Meiden die al langer dan 1/2 jaar bezig zijn opzoek naar een bevrucht ei???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door bezigbijtje, 30 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Dankjewel!:)

2. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    we hebben zelfde dag nod zie ik! Tenminste als je banner klopt?!

3. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Yep, 17 januari is m'n NOD :).

4. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    WHOEHOE!:D dan gaan we samen tot die dag wachten he;):D

ik zie alleen al wel dat ik het één dagje eerder al aan me temp kan zien;) zondag de 16e is 12dpo dan zakt me temp altijd....:(

jij hebt dipje zie ik.... tjah wil helaas nog niks zeggen, ik heb een temp die maar niet omhoog wil, snap er niks van!?

5. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    We zijn nog niet de 16e he, niet vooruitlopen op de zaken ;). En volgens mij maakt het niet zoveel uit hoe hoog je temp wordt en hoe snel, maar als het maar hoger wordt. Dus misschien is het juist wel een goed teken voor je dat het anders dan anders is ;).

Ik heb inderdaad een tempdipje... Volgens mij komt dat echt door het sporten van de avond ervoor. Ik zie daar bij mij een patroon in. Heb 2 weken niet gesport, dus dat verklaart misschien ook wel dat m'n temp voor m'n NOD zo lekker stabiel was. 2 uurtjes later (ben weer gaan pitten ;)) was ie wel al 0,5 graden hoger, maar ja daar heb ik niets aan he 8).

Ga straks weg voor een 'weekendje weg' en heb besloten de thermometer niet mee te nemen. Ik kan er nu toch niets meer aan veranderen... ;). Ik moet het echt zien los te laten denk ik hoor, denk er steeds aan, zeker nu we echt kans maken gezien de goede kluspogingen... We zitten in een huisje vlak aan het strand, de frisse lucht zal goed voor m'n hoofd zijn!

6. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Heej Meid!
    Heel veel plezier met het weekendje weg! En indd even proberen er niet aan te denken hoor! Ik snap indd wel wat je zegt over dat je er nu het een keertje goed gelukt is er veel over na denkt snap ik wel, dat had ik elke keer de eerste rondes! Nu is het eink wel weg, en zelfs zo dat ik er amper meer aan denk, zeker deze ronde is het simpel:p, want alles wat ik voel wijs ik op die medicijnen hihi.... ;)

Lekker zo aan het strand! Mmmm:D

7. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    Misschien dat jullie raad weten ik heb al vanaf mijn vorige nod (26-12) tot nu toe onwijs last van mijn borsten. Ze zijn voller en erg gespannen, de tepels zijn niet gevoelig alleen deromheen, als je der op drukt, ligt of met springen. Ik heb een zelfborstonderzoek gedaan en voel geen onevenheden of bultjes. Ben gewoon ongi geweest hoor. Ik snap der dus helemaal niets van, ik dacht gaat vanzelf wel over maar het duurt nu al een tijdje. En tjsa als je gaat googlen dan krijg je gelijk 20 hits over zwanger zijn, nou neem niet aan dat ik zwanger ben gezien ik gewoon ongi ben geweest.

8. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @Pien
    fijn voor jullie dat momenteel de grootste druk er even af is meid!
    Geniet lekker van het weekendje weg.

@Wherona
    Ow dat is idd wel ver vooruit... maar idd zoals je al zei; hebben jullie nu tochnog wat tijd om evt van nature zwanger te raken... spannend wel hoor. Ook namens mij succes met afvallen meid.
    Probeer er in ieder geval voor de gyn een lijst te hebben met evt temp (die had ik niet) maar goed... uhum.. eh ff kijken een overzichtje van evt ovutestjes... lijst met je cyclusse van het afgelopen jaar... noteer waneer je ziek bent EN OOK manlief want kan namelijk invloed hebben op zaadtest enz enz... Dan kunnen ze meteen aan de slag.

Nou ga hier maarw eer gauw verder...zit nog op me werk :p

9. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

van mij heb je al antwoord in ander topic;)

10. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Hihi werkse;)

Ik heb sinds 4 maanden nu ook een "schriftje" bij gehouden met mijn ovutesten erin geplakt datum erbij en wanneer posi erbij.... me templijstjes heb ik uitgeprint want die willen ze toch zien, zijn mijn ha al, anders willen ze dat je dat 1st weer 3 rondes gaat doen;):(, en uhmz ja dat was het eink wel. Ziek zijn we beide dit hele jaar nog niet echt geweest *bedenk ik me nu*:D
    Pff vind het nu wel beetje spannend worden, maar niet echt voor mij eink, meer voor vriendlief, omdat ik weet dat hij er zoooo tegenop ziet. Maandag is het danzover....!:)

11. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @BB
    pffff tja werkse.. heb niet zo'n zin meer... hahaha
    maar dat is vast wel te merken... nu ik weer zit te tikken vanuit me werk.

Ja slim hoor dat je het al in een schriftje hebt. Snap dat manlief er tegen op ziet... had mijn liefje ook. En notabene ook nog eens negatieve uitslag... uiteindelijk wel positieve zwangerschapstest :D

De gyn gaf aan dat je sperma productie van zo'n 8 weken is... dus van het klaarkomen van vandaag kan van 8 weken geleden zijn... nu is het dus zo dat als je ziek bent geweest in deze tijd bijv koorst dan kan je hele productie naar de knoppe zijn :$ dat wisten wij dus mooi niet!

