Meiden die al langer dan 1/2 jaar bezig zijn opzoek naar een bevrucht ei???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door bezigbijtje, 30 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Heerlijk vooruitzicht Wherona :). Nou en gezellig dat je ook dan zelfs nog ff komt spieken :). A.s. vrijdag krijg wij de sleutel. Kan haast niet meer wachten!
    Nu wel flinke buikpijn van die ongi... vind ik zo flauw he, tis al vervelend genoeg heb je er ook nog pijn van... Heb mezelf maar flinke dosis paracetamol gegund, is het zo weer over ;).
    Maar het weer is goed hier, niet zo heel warm meer, maar nog heerlijk zonnetje!

2. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    BB tje, One en Mbtc? Hoe ist het met jullie?
    BB-tje: ik ga je nadoen hoor wat betreft eerste IUI ;). Niet wat betreft de zwangerschapskwalen hoop ik ;). Maar wel wat betreft resultaat: 2 meiden, lijkt me leuk :D!

3. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @pien, mwoa gaat redelijk. ik vraag me af wanneer ik een keer NIET naar het zh moet op bezoek bij een fam lid.
    Oma is opgenomen op de IC met longontsteking en een bepaalde kocken bacterie, vergeet elke keer wat er voor hoort.
    ze werd eerst met een kap beademd maar moest toch worden geintubeerd. al bijna 10 maanden zh in zh uit. opa, opa, neefje met herseninfarcten en tia's en dan nu weer mn oma. kan die lucht echt niet meer ruiken! ik wil alleen naar t zh als iemand bevallen is maar vrees dat dat er voorlopig niet in zit. ben echt moe en verdrietig.
    werd vannacht wakker, en dacht ik wil een 2e kind. het leven gaat veel te snel voorbij dus waarom zouden we zo lang wachten? wil nog wel wachten een paar maanden en moet t ook nog ff met mn man overleggen maar ik zou wel willen! (als het ons natuurlijk gegund is een 2e wondertje!)

4. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Wat naar Mbtc al die zieken in de familie :(. Bedoel je strepto kocken misschien? Het gevoel dat het leven zo snel gaat, herken ik wel ;). Jouw kleine is alweer dik 9 maanden :$. Hoe lang hadden jullie over jullie meisje gedaan? In elk geval meer dan een half jaar anders zat je niet in dit topic ;). Kan me voorstellen dat je er dan op een gegeven moment wel weer aan denkt. Het moet natuurlijk ook maar weer lukken, dus ja, waarom dan niet weer beginnen? Je kunt ook rustig aan beginnen zonder al te veel geplan, zie je vanzelf wel hoe het komt ;). Maar ja ook wel fijn als je mannetje instemt he ;).

5. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @pien, we zijn in mei 2010 begonnen zonder echt op de tijd te klussen. we gingen in september trouwen en we hadden zoiets van we zien wel. was toen bij gyn geweest vanwege endometriose. ze zei ga eerst maar zelf een jaar proberen. in september zijn we echt op de tijd gaan klussen en toen was t in jan raak.
    ja ons meisje is alweer bijna 10 maanden het gaat zo super snel! zwanger worden en zijn duurt zooo lang maar nu gaat het zoo snel. man lief wil nog wachten tot sept/okt dan is ze een jaar. het is wel handig als hij idd er mee instemt. volgens mij is het streptokocken idd. gelukkig gaat het nu beter en is de tube er uit. ze heeft nog wel een zuurstof fles naast haar bed en ze is van ic af. nu op de mc, en waars morgen naar de gewone longafdeling.

6. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Haha dat zou leuk zijn! Het is zoooo geweldig bijzonder. Je moet wel tegen dubbel zoveel aandacht kunnen hoor... Phoe word soms gek van al die aandacht. We zijn een levende atractie overal waar we komen "ohs en ahs" "is het een 2ling" "jongen en een meisje" (ook al hebben ze beide jurkjes aan, zo stom) "phoe je zult het wel druk hebben" ik kan die vragen niet meer horen hahhaa. Maar zo heerlijk dat het is ♥

Ik hoop zo voor je dat jullie 1ste iui ook meteen lukt, zou geweldig zijn!!

Jo ik heb op je gestemd hoor :)

7. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    Jippie zoals het er nu uitziet maar Jo der kleine zaterdag middag naar huis.

@Pien zou wel heel erg top zijn als het bij de 1ste meteen raak is

@One spannend nog een paar daagjes en dan gaan jullie ook weer een nieuw traject in. Zie je der tegenop?

8. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    BB: zag net (pas?) dat je meiden 'baby van de maand' zijn geworden, leuk zeg, gefeliciteerd!

9. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    heey dat wist ik ook niet en dat meld je dan effe niet na lekker dan ;) super leuk gefeliciteerd ermee

10. jo1984

jo1984 Niet meer actief

Hieperdepiep hoeraaaaa!!!!!!!!
    Dit schatje mag morgen naar huis!!!!

