@Pien ow wat jammer zeg hopelijk de andere kijker maandag wel @Frummelk Hoezo het heeft niets met je bevalling te maken ach laat maar lullen ze zoeken het inderdaad maar lekker met je werkgever uit. Waarom zijn jullie "bang" om herkend te worden? Ik heb dat niet (meer) zo in het begin met het zwanger proberen te raken wel maar nu maakt het me eigenlijk niet meer zoveel uit. Davey is helemaal opgeknapt hoor af en toe een snottebel maar dat zullen we wel vaker deze periode van hem zien. |Vooral ook zo lekker als ie dat aan je af loopt te smeren hahaha daar moet ik wel effe aan wennen hoor.
Wherona: ja dat zal bij mij wel komen omdat ik nog niet zwanger ben, weet ook niet precies. Aan de andere kant: wie me herkent is dus blijkbaar met hetzelfde bezig . Haha, ja snottebellen, da's kenmerkend voor een peuter volgens mij . Vind het lief als ik een kusje krijg van m'n neefje, maar als er dan zo'n groene bungel uit z'n neus hangt heb ik het toch wat minder graag .
whahaha ja dat heb ik dus ook hihihi vind het echt heel erg goor maar ja hij snapt het nog niet zo. Gisteren dacht ik nog pfff waar is de tijd dat zijn poepluiers ook niet zo heel erg waren hahaha wat kan ie stinken zeg jakkes hahaha maar ja het hoort der allemaal bij zeggen ze dan he.
Mbtc: zie nu in je onderschrift dat jullie officieel begonnen zijn voor een brusje. Spannend hoor. Succes meid! Hoop voor je dat het dit keer sneller mag gaan . Wherona: ik kan er wel tegen hoor .
.Tsja mbtc dat zou kunnen inmiddels weet ik dat pien er wel tegen kan en soms komen dit soort dingen ook wel eens tot sprake.
@MBTC wat is de reden dat je hierdoor zo geiriteerd raakt? Want als het je niet boeit waarom reageer je der dan zo op? Begrijp niet helemaal wat ik nou verkeerd heb gezegd en zeker niet tegenover jou. Misschien kun je me dat uitleggen
He wat is dit nou? Zullen we het gezellig houden hier? Pien hoe voel je je? Nog (bruin)bloedverlies gehad? Wherona, oef lekker smeren met snottebellen.. wees blij dat ie niet met zn poep smeert whoehaha mbtc spannend klussen voor een tweede! ik wil liever niet herkend worden omdat ik soms best wel persoonlijke dingen neerzet..
Frummelk: snap ik wel hoor, ik heb dat ook. Veel dingen meld ik zelfs alleen nog maar hier op het forum... Hier gaat het wat vreemd ineens. Ik ben uurtje eerder naar huis gegaan, omdat ik ineens behoorlijke buikpijn kreeg . Voelde echt alsof ik ongi moest worden . Of het zijn m'n darmen? Ik weet het niet, maar het gaat nu wel weer... Nog geen bruinverlies gezien. Maar probeer nog maar niet teveel te hopen, tis nog maar 10 dagen na IUI, dus het kan nog alle kanten op. Maar vertel nou es hoe het met jou is meid... gaat het al wat beter met je inmiddels? Heb je nog een klacht ingediend en zo ja, heb je er nog iets van gehoord?
Oehoe klinkt als een innesteling! Spannend! Hier gaat het redelijk, nog paniekerig om niks... Tsjah heeft tijd nodig.
@wherona, *sorry* aan de ene kant boeit het me niet als ik gevonden word op zp. aan de andere kant heb ik hier ook wel eens dingen openbaar gedeeld wat mensen als kwetsend kunnen opvatten. ik bedoelde het absoluut niet zo hoor. aan de ene kant zou ik het heel erg vinden en aan de andere kant boeit het me niet zo dat was wat ik wilde zeggen. en sommige dingen hoeven mensen (nog) niet te weten dat we weer zwanger willen worden etc. en juist de mensen waarvan ik niet wil dat ze me kennen weten me vast wel te vinden op zp. @pien, klinkt heel spannend!! @frummelk, hoe is t met je kleine mannetje en met jou? @hier, pff word gek van mn lichaam. heb pijn in mn bovenbenen! eerst had ik t rond 4-5 okt. en nu weer. heb geen gekke dingen gedaan ofzo. ja vandaag in de file gestaan maar daarvoor had ik er al last van. mn man dacht dat t misschien door eisprong kwam (was ook rond die dagen denk ik) maar nu heb ik t weer. heb dat normaal alleen als ik ongi moet worden of ben (en tijdens mn bevalling) maar t voelt ook weer anders. voelt tussen kramp en spierpijn in. :S:S
@MBTC oooooowwwww op die manier ik schrok al dacht dat ik wat verkeerds had gezegd wat je had gekwetst o.i.d. Ik zat er ook aan te denken inderdaad ik vertel hier ook wel eens zeer persoonlijke dingen maar inderdaad als ze der achter komen tsja dan is het maar zo. Heb wat dat aan betreft sowieso geen handige naam uitgekozen hahaha Wherona is niet echt veel voorkomend en de link is dan met de naam Davey snel gelegd hihi. zou het niet van een innesteling kunnen zijn? of is het daar nog te vroeg voor? @Pien oww wat spannend weer zeg hoe lang moeten we dit keer nog wachten op het antwoord? En is de kijker gisteren nog geweest? @Jo heeft zeker tijd nodig neem die tijd ook he dat heb je nodig kleine stapjes vooruit net als J. Drukke dag vandaag eerst lunchen bij schoonouders en avondeten bij mijn eigen ouders dus ben vandaag lekker veel onderweg.
