Meiden die al langer dan 1/2 jaar bezig zijn opzoek naar een bevrucht ei???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door bezigbijtje, 30 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    tenzij het iets posi is ;) nog 8/9 negen volhouden op dat rot bankje

2. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Heel herkenbaar!!

@ALL: Zal ook weer ff wat van me laten horen. Kreeg gisteren van m'n beste vriendin te horen dat ze zwanger is van de 2e :). Nog heel pril, ze had net een dag geleden getest. ik gun het haar van harte. Ze heeft een zoontje van 4 die behoorlijk gehandicapt is.... Ze hebben heel wat onderzoeken moeten afwachten, maar ze kunnen niets vinden dat aantoont dat het erfelijk is. Maar het blijf natuurlijk wel heel spannend voor hun. Zoals ik al verwacht had: het was in 1 x raak... Hoe is het toch mogelijk denk ik dan! In mijn direct omgeving zijn ze zo super vruchtbaar allemaal, leuk voor hun natuurlijk, maar ik wordt er zelf een beetje moedeloos van :(. Ik hoop nu extra dat het bij ons deze ronde eindelijk raak is, kunnen we lekker samen zwangeren ;)....

Goed te lezen dat de meeste van ons in ieder geval nog een gezonde kluslust hebben :p;)! Kunnen jullie die 'vibe' op ons overbrengen ;)?

3. Jolna

Jolna Lid

14 jun 2010
    22
    0
    1
    Hey meiden..

Hoe het met Jolna gaat.. Even wat minder. Ik heb enorme last van mijn reuma, zo erg zelfs dat ik weer even aan de pil ben, vanwege de extra medicijnen die ik nu moet nemen (geen zorgen BB, niet die, ;)). Ik heb onder andere nu weer Predisolon en ik moet mezelf een keer in de week prikken. Ik baal enorm, dat snappen jullie vast wel. Maar aan de andere kant, wil ik me ook weer beter voelen, en dan zal ik dus die medicijnen moeten slikken en prikken. Dus duim voor me dat ze snel aanslaan en dat ik ook snel weer kan afbouwen, en ervoor kan gaan. Maar moet eerlijk zeggen dat ik nog wel mee lees, en heel erg aan het duimen ben voor jullie!

Sorry voor het ego berichtje,:(

4. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    @Jolna: hoezo egoberichtje?? Juist goed dat je even van je afschrijft! Wat vreselijk balen zeg!! Ik duim voor je dat de medicijnen snel aanslaan en je je snel weer beter voelt! Heb je enig idee hoe lang dit kan gaan duren? Moet je langdurig medicijnen slikken voordat je ze weer af kunt bouwen?

Heel veel sterkte meid!

5. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    ook voor ego berichtjes zijn wij er hoor:D en zo ego was het niet...;)
    Succes ermee lieverd.!!

Ja als het iets positiefs mag zijn hoor je mij niet klagen hoor! hihi;)
    helaas zal dat het alleen vast weer niet zijn....

jeetje hier magh ook wel ns roze komen!:x

ik zat net in een oudtopic waar ik zat te spieken kwam een lijstje voorbij godsamme alle meiden daar zijn zwanger en de langste zat in ronde 4!:$:(:(:( tis soms niet eerlijk hoor!

6. Jolna

Jolna Lid

14 jun 2010
    22
    0
    1
    Dat ligt eraan hoe snel het aanslaat.. Soms is dat weken, maar soms ook maanden. De Prednisolon niet, die gaat op zich wel snel. Alleen is dat dan voor de ontsteking op dat moment, en moet ik er ook wat bij slikken/spuiten om het op langere termijn ook stabiel te houden. En ook die moeten ook afgebouwd worden. Gelukkig word ik van de Prednisolon niet opgeblazen, maar eet wel als een bootwerker ;).. Maar zonder dolle, hoop er snel vanaf te zijn.. Tot die tijd moeten jullie maar extra je best doen, ;)

@ BB, Oneerlijk he? En maar klagen.. Ik heb er ook zo eentje in mijn buurt. Die is na 3 maanden proberen zwanger geworden (en maar klagen dat het niet lukte) en is nu een week of 6.. En nu klagen dat ze het helemaal niet leuk vindt en dat last heeft van de kwaaltjes. Zulke mensen zou je toch????

7. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    We doen ons best Jolna! :)

Het voelt inderdaad oneerlijk dat anderen zo veel geluk hebben. Niemand heeft meer recht op geluk dan een ander, maar misschien zijn wij wel heel gelukkig met andere zaken...

We moeten het positieve er maar van in zien meiden. De wens blijft, is soms allesoverheersend, maar ik wil ook de mooie dingen die ik wel heb blijven zien. Dat lukt de ene dag beter dan de andere. Vandaag gaat het bijvoorbeeld weer beter dan gister. Maar iedere keer dat wachtbankje he, ohhh vreselijk!

