Meiden die al langer dan 1/2 jaar bezig zijn opzoek naar een bevrucht ei???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door bezigbijtje, 30 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Toch nogmaals gelukt gisteravond dus ik ben erg tevreden ;).
    Alleen temp is nog niet gestegen (dag 17), ik zit dus weer in een van m'n langere rondes...

2. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland

Wat super fijn voor jullie:D TOPMAANDJE!

Uhmz... OF je hebt hem gister gehad maar lijkt me sterk gezien je posi ovutest had... OF hij zakt morgen weer iets en dan springt hij die dag;) ben erg benieuwd naar je temp morgen!!:D

Ik had zondag een bijna posi test daarna waren de testjes op, zaterdag was die nog niet posi, dus ik verwacht dat hij gister(maandag) heeft geknald en mijn ei vandaag of morgen zal zijn;):)
    ik temp dus ook eventjes vanaf gister zodat ik mijn ei kan vaststellen.. denk dat het wel belangrijk is dat ik tegen de gyn kan zeggen wanneer me ei geweest is namelijk8)

3. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    hier net bij de ha geweest en een doorverwijzing gehad voor de gyn en de uroloog. Gyn al gebeld en moeten nu wachten op een oproep en vriend gaat zo urologie bellen voor een afspraak. Nu gaat het echt allemaal lopen. Ha zei al dat veel stellen tijdens dit proces toch spontaan zwanger raken omdat het een soort van geruststelling is. Nou laat maar komen dan hahahaha.

4. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    mijn reactie heb je al in een ander topic;)

5. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Hai meiden

@Mereltje21
    gefeliciteerd meid, hoop ook dat het nu wel goed blijft zitten! Duim voor je... spanend hoor... hoe voel je je? wanneer heb jij positief getest?

@...
    ik weet ff niet meer wie het vroeg.. sorry:) jullie hebben best veel geschreven! hahaha wel gelezen maar niet heeeeel goed namen onthouden... maar eh... het gaat dus idd goed met me.. ben nogaltijd veel moe en (.)(.) zijn nog gevoelig/pijnlijk maar verder niets! Buikje komt ook beetje bij beetje.. kijk nu gewoon uit naar de 2e echo. Verder gister 1e dag werken na de vakantie pfffffff dat viel wel tegen zeg! Niet alleen het werken hoor maar ook de hele dag bezig zijn... was dood en dood moe zeg, eenmaal thuis koken en tijdens het eten storte ik helemaal in!

@ALL
    hoe ist hier???
    @Pien jij had positieve ovu? Klusse was gelukt had ik gelezen toch? Duim voor je!!!
    @Wherona fijn dat je de verwijzing hebt meis!!!!

LiefssSjors

6. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    @BB-tje: inderdaad supermaandje:D, maar ik hoop wel dat dat ei van me nu eindelijk springt, want ik weet niet hoe lang wij deze frequentie volhouden, hihi ;).

Liggen jullie trouwens ook na afloop op je rug met een kussentje eronder? Zo ja hoe lang? Ik heb het gevoel dat ik maar beter zo lang mogelijk zo kan blijven liggen, maar in die houding kan ik niet slapen en da's niet zo fijn zo midden in de week als je de volgende dag gewoon werken moet... :( ;)

@Wherona: o wat goed dat jullie nu geweest zijn! viel het mee om je verhaal te doen? Wel fijn dat de verwijzingen nu binnen zijn, dan begint het echt he, spannend lijkt me. Succes en sterkte meid! Komt vast goed!

@Sjors: fijn dat het goed gaat! Ja die vermoeidheid zal er bij horen he. Dat hoor je wel veel in de eerste maanden van de zwangeschap. Rustig aan hoor!

Hier trouwens al voor de 4e dag achtereen weer roze/rode afscheiding gehad.. niet steeds de hele dag door, vandaag alleen vanavond, maar toch het houdt wel lang aan als het om een ovubloeding gaat, en de eisprong is nog geen eens geweest... Iemand ervaring met ovulatiebloedingen? Is dit nog wel normaal :(?

7. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

IK denk/hoop dat hij mogen stijgt je temp (net al bij mij hoop ik hihi)
    en je dus vandaag je eitje gehad hebt:D

Ik lig niet op een kussentje, dat stadium ben ik wel voorbij... heeft bij mij toch niks mogen helpen!:( ik heb t 10min, 30min, en de halve nacht gedaan... (op me buik gaan liggen kussen eronder dat ook zelfde was/lag hahaha)

Ik ben er niet bekend mee, sprak laatst wel ook iemand en die had het (ook) dag of 4.... kweet niet of het heel slecht is.

8. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    @BB-tje: thanks! Zou fijn zijn als ie vandaag gesprongen is/nog springt. Kunnen we samen aftellen :). En ergens wel goed om te horen dat dat kussentjes gedoe enzo toch niet veel uitmaakt...;). Verstandelijk denk ik ook van: ach er zijn genoeg 'ongelukjes' gebeurt waarbij men echt niet ' op de kop gestaan heeft' :D, maar ja aan de andere kant wil ik ook niet dat ik m'n kansen verpruts, ben al zo blij met wat zaadjes, hihi:p.
    Over ovulatiebloedingen kan ik niet zo veel vinden eigenlijk. Ik laat het nog maar ff zo. Ik ben zoviezo wel erg bloederig, bij elke hormoonschommeling denk ik...
    Dus jij volgende week gaan jullie naar de gyn. Ik denk dat de gyn blij is dat je je cycli en temp zo goed hebt bijgehouden. Meid ik hoop echt dat het voor jullie heel snel raak is!!

9. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Ik hoop het indd wel, we zullen maar eens moeten zien waar dat nu weer op uit gaat lopen.

Ik denk trouwens niet dat het heel veel kwaad kan eenmalig zo'n rose verlies, noteer het anders even ergens?:)

10. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Gewoon even over je heen laten komen denk ik maar... meer kun je niet doen.

Ben ook niet zo bang op zich voor dat roze verlies, heb dat vaker gehad rond de eisprong, maar niet zo vaak zo veel dagen achter elkaar. Ben er vorig jaar mee naar dokter geweest. Uitstrijkje was goed, dus in die zin zal het wel niet iets ernstigs zijn... Ovulatiebloeding heeft de ha het toen op gehouden. Ik houd het altijd bij als 'spotting' in fertilityfriend.

Temp is nu 36.2. Niet echt super gestegen dus, maar heb ff geprobeerd en als ie morgen weer 36.2 is dan is m'n eisprong al geweest. Dus daar hoop ik dan maar op.

11. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Jou eitje is ook geweest:D

Die van mij ook! als ik zelfs nog 2 dagen zo'n lage temp heb (voor mijn doen) dan geeft hij al een kruis aan.... dus dat is mooi:D
    dag 15 me ei gehad (gister)!!!!!! NOD dan dus 17januari

12. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    vandaag de vragenlijst van de gyn gehad wat een vragen zeg! en het lullige is vriend heeft een kortere dan ik :p. Stond ook in de begeleidende brief dat ze bij mij bij de eerste afspraak gelijk een echoscopie gaan doen :$ ieks...... tsja het hoort erbij maar prettig is het niet. Heb al aan vriend gevraagd of ie daar a.u.b. niet bij wilt zijn voel me dan al zo opgelaten en als hij der bij is al helemaal.

Vriend heeft voor 18 januari een afspraak kunnen maken bij de uroloog, en nu maar afwachten op de oproep van de gyn.

Net behangen pffff wat een ellende doen we nooit meer :) maar is wel mooi geworden. Nu alleen nog de plinten in de slaapkamer en dan is die kamer helemaal af. En dan nog de rest hahahaha, komt allemaal wel goed.

13. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Heej meid,

mijn vriend heeft afgelopen zomer de hal EN 2 slaapkamers behangen, hij vond het heel makkelijk en leuk klusje;) hhahahah...

Oke, ja wij hebben het er gister over gehad dat we graag alles samen willen doorlopen zodat we van elkaar weten wat we doormaken en wat er gedaan is.... Maar begrijp je keus wel hoor!

Ik heb met mijn buik verleden zo'n 5-6 jaar terug al zoveel ondergaan daar van onder enzo en nog meer vieze vervelende dingen dat ik er wat minder tegen op zie, al blijft het naar om voor een onbekende uit de kleren te gaan:(:)

14. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @BB & Pien
    SPANNED MEIDEN!!!! knallende eitjes zo in het begin van 2011!!!
    Ik duim duim duim voor jullieeee :D;)

@Pien ik ben ook niet bekend met de ovubloeding maar zou m idd toch gewoon for sure notere zoals bb al zei.

@Wherona... ja lange lijst he meis!
    Wanneer moet/mag je???
    Snap je keuze ook hoor van eerst ff alleen als in tijdens de... komt wel goed.

Sjors

15. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    @Wherona: wanneer staat de eerste afspraak? Kan me wel voorstellen dat je je vriend niet bij alle lichamelijk onderzoek hoeft te hebben hoor, al weet ik niet precies wat een echoskopie is eigenlijk... Is dat wat anders dan een gewone echo?
    En hopelijk kunnen jullie snel aan de babykamer beginnen ;).

@BB-tje: ja ik denk dat ik m'n ei gehad heb, maar vertrouw het toch niet helemaal, m'n temp is nog wel erg laag voor mijn doen, maar ja je moet het in verhouding met de dagen er voor zien he. Als het wel zo is dan hebben we dezelfde NOD :). Jij hebt je grafiek niet meer onder je banner staan, maar ben wel benieuwd hoe die van jouw verloopt...;).

16. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @pien een echoscopie is een inwendige echo ;)

@ll vandaag de oproep binnen gekregen we kunnen pas 15 maart bij de gyn terecht :$:( maar goed tis niet anders. We zullen nog effe geduld moeten hebben. En ach voor je het weet is het zover. En zijn ook positieve dingen aan het verhaal want heb dan tot 15 maart de tijd om nog effe flink af te vallen zodat ze daar niet over kunnen zeuren.

17. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Jeetje! Da's inderdaad nog best lang wachten. Maar ja het is in elk geval in werking gezet. Succes met afvallen meid!

Hier vandaag is m'n temp weer wat verder gestegen dus ik kan er van uit gaan dat m'n ei gesprongen is, volgens FF was dat afgelopen maandag, fijn :). Ik ga morgen met manlief lekker nog een weekendje weg. Ben wel blij dat dat ei in elk geval gesprongen is, hoeven we in elk geval geen 'verplicht nummertje' te maken ;), alleen voor de lol als we zin hebben ;).

18. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Je zit 1 dag voor mij met je ei:D
    whoehoehoe!;)

19. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland

lekker weekendje weg geniet der van

20. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Saampjes op het wachtbankje :D

@all: ook allemaal al vast een goed weekend!

Deel Deze Pagina