Meiden die al langer dan 1/2 jaar bezig zijn opzoek naar een bevrucht ei???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door bezigbijtje, 30 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    uiteindelijk komen we ook allemaal aan de beurt en hoop dat we niet meer zo lang hoeven te wachten want we hebben toch echt wel ons uiterste best gedaan om het voor elkaar te krijgen en inderdaad voor ons zou het veel specialer zijn om in verwachting te raken dan voor een ander die in een vingerknip zwanger raakte.

2. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Heej Wheroon lieverdje, weetje:
    ik ben vandaag dan begonnen met het streep-je-slank plan.
    Ken je dat? ik heb t/m donderdag bekeken wat ik wil eten en dus ook of het voldoende/te veel is. Ik schrik ervan!:$

Jeetje mina, ik vind het erg veel! Zal ik ns laten zien wat ik vadnaag mag eten?
    O: 3 beschuit met beleg+boter
    O: halfvolle melk

T: CristalClear
    T: 1 kiwi

L: 3 brood met beleg+boter
    L: 1 glas optimel

T: CristalClear
    T: 2 appels

A: zuurkool met hamlapjes

T: magere yoghurt met vruchten 200ml.

Het werkt in werkelijkheid zo: 130 vakjes krijg je, ingedeelt in verschillende vakken. En dat is uit eindelijk 1300 calo. per dag,
    je mag die 130 hokjes invullen zoals je wilt zolang je zelf maar naar de verschillende groepen kijkt:) DOor sporten/bewegen die dag kun je wat meer hokjes verdienen, dit hoeft niet. Ik hoor dr veel goede verhalen over. Zelfs mensen die 23 kilo zijn afgevallen!:);)

3. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    wow dat klinkt veel aantrekkelijk dan wat ik nu doe ;). Wat nou als je het niet allemaal op krijgt? het is zoveel bv 3 beschuit in ochtend dat gaat mij zeker niet lukken ik denk dat als ik dit zou eten ik in de avond ontplof van zoveel eten. Het is inderdaad een kwestie van kalorieen (hoe je ook schrijft) tellen is. Ik weet dat een vrouw per dag 2000 calorieen mag hebben en met Modifast krijg je maar per dag 500 binnen volgens mij is dat dus nooit gezond :) daarom doe ik het alleen in de ochtend en middag en avond normale maaltijd maar natuurlijk wel een lichte

4. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @wherona en ook bb, 500calorieen per dag is echt niet gezond hoor!!
    het belangrijkste is dat je niet veel verzadigde vetten eet en verder gedoseerd eet.
    dus niet 3x per dag super veel maar liever 6x per dag een beetje. ontbijt en dan tussendoor nog iets bij een kopje thee, lunch, tussendoor nog iets, avondeten en daarna nog iets.
    en ja vers is altijd beter verse groenten en fruit en geen voorverpakte dingen. maar dat is soms makkelijker gezegd dan gedaan.
    ook sonja bakker is niet goed voor je.
    wat je ook kan doen is soort weight watchers kijken hoeveel calorieën in een bepaalde voeding zit en dan tellen. en dan kan je ook gezondere varianten misschien kiezen.

maar vooral heel veel succes met het afvallen!

enne ik weet dat ooit de dag komt dat ik kan zeggen ik ben zwanger en alles zit goed. maar het lijkt nu wel of alles en iedereen om mij heen zwanger is of net is bevallen. zelfs de cavia van mn ouders is zwanger, die is net 10 weken oud en gelijk al zwanger!
    en ik moet zeggen dat ik ook een beetje foliumzuur moe ben. maar goed je blijft het slikken.

ben vandaag bij ha geweest, maar heb waars geen blaasontsteking. als ik meer last krijg toch maar weer even terug. en ik was ook niet zwanger. denk ja dat kan kloppen dat t een nega test is. kan op zn vroegst pas de 30ste posi zijn (maar dat denk ik nog steeds niet verder geen rare dingen behalve alle maandelijkse kwaaltjes...)