603537_10150973350887374_1602016823_n.jpg

11. Veetje83

Veetje83 Bekend lid

31 jul 2012
    553
    1
    16
    Fulltime werkzaam in de techniek
    Noord-Brabant
    Hallo allemaal,

Ik ben Veetje, 28 jaar en al sinds begin van het jaar gestopt met de pil.
    Inmiddels zijn we in ronde 8 en inderdaad, nog steeds geen bevrucht eitje gevonden!

Lijkt me leuk om me bij jullie aan te sluiten.
    Ik zie dat er inmiddels al wel wat babies geboren zijn, maar zijn er ook nog meiden op zoek naar dat bevruchte eitje?

Groetjes,
    Veetje

12. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    He Veetje, welkom!
    Dit topic is al zo'n 2 jaar geleden begonnen dus gelukkig zijn er inmiddels al wat babies geboren :). One en ik zijn nog 'over' en naarstig op zoek naar een bevrucht ei ;). One staat aan de start van IVF en ik van IUI. Wij zijn al tussen de 2 en 3 jaar bezig.
    Je bent natuurlijk erg welkom, maar misschien dat je het leuker vindt om te kletsen in een groepje waar nog wat meer meiden zitten te wachten en misschien nog niet toe zijn aan de MMM. Zou me kunnen voorstellen dat je daar meer herkenning vindt dan hier. Maar dat is aan jezelf ;). Wens je heel veel succes met zwanger worden, want toen ik 8 maanden bezig was vond ik het ook al veeeel te lang duren, hopelijk gaat het wonder toch snel gebeuren!

13. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @Veetje Welkom kan me ook nog goed herinneren dat toen wij in ronde 8 zaten ik er geen vertrouwen meer in had. Wat duurt het lang he als je iets heel graag wilt. Wij hebben der 13 maanden over gedaan. Een week voordat we naar de gyn moesten teste ik positief terwijl het zaad van mijn vriend niet zo goed was. Nu is hij inmiddels bijna 11 maanden.

Maar net als wat Pien zegt misschien vindt je het fijner om met meer meiden te kletsen die in hetzelfde schuitje zit als jij. Ik vond het soms best moeilijk om met andere meiden te kletsen die wel in verwachting waren of in dit geval al bevallen zijn. Maar dat moet je helemaal zelf bepalen je bent in ieder geval van harte welkom

14. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @Jo eindelijk thuis geniet ervan meid

@Pien wanneer had je nou die afspraak met de fertiliteitsarts?

@One ben je zenuwachtig? maandag was het toch zover?

15. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    hey meiden
    srry dat ik niet zoveel liet horen
    zitten ff in een dip, en wachten nog even met icsi
    leg later wel ff uit waarom enz, heb ff teveel aan me hoofd..srry!
    xxx
    en spiek en duim nog steeds voor jullie hoor!

16. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Och One... :(. Weet niet wat er aan de hand is, maar vind dit echt heel jammer voor je, dikke knuffel. Sterkte!

Wherona: woensdag gaan we naar de gyn. Ben benieuwd ;).

Jo: super dat je ventje eindelijk thuis is meis :D! Daar waar hij hoort :). Geniet er van!

Vandaag voor het eerst flink aan de klus geweest in het nieuwe huis :). We hebben al behoorlijk wat gesloopt. Vind het echt lekker om zo bezig te zijn :). En vanavond lekker gebarbequed met vrienden.

17. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @One :( dat was niet het nieuws wat ik graag hoor wat vervelend voor je meid.

@Pien heerlijk he effe ergens anders mee bezig te zijn lekker storten op jullie nieuwe huisje . Ow spannend dan woensdag ben dus dan moet ik effe spieken op internet in Frankrijk hihi :D

@Jo heerlijk he dat je kleine eindelijk thuis is lekker met z'n 3en genieten van elkaar

@ll gisteren een meeting gehad (waaronder BBTje) was erg gezellig en leuk om ze in het echt te onmoeten. Voor de rest druk bezig met inpakken voor de vakantie :D heb der echt zin in.

18. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Hele fijne vakantie Wherona, geniet er van!!

19. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    All: ben net bij de gyn geweest en we mogen volgende cyclus beginnen met IUI! Krijg vanmiddag intake bij de verpleegkundige + gelijk prikinstructie. Gelukkig kon dat vandaag nog, want vandaag zijn we vrij onder het mom van 'klussen in het nieuwe huis' ;). Gaan we zo ook nog ff doen hoor, maar ben blij dat we nu eindelijk een stap verder zijn. Vind het spannend, maar het voelt ook wel goed omdat ik het gevoel heb dat we straks tenminste weer wat meer kans hebben dan dat we dat tot nu toe hebben gehad... We zullen hoe dan ook moeten afwachten of het resultaat oplevert. Ik moet wel realistisch zijn en van de IUI geen wonderen verwachten. De gyn had het over 10% per IUI en dat 1/3 na 6 x IUI zwanger is. Laten we hopen dat ik bij die 1/3 hoor :).

20. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @pien, ja ik hoop voor je dat je bij die 1/3 hoort. las t vandaag toevallig nog vaak is t pas bij de 5e bahandeling raak. spannend hoor, ik duim voor je dat het allemaal goed mag gaan!

Deel Deze Pagina