M'n NOD is ergens begin volgende week. Volgens mij ongeveer op dezelfde dag als BB-tje. Iets eerder, denk ik, dan ik gewend ben als ik naar FF kijk. Ik hoop dat ik in elk geval voor de kerst duidelijkheid heb: Of het mooiste kado sinds ooit of ik zet het op een zuipen op de kerstborrel :D:D;)

8. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

we hebben indd nod op zelfde dag zoals t eruit ziet!!!!

laat maandag20december onze geluks dag zijn!!!!!!!!!!!!!!!!;)

9. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Zou zooo moooi zijn!! Die van mij is op 21 dec.

10. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    het is inderdaad heel erg oneerlijk verdeeld, waarom zijn de meeste in onze omgeving zo snel zwanger en waarom wij niet? Zou het bij ons echt al die tijd hebben te maken gehad dat zijn zaad wat slechter is? ik geloof der niets van je hebt der maar 1 nodig toch

tsja meiden wij worden gewoon getest op hoeveel geduld we hebben vrees ik.

Jolna ik hoop dat de medicijnen snel zullen aan slaan wat vreselijk balen dat het nu weer zoveel pijn doet.

En inderdaad je moet de mooie dingen in het leven blijven zien die je al hebt al is het zo af en toe best moeilijk. Als ik terug kijk op het afgelopen jaar dan zie ik toch wel dat het zwanger worden ons leventje best wel heeft beheerst. Je bent er toch wel mee bezig wat ook niet zo vreemd is als je iets graag wilt. En ik zou graag willen zeggen vanaf nu gaan we der niet meer zo bij stil staan en doen we gewoon waar we zin in hebben zuipen wanneer we zin hebben klussen wanneer we zin hebben en ga zo maar door...... maarre wie hou ik dan voor de gek :p de wens blijft toch bestaan hoor. Dus zeg ik tegen mijzelf leg je der bij neer en zie wat er op je afkomt ook jij komt aan de beurt voor een kleine wonder alleen zal het wat langer duren bij ons. We zijn nog jong dus alles is nog mogelijk.

11. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Hai meiden,

Heb jullie berichten gelezen... ik was even niet in de mood gister...
    de uitslag van vriendlief was stukke minder positief dan die van mij.

Uit bloedprikken test bij mij (check eisprong) is idd gebleken dat ik een eisprong heb gehad, en precies zoals de ovutestjes aan hebben gegeven!

Wat zaadtest betreft; beweeglijkheid 0,0!!! :(:(:(

Mijn vriend en ik waren er echt helemaal stil van. In shock ofzo.

De gyn heeft proberen te achterhalen hoe het zou kunnen komen... bijv constant laptop op schoot, nog extra gekeken naar zijn werkomstandugheden en bezigheiden... veel sporten enz enz. Dat is alleen allemaal uitgesloten.. hij gaf aan dat hij het zowiezo niet houd bij deze ene test.. toen hij het had over laptop (dit vim warmte die laptop dan geeft op schoot) toen kwamen wij op het volgende;

Mijn vriend draagt altijd een slip en een boxer over de slip... vind hij lekkerder (steviger zitten). Nu zei de gyn dus dat een temp verschil van 2 graden al HET verschil kan maken. Dus vriendlief moet nu aan 1 ondergoed.. en dan het liefst de meest ruime zeg maar (boxer).
    De gyn gaf aan dat de sperma van de lozing van vandaag(voorbeeld) al aangemaakt is 8 weken geleden. Dus nu moet vriendlief van nu af aan maar 1 ondergoed en over 8 weken weer nieuwe test ondergaan end an gaan we kijken naar die uitslag. Pas dan kunnen we weten of dit altijd zo is.

Verder had hij als tip dat vriendlief ook foliumzuur en zink moet slikken (dat zou de aanmaak van bevorderen). Daarnaast ''kan'' hij evt die ontstress pillen die je bij examens ook kan nemen (ben even de naam kwijt) ook slikken als hij denkt dat hij veel stress heeft. Nu heeft mijn vriend dat ook ivm die situatie met zijn fam. En zeker nu in de dec maand!

Nou meiden dit is even mijn verhaal. Ow ja eh ik ben nog niet ongi... mag vrijdag testen zei de gyn... gister een echo doen had vrij weinig zin zei hij. Zou zo klein zijn... en aangezien idd mijn cyclusse langer zijn zou het tot dag 35/36 nog kunnen zei hij. Vandaag is het dag 34.

