LEUK! LEUK! eigen autotje, spannend uhmz, als 2e gezin auto krijg je iig korting! Dus zet het op zelfde naam als de andere auto (dat is bij ons dan he) Maar iemand die we kennen zit in de verzekeringen dus is makkelijk en je werk, ook zo fijn en spannend! weet je al hoeveel uur min/max? spannend ook weer de bloeduitslag!
@Sjors: o wat verschrikkelijk nieuws zeg!!! Ik weet ook even niet wat ik er van zeggen moet... Wat een vreselijke teleurstelling. Ik had er op de een of andere manier bij jouw gewoon een goed gevoel bij... Heel veel sterkte meid!!
@sjors, wat een verschrikkelijk nieuws! en vooral omdat je al een slecht gevoel er over had. echt zo balen! veel sterkte voor jou en je partner. @bb manlief heeft lease auto dus voor ons gaat de korting niet op helaas. ja ben wel benieuwd! min 11 max 20 contract krijg ik morgen nog gesprek voor inwerken op de locatie en dan krijg ik sleutels enz. hoop dat ik dan ook salaris te horen krijg, vind ik toch ook wel belangrijk!! denk dat de duivels snel hun intrede doen. heb nu al last van mn bovenbenen erge spierpijn. dus dat kan niet lang meer duren. ga maar vast m&m's in huis halen x
GODVERDOMME!!!!! Weer slecht nieuws wat vreselijk voor jullie lieve Sjors ik wens jou en je ventje heel veel sterkte met dit enorme verlies.
Lieve meiden, Heb heel slecht geslapen, lig hier te malen en te woelen... Hoe heeft dit toch kunnen gebeuren? Waarom is dit zo gegaan? Waarom heeft ons ongeboren kindje geen recht gehad om te mogen bestaan? Heb jullie berichtjes allemaal zitten lezen.. wil jullie allen danken voor de lieve woorden en reactie's! Kan het nog steeds niet bevatten. Het is gister chaos geweest in het ziekenhuis. Verschrikkelijk nu ik er terug aan denk. Het erge is dat ik NIKS voel! Ik voel niets anders als anders.. in vergelijking met de afgelopen weken... (ja nu we het gezien en gehoort hebben MEGA hoofdpijn en oneindige golf aan tranen en pijn in m'n hart) maar me buik... geen pijn... geen misselijkheid die anders is of wat ook... zucht. 1 van de 6 mk's verloopt zo vertelde ze in het zh... sommige verliezen vruchtwater en andere bloed. De een heeft een heftige steek en de ander constante buikpijn/kramp. Het lichaam krijgt van het kindje een actie opgedragen en als reactie de symtonen zoals ik net noemde... alleen soms is het zo dat alleen het hartje stopt.. het vruchtwater gewoon blijft in het zakje... er geen bloed komt, geen pijn of wat ook. Lucky uss wij zijn 1 van die 6. Vind dit zo verschrikkelijk moeilijk. Vrijdag moeten we ons om 08:30 melden en maken ze ter controle nog een echo, daarna word er besproken hoe verder. Ik moet for sure nuchter komen. Evt opname als er een operatie nodig is. Sorry girls kan mijn verhaal niet vrolijker maken. Nogmaals ben enorm blij dat ik jullie heb. Het hier kwijt kan... jullie luisteren/lezen... en jullie lieve woorden schrijven. Sjors
Alsof het kwijt raken van je kindje al niet pijn genoeg doet, horen jullie ook nog eens bij die weinige waar het misgaat en het dan niet eruitkomt, alsof het niet klote genoeg is al! Bah:x Heel veerl sterkte samen! Meer weet ik niet te zeggen! @ALL: nou wij hebben vanmorgen de meest ONFIJNE seks moment gehad, jeetje mina, vriendlief wilde eink dat ik het zou doen, maarjah.. dat potje is zooooo onhandig EN klein Dus heb m toch maar naar de douche gestuurd en heeft het zelf gedaan Wilde die sukkel PERSE dat ik mee ging om het weg te brengen, en wat denk je staat er een ouder van mijn werk bij de aanname, dit geloof je toch niet Noujah, ze zal dr mond vast houden enzo, en niemand die ik ken kent haar verder, maar toch: ze weet nu wel waar we mee bezig zijn.... En of het niet erger kan: ik zie haar vanmiddag alweer als ze haar kindje komt halen8) *lijkt me even heel raar momentje hihi*
@BB Tja helaas idd horen we bij die mensen bij wie het zo gaat. Afwachten hoe en wat... laat het wel weten. Wat jou/jullie betreft... jeetje wat vervelend idd om een ouder daar te zien staan. Zou ook schrikken hoor meis! Maar joh het is idd voor een goed doel en ze zal idd vast wel haar mond houden. Wanneer hebben jullie de uitslag?