x

5. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Lekker aan de babbel weer meiden! Aan het calorieenverhaal kan ik niet meedoen hoor. Met een bmi van 19, mag ik eerder wel wat aankomen i.p.v. afvallen. Maar dat dieet van BB-tje lijkt geen straf wat betreft hoeveelheid eten, meer dan dat eet ik normaal volgens mij ook niet... Maar jullie veel succes met de afvalrace! ;)

En dat cavia's nu ook al zwanger worden, da's toch wel de druppel, haha!

Gisteren op kraamvisite geweest bij kennissen. Viel me wel wel mee eigenlijk. Heb niet zo heel veel met die mensen eigenlijk en dan doet zo'n babytje me eigenlijk niet bijzonder veel. Bij mensen van dichterbij is het wel weer anders...
    Maar op het werk weer bijzonder praat hoor. Iemand (van behoorlijk middelbare leeftijd): zodra de kinderen zijn is de pret over. En: statistisch gezien zijn vrouwen zonder kinderen gelukkiger... Nou, heb toen wel even benoemd dat er ongetwijfeld vrouwen zijn die heel gelukkig zijn zonder kinderen, maar dat dat dan waarschijnlijk een bewuste keuze is geweest. Anders is het toch echt een heel ander verhaal... Verder niet persoonlijk op ingegaan. Maar andere collega beaamde dat toen ie zei dat hij en z'n vrouw er 7 jaar over hadden gedaan! Dus, weer een en al kinderpraat...

Verders gaat manlief binnenkort naar de dokter om zijn zaad te laten testen. Als dat nu al mag tenminste. Vind dat wel spannend. Eerst wilde ik het graag weten en nu weet ik het eigenlijk niet zo heel zeker meer. Als het niet goed is, wat dan? ...

6. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Das niet gezond hoor meid! Om af te vallen moet je tussen de 1300-1600 calorieen binnen krijgen ipv normaal indd 2000 voor de vrouw.
    De sjs methode werkt dan ook naar 1300 calo's met je, die je zelf geheel mag indelen. Ik raak me er wel bewust van dat ik te weinig uit groep 1 eet... vandaag dat ik de ochtend 3beschuiten neem nu en de midadag 3 boterhammen, zo leer je er wel goed naar kijken hahaha...:D maar je kunt het dus helemaal zelf indelen... en ik heb er erg veel aan, hele dag geen honger gehad gewoon!!!!!!!!!
    Probeer dat eens... ik weet niet of je meteen kilo's kwijt raakt, maar langzamer is beter dan snel (komt snel terug dan weer);)

7. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

SB is indd ook erg slecht, die doet weinig van die ejuiste groepen erin! Ik die het streep je slank dieet, volgens mij goedkopere manier van de wwclub...;)

haha moet wel lachen om je vergelijking van je cavia:p

ik slik hier 1foliumzuur per dag en dan nog 12(!) capsules van de homeaopaat per dag... ook behoorlijk zat!

ik dacht deze ronde ook iets van blaasont, te hebben maar had het ook niet... apart he?!

8. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

MIj doet dat indd ook niet zoveel, zou ik wel moeilijk zijn gezien mijn werk met kinderen;)

en wat fijn van je mannetje, lijkt me dat dat wel mag zeker met zijn medicijn toch?

9. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    daarom zei ik ook dat ik gewoon een normale maaltijd in de avond nam om zo niet te weinig binnen te krijgen. Maar ben er wel van overtuigd dat het niet slecht voor je zal zijn als je echt de Modifast dieet volledig gaat volgen anders lag het niet in de nederlandse schappen. Ze moeten aan een heleboel eisen voldoen om hier in nederland te kunnen verkopen.

