Meiden die al langer dan 1/2 jaar bezig zijn opzoek naar een bevrucht ei???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door bezigbijtje, 30 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @bb hoop dat je je auto kan verkopen! (balen van je ongi! vooral als je er niet lekker van bent!) wij hebben volgens mij pas in april een weekend dat we zouden kunnen kijken dus dat schiet helaas niet op! (is wel een heel leuk autotje, naar je woont zo ver weg!)

@all pff word gek van de misselijkheid, niets helpt. eten niet drinken niet en (sorry) moet ook maar niet kotsen ik heb zoiets van kom er dan uit! blegh!

x

2. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    we hebben de auto niet verkocht, dus je hebt nog steeds geluk mbtc mocht je m nog willen;) Ze belde op dat ze net een andere in de straat bij hun te koop zagen en die nemen ze...

Dus balen!

3. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    jammer dat je je auto niet hebt kunnen verkopen, euhm hoe werkt dat ook alweer van FF om hem te laten zien? weet niet meer hahahaah

4. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

ga je naar je homepage van ff (dat kun je doen door links in dat rijtje te kijken staat hij ergens zo goed als onderaan;)) als je dat geopend hebt kopieer je de link die in je internetbalk staat;)

5. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland

hahaha staat in ander topic ;) was ze effe aan het verwisselen

6. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    hihi, ik heb even een hoop tekst uit me handtekening gehaald...
    want ik moet even reclame maken voor mijn mooie toestel die ik verkoop;):cool:

ik wil wat meer met fotografie gaan doen dus wil een "duurder" fototoestel aanschaffen:p Daarvoor moet helaas wel deze de deur uit.... mochten jullie iemand weten;)

xxx

7. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    @BB: balen meis van je ongi en ook nog ziekjes! Beterschap!
    @Wherona: nog steeds geen ongi?? Op welke dag zit je inmiddels? Je temp is behoorlijk hoog klinkt het, of heb je dat altijd nog zo hoog? Mijn temp was vannochtend ook nog steeds hoger dan gemiddeld voor de ongesteldheidsdagen, maar evengoed zeer ongesteld vandaag... Bijna weer naar huis gegaan van het werk, maar trok na 2 paracetamol net op tijd weer weg. Niks aan hoor die buikpijn. Wat doen jullie tegen menstruatiepijn?

8. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

wat bij mij heeeeeel goed werkt (gebruik het nu voor de 3e ronde)
    is sarixell. Het werkt ook erg snel ik merk steeds wanneer het uit begint te werken en dan neem ik er weer eentje in.

Wat ik ook fijn vond was aleve feme of hoe heet die...;) die voor menstruatie speciaal:) Maar sarixell werkt bij mijn hoofdpijn ook dus vandaar;)

9. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Thanks voor de tip! Ik slik gewoon paracetamol, maar wil best eens wat anders proberen, vooral iets wat sneller werkt. Soms komt het toch vrij plotseling opzetten.

10. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    ik gebruik ook altijd aleve feminax werkt bij mij ook altijd erg goed.

Ben inderdaad nog steeds niet ongi temp is ook nog hoog 37.3 dus we wachten af

11. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

wheroon is zwangerrrrr... Wheroon is zwangeerrrrrr:D:D
    ik wist het wheroon, ga het nu maar geloven!!!!!!!!!!!!

12. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @wherona, ben ook voor je aan t duimen, misschien heeft bb wel gelijk!

x

13. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @BB
    Hé meis wat balen dat je ongi bent geworden.. en nog vervelender dat het samen gaat met ziekies zijn! Beterschappies!!!

