He meiden! @Sjorsjette: ik heb je foto's bekeken. Ik denk dat de middelste er goed uit ziet. Maar niet dat ik er verstand van heb hoor... Maar die lijkt het donkerst te zijn. En ze moeten even donker of donkerder zijn dan de controle streep, toch? Volgens mij is dat bij de middelste het geval. Dus dan heb je 'm net gehad of komt ie bijna! Is je temp al gestegen, of temperatuur je niet? @BB-tje: spannend! ik duim voor je dat je temp hoog blijft! En dat filmpje is inderdaad een tranentrekker zeg. Tis wel lekker Amerikaans zal ik maar zeggen... , maar goed het verwoord ongetwijfeld een hoop gevoelens. Hier niets spannends, ongi komt langzaam maar zeker op gang... Groetjes, Pien
@sjors: en hoe is hij vandaag,,,, die middelste lijkt het beste, maar heb er me vraagtekens bij hooor....
Hallo dames, Goh wat is er bij jullie veel aan de hand! Hier bij mij juist helemaal niet. Ik ben gewoon aan het afwachten. Donderdag wel naar Turkije, je kan voor 130 Euro retour vliegen en hotel is 375 voor een week met z'n 2en! Ze hebben daar ook wireless dus ik blijf inchecken @wolfje22 ja! Tuurlijk 'we' stoppen met drank. Ik vind dat dat hoort hoor. Hij wel leuk en gezellig en ik niet? Hartstikke oneerlijk! Misschien ergens ook wel respectloos, we zijn toch echt samen zwanger -- hoe denken jullie erover? @sjors ik denk ook die middelste. Maar jullie zijn veel in de weer met testen (of lijkt dat maar zo?) ik wil zelf juist er niet zo mee bezig zijn want volgens mij raak ik daar alleen maar meer van in de stress -- of ben ik abnormaal?! Even een wasje draaien - koffer staat al klaar lfs
Ik vind het samen stoppen met drinken beetje vreemd... ken het ook niet... en zal mijn vriend het niet gaan verbieden (maarjah drink zelf ook amper) en daarbij--> hij zal het ook nooit doen whahahhaa..... tja over testen... ik vind zelf dat ik er niet veel mee bezig ben, waarom wel? alleen door de ovutesten?? voor mij is dat een bevestigingen dat me ei geweest is Dan kan ik het daarna weer los laten maar misschien voor ieder anders indd...
Veel plezier in Turkije Elvira! Heerlijk!! Of we samen zouden stoppen met drinken weet ik niet hoor, maakt mij niet zoveel uit. Mijn man is toch al geen zuiplap.... dus zoveel maakt het me niet uit. En ovulatietesten heb ik afgelopen ronde pas voor het eerst gebruikt en wat bleek: helemaal op het verkeerde moment, dus ja, dat was niet handig. Ik heb in deze ronde weer bevestigd gezien dat het met temperaturen toch precies uitkomt. dan weet je ik elk geval achteraf wanneer mn ei is geweest. Ik wil er ergens ook niet teveel mee bezig zijn, maar vind dat wel lastig. Het zit toch in je hoofd en dat gaat er niet eerder uit dan dat de wens in vervulling is gegaan, vermoed ik....Probeer d.m.v. dit forum toch m'n verhaal wat kwijt te kunnen af en toe en dat vind ik wel prettig! Truste allemaal voor wie dit nog leest!
elvira; tja jullie keus natuurlijk, maar niet ons ding hij dronk gewoon lekker door en dat vond ik ook helemaal niet erg, wel is hij rond 35wk zwangerschap gestopt met drinken met het idee als we naar het ziekenhuis moeten kan ik rijden... all; fijne avond en tot morgen!
@Elvira.... nee meis ook voor mij 1e ronde met ovu testjes. Wij doen het nu 1x omdat we eens wilde ervaren. Wij hebben vaker geen ei dan wel... en lopen nu bij de gyn... dus was ff een uitprobeerseltje... en een goeie ook! Hahaha Ow en fijne vakantie meid!!! @Pien & BB... & ALL Ja de 2e is echt een piek... heb gister ook nog gedaan en die is echt negatief... nu ik ze alle 4 op rij zet is het heel duidelijk te zien! Zal die foto ook nog plaatsen. Maandag mogen we al weer naar de gyn!!! YEAH... Hoe ist hier??? LiefssSjors
sjors; heel veel succes maandag!!! tja ik weet niet of me ei geweest is of nog komen moet, we wachten af...
