was ik weer Hoe is het hier meiden? hier gaat alles H-E-E-R-L-I-J-K! ik merk dat ik het echt een plekje heb kunen geven/ naast me neer heb kunnen leggen! Voelt goed! Nu hopen dat het de laaste qweek ook nog zo blijft ik voel lekker niks (zit waars ook pas 2dpo hoor whahaha, maar vorige maand was het toen erg onrustig in me buik8)) Heb de mooiste auto gekocht die er (in mijn budget) is en ben kei verliefd op de liefde van mijn leven hihi....
@pien tsja kinderen komen wanneer ze willen komen is misschien wel zo maar soms heeft het toch echt een handje nodig om het voor elkaar te krijgen zoals bij ons, dus denk ik niet dat deze gezegde voor iedereen geldt. Helemaal niet als je leeftijfd toch een rol gaat spelen in het krijgen van kinderen, dan zul je der toch echt wat meer voor moeten doen dan alleen maar afwachten. Want als je "te lang" wacht zou het zomaar eens kunnen dat het te laat kan zijn.
@MBTC meid snap dat het nog wennen is hoor... maar toch lekker van genieten. De dingen die je voelt enzo en beleeft opschrijven.. ik deed dat op de pc bij houden.. Wanneer de test gedaan hoe ik me voelde wat ik deed.. afspraken bij de gyn verhalen over de controles maar ook over de dagelijkse ontwikkelingen.. keer moe op het werk ofzo of hoe een verjaardag ging of idd niet slapen.. boops die gevoelig zijn enz.. wilde dat dan na de 3 maanden in een zwangerschapsdagboek overnemen. Jammer dat dat dus niet meer nodig was maar super mooi om terug te lezen! @Wherona fijn dat je nu iets hebt om naar uit te leven meis! hoe voel je je verder? en hoe is vriendlief eronder? @Pien... Wat goed meis dat je een afspraak mag maken. Ben benieuwd wanneer je mag komen! Vrijdag ging je bellen he? @BB Jij klinkt goed happy girl... wat fijn om ff positiefs te voelen!! Je hebt dus een mooie nieuwe toet! Vertelll??? @.... ?? Als ik iemand heb over geslagen SORRY!!! @ALL Hier gaat het al weer ietsjes beter. Vloei bijna niet meer (echt puur druppels op verband) en naar wc gaan (plassen) niet meer branden.. al 2 dagen niet meer. Drink nog veel en ook nog steeds ff veel vitamine c (sinaasappelsap & cranberrysap) dus dat kotm wel goed. Verders ben ik ook EINDELIJK.. naar de wc geweest voor de ontlastingf.. damn na 6 dagen pffff was wel ff bang en duurde hey (sorry ff rare praat) maar goed het is allemaal goed gekomen en lucht enorm op. Hoop dat dat vanaf nu dus ook weer goed gaat en blijft gaan. LiefssSjors xxx
Heej lieve schat, Ja ik voel me ook erg goed en blij en gelukkig, ik ben dan ook gestopt met het tempen, en jeetje wat geeft me dat een rust! Ik ben er tot nu toe na me ei nog 0,0 mee bezig geweest! Ja nieuw toettoet ja! Ben zooo blij d'r mee! Zaterdag ophalen. Het nieuwere type punto Ik had al een punto (die staat nu dus t koop voor de liefhebber!) maar vriendje wilde er iets meer luxe op omdat dat eink onze enigste eigen auto is (hij het auto van de zaak) voor als er kindje komt, dan moet hij er ook vaker in rijden hahaha... opzich had het van mij niet gehoeven want jeetje ik vind die van mij zelf zo fijn!! Maarjah wel leuk natuurlijk iets meer luxe erop! Ik wil dat indd ook gaan doen, alles wat ik beleef meemaak en voel opschrijven, mijn moeder heeft dat nooit gedaan en weet niks meer, zo jammer! Je klinkt ook weer stukje fijner meid! Hoop dat je jezelf oook zo voelt! xx
@bb klinkt leukkkk.. luxer hahaha hoop dat je dan gauw je ouwe toet kwijt bent. Anders dubbel dubbel dubbel.. maar komt vast goed. Wat goed ook hey dat je het hebt los gelaten. Je had vaker aangegeven dat je dat wilde maar lukt je eerders niet. Probeer lekker vol te houden zo meid, komt goed. Ik voel me idd ook echt beter. Ga vandaag ook lekker ff naar buiten. Heerlijk... ff weg van huis.. beetje mensen om me heen als ik wil. xxx
Ja, eerder trok het tempen me steeds weer, nu absoluut niet. Wel ga ik vanaf 10dpo weer tempen zodat ik mijn ongi aan zie komen (tempdaling zie dus) dat vind ik fijner idee, dan mzelf zomaar met een ongi te laten verassen hahaha...) Ja ik hoop ook dat ik hem snel verkoop, maar gelukkig is hij niet duur in verz. en wegenbelasting dus geen exreme kosten extra (maar toch zonde!) zaterdag halen we die van mij op..... JEEJ!
Sjors wat goed om te horen dat het zo goed met je gaat en dat vloeien ook zo goed als over is. Met mij gaat het wel goed, heb net mijn ei gehad dus nu weer op het wachtbankje, met mijn vriend gaat het ook wel goed hij vindt het heel moeilijk om te accepteren dat er geen reden voor zijn verminderd vruchtbaarheid is en dat der niets aan te doen valt. Hij kan ook niet wachten om te beginnen met de volgende stap wat hem betreft liever vandaag dan morgen. Maar hij blijft wel nog steeds de hoop houden dat het stiekem toch op een spontane manier lukt.
