Ik moet over 1,5 uur in ziekenhuis zijn. Manlief is net met z'n soldaatjes vertrokken en komt mij daarna weer ophalen. Ben overigens nu toch echt wel ziek . Bijholteonsteking. Had er vannacht echt heel veel last van. Ga zo ff douchen en hopen dat ik me iets fitter voel. Maar goed, ik sleep mezelf er wel naar toe. Heb niet voor niets weer al die spuiten gezet . Mbtc: goh jeetje, spannend zeg! Zou wat zijn he als het nu al raak is .
Bah Pien niet leuk als je je zo beroerd voelt hoop dat het allemaal snel is verlopen zodat je gauw weer je bed in kon kruipen. Beterschap
Heey meiden hoe is het met jullie? @Frummelk gaat het goed met de stemmen ? en hoe gaat het met jou en J.? Hoeveel maandjes is hij nu @Pien en hoe staan de eitjes hihihi en vordert het al in jullie nieuwe stulpje Hier is mijn vriend inmiddels geveld door de griep, hij had gister echt onwijs keelpijn dat ie amper kon praten en mijn vriend is niet (zoals de meeste mannen) een pieper. Hoop dat het mij en Davey bespaard blijft maar zal wel niet iig slik ik nu extra vitamine c en vitamine weerstand wie weet hihi. Ook heerst er enorm de buikgriep jekkes hopelijk gaat dit ook ons huisje voorbij hihi heb geen zin in ziek worden. Voor de rest gaat het lekker zijn gangetje en zijn we alweer aan het praten over de feestdagen die er alweer aan zitten te komen. En begin december gaan we nog lekker effe een weekend Duitsland doen moet alleen nog effe winterbanden scoren want die zijn daar verplicht
He meiden, Wherona: ach jakkes ja, hopelijk blijft het jou en Davey bespaart! Inderdaad goed vitamientjes eten, echinaforce en de hele mikmak . Gezellig he die dagen voor kerst die er weer aan zitten te komen. Volgens mij is het nog eens extra gezellig met zo'n klein knulletje in huis, gewoon lekker met je gezinnetje . Frummelk: hoe gaat het met jou nu? Krijg je de boel wat op een rijtje gezien je moeilijke start? En kun je wel lekker genieten van je mannetje? Mbtc: en? hoe is het afgelopen? Ongi of toch niet? BB/One: hoe ist het jullie? IUI is zondag op zich goed gegaan. Ben alleen nog steeds ziek... knap inmiddels wel weer wat op, maar ben hele week al thuis . Bijholteontsteking, kop vol snot, hoofdpijn, gewoon heel lamlendig allemaal. Maar lijkt nu weer beetje op te knappen, maar gaat me wel te langzaam... Kan me ook niet voorstellen dat het bevorderlijk is voor de bevruchting/innestelling... Maar goed ondertussen worden er wel vorderingen in ons nieuwe huis gemaakt (nee dus niet door mij maar wel door manlief en verschillende mannetjes). Vandaag wordt de nieuwe keuken geleverd en morgen geplaatst. Ben wel heel benieuwd hoor . Aanrechtblad hebben we apart ergens gekocht, dus het lijkt eerst nog een beetje raar denk ik .
@pien, ja helaas wel. zondag ochtend/middag brak het door. dacht dat ik t hier ook gezegd had. op naar de volgende ronde! zo lekker delegeren!! ben benieuwd hoe t is zonder aanrechtblad
@mbtc: ach jammer... was wel leuk geweest he . Maar dan ga jij ook voor 3 x is scheepsrecht, doe ik namelijk ook nu bij de IUI . Ga zo naar ons nieuwe huis, kijken hoe het gaat met de keuken .
zo ik kom effe polshoogte nemen hoor Hier gaat alles goed lekker druk bezig met die kleine die zich steeds aan alles optrekt en wilt lopen ik kom wel aan mijn dagelijkse bewegingen hoor hihihi lekker goedkoop scheelt weer een sportschool.
Goedzo Wherona , die kleine zorgt goed voor je . Onze keuken zit er in . Alleen aanrechtblad moet nog, maar die komt pas over maandje, omdat die apart geleverd is. Ik ben tevreden . Verder weinig nieuws. Zit nog steeds op stomme wachtbankje en voel weer niets zoals gewoonlijk... zit nu op 9 DPO. Dus ja we wachten het maar weer af .
All: nou hier ist mis . bruin/rozige afscheiding is er weer en heb net ook voor zekerheid maar testje gedaan (12 dpo), want heb ook geen zin meer om valse hoop te hebben. Die is zo wit als het maar kan. Baal behoorlijk toch wel. Vertrouwen in IUI neemt zo langzamerhand wel af nu.... .
Lees wel mee maar reageer liever via de laptop. Maar de kleine geeft me weinig tijd om dáár achter te zitten... Maar hier móet iktoch ff op reageren.... Baal met je mee meid. Hele dikke knuffel voor jou.