Hoe ist hier? Rustig zeker. Bij mij ook hoor, vandaar dat ik weinig berichtjes heb achter gelaten. Eerst moet de ongi maar weer helemaal voorbij zijn, kunnen we dan weer aan de slag. Dus Sjorsjette, bijna weer naar de gyn! Hopelijk kan die jullie weer wat verder helpen. Kan hij/zij ook zien of je een eisprong hebt gehad dit keer, zoals de ovutest aangaf? En Wolffje, zag je kaartje, kan ook niet echt uit opmaken of je ei al is geweest... Ik hoop het ergens wel voor je, anders wordt het misschien weer een lange cyclus... En BB-tje? Hoe ist me jou? Ik zag je banner, volgens mij is je ongi weer gekomen, of niet? Balen zeg!! Ik snap er niets van hoor. Dus nu maar even rustig aan? Groot gelijk hoor. Natuurlijk hoop ik dat jullie niet naar de gyn hoeven in januari, maar als het wel moet, krijgen jullie dan wel misschien wat meer duidelijkheid waarom het nog niet gelukt is... wel spannend hoor, sterkte d'r mee! Groetjes, Pien
Hai meiden, @Pien, tja tis soms idd rustig hier ja. Zijn vaak allemaal afwachtend.. Wat betreft de Gyn als het goed is kan die maandag idd zien of er een ei sprong is geweest ja. Volgens mij zou hij zelfs misschien ook al kunnen zien of er een bevruchting is of niet. Zit dan op dag 19 (vanaf eerste dag ongi) en heb op dag 11 (volgens ovu-test) mijn eisprong dus moet de innestelling volgens mij al zijn.. geloof dat ze dan een ring kunnen zien of iets. Mijn buuf (ook goede vriendin) heeft IVF gehad en die zei dat ze zelfs al bij terug plaatsen op echo kunnen zien. Heb verder geen idee hoor, hoor het maandag wel. @ALL Hoe ist verder hier meiden? Hebben jullie nog leuke plannen voor het weekend? xxx Sjors
@pien; nou vanmorgen heeft ff me ei gezet op de dag dat ik heb dacht te voelen afwachten dus weer!!! sjrors klinkt spannend meid!!! s6 ik duim voor je!
sjors; thanks!!! ja morgen naar landal sonnenberg in duitsland, dus tot volgende week!!! het is altijd spannend, maar heb voorgevoel dat ik niet zwanger ben hoor...
Sjors, succes maandag! Ik heb gehoord dat ze een bevr. vooraf nooit kunnen zien toevallig vertelde een meidje dat vorige week tegen mij Wel of je ei gesprongen is! Pien: Ja indd ongi weer... ronde 12! we doen niks meer deze komende 2 rondes, geen tempen, ovutesten, kont omhoog of wat dan ook.... alleen lekker om de dag seksen Succes met alles jij ook meid! Je hebt t ook best moeilijk. Wolfje: veel plezier de komende week
@Wolfje ja veel plezier meid!! @BB, hmmzz nou ja weet je ik hoor het maandag wel joh. Zijn altijd verschillende verhalen. Hoe dan ook al kan hij maar zien of me ei er idd is geweest. ZIe wel. Bah balen dat je ronde 12 in gaat joh!! Misschien maar beter ook even alle testjes en tempen los laten. Jij bent daar al wel een tijdje mee bezig. WIe weet. Toch hoop ik voor je dat het nog gaat lukken!!!!!!! xxx
Ik denk helaas dat deze ronde zoiezo niks gaat uithalen:x Heb slijmbeursontsteking en dat betekend dat ik medicijnen heb die niet samen gaan zmet zwanger willen worden. Dus even overwegen of ik ze gaa nemen, als ik ze neem moet ik ze meteen 12 daegn das 2/4 dagen voor me ei......
@Wolfje: veel plezier in Landal!! Lekker er even tussenuit! @Sjors: ach ja rondom zwangerschappen bestaan zoveel verschillende verhalen, dus ik zou gewoon afwachten wat de gyn zegt. Zou al mooi zijn dat hij kan bevestigen of je een ei hebt gehad. @BB-tje: balen meid van je ongi! En balen van je slijmbeursonsteking! Waar heb je die ontsteking? Ik zou gewoon die medicijnen nemen meid, je moet ook aan je eigen gezondheid denken he. Ik snap je dillema hoor. Zo moet ik binnenkort naar de tandarts en dat is al een tijdje geleden dus misschien wil hij wel een foto maken, en dat mag niet als je zwanger bent. Nou kan ik dat dan nog helemaal niet weten, maar denk al wel van: zou zonde zijn dat het daardoor deze ronde zou mislukken... Maar ja, zo wil ik er eigenlijk helemaal niet mee bezig zijn. Rustig aan en geniet lekker van je mannetje! Hier Sinterklaasweekend. Ga morgen naar m'n schoonouders en kom zondag weer terug. Heb er wel zin in, is altijd een gezellige boel! Groetjes, Pien