Meiden die al langer dan 1/2 jaar bezig zijn opzoek naar een bevrucht ei???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door bezigbijtje, 30 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @BB
    Ow meis dat is idd balen hey. Zou idd zoals Pien ook al zei even aan jezelf en eigen gezondheid denken. Als je ze niet in gaat nemen ben je traks verder van huis. Maar begrijp je twijfels wel.

@Pien, geniet lekker van het weekend dan meis!

@ALL
    Ga zo effies spontaan met liefje naar zijn opa (hij droomde over hem en wilt er nu graag heen) we gaan anders eigenlijk nooit. Opatje is al 96! Verders vanaaf een verjaardag en de rest van het weekend rustig aan. Niks op de planning. Gewoon doen wat op ons af komt.

xxx

2. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland

Uhmz, ja dat vind ik wat anders;) Want as je indd zwanger bent weet je het niet van te voren en dan denk ik weer: ach dr zijn zat mensen die dat wel doen en misschien wel zwanger blijken later... dat is iets wat je dan nog niet weet dus ga ik het niet voor uitstellen:p MAAR nu weet ik gewoon dat als ik dit neem deze ronde een zwangerschap uitgesloten is... en nu we in ronde 12 zitten vind ik een weggegooide ronde KUT... dus wil door gaan.

fijn weekend meid!

3. Jolna

Jolna Lid

14 jun 2010
    22
    0
    1
    @Sjorsjette, hoe is het bij de gyn geweest?

4. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Oplettend Jolna! Inderdaad Sjorsjette: ging het goed bij de gyn? Zijn jullie iets wijzer geworden? Ik ben benieuwd. Hoop dat jullie er wat aan gehad hebben!
    @Wolfje: hoe was je weekendje Landal?
    @BB-tje: al besloten wat je met die medicatie gaat doen? Hoe is het met de ontsteking inmiddels?

Hier weinig nieuws... gaat z'n gangetje. Nog pak weg een week tot m'n ei komt (denk ik...)

Groetjes, Pien

5. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Hai meiden!!!

@ALL
    Sorry dat ik even op mij heb laten wachten!
    Ik had het mega druk op me werk (moest ook in de avond werken... een projectje met kids en horeca).

MAAARRR goed ik ben idd naar de gyn geweest; Alle uitslagen van mij (bloedonderzoek) zijn POSITIEF :D;) YEAHHHHH
    Van mijn liefje was het KWIJT! :x Het is echt niet te geloven joh, we waren echt super boos en een teleurstelling natuurlijk! Hebben verdikkie 6,5 week gewacht op de uitslagen pffff.

Maar ik moet wel zeggen dat de gyn 1000x excuus heeft aangeboden en hij was meteen gaan bellen naar verschillende afdelingen in het zh enz enz. Vriendlief heeft gister ochtend meteen nieuwe gebracht!

Verders was hij (gyn) ook ZEER POSITIEF over ovu-testjes! Ik moest meteen weer bloedprikken om dit via waardes te checken. (heb dit gisterochtend gedaan toen vriendlief voor zijn zaadtest ging) want na onze afspraak was de prikbalie al dicht. We mogen vervolgens 13-12 al weer terug!!! JIPPIEEE ik echt super blij mee... ENNNNN ik mag zondag-maandag al een zwangerschapstest doen!

So far even mijn gyn update!

Hoe gaat het verder met jullieeee?????

LiefssSjors

6. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    sjors! spannend! en wat slordig indd!

@all zal er ff weinig zijn komend uur? uurtjes? want me arm doet door de spuit nu echt ongelovelijk zeer!

Nou kom nu net terug.... jezus wat doet die spuit zeer:$:x
    Eerst al dat voelen, dat doet al zoveel pijn! En daarna die rot spuit, ik heb nooit moeite met spuiten maar deze is echt heel naar!
    Prikte die mis--> op me bot! AU! en daarna zat die goed maar dat voel ik zelf ook meteen, bah je voelt hem helemaal leeg lopen....

Heb dus een spuit gekregen... hij voelde dat die slijmbeurs er heel erg zit, en zei dat ik dus indd behoorlijk
    wat pijn moest hebben. Nou dat klopt!
    Maar omdat ik hem zo slecht/maar kort kan bewegen voelde hij al een opkomende frozen shoulder ofzo iets;)
    Dat wil zeggen dat mijn schouder vast gaat zitten en beperkt word in bewegen.... en als die doorzet dan betekend het dat ik
    onder verdoving moet en ze dat punt weer gaan verbreden... LIEVER NIET DUS!
    Dus ik moet nu proberen om thuis zonder doek wat dingen te doen zonder kracht, en iets optillen af en toe, liever niet werken omdat het dan belastend is, maar doe ik
    lekker toch:p en als ik de deur uit ga dan toch maar de mitella mee/om....