Nou girls... xx van een niet zo happy Sjors

12. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Jeetje meid, dat is indd even schrikken! Dat is niet wat je wilt horen... helaas wel de hardelijke werkelijkheid:(

Wel apart dat je vriend dat zo droeg hihi... maar hoop echt dat dan over een week of 8 het er heel anders uit zal zien:)

testen heeft dan toch ook eink geen zin meid?:)

Wel fijn dat hij jullie zo geholpen heeft en tips gekregen enzo!
    Mijn vriend slikt niet de foliumzuur mee maar wel tarwekiemoliecaps.!
    Dat was mij aangeraden en hij slikt trouwens sinds 2 rondes multi extra krachtig man (kruidvat) en daar zit geloof ik wel foliumzuur ook in jah!

Sterkte lieverd, wij zijn drr voor je!

13. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    jeetje sjors dat is echt k*t nieuws, mijn vriend heeft ook een aantal tips meegekregen van de ha om zijn zaad wat sterker te maken misschien heb jij der ook nog wat aan.

- geen strak ondergoed
    - geen strakke broeken
    - niet teveel sporten en niet sporten voor sex
    - geen laptop op schoot
    - niet teveel auto rijden
    - niet roken en drinken
    - veel hollandse pot eten (gekookte aardappelen)
    - gezonde voeding

Hij heeft ons verteld dat vitamine slikken niets zou uithalen maar dat geloof ik niet, hij slikt nu al een tijdje een multivitamine waarin ook foliumzuur en zink in is verwerkt zou dat voldoende zijn? of moet hij echt apart foliumzuur en zink slikken.

Hoop dat de tips zijn zaad zal verbeteren. En wanneer mag je dan die 2e test doen? gaat daar weer zoveel wachttijd overheen? pfff jeetje meid wat super naar is dit. Weet dat wij hierzo klaar voor je staan om je te steunen meid.

14. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Hai meiden... dank voor de lieve reactie's vast!!!

De nieuwe zaadtest eind januari.. we moeten 28-01-2011 terug.
    Dan heeft het voldoende tijd gehad om nieuwe te kweken met de ''nieuwe omstandigheden''. Verders zei de gyn dat de multivita evt ook konden maar ging eerder om folium en zink. En wat die stress betreft, tja dat moet ook anders!

BB ik mag wel de zw test doen, kan zijn dat het zaad niet altijd zo is... en dat het nu wel raak is zou kunnen. Och ik hoop het zo!! Moeten nu wel heeeeeeeeeeeeeel veel geluk hebben.

xxx

15. Jolna

Jolna Lid

14 jun 2010
    22
    0
    1
    @ Sjorsette, hele dikke knuffel meis... En ik ga ontzettend voor je duimen dat je alsof nog een positieve test hebt, want ook al is het nu 0.0, er kunnen er voor die tijd ook een paar doeltreffende bij gezeten hebben, die nu een dikke vette knipoog geven! Daar ga ik voor!

16. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Dankje Jolna!!!! ;)

@ALL
    Ik heb trouwens donderdag een bel afspraak met de gyn aan het einde van de dag... moet donderdag dan al testen. Als het raak is moet ik volgende week komen voor een echo. (was ik vergeten te zeggen) ;)

17. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    ik ga echt heel hard voor je duimen zo hard dat het zeer gaat doen dat er toch net 1 zaadje der doorheen is geglipt en dat je donderdag een posi test in je handen hebt.

18. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

meiden
    ben erg druk, maar denk wel aan jullie:)
    xxx

19. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    @Sjorsjette: jeetje da's inderdaad wel shocking! Heb ook wel gelezen dat het een moment opname is en dat dat niet hoeft te betekenen dat er geen verbetering mogelijk is... Laten we hopen dat z'n nieuwe ondergoedmethode en de extra middeltjes gaan werken! En dat ie snel wat minder stress heeft natuurlijk! Nog mooier zou zijn dat het allemaal niet meer nodig is (voorlopig)... :)! Ik duim mee voor heel veel geluk voor jullie!

Mijn man heeft van die boxers die wel strak om je kont zitten, dus niet van die slobberdingen. Kan me goed voorstellen dat dat lekkerder zit ;). Zou dat ook te strak zijn? Wat dragen jullie mannetjes? En wat is een strakke broek? Valt een spijkerbroek daar ook onder? Ik vraag me af hoe al die andere mannen die wel bewezen vruchtbaar zijn dat hebben.....

Vandaag, dag 22, een klein beetje lichtbruin in inlegkruisje gespot. Zal wel niet zijn wat ik stiekum een beetje hoop, want dat heb ik wel es vaker gehad. Of moet een innestelingsbloeding altijd roze zijn? Als het maar niet langzamerhand overgaat in een ongi, want dan zou ik weer zo'n rare cyclus hebben :(.

20. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    MEIDEN...... IK HEB NIEUWS!!!

ik ben ZWANGER!!!!!

Heb een vroege test van CB gedaan!!!! OW IK BEN ZO HAPPY :D:D:D

Deel Deze Pagina