Meiden die al langer dan 1/2 jaar bezig zijn opzoek naar een bevrucht ei???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door bezigbijtje, 30 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    @Sjors: lig je 's nachts te piekeren of kan je de slaap gewoon niet vatten? In elk geval behoorlijk vervelend zeg! Rustig aan blijven doen. Maar ja, als je moe bent, kan je ook weer niet anders... Heb je vannacht beter geslapen?

@all: mijn bloedverlies wordt minder. Gisteravond nog een beetje bruinig, maar het begint aardig 'op te drogen'. Zelf denk ik dat het inderdaad iets hormonaals zal zijn, was vorige 2 maanden eigenlijk ook alleen in de eerste helft/midden van de cyclus. Als deze theorie klopt, zal het vanaf nu tot paar dagen voor m'n ongi wel weer over zijn.
    Heb trouwens een vraag die jullie misschien wel weten: stel... dat ik deze ronde 'bevrucht' (klinkt wat raar... ;)) ben, kan het dan kwaad als de gyn a.s. donderdag in mijn baarmoeder gaat kijken? Weet natuurlijk niet of ie dat gaat doen, maar stel, kan hij dan wat beschadigen? Zal wel meevallen toch?

2. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    Sjors misschien ben je in de nacht onbewust het aan het verwerken en dat je daardoor niet in slaap valt.

Pien heb geen idee of het kwaad zou kunnen maar zou het gewoon van te voren tegen je gyn zeggen en die zal dan moeten kunnen oordelen wat handig is of niet.

3. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Ja dat lijkt me idd wel verstandig.

4. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @wherona zou kunnen meis.. heb geen idee waarom ik precies wakker ben Hoop wel dat het gauw weer normaal is qua slapen.

@Pien...
    Nee had niet beter geslapen.. maar trek het nog net!
    Wat betreft dat inwendig bij gyn en evt berucht zijn... zou het idd ff aangeven. Maar bij mij was er ook gekeken na evt bevruchting.. en uiteindelijk was ik toen idd bevrucht want paar dagen later positieve test. Dus kan volgens mij niet veel kwaad. Alleen for sure ff aangeven.

xxx

5. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @ Sjors hoop ook dat je snel weer een normaal slaappatroon zult krijgen probeer in ieder geval overdag zoveel mogelijk te doen zodat je in de avond erg moe bent misschien helpt dat wel. En misschien moet je der nog meer over praten om het zo een plekje te kunnen geven? Als je maar weet dat je hier alles kan zeggen ook als je boos op ons wilt zijn of verdrietig of wat dan ook, maakt niet uit zolang het bij jou maar oplucht.

6. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
  7. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    goede morgen allemaal,
    vannacht weer slecht geslapen.
    weet gewoon niet hoe ik moet liggen.

hoe is het met iedereen?

@bb spannend bijna de 10e. hoop op een goede afloop.
    @wherona, zag dat je was komen buurten bij mamma's to be uit haarlem. gezellig hoop dat ze je kunnen helpen met info over t spaarne.

x

8. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    lastig dat je zo slecht hebt geslapen hoop dat het snel beter gaat. Jah vond het wel een goede tip van je, het is altijd fijn om ervaringen van andere te lezen zo weet je een beetje waar je aan toe bent.

9. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    hallo allemaal,
    wat is t rustig hier!
    iemand nog iets leuks mee gemaakt?

sorry verveel me een beetje vandaag en heb echt nergens zin in!
    morgen gaan we het mijn schoonouders vertellen!
    heb net een briefje gemaakt met de volgende tekst:

lieve opa en oma,
    ik ben nog maar heel klein maar 5,5 week oud.
    als alles goed gaat word ik in oktober geboren.
    mag ik dan een keertje komen logeren,
    in het koffertje zit vanalles voor de logeer partij!
    liefs van ?

en voor mn schoonzussen en zwagers waar we morgen langs gaan het zelfde alleen dan ipv logeren mag ik dan een keertje met neefje of nichtje komen spelen?

x

10. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland

Leuk idee ;)

11. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    dank je!!

12. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    leuk idee hoor! tis inderdaad wel stil hierzo maar heb zelf eigenlijk ook niet veel te vertellen behalve dat ik gestoord wordt van de verkopers die steeds bellen en weer koppijn heb, doordat oude baas irritant doet en loopt te zeuren pffff....... hij komt 1x in de week nog maar en dan moet ook alles beantwoord worden en gedaan worden gek wordt je der van.

13. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @all
    Ik ben gister gaan werken, wel een halve dag maar goed.
    Ik had ook weer behoefte aan mensen om me heen en echt iets te doen.

Ik vond het wel effies zwaar. Zwaar om de mensen te zien die ons hele lieve dingen mailde en smste.. en kaarten enz.. m'n vriendin/collega vertelde ook dat ze echt meeleven allemaal. Dar de sfeer echt om ging toen het nieuws kwam. Zelfs de leerlingen hadden gemerkt dat er duidelijk iets ergs aan de hand was.

