@wherona, GEFELICITEERD! GENIET ER VAN! had het wel een beetje verwacht, maar jij niet (had ik ook hoor ) maar geniet er lekker van! dikke kus
@bb hoe gaat het met jou eigenlijk? al weer een beetje beter? en heb je je autotje al verkocht? voel me zelf wel lullig omdat ik niet langs kan komen om hem te bekijken kus
@wherona, hoe voel je je eigenlijk en hoe reageerde jullie toen je een positest had? (sorry wil alles weten) @bb je bent goed bezig met afvallen zie ik goed bezig meid! x
Heej meis, er word genoeg gebeld voor de auto hoor hahaha.. alleen nou kon die man van gister niet boven t stuur uitkomen whahahhaha.... maar hij is er nog Hoop dat ik hem wel snel verkoop... dan "krijg" ik mijn nieuwe camera!! ik ben niet meer ziek! Wel nog misselijk en in 2 dagen 1.1 afgevallen.
zo dat is wel veel afgevallen in 2 dagen. let je wel een beetje goed op je zelf? haha niet boven het stuur uit komen, heb ik soms ook last van. ben blij dat bij onze suzuki het stuur naar beneden kan! anders kijk ik door het stuur heen ben ook niet zo groot.... x
hoe ik me voel ja super blij, moet me wel zelf steeds ervan overtuigen dat het toch echt zo is hahahaha mijn vriend weet het nog niet die zit nog op zijn werk die ga ik vanmiddag verassen. Hoe ik reageerde hahahaa ik stond in de badkamer plasje opgevangen en deed eerst een ovu test ik dacht als die weer twee strepen heeft dan gooi ik pas de cb digi erin. En dat was zo dus ik die digi erin gegooit neer gelegd en ben het bed wezen opmaken, ik liep de badkamer weer in en zag op het scherm staan zwanger en toen was mijn reaktie lachen en huilen en heb God op mijn blote knieen bedankt. Daarna op forum gekomen om jullie het goede nieuws te melden. Ik ben momenteel best misselijk, heb last van mijn liezen en mijn borsten zijn pijnlijk maar ik klaag niet hoor maakt mij niets uit heb het er allemaal voor over
Lieve allemaal, ik heb net mijn eerste accupunctuur(voor kinderwens) behandeling gehad. Wat is het toch een super bijzondere ervaring steeds weer om bij die man vandaan te komen. Echt waar! Hij heeft bij mij enkels, knieen en polsen geprikt. Mijn rechter pols was heel bijzonder die straalde uit naar mijn middelvinger. En aan mijn ooglid(trillend) konden we zien dat het prikken bij mijn enkel werkte Ik weet het wat klinkt het toch zwevend, vond ik zelf ook altijd. Maar doordat het bij mijn schouders zooo geholpen heeft heb ik er echt bewondering voor gekregen, en wat is het een bijzonder iets! WAUW! Ik moet even afwachten wat het vandaag met me gaat doen.. ik was al moe, maar sinds het prikken voel ik mijn ogen nog vvermoeider worden! Jeetje... Ik moet nu verplicht een uurtje zitten en een kopje thee of soepje drinken) OF ik word na een uurtje heel energiek OF nog vermoeider. Ik laat me verassen. Hij heeft me nu geprikt voor algehele balans en warmte in mijn lijf. En prescies over een week moet ik terug komen en dan prikt hij voor een goed verloop van mijn eisprong We laten ons verassen! liefs, bb-tje
@Wherona: wat een mooi moment moet dat zijn, zo'n uitslag op de test! En hoe heb je je vriend het goede nieuws verteld en hoe reageerde hij? @BB-tje: fijn dat het fijn was bij de accupunturist. Is al mooi dat je je er zo goed bij voelt toch? Kan alleen maar bevorderlijk werken . @all: hier in depri-stemming eigenlijk. Misschien niet zo aardig na goede nieuws van Wherona.... Maar zal het ff toelichten. Vannochtend gehoord dat 2e goede vriendin van me zwanger is (afgelopen maandag de andere al). Nog eentje dus. En natuurlijk ook in 1 x proberen, is haar 2e, de 1e was ook in 1 x raak. Moest wel ff slikken hoor, maar heb gedaan alsof ik erg blij was. Zo voelde het alleen niet. En dan baal ik van mezelf, dat ik niet blij wordt van zulk leuk nieuws . Vanmiddag naar de gyn geweest. Ging allemaal erg snel, maar ik ben er nog niet klaar mee. Slijmvlies was nog steeds dikker dan normaal, maar waarom precies nog niet duidelijk dus moet ik a.s. dinsdag terugkomen voor een hysteroscopie. Een soort kijkoperatie, wel een stukkie heftiger dan de echo's die ik nu heb gehad. Fijn dat ik zo snel terecht kan, maar ik vind het wel erg spannend allemaal en ben toch wel een beetje bang ervoor... Kan wel heel goed dat het een verklaring is voor een uitblijvende zwangerschap. Dus ik hoop maar dat er wat aan te doen is en dat ons binnenkort ook een wondertje is gegund. Fijn weekend allemaal!!