Verder een temp verschil van 2 graden te veel kan ook cruciaal zijn voor de zaadjes. Mannen die veel auto rijden veeel lang zitten (dus sjaakie helemaal klem zit en lekker op zit te warmen) of laptop op schoot enz... moet zeggen dat je (wij te minste) veel leren van de gyn enzo.

nou dit waren weer mijn blaaaaaaa en wistje datjes hahaha

doe doeeeeeeggg

12. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Ja, ik vind het ook allemaal erg inters. moet ik zeggen hoor!
    Neem het tempen, ik blijf het zo bijzonder vinden dat je daar zoveel uit kunt halen! Heel apart, wie dat toch bedacht/opgemerkt heeft ook! hihi;)
    En de homeopaat vind ik net zo iets bijzonders hihi.... wat hij te wee brengt in mijn lijf! De pijn in schouders/hoofd zijn over en nu ik dat middel voor bevordere zwangherschap gebruik voel ik ECHT dat er vanaf me ei van alles in me buik aan het gebeuren is.... hoe kan het toch?! Ik had t alleen liever van andere gehoord dan zelf mee willen maken:) maar helaas ook dat is de wonderlijke natuur him zelf;)

wij hebben alles wat jij en wheroon toen benoemde nagelopen en het enigste wat vriendje lief daarvan doet/heeft is: strakke boxer!

13. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    heb ook een schriftje bijgehouden van heel wat rondes opgeschreven wanneer ovutesten gebruikt en opgeschreven wat ik die dag allemaal heb gevoeld wanneer we sex hebben gehad enzo tempen doe ik niet meer heb het wel even gedaan maar daar werd ik echt heel erg onrustig van en lijkt me ook niet de bedoeling. Vanuit het schriftje kan de gyn al een heel duidelijk beeld krijgen van mijn cyclus dus ga der vanuit dat dat voldoende is. Tsja en voor de rest houd vriend zich sinds november netjes aan de zaad regels hahahaha. Dus in ieder geval hebben wij onze best dan gedaan lijkt mij.

14. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Nou indd meer kun je niet doen toch?:)
    Alleen uhmz... het ZOU kunnen dat de arts wel wilt dat je gaat tempen heb het hier meer gelezen! Maar gewoon dan ff duidelijk aangeven dat je dan zo onrustig en niet prettig voelt, misschien dat hij dan zo laat:)

15. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    ik heb flinke buikpijn zeg! :(
    voel alles--> bukken, iets optillen(krat bier net), als ik zit en snel op sta, als ik zit en iets draai naar links/rechts en als ik ook maar beetje moet plassen enzv.

Het word nu echt vervelend.... en het kan eink van niks zijn want zit pas op 3dpo! Zal wel door die capsules van homeopaat komen!

16. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @Wherona & BB
    Nou meiden goed bezig hoor jullie... alles tip top in orde voor de gyn...

@BB
    Misschien dat vriendlief de strakke boxer eens kan inruile voor lossere.. hihi
    Ow en meis doe je wel voorzichtig aan met het tillen... lees je berichtje net... hmmmm vaag maar vervelend! succes ermee.

17. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @sjors erg makkelijk als iemand al bij de gyn is geweest je weet dan een beetje wat je kunt verwachten, vind ik wel een fijne gedachten.

@bb vervelend dat je zo een buikpijn hebt hoop dat het snel over gaat

@ll weet niet waar ik last van heb maar kan nu al de laatste drie dagen maar niet in slaap vallen ik slaap de laatste drie dagen maar ongeveer 4 uurtjes tussen 2-3 in de nacht en dan in de ochtend nog ff. Ben voor de rest ook niet moe ofzo, vreemd heb teveel energie waarschijnlijk hahahahah. En mijn borsten doen nog steeds vreselijk pijn lijkt wel steeds erger te worden. Vandaag naar verjaardag van mijn nichtje is vandaag 1 jaar geworden dus groot feest :). En dan maandag weer aan het werk vakantie zit der dan weer op. Maar ben al druk bezig met het rondneuzen voor een vakantie in het voorjaar altijd leuk!

18. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Hoi lieve meiden,,

hoe gaat het hier??!:)

ik heb ineens een MEGA dip, ben zoo moe dat ik me ogen amper open kan houden:( Fijn want we krijgen zo visite;)

en ja me temp wil maar niet stijgen heb zo''n kleine stijging naar me ei.... dat zal dus op niks uitlopen denk ik weer deze ronde:(

morgen 11.00uur de gyn;)

19. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @BB
    Veel plezier met bezoek en succes morgen bij de gyn girl!

Ik ga me nu tutte voor 2e etentje dit weekend! (uitzondering hoor) gaan normaal niet vaak... maar vrijdag was via me werk en nu met buurtjes ivm een verjaardag van een van hen...

Nou fijne avond!!!

xxxx

20. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    He Ladies,

Ik ben er weer! Lekker uitgewaaid! :D

@BB-tje: sterkte morgen bij de gyn!!

Groetjes, Pien