Nou dat alles heeft ze niet gelogen.. mensen waren echt in shok me te zien.. stil... wisten ''weer'' niet ''wat'' te zeggen... logisch hoor ik begrijp het heel goed. En dan een knuffel en een zoen of ff een hand op je schouder... fijn dat je weer in ons midden bent meis.. en doe je het wel rustig aan enz... ohh echt zo fijn dat er begrip is.. maar maakt het soms ook moeilijk. Moet wel zeggen dat ze ook nduidelijk aangeven dat als ik niet wil dat mensen er over beginnen of wat dat ik dat echt moet doen. Nou top toch.

Ik ga woensdag weer een halve dag (vandaag vaste vrije dag).
    Daarna maar is kijken hoe en wat.

LiefssSjors

14. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Wat super lief van je collega's!
    Hopelijk krijg je het snel wweer een beetje opgepakt, maar neem je tijd he!

15. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    wat fijn om zulke collegas te hebben, en wat goed van je dat je het weer hebt geprobeerd om te werken, kan me voorstellen dat thuis ook alleen maar de muren op je af komen en dat je er toch veel aan moet denken. Rustig aan weer opbouwen

16. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Het was idd rustig hier afgelopen dagen. Maar zo te zien is het gesprek weer op gang ;)
    @mbtc: leuk idee hoor! Ben benieuwd hoe ze zullen reageren. Hebben ze enig idee denk je?
    @Sjors: wat goed dat je weer op je werk bent geweest. Kan me voorstellen dat zo'n eerste dag wel raar is. Maar dat 'onwennige' gedrag van je collega's zal snel weer over gaan. Lief dat ze zo met je meegeleefd hebben en dat ze je alle ruimte geven. Kan me voorstellen dat het wel fijn is om weer even er uit en weer wat in het gewone leven te zitten. Sterkte met opbouwen!

@all: hier ook weinig echt nieuws opzich. Vriendin van me probeert nu ook (weer) zwanger te worden. Die was dat laatst in 1 keer proberen... ging jammer genoeg na 5 weken al mis, maar is nu weer 'bezig' dus. In haar geval gun ik het haar echt 100% een zwangerschap, maar ik vind het ergens wel moeilijk, omdat ik denk dat zij wel snel weer zwanger zal zijn en ik niet, terwijl ik ook zo graag zou willen... Ze weet het wel dat wij al langer bezig zijn hoor. Maar ja, op mij wachten is ook geen optie ;).

En donderdag naar de gyn voor onderzoek naar tussentijds bloedverlies. Vind het wel spannend hoor :(. Maar ik ben wel blij dat het zo snel kon, want ik ben het type wat alles in haar hoofd haalt en het hele internet afstruint naar mogelijke oorzaken... niet bevorderlijk voor de gemoedsrust ;).

17. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    *zwaait naar iedereen:D*

net heerlijk gesport! Alleen was het TE druk dus dan is me zin ook snel weg als ik steeds moet wachten:(

onder het sporten kwam me etren steeds omhoog whahaha, ook al minder prettigg en nu nog steeds opboerend eten BLEH! Iets te veel gedronken denk ik;)

Ja het is hier indd wel stilletjes, maar ik weet ook niet zo goed soms wat te zeggen... Ik heb niet zoveel spannends deze ronde hahaha... voor mij fijn, voor jullie saai:p

@ALL: Ja ben benieuwd hoe me temp moren is, deze ronde nog geen 1x getempt dus geen idee hoe of wat :D En ik had dr niet eens moeite mee WHoehoe!! Maar wil toch wel vanaf 10dpo tempen omdat ik dan me ongi zie aankomen, overvallen worden door ongi heb ik niet zo'n zin in;) En deze ronde dan al vanaf 8dpo (morgen) ivm gyn, dan weet ik tenminste beetje hoe en wat mmocht hij wat vragen... Jullie horen van me;)

18. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    @BB: toch knap hoor dat je dat tempen ineens hebt losgelaten!
    En lekker blijven sporten hoor, ook al is het druk, laat je niet ontmoedigen!
    Succes alvast donderdag bij de gyn! Hoop voor jullie op duidelijkheid en goede uitslagen!

19. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Pff man man, ik ga snel naar bed toe. Heb het idee alsof er een steen in me maag zit en brok in me keel....:( Eten is niet lekker gevallen....

20. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @Pien blijft toch altijd wel moeilijk als in je naaste omgeving iemand wel snel zwanger raakt.

Was gister aan de bel met een vriendin en die is nu 27 weken en weet van mijn situatie ze vroeg wanneer we naar de gyn konden enzo en opeens zegt ze ach je mag wel komen oppassen hoor

pardon! ze bedoelde het wel goed maar kwam er heel lullig uit echt zo van ach maak je niet druk dan kan je op de mijne letten en spelen en eten geven enz..... dus was wel effe slikken.

Deel Deze Pagina