@Pien
    Ik gebruik tegen ongi pijn aleve500 + Kruik (als ik thuis ben) en thee!
    Ook paracetamol trouwens.
    Om nog ff terug te komen op 't vorige bericht;
    Ons zaad (of nou ja de uitslag van de test) was idd niet al te best. Maar ja zo zie je maar alles is mogelijk de wonderen waren/zijn de wereld nog niet uit! Tja dat het een mindere afloop heeft gehad, ik probeer positief te blijven. Dat wat wij wensen is dus niet onmogelijk hebben we bewezen.. nu hopen weer een wondertje.
    En trouwens je praat me ook echt geen nieuwe bezorgdheid aan hoor meis, vind juis lief wat je zegt en ook ''fijn'' dat je het nog weet. Dat je het hebt onthouden geeft toch echt interesse aan enz. en ehhh ik zal zeker rustig aan doen hoor! ;)

@MBTC
    Ah meis vervelend die misselijkheid en dat er niets uit komt. Hoop voor je dat deze fase gauw voorbij is. Wel goed blijven drinken hé.. en eten. Drinken is echt heel belangrijk, lekker sapjes meis. nectar sapjes/dubbeldrank zijn lekker dik en vullen ook een beetje en melk/zuivel ook erg belangrijk. Ik dronk (nou ja drink :)) nog veel sapjes en eet danone hihi en at ook veel appelmoes en als ik dan at ook appelstroop (ijzer ook goed voor je). Nou ja hoe dan ook.. take care!

@Wheroonnnnnn.......
    WANNEER ga je TESTEN ???????????????????????????????????????
    Ik ben volgens mij zenuwachtig voor jou! hihihi
    ow en bb volgens mij ook een beetje.

xxx LiefsSjors

14. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    Ik ga morgen een test wagen :D inderdaad iedereen is veel zenuwachtiger dan ik, ik ben zo kalm en rustig ik geloof der ook niets van hoor dat het raak is, lichaam zal wel weer rare dingen met me doen. Denk dat het komt doordat ik zo ben afgevallen dat daardoor mijn cyclus in de war is, maar goed morgen zal de test mij en ook jullie een antwoord kunnen geven :D

Voor nu wens ik iedereen een fijne avond toe en tot morgen

15. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @Wherona
    Jij ook fijne avond meis!!!
    We horen het wel... toi toi toi kalme wherona :p

16. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Haha die Wherona, de koelheid zelve en wij maar zenuwachtig zijn, hihi! Ik dacht ook toen ik de computer aanzette: zou wherona zwanger zijn? zul je zien! Dus de voorgevoelens van de anderen zijn in elk geval positief :).

@sjors: fijn dat je het zo opvat, zo was het ook bedoeld :). Ik geloof dat het wonder heus nog een keer voor jullie komt, en ik hoop spoedig! En bedankt voor de medicatietip. Het stomme is: je vergeet de pijn ook gewoon weer... zo van: och ja dat was ook zo. Maar het komt wel elke maand weer terug, de ene keer heftiger dan de andere keer. Maar je kunt het volgens mij beter voorkomen (dus preventief slikken) dan genezen. Da's voor de volgende ronde, die hopelijk niet komt ;).

@mbtc: voel je je al weer wat beter? Nog wat aan de tips van Sjors gehad?

@all: potje van manlief staat hier nog zo te zien... hopelijk gaat hij het volgende week snel inleveren, zodat we nog voor de volgende klusronde resultaat hebben. Niet dat het echt veel uitmaakt, maar met goed zaad ga je toch wat anders de klus- en wachtbankperiode in dan met zwak zaad, denk ik...

Morgen nogmaals naar de gyn. Ben benieuwd of hij nog wat vindt. Poliep ofzo. Ergens hoop ik het bijna dat dat het probleem was, want dat moet redelijk eenvoudig op te lossen zijn. En wie weet hoe snel we dan zwanger zijn ;). We shall see, moet geduld hebben, moeilijk....

Fijne avond allemaal en hopelijk morgen met goed nieuws weer op!!:D

17. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Succes morgen lieverd!

18. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    ik ben zwanger

19. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    ik zal hier ook nog even reageren op mijn liefste dinnetje:

JAAAAAAAAAAA! ik zei het toch;):D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

20. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Ik wist het ik wist het:D:D:D

Gefeliciteerd

Het is je van harte gegund en ik hoop op een prachtige, geweldige, goed voldragen zwangerschap met een heeeel mooi resultaat.

Ben super blij voor je!!!!

Deel Deze Pagina