10feb: vandaag nog precies 14dagen het gaat met mij goed, ik heb alleen nog dagelijks soort ongi rugpijn en vanaf vandaag flinke steken aan rechterkant in me buik en sinds gister nattigheid vanonder( bloos, sorry!) dus vandaag maar een ovutestje doen, want ik zou bijna denken dat...... maar het is vandaag pas dag 9, dus lijkt me sterk
Sjors wij zijn der voor je en ben blij dat ik hierbij mijn steun aan jou kan geven. Zucht wat is het toch oneerlijk allemaal he. Huilen en praten is goed meid dat is een verwerkingsproces en je kan hier altijd je verhaal kwijt wanneer jij dat wilt, verdrietig, boos wat dan ook alles mag. Bezigbijtje zou ook zijn geschrokken als er een bekende achter de balie had gestaan, zal inderdaad wel effe vreemd zijn vanmiddag maar zal me der niet al te druk om maken, ze mag er niets van zeggen toch beroepsgeheim. En nu maar wachten op 10 febr. en hoop dat je dan wel goed nieuws komt brengen hebben we wel met ze allen hier nodig.
@Wherona Dank meis.. lief dat je het nog even aangeeft! Zal hier zeker blijven kletsen enz. Goed nieuws kunnen we idd gebruiken! @BB hihi niet blozen meis... gewoon ff testje tegen aan gooie Hoop dat je 10 feb goed neiuws zal krijgen!
Nee daar ben ik ook niet bang voor, maar meer het idee, dat ze nu kan denken: oh die zijn dus bezig, en dat ze dan op me buik ofzo gaat letten meer dat idee snap je jah het is dubbel, we hadden het er gister in de auto nog over: je wilt posi nieuws, maar andere kant zou ik ook wel willen dat er met mij iets is, en dat er "zomaar" iets aangedaan kan worden dan... ik hoop alleen dat er niks met vriendlief is, dat gevoel is nu nog sterker geworden. Er is stuk minder aan te doen maar ook omdat iemand die ik via dit forum ken had gister donor gevonden enzo... en toen kregen wij het daarover en dat zou vriendlief NOOIT willen... dus dat vind ik dan wel extra eng! Ik zou NOOOIT zonder hem kunnen en/of bij hem weg willen, maar ik kan ook niet zonder een kindje! **delete gedachten, zover is het nog lang niet hoor maar toch**
Ja ga t rond 12.00uur ff doen heb dr 3 van me buuf gekregen (dies zwanger 12weken dan al nu) maar ga ze nu zelf ook ff betstellen, ga dr vanuit dat ik ze nog wel paar rondes nodig heb, en heb daar vrede mee
@sjors, gelukkig maar dat je geen pijn hebt ofzo fysiek, maar de geestelijke pijn is natuurlijk het ergste. je kan hier je hart uitstorten en wij luisteren graag naar je. het is ook niet eerlijk! hopelijk hoef je geen operatie te ondergaan. @bb balen dat je een ouder tegenkwam. maar denk dat die gene dat wel voor zich houd en er misschien niet eens op zou letten. nu afwachten op de uitslag van het zaad. hopelijk is daar niets mis mee. ik snap de reactie van jou vriend ook wel dat hij geen donor zou willen. maar dat is iets waar hij nu ook niet over na wilt denken denk ik, maar misschien (hoop niet dat het zo is maar stel dat) dat het later wel bespreekbaar zou kunnen worden. en delete die nare gedachten maar probeer je eerst hier op te richten en afwachten op positieve resultaten! x
yep snap ik heel goed Mocht er inderdaad wat met je vriendje zijn zaadjes aan de hand zijn lieverd vergeet dan niet dat er nog zoveel mogelijkheden zijn dan een donor. Maar daar moet je maar helemaal niet bij stil staan hoor. Maar snap je angst zeker wel, eerst maar effe wachten op 10 feb. schat en dan weet je meer iig krijg je dan de uitslagen.
Ja is ook, maar door die meid van hier moest ik dr aan denken ineens En het zal vast niet zover komen, maar stel dat! pffff... beter indd maar delete ik heb me toch steken in bovenbeen, soms in me buik en ben sinds gister aaf erg nat vanonders en rekbaar slijm... het is pas dag 9 sensitestjes gedaan die is duidlijk te zien.... maar ik heb bij sensitest die 2 rondes dat ik m gebruikte nooit knaller gehad... dus ik twijfel of me ei dr indd niet al aankomt **heeft heimwee naar dr z&k testjes, die besteld zijn samen met digi cb ovutest (moest van zh) maar die komen denk ik pas dinsdag????**
@Sjors: och meid het is zo oneerlijk zo plotseling van je roze wolk afgeschopt te worden! Zoals de andere meiden allemaal al gezegd hebben: schrijf hier je gedachtes en verhalen op die je kwijt wilt, we zijn er voor je. Heel veel sterkte morgen in het ziekenhuis! @BB-tje: tsjonge dat heb jij weer zoiets! En heeft ze haar mond gehouden? Vast wel, beroepsgeheim heet zoiets. Maar ik kan me voorstellen dat je het vervelend vindt. Als wij ooit bij naar het ziekenhuis naar de gyn moeten, weet ik nu al dat mijn tante daar werkt.... Niet dat we perse direct met haar te maken krijgen, maar je zal het vast zien dat we haar daar treffen. @All: hier op dag 10 en nog steeds bruinverlies... Heb dat wel vaker, maar vorige rond ging redelijk goed qua bruinervlies en nu duurt het weer zo lang. Niks aan. En morgen gaat m'n man naar de dokter om naar een zaadtest te vragen. Ik ga ook mee, om eventueel uit te leggen hoe lang we al bezig zijn, want daar heeft manlief amper een idee van . En wil gewoon es horen wat de dokter zegt over het feit dat hij geopereerd is vroeger aan niet ingedaalde ballen. Dus BB-tje straks kunnen we wellicht allebei wachten op uitslag van de zaadtest. Ik herken je angst wel: als het bij de man ligt, is het lastiger om er wat aan te doen. Maar aan de andere kant: als er nog leven in zit, is er zeker wel wat mogelijk. Dus ik zou al lang blij zijn als er leven in zit . Maar liever heb ik dat het bij hem gewoon goed is en dat ik even een pilletje moet slikken ofzo...