En ja dinsdag kan het weg zijn, kan het minder zijn of kan het er nog zo erg zijn.... dat is nu afwachten... bij de laatste 2 krijg ik een 2e spuit... Brrr....
    ME ARM DOET DAARDOOR NU NOG MEER ZEER MET BEWEGEN!:(
    Maar laten we hopen dat het weg is, hij zij ook dat ik dit nog erg vaak zal krijgen, zeker omdat ik het nu dus al had met een krat boodschappen..
    Dus ja, ik weet wat me te wachten staat;)

7. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    @Sjorsjette: wat fijn dat jouw waardes in elk geval goed zijn! Dat geeft in elk geval een positief gevoel over je eisprong, of niet! En da's toch wel handig, zo'n eisprong ;).
    Maar wat super knullig zeg van het kwijtraken van de gegevens van je vriend!! Kan me heel goed voorstellen dat je daar erg van baalt, en je vriend al helemaal! Alsof het niet al erg genoeg is om een kwakkie af te leveren zeg :$!
    Krijgen jullie de 13e dan uitslag van het zaad?
    Maar nog mooier zou zijn dat jullie die uitslag niet meer nodig hebben... ik duim voor jullie voor een positieve test a.s. zondag/maandag :):)!!

@BB-tje: jee wat balen van die pijn zeg! Dus tis behoorlijk serieus die ontsteking. Nou doe maar rustig aan meid!

Weinig te melden hiero. Ongi is weer over. Over pakweg een week weer een eisrong, dus we moeten binnenkort maar weer even in actie. Na de vorige ronde 5 x mislukte pogingen gehad te hebben, hebben we het niet meer geprobeerd, dus ik ben errug benieuwd of we deze ronde meer geluk hebben. Tis wel een toestand hoor, op deze manier krijg ik er ook niet veel zin in en manlief ook niet... :(, maar we moeten positief blijven anders wordt het alleen nog maar erger, dus vol goede moed er maar weer tegenaan :). Iemand nog tips om het libido wat op te krikken op een natuurlijke manier? ;)

Groetjes, Pien

8. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @BB he bah meis wat een narigheid allemaal! Sterkte ermee... wel rustigjes aan doen hoor meis!

@Pien, jammer dat je idd weer in volgende ronde zit, hoop dat het deze ronde positief zal zijn voor jullie!
    Wat betreft lobido verhogen op natuurlijke wijze... pffffff heb hier ook vaak onwijs me best moeten doen. Vriendlief was vaak moe enzoooo... ik heb bijv; lingerie aan doen, bij hem onder de douch stappen, kaarsjes en masage.. zelfs een P-film :( maar uiteindelijk hielp praten :$ dacht echt najaaaaaa had ik dit maar eerder aangegeven. Ik gaf namelijk aan dat ik het er moeilijk mee had dat hij zo vaak aangaf moe te zijn of niet op me ''hintjes'' in ging of soms had hij ze wel door en duwde hij me van zich af... ik heb aangegeven dat ik daar erg onzeker van word en ook dat ik dan vind dat hij niet teleurgesteld kon doen (qua niet zwanger) omdat we/hij er vrij weinig voor deed. Al met al hielp dat dus. (hij gaf zelfs aan dat hij wel door had dat ik idd vaker lingerie aan deed enz enz) ZUCHT hahaha ach het is nu top!

Verders (@ALL trouwens)
    Krijgen we idd de 13e de uitslag van mijn bloedprikken (check eisprong) en ook idd die van nieuwe zaadtest! Ook wij hopen zondag/maandag een positieve test te hebben en dat het dus zoals (PIEN) ook al zei het allemaal niet meer nodig zal zijn.

Ik heb trouwens ook een mega blauwe arm (van het prikken) dat was de vorige keer absoluut niet zo... hij doet zelfs zeer!
    Mijn buik is ook aan het opzetten (beetje strak aan het staan zeg maar.... hmmmmzzzz ik kan niet wachten tot zondag)!!!!! :D

9. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Spannend Sjorsjette! Aangezien jullie er deze ronde wel goed voor gegaan zijn en je waarschijnlijk een eisprong hebt gehad, zijn er natuurlijk goede kansen! Ik duim voor je!!
    En bedankt voor je tips omtrent het libido. Grappig he dat praten gewoon het beste werkt ;). Toch goed dat je daar achter gekomen bent :). De mijne snapt mijn hints ook nooit hoor... en overhalen als het niet in zijn hoofd zit heeft ook vrijwel nooit zin :(. Dus moet ik bij wijze van een dag van te voren gewoon vragen of het morgen ook mogelijk is om... :D. Dan is het goed. In elk geval dan doet hij z'n best. Als ik het resultaat van de klusavond ook nog kon beinvloeden zou het helemaal mooi zijn ;). Wat je leest over alle mannen die altijd maar zin hebben... waarom heb ik nou net niet zo'n man uitgezocht :(;):D.
    Na wat zoeken vond ik op dit forum een gesloten topic van iemand die haar man ook anti-depressiva gebruikt. Zij, en nog een aantal in dat topic, hebben gewoon kinderen gekregen! Dus dat vond ik wel prettig om te lezen, geeft in elk geval hoop :).
    Gisteravond had ik trouwens ineens wat bruinverlies gehad en wat licht rood bij het afvegen. Zit op dag 9, lijkt me erg vroeg dat het iets met ovulatie te maken kan hebben?

Ga zo sporten, tot de volgende keer!

10. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Wat een stilte hiero...
    Hoest met jullie meiden?
    Hier beetje zorgen. Zie mijn topic 'eeuwig durende ongi....'. Het zal allemaal niet levensbedreigend zijn, maar vind het knap lastig dat ik de laatste tijd niet meer weet waar ik aan toe ben met m'n cyclus...:x

11. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Goede morgen, lieve meiden!

Hier weer heerlijk nachtje slapen gehad! Van 00.00-10.00! 2x even kort wakker geweest omdat ik pijn had maar verder niks:D ZO FIJN!

Vanavond wil ik het proberen zonder het middel.. want liever die troep niet in me lijf:) Ben benieuwd, denk dat het wel zal gaan.

Gister avond verjaardag en erg veel pijn, wel duidlijk gewordeb dat het erg slim is om vanavond als we (3uur lang!) uit eten gaan dat ik mijn slinger/mitella toch mee neem en om doe...;)

ik droom nooit, en als ik ze al weet als ik gedroomd heb is het altijd een enge droom, maar wat ik straks toch gedroomd heb:)
    We waren op kerstavond (24december dus) pakjes aan het uitpakkeb die onder de kestboom stonden, en er zat een zw-test bij!
    Wij hebben die meteen gedaan saampjes toen we thuis kwamen en hij was KEI KNAL POSI! whahhaa..... laten wij nu op kerstavond ook altijd met familie van vriendlief pakjes doen enzo....;) en ik dan net mijn NOD hebben:p Zou erg mooi zijn hihihi.....8)
    Maar we gaan dr niet vanuit whahaa, want seksen is niet zo heel prettig, heb dr niet heel veel behoeften aan, we hebben afgesproken dat we het vanaf nu om de dag toch gaan proberen, wilde vriendlief toch wel erg graag, de lieverd!

Meiden vanaf komend weekend verkoop ik goedkope parfums! Dus mochten jullie interesse hebben dan hoor ik het wel;) SCHEELT ECHT MEGA VEEL!:$
    Ik heb er via iemand al 2 gekocht ze ruiken zo lekker, en echt het zelfde als de echte merken, dus ik had zo iets van dat wil ik ook wel eens gaan proberen. Leuk alleen al zo'n map thuis met alle geurtjes om te ruiken en proberen! Je hebt niet echt winst maar dat maakt mij niet uit, alleen al leuk dat ze zoveel goedkoper zijn en ik ze thuis kan (laten) proberen:p;)
    Mijn fam. komt al ruiken als ik de map heb hihi..... leuk hoor!
    Ooh en ik ben zo blij dat ik weer noa magic om me heen ruik!
    I LOVE noa magic, gebruik ik al vanaf me 12e en iedereeen herkend die aan mij.... hihi.... mijn vriendinnen zeiden altijd: heej die heeft ....'s parfum op:p zo grappig! Maar in de winkels is die er niet meer:x

nou meiden, dadelijk toystory 3 kijken en niksen... even met de hond rondje lopen (in de dooiende sneeuw! Bah dat is troep!:() en dan lekker dus vanaf 17.00uur uiteten! Mmmm...

jullie nog leuke plannen?

SJORS: En? al testje gedaan? Zelf een voorgevoel? Ben erg vbenieuwd meid!

12. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @Pien,
    ja meis tis idd effies stillekes...
    Maar goed, ik ga zo even spieken bij je topic.

@BB leuke droom! hihi
    Toch duimen dat er voor het nieuwe jaar toch een positieve test is!

@ALL
    Hier Nog niet getest!
    ga nu ff koffie doen kom straks weer spieken.

13. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

hoi meiden
    ik ben weer van de partij;)

14. ElviraHappy

ElviraHappy Niet meer actief

Hallo dames!
    Ik ben weer terug uit Turkije, heb een heerlijke vakantie gehad. We kunnen er weer tegenaan!

Al jullie laatste posts gelezen. Wat shocking van die gyn - gewoon 'kwijt'? Dat is toch wel een raar verhaal hoor.

Bij mij alles saai. Laatste periode was lang, dus wacht nu af. Geen idee wanneer ik weer ongi ga worden - hoop wel dat het aankomende week komt want zo'n lange tijd ertussen zint mij niet. Verder blijven we klussen (m'n man's libido is niet bij te houden, maar daar heb ik hem niet op uitgekozen hoor hahaha).

Wel realiseren we ons nu dat er een jaar voorbij is. Een jaar lang proberen en niks. Zou 2011 dan het jaar zijn? Ik denk van wel. En voor jullie ook!

Liefs

15. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    He Elvira, leuk dat je er weer bent! Lekker hoor er even tussenuit! Dus jij begint uitgerust aan de kerst :).
    Wolfje: was jij ook niet een weekendje weggeweest? Ik zag dat je een nieuw kletsgroepje was begonnen. Loopt dat een beetje? Leuke meiden?

Gelukkig is m'n eeuwig durende ongi nu wel over. Er kwam echt geen einde aan, 2 weken in de troep gezeten...

Verder wachten op m'n ei en 1e mislukte kluspoging alweer achter de rug :(. Maar manlief blijft positief en werkt graag mee dus dat geeft me dan wel weer hoop. Ik hoop zo dat we in elk geval 1 x voor de eisprong een goede kluspoging hebben. Anders kun je niet echt van een NOD spreken he... en die zou rond kerst zijn! Paar maanden geleden zei m'n man: je bent vast nog voor de kerst zwanger... Nou dan moeten we wel heel veel geluk hebben hoor :D. Bijna te mooi om waar te zijn zo'n kerstkado ;):).

16. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @Wolfje leuk dat je er weer bent meis!!! Hoe gaat het met je?

@Elvira ook fijn dat jij er weer bent meis! Lekker hoor Turkije.
    Ik kijk hier gewoon maar weer positief uit daar de 13e.

@Pien.... leuk kerstcadeau ja!

LiefssSjors

17. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Heej meid,
    ben je ongi? Of heb je al getest?
    Ben benieuwd, spannend hoor!:)

hier gister toch een ovuterstje gedaan (ik kan het niet loslaten!)
    en hij was al posi (ik dacht zelf pas vrijdag me ei!)
    Dus ben benieuwd, net weer n testje gedaan... hij lijkt lichter dan die van gister....;) afwachten dus maar weer:)
    Ik had gister ovubuikpijn die ik altijd 1a2 dagen voor me ei dus daarom al een testje gedaan hihi....

18. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Hai BB

Neen nog geen ongi en heb ook nog geenh testje gedaan.
    Durf niet! Ben bang dat ik te vroeg test en dat ie daarom negatief is... stom he!

Ik heb natuurlijk normaal (voor zover je dat normaal kunt noemen) een veel langere cyclus.... het is nu dag 27... en had mijn ei op dag 11+12... is wel erg kort voor mijn doen.

Wat denk jij gewoon testen?

SPannen toch een positieve ovutest bij jou!!! Ga toch echt extra hard duimen voor je meis.... dan zou je nog net in 2010 kunnen testen toch??

xxx

19. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    als je dag 11/12 je ei had dan moet je er max 16 dagen bij tellen en dan kun je echt wel testen hoor... dan zou je eitje echt al ingenesteld moeten zijn:) Je gyn zei toch ook al dat je dan kon testen, zal die ook wel op je ei gebasseerd hebben?;)

Ik zou gewoon testen, is hij nega, dan ben je niet zwanger....;)
    nu ben je anders de hele tijd toch stiekem aan het hopen;)

Ja hij is nu 2 dagen posi geweest (heb ik altijd) dus verwacht morgen nega weer... en dan uhmz..... ;) wo/do me ei:D:D
    Maar we hebben dus dit keer niet gericht geklust... heel vreemd dus hihi.... zo en gister geklust en dan morgen weer:p verder niks hihi...
    (en vrienflief weet niet wanneer me ei dr is)

20. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

sjorst; het gaat al weer wat beter met me...heb oorontsteking dus erg pijnlijk...
    en ook nog erg verkouden, maar ja tis wat met dit weer!
    jij s6 met testen
    all; ronde 9 is gestart

Deel Deze Pagina