@sjors, ik denk dat ik dat ook ga doen opschrijven, had tegen mn man gezegd dat ik wel een 9 maanden boek wil hebben idd. weetje het is allemaal nieuw en voel me ook best wel onzeker, zit het goed. wat hoor je wel en niet te voelen. waarom schiet ik steeds zo uit tegen de mensen die het eigenlijk niet verdienen. @bb je heb een mooie punto, ben jaloers maar dat had ik al gezegd! x
is heel gebruikelijk dat je je zo onzeker voelt meid het blijft gewoon spannend ook als je zwanger bent. En uitvallen tegen mensen hormonen? Lijkt mij ook inderdaad erg leuk om een dagboek bij te gaan houden, hopelijk mag ik daar ook snel aan beginnen. Pffff heb vandaag weer effe een mindere dag, vandaag baal ik gewoon weer ff
@Wherona: vervelend zo'n baaldag! Ennuh met die uitspraak bedoelde ik niet dat dat niet via een beetje hulp komt he. Ben bang dat wij uiteindelijk ook wel wat hulp nodig hebben. Maar ook dan heb je gelukt nodig dat het mag lukken, net zoals bij een spontane zwangerschap. Ik hoop dat jullie snel geholpen worden en tuurlijk mag je blijven hopen dat het nog spontaan gebeurt. Je moet de hoop nog niet opgeven in elk geval! Ooit zul je ook een boekje bij kunnen houden. Lijkt mij ook wel erg leuk trouwens... @Sjors: fijn dat het wat beter gaat! Oh da's wel vervelend zeg 6 dagen geen ontlasting... kan me voorstellen dat dat oplucht! @BB: punto is idd errug leuk! @mbtc: Kan me goed voorstellen dat je onzeker bent hoor. Eerst ben je onzeker: kan ik wel zwanger worden. Ben je zwanger ben je onzeker of alles wel goed zit. Heb je een kind ben je onzeker of je het allemaal wel goed doet . Tis allemaal nieuw en dan hoor een beetje onzekerheid er bij . @all: morgen bellen met de gyn. Gisteravond nog een keer geklust en volgens ff had ik gisteren m'n eisprong. Nou dan hebben we in elk geval ons best weer gedaan . Wel weer wat bloedverlies vandaag. Baal daar zo van en maak me soms dan ineens toch weer zorgen. Niet alleen over m'n vruchtbaarheid, maar ook over of dit niet iets ernstigs is... Wil nou wel snel onderzocht worden, ben klaar met dat 'gebloei' :x
@pien & wherona, ik weet ook wel dat het er allemaal bij hoort. het is allemaal nieuw en spannend. mannetje vind het allemaal ook eng dat heb ik niet zo maar wel gewoon spannend zit het goed enz. x
Dat snap ik! Zou ik ook hebben hoor, lijkt me ook logische, het is allemaal nieuw en mega spannend! Je weet niet hoe het verloop nu zal zijn.... hoe is je 1ste werk weekje bevallen lieverd?!
@bb ja leuk! echt leuke kindjes en enthousiaste collega die alles wel prima vind. maar ook nog veel onduidelijk over de administratie die ik moet gaan doen, en het is een beetje een rotzooi dus dat moet ik eerst helemaal gaan uitzoeken voordat ik ergens aan toe kom. x
@Pien het is af en toe ook best wel slopend vindt ik vooral emotioneel merk ik dat wel. Hopelijk kan je snel terecht bij de gyn. Vandaag gaat het wel weer beter hoor behalve dat ik slecht heb geslapen heb meerendeels het toilet gezien pffff......en dan ook nog eens die storm wat ging het tekeer en nog steeds. Maar goed het is vrijdag effe doorbijten en dan hebben we weer weekend.
Het is inderdaad soms best zwaar. Vind ik ook. Heb je een griepje te pakken dat je zo vaak naar het toilet moest? Ja wat een weertje he, tis nu zo donker, om depri van te worden... Maar nu even niet, ben nu wel vrolijk, maar kan over 2 weken weer helemaal anders zijn . Ik heb net gebeld en ik kan a.s. donderdag al bij de gyn terecht! Jammer dat het niet op a.s. vrijdag kon, dan ben ik vrij namelijk. En de vrijdag erop ben ik waarschijnlijk weer gewoon ongesteld en da's weer niet handig voor onderzoek... 2 collega's heb ik bij huisarts bezoek al ingelicht (niet over kinderwens gesproken), dus dat is wel weer prettig. En aan jou te horen mag ik helemaal niet klagen hoe snel ik al terecht kan. Woon in het noorden van het land, misschien is het daar ook op de gynafdeling rustiger . Ga nu lekker van m'n weekend genieten. Jullie ook allemaal goed weekend!!
wat fijn zo snel naar de gyn, denk inderdaad dat het er helemaal aan ligt waar je woont maar goed maakt niet uit 1 maart is al bijna Voel me voor de rest prima dus denk geen griepje denk iets te veel gegeten
@pien Ook fijn weekend meid! En fijn dat je zo gauw bij de gyn mag/kan! @All Ben hier mega moe... naast feit dat het steeds beter gaat slaap ik al 3 nachten op rij mega slecht! Ik ben in de nacht veel en lang wakker. Lig dan te draaien en doen. En duurt dan uren voor 'k in slaap kom. En vervolgens wakker als me liefje gaat werken en kort daarna eruit omdat ik wederom nie slapen kan. Niet funny. xxx