Hopelijk valt het mee, en heb je snel duidelijkheid over hoe en wat! Ik hoop het ook voor je! dikke knuffel
@pien, snap je depri stemming! hopelijk krijg je snel duidelijkheid waarom het slijm dikker is dan anders. en of dat idd het gene is wat een zwangerschap in de weg staat. @wherona, in het begin kan je het niet bevatten. ben heel erg benieuwd hoe je vriend reageert. Enne toch wel een foto gemaakt he van je CB test? uitslag blijft niet zo lang staat volgens mij 12 tot 24u. @bb hopelijk heb je wat aan die acupunctuur. ik geloof er wel in. volgens mij zijn zij verder dan de westerse wetenschap en snappen ze beter hoe het menselijk lichaam in elkaar zit. @all fijne avond ik ga weer gesloopt naar mn bedje toe (nu al zo vroeg? ja...helaas wel) ben de afgelopen 2 weken bijna niet uit mn bed te slaan ga er vroeg in en kom er laat uit. dus als ik jullie allemaal een beetje verwaarloos SORRY doe het niet expres maar wil gewoon slapen..... x
Ik was net op tijd bij kantoor waren erg veel files dus dat was best wel even spannend eenmaal op kantoor aangekomen gaf ik mijn lieve eerst een dikke smakkerd en zei tegen hem ik heb een kadootje voor je hij pakte het uit en keek ernaar en zei echt waar meen je dat nou echt en de trane vlogen over zijn wangen, het grappige is dat hij wel wist dat ik gister zou gaan testen, maar dacht zal wel weer nega zijn want ze laat niets van der horen, want als het posi is dan kan ze het echt niet zolang voor der houden hahaha dus wel. Eenmaal bijgekomen op naar mijn ouders, even wachten totdat iedereen aanwezig was en toen eerst het "echte" kado aan mijn vader gegeven (e-reader) en toen gaf ik hem een fototlijstje en zei dat hij het hardop moest voorlezen zodat iedereen het kon horen. In lijstje zat dus een briefje met de tekst je kunt me nog niet horen, je kunt me nog niet zien maar als ik in oktober ben geboren mag ik dan in dit fotolijstje misschien? Mijn vader snapte der eerst helemaal niets van ging het nog een keer lezen en toen viel het kwartje en vloog om me nek en ook hij begon te huilen, wat heel bijzonder was want mijn vader toont nooit zijn emoties (mocht hij niet van zijn ouders) moeders in tranen zusje en broertje ook, schoonzussie was der niet bij want die was ziekjes. Maar nadat ik het goede nieuws had verteld belde schoonzusje mijn broertje op met het vervelende nieuws dat haar opa is komen te overlijden hoe dubbel! Maar voor mij is het een teken geweest, haar lieve opa heeft een plekje vrij gemaakt voor ons kindje. Nee meiden kan het nog steeds niet geloven dat het echt zo is, denk dat dat inderdaad pas zal komen als je het op de echo ziet dan heb je bewijs.
@pien meid het is niet eerlijk verdeeld dat de een in 1x zwanger raakt en de ander nog niet, hoop dat ze de oorzaak vinden van het slijm en dat je der niet al te veel last van zult hebben. @mbtc tuurlijk heb ik een foto ervan gemaakt hahaha die komt in het plakboek hoor!