zal wel het simpelste zijn effe een pilletje nemen en plop je bent zwanger geen stress meer geen geduld meer hoeven te hebben geen onzekerheid meer. Goh wie gaat sdit uitvinden ik teken ervoor . Voor de rest niet veel bijzonders te melden ik zit vandaag op dag 13 en heb nog geen posi ovutest gezien, kijken wat ie vanavond doet en dan is het alweer bijna weekend heerlijk! En dan maandag middag weer naar de urloog ben er best wel een beetje zenuwachtig voor wat gaan we nu weer te horen krijgen brrr..... doodeng
Kunnen wij dat niet uitvinden?? zijn we meteen binnen denk ik hahahah.... ja hoor droom maar lekker verder BB ik ook weinig nieuws, vandaag dag 10 en al bijna posi ovutest (van sensitest worden ze nooit donker, dus ik hoop dat me z&k en de digi cb vandaag in de bus zitten! Want die vertrouw ilk het meeste... als de z&k knalt dan doe ik een cb digi erachter aan Want dat wil het zh die wil het vastgeteld hjebben met die omdat die het duidelijkste zijn... via z&k waren ze stuk goedkoper dus heb ze meteen erbij gedaan en 25 ovtesten...... zo kunnen we weer 3/4 maanden vooruit iemand van de cv is er nu, hij werkt nog goed En als hij weg is ga ik lekker sporten en even dorp in (2paar schoenen laten maken en zijn klaar) en dan lekker thuis eten en de hut schoonmaken... oja: maandag begonnen met afvallen: vanmorgen 0.8 kwijt! Dus ik hoop zeker na het sporten vandaag dat ik zondag op 1 kilo kwijt zit... 1 kilo per week is perfect! dan doe ik er 6 weken over tot mijn doel Al wil ik over 2 weken eink al met me bmi onder de 25 zitten zodat het goed is als ik moet wegen bij de gyn
goed bezig hoor, een BMI onder de 25 wow dan heb ik ondergewicht heo lang ben jij dan? daarvoor doe ik het ook meerendeels heb geen zin dat de gyn straks een reden ziet om me daarom nog niet verder te helpen omdat ik een iets te hoge BMI heb. Nou echt niet hoor ik val wel af (en moet zeggen voel me der ook wel goed bij hihi) maar gisteravond had ik echt voor het eerst onwijs honger heb lekker rijst met kip in ketjap saus en verse groente gegeten mmmmmm was heerlijk en heb gister ook mijn chippies binnen gekregen hahahah maar eens kijken wat dat is
Ondergewicht????? Je bmi "moet" tussen de 22-25 zijn altijd voor een goed gewicht hoor? Of is dat bij iedereen anders? Dat is mij namelijk altijd verteld en ook nu weer door me dieetiste Ik ben 1.74 en woog 80 (schaam) en dan heb ik bmi van 27, als ik 75 ben dan is mijn bmi net onder de 24 Jij dan? Maar indd, dat is mijn reden ook al zou ik wel echt boos worden, want iedereen vind mij mooi/normaal zo. (wacht maar tot ik me kleding uit heb zeg ik dan) Dus echt overgewicht zal ik vast niet hebben hoor... moet je kijken wat een veel dikke er rond lopen en die krijgen ook kinderen denk ik dan Whahahaha je chippies, nee ik neem gewoon echt NIKS van dat meer! Gaat me erg goed, gister op mer werk traktatie van stagiaire (taart) en 2 kinder tractaties (chips en kaasstengels) afgeslagen, voelde me daarna zoooo goed! taart mee naar huis voor vriendlief hihi, maar die steunt me niet echt, dus gaat die NET de taart eten op het moment dat ik echt ff mega honger momentje kreeg.... Had het gister blijkbaar niet goed verdeeld over de dag, dus die avond behoorlijk honger! nu ga ik sporten, weer wat calo's eraf