken zw verlof! haha!

@jo, veel liefs en steun voor jou en je man en natuurlijk je kleine mannetje!!

@pien, hoe kom je aan die bacterie dan? t kwam volgens mij door een blaasontsteking bij jo? die heb ik vroeger ook echt heel vaak gehad. hmz..

9. MeineLiebe

MeineLiebe Niet meer actief

Wherona, volgens mij is deze het he?!

Meiden....

Sjorsjette is vanmorgen om half 10 bevallen van een kerngezonde dochter
    Ze weegt 2844 gram en is 48 cm
    De naam wil ik niet verklappen :)

Makkelijke en snelle bevalling gehad. Ze gaan morgen naar huis

10. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Dankje Meineliebe :)

Sjors: als je dit leest: van harte gefeliciteerd met jullie dochter :). Fijn dat het allemaal goed is gegaan en jullie snel naar huis mogen (zo kan het dus ook gelukkig). Geniet er van!!
    Ben natuurlijk wel benieuwd naar de naam en foto's ;)

Mbtc: het was andersom: door die bacterie, die in je vagina 'huist' heeft ze waarschijnlijk een blaasonsteking gekregen. De bacterie komt bij 1 op de 10 vrouwen voor heb ik me laten vertellen. Tsja en hoe je er aan komt? Geen idee... je komt er in elk geval niet zomaar weer vanaf... Maar voor de rest geeft het in principe geen problemen hoor. Maar in dit soort gevallen kan het dus wel erg gevaarlijk zijn en dan is het handig dat je het van te voren weet. Er zijn artsen die pleiten om alle vrouwen tijdens hun zwangerschap hier op te testen, maar dat gebeurt nog steeds niet.
    Vriendin van me bleek het ook te hebben, maar kwam er ook pas tijdens of na de bevalling achter. Maar bij haar dochter deden zich verder geen complicaties voor.

Jo: las net op facebook dat het al weer wat beter gaat met de kleine man. Fijn hoor. Hopelijk zijn de uitslagen dan ook positief. Geeft dat in elk geval weer wat rust. Hoe is het met jezelf nu? Moe, pijn, emotioneel?

All: onder het mom van 'overleg' nodige onze teammanager mij en een aantal collega's vandaag uit op het terras, hebben er 2,5 uur gezeten. Ben nu super rood ;). Wel gezellig :).

11. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @Meineliebe super bedankt erg lief van je

@sjors meid van harte gefeliciteerd met jullie dochter geniet er lekker van

@Pien dat is een leuke vergadering :D

@jo fijn die goede berichten op FB

@ll hier een heerlijk dag gehad lekker wezen zwemmen met die kleine in een pierenbadje :D

12. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Klinkt ook heerlijk Wherona! Lekker spelen met water :).
    Ja zo'n overleg kan wel vaker. Ik zei al: we kunnen wel afspreken dat we alle vergaderingen op het terras doen als het 25 graden of hoger is :D.

13. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    Goedemorgen

Kleine man van Jo heeft weer een goede nacht gehad gelukkig maar. Dit is echt zo emotioneel zwaar voor de ouders. Weet der alles van je hebt totaal geen tijd om bij te komen van de bevalling. En daarbij kolft ze ook voor hem (wat ik overigens super goed vindt) maar dat vergt ook onwijs veel energie van je lijf. Hoop dat ze gauw naar huis mogen en dat ze eindelijk voor de volle 100% kunnen gaan genieten.

@Pien ja had het vandaag ook voorgesteld aan mijn baas (is mijn vriend hihi) om op een terras te gaan werken maar helaas zit der niet in :(

@One hoe is het met jou? Komt nu wel heel erg dichtbij he

14. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Wat een vervelende baas heb je Wherona :p.

15. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @sjors, als je dit leest gefeliciteerd met jullie dochter!!

16. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @Pien ja heb echt een hele vervelende strenge baas hoor ;) :D mag niet klagen met mijn 3 dagen werk hihi en dan ook nog eens erg flexibel.

Hoe is het met de rest lekker van het weertje aan het genieten

Owja voor One de sonde is eruit bij de kleine van Jo :D zo goed nieuws over het algemeen betekend dat dat hij gauw naar huis mag/kan was bij ons ook zo.

17. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Volgens mij moet de kleine van Jo nog wel een week o.i.d aan de antibiotica blijven via een infuus. Dat zou eventueel thuis kunnen, maar dan zouden ze thuiszorg moeten regelen heb ik begrepen. Of ze dat doen weet ik niet. De sonde er uit is natuurlijk heel mooi!

Ja hier wel lekker van het weer aan het genieten, hoewel het nu bewolkt raakt hier en benauwd... 't zal niet lang meer duren ;). Heb gistermiddag lekker vrij genomen. En gisteravond met vriendin uiteten geweest op een terras en lekker 3 rosetjes gedronken ;). Mocht wel van mezelf nu we weer in een nieuwe ronde zijn beland..

Heb vanochtend de fertiliteitspoli gebeld en ik kan woensdag over een week terecht. Dan wil ik dus eindelijk afspreken wanneer we met IUI beginnen. En wat mij betreft zo snel mogelijk! Hopelijk kan het 'feest' dan in september al beginnen.

18. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @Pien ja had het gelezen maar helaas moet hij weer een nieuw infuus
    heerlijk genoten dus gisteren lekker hoor doe rose tjes :D wat goed van je dat je hebt gebeld en nu maar op je strepen gaan staan toch.

19. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Het lijkt er op dat hij volgende week zaterdag naar huis mag, dus dat is mooi. Hij moet die antibioticakuur afmaken en misschien dat af en toe een nieuw infuus aangebracht moet worden? Weet het verder ook niet, maar het lijkt in elk geval de goede kant op te gaan met de kleine Jurre :).

Als het goed is hoef ik straks niet meer op mijn strepen te staan. De gyn adviseerde ons het hele jaar nog door te gaan, maar ik mocht wel elk moment terugkomen als ik het niet langer meer aan kon zien en dan zou ik wel gewoon geholpen worden. Dus neem aan dat dat dan ook gewoon gebeuren gaat en dat we niet weer gaan 'discussiƫren' of we het wel of niet moeten doen... ;).

Laatste weekje werkenstraks voor jou Wherona of moet je nog langer?

20. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    Dan gaan we daar maar vanuit toch Pien ook voor jullie wordt het tijd voor een mooi wonder. Klopt laatste weekje werken (3 dagen) en dan heerlijk vakantie.

Heb nu ook tijdelijk een internet bundeltje aangeschaft dus kan ik af en toe komen spieken want wil natuurlijk niets missen

Deel Deze Pagina