@pien Snap je angst wel hoor dat had ik ook aan de ene kant wil je duidelijkheid en aan de andere kant is het doodeng om dan de waarheid te horen. Maar mocht er iets aan de hand zijn dan weet je dat wel en kunnen jullie daarmee aan de slag. Sterkte ermee

10. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Dat wel, maar sonja bakker is ook slecht gebleken nu, en dat lag/ligt ook in de vakken;) dus jah tis allemaal beetje dubbel denk ik.
    Tot nu toe(2e dag) bevalt het me goed!

11. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Hai meiden

Jeetje weer veel te lezen voor me... bb je bent dus druk met het afvallen... klinkt mooi... en je zei so far gaat het goed.. ben benieuwd joh.

Meiden wat gek dat meerdere van jullie blaasontsteking gevoel hebben of hadden... in een ander topic was dat ook (gevoel van meiden) zal er dan toch iets heerse?

Ben hier beetje zenuwachtig voor morgen. op de een of andere manier angst vor rot nieuws. Hoop dat alles nog oke gaat. Zucht.. kan alleen afwachte.

xxx

12. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Ja tot nu toe geen honger enzo, morgen ga ik weer eens wegen;) Hihi maandga ochtend ook gedaan en vanaaf sporten dus benieuwd of dr al wat af is, mijn lichaam houd calo's en vet gehalte ook bij:D

Ja ik hoor er ook meer over indd, op me werk ook al 2 collega's wat apart he?!

Succes morgen lieved, ik duim dat het goed is! Maar daar gaan we wel vanuit!

13. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @Sjors is inderdaad spannend morgen ga er gewoon vanuit dat er goed nieuws is hoor.

@bb iedere dag op de weegschaal staan is niet goed dit omdat je de ene dag meer vocht kwijt raakt als de ander daarom adviseren ze om 1 keer in de week te wegen op dezelfde dag en hetzelfde tijdstip.

Heb net mijn heerlijke modifast chocolade repen binnen en ze zijn echt super lekker, zou ze ook gewoon zonder dieet kunnen kopen een heerlijk chocolaatje en maar heel weinig Kcal. Voor de rest heb ik spierpijn in mijn onderbuik :D van de krachttraining hahaha en vanavond weer lekker dansen. Afgelopen week al 2 kilo kwijt dus gaat lekker als ik elke week 2 kilo kwijt raak vind ik het helemaal goed. Moet niet te veel worden want hoef ook niet super slank te zijn. We gaan gewoon voor een wat gezondere BMI:p

14. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Hihi dat heb ik ook jah, dat mijn mbi 23/24 ofzo is ipc nu 27:(
    Weet je wat ik nadeel van die dingen die jij nu doet vind: het is zo duur!! daarom doe ik die niet + ik vind dat geen goede manier (sorry:)) omdat je er niet anders door leert/gaat eten... wat ik nu doe kan ik dadelijk echt zo blijven doen, neem aan dat jij niet je leven lang dat blijft doen (als je snapt wat ik bedoel:))

Maar wel lekker hoor 2kilo al:D Ga zo door!!;)

Over dat wegen: ja dat weet ik, maar ik kan het niet laten ik weeg om de dag (altijd of ik nu aan het lijnen ben of niet8)) gewoon omdat me weegschaal het allemaal onthoud en dan vind ik dat leuk en interessant, mijn weegmoment is pas echt elke keer bij de dieetist! 10feb weer!

15. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    pff al dat afvallen ik wil er graag wel een paar kilo's bij. kan ik mn adres geven om een paar kilotjes op te sturen?? mn bmi is goed hoor en ben ook niet heel erg dun ofzo. ben klein en alles is goed in proportie maar een klein beetje zwaarder kan geen kwaad!!

ja ik weet ook niet wat het is met blaasontstekingen. ik had er geen, maar plas me nog steeds een ongans dus ga morgen maar weer bellen met ha. vorige keer was er (nog) niets in urine te zien. het is niet zoals ik vaker blaasontstekingen heb gehad om de 5 minuten maar toch wel een aantal keer per uur. en ben al iemand die snel moet misschien moet ik me ook maar weer eens op suikerziekte laten testen ofzo.
    ben ook de laatste dagen wat sneller moe. weet dat de ha heeft gezegd toen ik klein was en al vaak de zelfde problemen had dat het hem niets zou verbazen als ik in de loop der jaren diabetes 1 toch onder de leden had. dus is wel weer een onderzoekje waard denk ik.