Wherona: hmm ben nou toch wel benieuwd, want je heet toch niet echt Wherona?? En er zijn wel meer Daveys . All: ben bang dat het toch weer verkeerd afloopt hier... . Heb veel afscheiding en zo begint de ongi vaak ook, en 't was al beetje gekleurd vanmiddag... dus dat geeft geen goed gevoel, mijn lichaam kennende .
@Pien ik heet ook wherona hihihi is mijn 2e naam maarre nee toch he hoop echt dat je ongelijk hebt hoor
@wherona, oke ik dacht misschien is t uit een film een personage ofzo. maar wel een hele leuke mooie naam! mag ik vragen waar t vandaan komt of waarom je zo heet?? ach ja mn voorletters zijn mbtc en J is natuurlijk niet zo'n veel voorkomende naam dus de link is snel gelegd. ja het zou evt kunnen dat het innesteling zou zijn, maar zelf denk ik dat niet. maar wel vreemd dat ik daar nu in ene last van heb en vorige ronde's of cyclus helemaal niet. alleen 2 dgn voor ongi heb ik dat. volgens calculator (kan het niet laten kijk altijd elke maand) zou rond 9 okt innesteling zijn, maar mn pijn was dan wel weer wat eerder. we zullen moeten afwachten he... @pien, nee de rode duivels moeten nu een keer thuis blijven hoor!! duim dat het NIET doorzet!
Pien hoe is het nu? MBTC spannend weer klussen. Zou bijzonder zijn als het zo snel al raak is. Heb je een leuke dag gehad (1e verjaardag?) Wherona, mooie naam hoor. Hier vandaag een offday. Naja meer een off avond. Baby blééf maar krijsen, papa komt thuis en hij is stil. Zooo frustrerend. Word soms ook helemaal gék van hem. Ik zal hem nooit iets doen, maar het flitst wel eens door me heen. Je kunt dan totaal niet meer tot hem doordringen, en dat gekrijs gaat je echt door merg en been. Hij huilt rustig een uur of langer onafgebroken... Het is ook zo'n alert kindje, hij wil alles mee maken/bij zijn. Zuigt de wereld om hem heen op als een spons. Hoogbegaafdheid zit bij ons in de familie (ik heb zelf een iq van boven de 130), dus ben bang dat hij dat ook wel wat kan hebben. Hij loopt ook al iets voor in ontwikkeling, maar eigenlijk kan hij dat allemaal nog niet aan, waar hij snel gefrustreerd van wordt. Hij is ook erg vatbaar voor prikkels, dus het 'botst' binnen hem wel eens, met als gevolg veel huilen... Waar ik dus weer gek van wordt. Ik ben nog altijd dag en nacht bij hem, dus even afstand nemen kan (en wil) ik niet, dus de frustratie omtrend het huilen bouwt lekker op. Ik houd me maar voor dat het over een paar maanden beter zal zijn. Naw als hij kan lopen, dan kan hij zelf de wereld ontdekken. Ik ben benieuwd wanneer hij dat gaat doen, hij trekt zichzelf nu al wat omhoog aan mijn armen en 'staat' dan al. Ik moet hem dan wel vast houden uiteraard want stabiel is hij nog niet.
@frummelk, het is anders dan bij J wat meer ongedwongen en we zien wel hoe en wanneer. mn NOD is sneller dan ik denk de afgelopen 2 rondes. (t erge is dat je dan nu wel weer op inet zit te zoeken wat het kan zijn die pijn in benen...argh niet doen!!) ook al zo'n snelle jelle die zoon van jou! J had daar ook last van frustratie dat ze niet kon wat ze wilde. sinds ze loopt is ze een stuk rustiger geworden nu is ze gefrustreerd als we haar niet snappen.
@MBTC mijn vader had een tweeling zus waarvan Wherona op jonge leeftijd is overleden hij had een goede band met haar en ik ben zijn 1e dochter. Ik heb 3 namen Deborah Wherona Christina hihi nou als ik nu niet word herkend hahahaha. Je neemt je voor om deze keer niet zo ermee "bezig" te zijn haha maar lijkt me ook wel aantrekkelijk om toch het een en ander op te gaan zoeken. @Frummelk ik herken je verhaal heel erg goed. Ik heb ook zo een periode gehad hele dag huilen en krijsen Davey was ook snel gefrustreerd en geprikkeld heeft ook met de geboorte te maken ook J. heeft een "valse" start gehad en is daardoor wellicht prikkelbaarder. En ik wou ook geen afstand van hem doen maar het was echt even nodig om mezelf op te laden. Dus ik kan het je echt even aanraden al is het maar een paar uurtjes. Jouw gevoel en frustratie voelt hij en daar raakt hij ook van overstuur want mama is boos/gefrustreerd. En dat heeft een wisselwerking. Als jij er wat beter mee om kan gaan dan zul je zien dat ook J. er rustiger onder wordt. Tis echt beter voor jezelf en voor J. Maar ik geef je alleen advies en je moet zelf weten wat je daar mee doet ik dring je niets op. Je gevoel moet er ook wel goed bij zijn. @Pien hoe is het nu? ik hoop dat je ons goed nieuws komt vertellen
@wherona, prachtig dat je die naam hebt gekregen!! mooie speciale betekenis. heb je d eigenlijk ook vernoemd?