Balen BB-tje! De temp is wat dat betreft toch wel behoorlijk betrouwbaar, helaas in dit geval! Ik begrijp hoe je je voelt. Was zo mooi geweest met kerst he . Maar aan de andere kant, is de kerst misschien wel weer even een mooie afleiding...
echt jammer bb had dit keer echt een heleboel hoop dat het deze maand raak zou zijn. Hou je ons/mij op de hoogte over hoe en wat betreft afspraken met de gyn? echt klote dat jij dan ook de mmm in gaat rollen grrrr......:x had zo gehoopt dat jou dat bespaart zou worden. Hier niet veel te melden alles is vrij rustig (verbazingwekkend) nog 6 dagen tot nod. Alleen mijn darmen rommelen nu heel erg had vannacht ook als last van darmen en vanochtend last van schijteritus, zal wel door de shoarma komen is niet goed gevallen schijnbaar alhoewel hij wel erg lekker smaakte . vanavond voor de laatse keer boodschappen doen voor de kerst (hoop ik) pfff wel altijd een leuke tijd maar ook wel weer een drukke tijd.
idd jammer bb zou het zo leuk vinden voor jullie allemaal... kunnen we saampjes positief 2010 uit... zucht... wherona.. och ik moet ook nog kerst boodschap doen aaahhhh maar ik kan me er niet toe zetten joh. ENNN daarnaast is het mij helaas nog een beetje onduidelijk wat we nou gaan doen. We waren soort van bezig met afspreken met schoonvader & zijn vrouw voor 1e kerstdag.. maar heb ''nog'' geen bevestiging gehad... en 2e kerstdag wilde me schoonmoeder dat we ''effe'' voor een bakkie om 12:00 langs zouden komen.. pfffffff stomWWWW*! Met kerst doe je toch niet effe een bakkie???!!! En daarnaast sluiten ze ons of nou ja mijn vriend buiten... wij hadden namelijk de laatste week van november gevraagd of er evt al ideetjes zijn voor de feestdagen en het voorstel het ons leuk zou lijken 1 van de dagen misschien samen te vieren... nou aller eerst duurde het mega lang voor we EEN reactie kregen.. die was vervolgens ehhh ja we hebben wel wat op de planning maar weten nog niet hoe en wat als je iets hebt weet je toch wat?! Vervolgens reageerde zijn vader en in zijn reactie wist hij ons te vertellen dat er op 1e kerstdag bij schoonmoeder met z'n allen kerst gevierd zal worden,... hij zei; waarschijnlijk zijn jullie daar uitgenodig en gaan jullie daar al heen... maar wij hebben ook op 1e kerstdag de ruimte om wat af te spreken aangezien we 2e kerstdag bezet zijn... Ruim een week later kregen we de uitnodiging van schoonmoeder voor een bakkie om 12:00 op 2e kerst! Dus ze rapt helemaal niet over 1e kerstdag!!! HOE ERG! pfffffffff ik wil me hier niet druk over maken!!! aaaaaaaaaaahhhhhhhh ik ga gewoon spullen kopen alsof we het thuis vieren en dan zie ik wel. xxx
jeetje sjors dat is echt niet leuk hoe ze reageren dan, ik zou dat effe bakkie doen dan ook overslaan van mij had ze de *^%$* gekregen. Maar ja blijven wel de moeder van je vriend moeilijke situatie vooral voor je vriend zeg. Maar inderdaad niet te druk om maken is niet goed voor jezelf maar ook niet voor de kleine. tjsa en je moet maar zo zien bij ons wordt het al een ½ jaar van te voren afgesproken en geregeld (alsof ik in juni al aan kerst denk ) maar goed tis niet anders ik vind dat het leuk moet blijven en niet verplicht gelukkig is mijn familie wel zo hartstikke leuk dat we komen maar als we niet willen dan blijven we lekker thuis.
Het moet ook leuk blijven ja... mijn familie is gelukkig ook lekker makkelijk.. verder is het idd een moeilijke situatie voor mijn vriend. We hadden in de eerste instantie afgesroken na een kleine discussie vorige week (nog voor testen) en een beetje in wanhoop van ja ehhhh we moeten iets.. dat hij alleen zou gaan. Ik gaf aan geen trek te hebben in een uitnodiging op basis van leugens en ongewenstheid. Maar ja je snapt 'm misschien al... we hebben nu een positieve test... vrijdag de echo... afgesoproken met elkaar dat als die positief is dat we het een aantal mensen willen vertellen... dussssszzz vrees is dat hij nu wel heel graag zou willen dat ik mee ga.
