Meiden die al langer dan 1/2 jaar bezig zijn opzoek naar een bevrucht ei???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door bezigbijtje, 30 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @bb
    Dankje meis.. hoop het ook!

En hoop ook dat er bij jou wat gaat springen en kleven en aaahhhh spannend hey! toi toi toi

2. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    Sjors vind je een hele sterke meid en neem je tijd om te herstellen lieverd

3. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @wherona
    Dankje meis... voel me niet altijd sterk hoor.
    Ik ben wel een kei in schrijven. Deed dit vroeger veel in een dagboek. Verder ben ik erg sterk in een verhaal maken of verwoorden van.. op mijn werk en bij mijn opleiding keken mensen daar ook enorm naar op.

Maar gevoelsmatig ben ik echt zo blehhhh voel me leeg, alleen.. me buik is ook al aardig plat :( tis gewoon echt klaar. Zucht. Blijf ok nog echt wel even thuis.

4. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @sjors, als ik jou verhalen lees denk ik zo wat een sterke meid. neem de tijd om te herstellen en ff lekker thuis te zijn.

@bb duim voor je hoor!!

@all vandaag ha gebeld krijg je zo'n muts aan de telefoon, die zegt oh dan ben je nu zo'n 6 (?) weken zwanger aan de hand van laatste menstruatie. enne je bent wel erg jong he, ben je er wel blij mee of wil je stappen onder nemen?
    SORRY, IK BEN 23 EN HET IS EEN BEWUSTE KEUZE *muts en ben geen 6 maar 4 weken zwanger.*

ook afspraak gemaakt bij vk spannend, daar wel leuk en lief geholpen en een felicitatie, heb ik van assistente ha niet gehad.

x

5. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    NOU JA ZEG:$
    sorry hoor ik zou daar zeker een melding van maken/iets van zeggen! Dit is echt niet normaal dat ze dat zomaar zegt zeg!

Ja ze tellen indd vanaf je laatste ongi dat doet iedereen he:)

6. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    ja dat klopt, misschien ben ik niet zo goed in rekenen maar volgens mij is dat vanaf 31 december tot 30 januari 4 weken en geen 6 zoals de assistente zei.

ga ook zeker wat van zeggen manlief is ook boos, belde hem gelijk huilend op. hij twijfelde al aan ha en gaan waarschijnlijk wel een andere nemen nu. dit is denk ik de druppel geweest.

zo werken 1ste dagje van mn contract. zo spannend maar gelijk ook wel weer onzeker.
    pff....

x

7. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Heej lieverd,

Al die verhalen die je me steeds vertelde over ha zijn niet zoals het hoort, je had er allang weg moeten gaan. En ik weet niet hoe of wat maar ergens kun je klacht melden over ha en zijn ass+praktijk!

Zou ik zeker doen!:x

Dat is dan indd 4 weken;)

Heel veel plezier op je werk, het zal je gedachten even lekker weg kunnen nemen, het is zoooooo leuk werken met al die kindjes:D
    je hebt vast snel hun vertrouwen gewonnen! Lieverd!

8. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    lieve schatjes,

net weer over een stickie heen geplast8)
    en weer meteen een duidelijke lijn(!) Dus die lichtere test van gister avond komt denk ik door dat het avond was ofzo... want die van nu om 12.00 is net zo of NOG donkerder dan die van gister 12.00uuur

ik laat m ff goed drogen en dan show ik foto voor de liefhebbers;):p

9. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    @mbtc: nou ja zeg, da's ook niet aardig van die assistente! Lekker lomp, kun je beter zeggen... Trek je er niet te veel van aan, je bent nu in handen van de vk. En hoe ging je eerste werkdag?

@Sjors: rust goed uit meid! Je hoeft echt niet gelijk weer de hele draad op te pakken. Stapje voor stapje hoor. Wist je hele omgeving (werk enzo) eigenlijk al wel dat je zwanger was?

@BB: dus ook aan't smeppen? Bevalt het?;) Zou niet iets voor ons zijn, dat wordt me te druk, haha!

@all: afspraak gemaakt met de huisarts voor a.s. woensdag. Na m'n ongi is bruinverlies niet echt weggeweest en is langzamerhand weer overgegaan is roze/rode afscheiding, soms wat slijmerig. Heb wel vaker tussentijds bloedverlies gehad rond de eisprong, maar het lijkt steeds langer en meer te worden. Kan niet meer met een inlegkruisje per dag toe, maar moet echt een maandverbandje gebruiken. Anders vertrouw ik het niet. Baal er wel van, want zit helemaal niet op inwendig onderzoek o.i.d te wachten. Maar aan de andere kant kan ik gelijk wel ff benoemen dat we al een tijdje bezig zijn met zwanger worden en dat mijn klachten me zorgen baren.
    Net wel een positieve ovutest gehad. Hoop dat manlief vanavond weer in actie wil/kan komen ;). Zaterdag ging het zo gemakkelijk, dat zal nu wel weer anders zijn...

@wherona: hoe ist met jou meid? Gaan jullie nog gewoon met volle moed door of staat het wat op een lager pitje?

10. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @all, vandaag leuke dag gehad, alleen wel veel naar de wc geweest haha. gelukkig heeft niemand nog wat gevraagd er over.

kindjes zijn echt leuk! maar ze kunnen mijn naam allemaal niet onthouden. haha het is de hele tijd ehm hoe heet jij ook al weer? zo schattig.

@bb ik ga weg bij ha heb er ook echt om moeten huilen vanmorgen. enne wat is smeppen? lees die term wel eens vaker maar weet niet wat het is. graag uitleg...

@pien, veel succes woensdag bij de ha. vervelend al dat bloedverlies. maare denk dat je nu je mannetje al aan het verleiden bent om goed gebruik te maken van die posi ovu test ;)
    hopelijk krijg je hem zo ver. die van mij moet maar even wachten al heeft ie nog zo'n zin.

x

11. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Mbtc: je hebt ook wel een super mooie naam zeg! vind hem echt gaaf!:D Leuk dat je het leuk gehad hebt, en goed dat je bij je ha weg gaat!!

Wheroon: En meid?? Moet al de hele middag aan jullie denken:)

@all: LET OP VIES PRAATJE8) ik heb al hele middag ovu buikpijn en wat denkje net, ik ga naar de wc en daar ligt gewoon een hele klodder slijm in:$ ik pak t zo op.... en ik kan het helemaal uitrekken zeg! Jezus dat heb ik nog nooooooooooit gezien in al die rondes dat ik bezig ben, het was niet stuk te krijgen.... en ik van binnen beetje gevoeld:) en daar zit nog veeeeeel meer van dat raars....

**die pillen doen hun werk;)!**

12. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @bb dank je wel!! snapje dat die kinderen dat niet onthouden ;) wil graag een shirtje met mn naam er op en ook hoe je het uitspreekt ;) heb je net een krabbel gestuurd trouwens...
    klinkt als vruchtbaar slijm, al heb ik dat zelf ook nooit gespot. enne ben nog steeds benieuwd wat smeppen is....
    x

13. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Ohjah dat was je vraag;) las ik via me tel straks hahaha....

smeppen is:
    op dag 8 na je ongi om de dag klussen tot aan een posi ovutest, en dan 3 dagen achter elkaar, dan 1 dag niet en dan weer 1 dag wel... (en daarna mag je zelf zien:p) dat is smeppen...

maar ik heb nu dus "verkeerd" gesmept, want vandaag is me test nog donkerder dan die van gister;) dus ik heb dagje te vroeg dat gedaan, maar ach zal vast niet erg zijn8):p

14. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    oh okey, naja dan hebben we dat gedaan zonder dat we dat wisten haha. vanaf dag 8 deed ik om de dag, dan had ik de 13e meestal positest dan 3 dagen achter elkaar en dan daarna nog een paar keer om de dag tot dag 20 ofzo (uit mn hoofd) maar ging niet altijd zo hoor.
    zal toch niet zo veel uitmaken, kan 3 tot 5 dagen blijven leven dus laat ze maar zwemmen!

x

15. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

;)

heb je al een auto? ik heb mijn auto te koop sinds gister!

16. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    nee heb geen auto had je krabbel gestuurd op hyves van ik wil info!
    (hoe oud, hoeveel km, distibutieriem, apk, enz)
    x

17. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    enne foto's natuurlijk!! (en prijs ook niet heel erg onbelangrijk...)

x

18. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    heb je link via hyves gemaild;)

die vrouw laat net weten dat ze morgen nog een punto gaat bekijken, dus alles ligt nog open.....:D

19. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    We zijn gisteren weer bij de uroloog geweest voor de uitslagen en tsja het is goed en slecht nieuws. Het goede nieuws is dat mijn vriend geen spatader heeft en dus ook niet geopereerd hoeft te worden en geen 6 maanden moeten wachten, ook zijn hormoon levels waren tiptop. Het slechte nieuws is dat we nu dus niet weten waarom mijn vriend verminderd vruchtbaar is, en daar kunnen ze ook niets aan doen.

Tsja dus nu ben ik aan de beurt voor de gyn en dan waarschijnlijk verder met IVF of ISCI de uroloog melde wel nog even dat we der niet te lang mee moeten wachten in verband met onze leeftijden en dan vooral van mijn vriend want hoe ouder hij wordt hoe slechter zijn zaad zal worden.

We hebben een afspraak staan voor 15 maart bij de gyn., maar het blijkt dat dit ziekenhuis geen fertiliteitsafdeling heeft, en uroloog ons het advies mee gaf om een ander ziekenhuis te bellen voor een afspraak. Dus dat gaan we vandaag dan maar eens even doen en dan natuurlijk maar hopen dat het zo snel mogelijk kan.

20. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Heej lieve schat,

god, heb de hele tijd aan jullie moeten denken!

Dat is indd wel fijn dat er niks engs gesneden moet worden enzo, maar ook heel dubbel!

ik hoop dat jullie er goed over kunnen praten samen, en dat het traject snel op gang kan komen!

Knuffel

PS: hier niks te melden. 10days to go!!

Deel Deze Pagina