@Wherona Holy Hellllllll zie je nou wel!!!! GEFELICITEERD!!!! Jee meis, wat leuk voor je zeg!!! Ben zo super blij voor je! Kan me voorstellen dat je het nog effies niet kan bevatten joh. Nou zei het toch hihi wij zenuwe hier en jij koele wheroontje hahaha. Wat mooi zoals je het in het lijstje had geschreven enzo. Hoop voor jou je lief natuurlijk dat het voorspoedig gaat meid. Hoe voel je je nu zo na nachtje slapen???? LiefsSjors
@Pien Jee meid ik kan me voorstellen dat het allemaal spannend en een beetje eng is. Wel fijn dat ze zo gauw kan. Toi toi toi voor disdag. Zal aan je denken. @All Hoe ist met jullie meiden????? Hier ben ik merk ik nu echt aan het uitkijken naar de 24 (de controle & afspraak bij eigen gyn). De behoefte het af te gaan sluiten en verder te gaan word groter. Hoewel ik donderdag erg hoofdpijn had en een dipje.. zat na halve dag werken thuis toch weer ff te huilen op de bank. Gaan jullie verder nog iets leuks/bijzonders doen dit weekend?? Wij hebben een uitnodiging voor ee verjaardag en denk dat we daar wel heen gaan. Verder gaan we zo even naar het winkelcentrum hier ff een rondje lopen en evt een cadeau kopen voor schoonzus. Die kan ieder moment gaan bevallen dus dacht laten we maar vast een kleinigheidje kopen voor het geval we een tel krijgen. Dan heb je toch iets om mee te nemen. Zal misschien wel ff moeilijk zijn te snuffe in babyspullen.. maar ja.. Nou meiden fijn weekend!! xxxSjors
@Wherona: wat heerlijk allemaal zeg! En erg leuk rijmpje met dat fotolijstje. Geniet van deze roze wolk! @Sjors: begrijpelijk dat je af en toe nog een dip hebt hoor. Tis allemaal erg heftig geweest. En aan de andere kant wil je ook weer verder, dus tis wel wat dubbel denk ik. Dus donderdag weer naar de gyn. Spannend. Ik ben benieuwd hoe het nu verder met jullie zal gaan en of jullie daar nog hulp bij krijgen. Je bent wel spontaan zwanger geworden. Da's wel een fijne gedachte lijkt me. Sterkte en ook veel plezier alvast bij je nieuwe neefje of nichtje! @All: Bedankt voor de toitoitoi's, kan ik wel gebruiken . Dip van gisteren is iets bijgetrokken. Ben wel moe en heb beetje hoofdpijn. Heb straks verjaardag, 's avonds sporten (wedstrijd) en zondagmiddag weer verjaardag. Afleiding genoeg, maar heb er niet echt zin in. En had ik net bedacht nog ff naar de kapper te willen, kom ik net te laat, want die sluit blijkbaar om 2 uur. Balen, ik voelde me zo suf en was wel toe aan een nieuwe coupe... Nou ja, knopje weer omzetten, feestneus op en hup naar m'n jarige zus
@Pien Ja heb zo af en toe nog de dip... maar ben idd wel toe aan afronden en een nieuwe start. Ben idd benieuwd wat de gyn gaat zeggen/doen naast de controle.. want idd zoals je al zei zijn we wel spontaan zwanger geworden. Kans dat hij zegt joh probeer het eerst nog maar is een tijdje. Maar goed das gisse.. ff donderdag afwachten. We gaan wel weer beginnen met de ovu testjes. We hadden ze maar 1 ronde gebruikt en op basis van die testjes raak... dus ehhh.. blijven dan maar doen he. Vriendlief was de gene die zei; zullen we het 1 ronde proberen.. en ja hoor eisprong (hebben er vaker geen dan wel volgens gyn en onderzoeken enz) haha en hadden we dus precies toen wel.. en ook nog eens raak. M'n vriend zegt en denkt ook dat het nu snel weer raak zal zijn.. is kijken of hij weer gelijk gaat krijgen!? Verder snap ik goed je gevoel over verjaardagen meis. Ik heb er straks ook een. Vertrekken met een kwartiertje. Heb er aan de ene kant best zin in, aan de andere kant 1e keer bij fam sins mk.. en sommige hadden me zwanger nog niet eens gezien.. zal vast wel een opmerking krijgen.. maar kop op ook... denk net als jij dat doet.. feestneus op en gaan met die banaan. Nieuwe coup klint trouwens leuk!.. ALS je wel geweest bent... krijgen we dan een before en after??? Fijne verjaardag straks meis. xxx