niet leuk inderdaad, gewoon in je achterhoofd houden dat je het voor je vriend doet en hem daarin steunt is het belangrijkste. Maarre spannuund vrijdag de echo al leuk kerstkado
Zeker spannend vrijdag... als het goed is dan vertellen we het vrijdag aan mij ma, broer, zus en me broertje 1e kerst aan zijn vader en diens partner & 2e kerst aan zijn moeder en 2 broertjes + 2 zusjes. Schoonvader bevestigde net trouwens 1e kerst dus die is duidelijk en zeker. Straks als liefje thuis is ff kijken of we nu ook duidelijk kunnen afspreken voor 2e kerst met zijn ma. Denk idd dat ik me even over mijn ding heen moet zetten en met hem mee moet gaan.... jullie horen het nog wel... Ga nu lekker soepje maken liefffffffffsssssss
Lieve meiden, IK heb deze 2 (schoolvakantie) weken erg druk op het werk veel geregel en leuke dingen dat ook wel Maar ik wil jullie dus even zeggen dat ik er dus even minder ga zijn, en omdat ik nu ongi ben heb ik ook stuk minder te melden komende 2 weken Dus jullie missen niks... Dr is wederom geen dip ofzo... hoe ik het doe weet ik niet, maar die dip heb ik gewoon nog geen een keer gehad Wel fijn, maar sta ook van mezelf te kijken wat dat betreft! WEL MEGA ONGI PIJN!!! Blijf wel even lezen af en toe hoor Wil jullie niet missen!!! Dikke knuffel, bezig bijtje!
zal je missen lieverd, en vind het toch erg kut hoor het is echt niet eerlijk hoop zo dat der niets aan de hand is met 1 van jullie. En je bent echt een toppertje dat je der zo goed mee omgaat twee duimen omhoog voor jou.
En verders: ik word vandaag terug gebeld door de GYN wanneer we onze eerste afspraak zullen krijgen, daar gaan we ons nu op focussen, mijn ovu testen zijn ook op... die ga ik dus ook niet meer gebruiken Even maandje lekker niks... wachten tot de dag dat we naar de GYN mogen en dan luisteren wat hij (ik heb een tip gekregen over wie er heel goed is daar, die ga ik vragen, is wel een man maar jammer dan, of het nou een man/vrouw is genant blijft het toch wel, en ik ben door mijn buikverleden wel wat gewend, mijn lief heeft het er erg moeilijk mee, dus het lijkt me voor hem fijn om een man tegenover hem te hebben) ons te melden heeft en dan gaan we het weer oppakken! Even rust en tijd voor onszelf, doordat ik met mijn schouder en pijn dus zat hebben we zo weinig geknuffeld enzo Wil dat echt weer even lekker opbouwen! Word al een moeilijke tijd ivm de gyn denk ik, vriendlief is zoooo gevoelig daarvoor, en gevoelens uiten kan die niet zo goed (tegen mij alleen wel en dat is nog zeer minimaaal helaas) dus ik wil hem goed ondersteunen en uitleg bieden enzv. Hij vind de zaad test al zoooooo vreselijk erg, terwijl ik gister gezegd heb wat er bij mij waars. allemaal gaat gebeuren wel blijf ik spieken hier hoor! En af en toe vast reageren want dat kan ik niet laten (zeker bij jullie niet!)
Lieve BB Begrijp je besluit heel goed meis! Ook ik blijf voor jullie duimen en aan jullie denken. Wens jullie heel veel sterkte, geluk, liefde enz!!!! Hoop dat we gauw positief nieuws van jullie mogen horen en tot die tijd zit je in onze gedachte! Fijn dat je toch af en toe eens blijft lezen.. en dat pb berichten gewoon kunnen. LiefsSjorsjette xxx *knuffff*
Ik kn het toch niet loslaten dus zal vast wel dagelijks keer spieken/reageren hoor maar wil indd ff minderen en heb er ook ff minder vbehoeften aan altijd in de 2 wachtweken tot aan ei maandag 10 januari 2011 gaan wij naar de GYN toe!!!!!!!!!!!!! kon morgen al, maar dan moeten vriendlief en ik beide de hele dag werken, dus dat gaat hem niet worden + dat ik dit allemaal pas na kerst enzo wil doormaken __________________
Ik denk dat dat ook wel een verstandig besluit is, na de kerst. Hoewel je natuurlijk zo snel mogelijk wat wil weten en resultaat wil hebben. Maar ik denk dat het inderdaad wel goed is, om de komende 2 weken even lekker met elkaar bezig te zijn om elkaar. Ik merk nu ook, nu ik weer even aan de pil ben, dat je onbewust toch anders met elkaar bezig bent, op dat moment. Kun je niets aan doen, gaat onbewust. Maar je wil toch wel graag een resultaat aan het eind van de maand, eerlijk is eerlijk. Ik hoop dat je toch snel zwanger zult zijn, zonder al te veel hulp van de gyn. Dikke knuffel in ieder geval! Trouwens ook voor de anderen! Ik hoop dat ook jullie heel snel zwanger zullen zijn van een mooi wondertje! Alvast hele fijne dagen!
denk dat je daar wel gelijk in hebt als ik terug kijk op afgelopen jaar was het een behoorlijk emotioneel jaar en zwanger worden komt daar erg veel in voor. Alsof het ons leventje een beetje is gaan beheersen je bent der toch constant mee bezig of je het nou wilt of niet. En volgens mij hoe langer het duurt hoe meer je der mee bezig bent. mijn nod is dan pas de 26e maar mijn gevoel zegt zowieso al dat ik gewoon ongi ga worden. Een vrouw voelt vlg mij wel sterk aan of je wel of niet zwanger bent. En daarbij komt ook kijken dat ik vandaag een trekkerig gevoel in onderbuik heb en dat heb ik iedere ronde wel gehad vlak voor nod dus die duivels zijn zich weer aan het klaar maken. En dan zullen ook wij verder gaan met de mmm