@sjorsette, veel succes morgen, wel vervelend dat je er een raar gevoel over hebt. hopelijk zit toch alles goed en netjes op zijn plek!!

@bb wat ik zei over ww dat kan je ook zelf thuis doen kost wat meer moeite om via internet kcal uit te zoeken enz maar dan ben je er wel bewust mee bezig. (voor mn opleiding heb ik toen onderzoek moeten doen naar methodes om af te vallen en aan te komen en op gewicht blijven, en ww principe is toch wel een van de beste. al kan het te verslavend zijn om steeds kcal te tellen, net als dit forum trouwens)

x

16. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    Kom die extra kiloos maar halen hoor hahaha je kan ze zo meenemen kost niets :D

Denk dat ieder voor zich moet zijn in het dieeten als je ergens in gelooft en het werkt en het is wel gezond natuurlijk dat is het belangrijkste dan zal het voor diegene wel werken. Het is inderdaad een kwestie van kalorieen tellen, dacht eerst wat lastig maar is vrij makkelijk en zo raak je er ook bewust van wat er aan kal. in producten zit met sommige producten had ik echt zoiets van :$ zoveel had ik niet verwacht hahaha.

17. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @wherona, ja van sommige dingen schrik je wel hoeveel kcal er in zitten. en ja sporten is ook belangrijk he. en dan vooral de cardio trainingen.
    van buikspieren alleen is nog nooit iemand "slank" geworden!
    ik kom ze binnenkort ophalen, hoeveel wil je er doneren :p

heb geen blaasontsteking, heb wel bloedtest aangevraagd. dus dat is even afwachten wat daar uit komt.

jeej morgen als het goed is mijn contract tekenen en vanavond hoor ik iets meer over mijn eventuele autotje. iemand nog tips voor verzekeringen??

x

18. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    Vind cardio ook veel lekkerder om te doen dan de krachttraining
    je mag er zo 5 van me hebben :p

Gelukkig geen blaasontsteking worden da spannende dagen voor je.
    Over autoverzekeringen euhm geen idee ikzelf zit bij Aegon. Moet je gewoon eens de vergelijker bekijken via google.

19. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Lieve meiden,

Met tranen in mijn ogen en pijn in mijn hart wil ik jullie mijn treurige nieuws vertellen dat mijn angst voor vandaag (3e echo) niet voor niets was.

Tijdens de echo was er geen kloppend hartje te zien.
    Ze hebben uitwendig en inwendig erg lang gekeken en zelfs de bloeddoorstroming proberen te pijlen maar helaas.
    Aan de afmeting was ook duidelijk te zien dat we behoorlijk achter liepen.

Vrijdag aanstaande worden we om 08:30 terug verwacht in het ziekenhuis. Daar zullen ze ter controle nog 1 maal een echo doen en met ons bespreken wat de gang van zaken verder zal zijn.

Verder weet ik even niet wat ik ervan moet zeggen.

Liefs een verdrietige Sjors

20. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    NEE:$!!!!!!!!!!!

oh lieverd, je zei het al:(
    Oh ik vind het zo erg voor jullie.... heel, heel, heel veel sterkte voor jullie! Ben er voor elkaar! Wij zijn er iig voor jullie! Ik denk aan je meis....

Niet weer iemand!!!!!!!:x
    (wheroon en ik hebben net ook al rot nieuws gehad in ander topic van ons! vandaar mijn reactie)

Deel Deze Pagina