Meiden die al langer dan 1/2 jaar bezig zijn opzoek naar een bevrucht ei???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door bezigbijtje, 30 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Ik hoop het ook zo! Pas als dat goed is, kan ik weer met een gerust hart verder...

2. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    Pien; dat is goed nieuws dat er niets aan de hand is met je baarmoeder, spannend donderdag/vrijdag ik zal dat gevoel ook nooit vergeten, ik duim heel erg hard dat het allemaal in orde is.

3. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @sjors, ja wheroon is een weekje korter dan ik.
    maar als ik bij vk kom kan ik nog terug gezet worden evt. (of vooruit maar dat denk ik niet)

@all vandaag gesprek gehad met mvm alles was goed dus ik mag mee doen.
    heb een leuk armbandje van ze gekregen.
    verder voel ik me goed! pff duurt alleen zo lang tot 12 weken!
    zit nu op 7 en 3 dagen. 1 maart intake gelukkig komt dat al dichtbij!
    kan niet wachten tot de echo ben zo benieuwd hoe het er uitziet.
    en nu ga ik lekker shoppen heb er zin in!!
    hopelijk kan mijn bankrekening het aan, haha!

x

4. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland

denk dat ik wel wordt terug gezet hoor denk zelf dat ik 5 weken ben. Duurt inderdaad wel lang he eerste echo :). Maar jij gelukkig al 1 maart intake. Gaat bij ons weer net effe anders eerst 22 maart echo en dan 28 maart een intake :( zou toch eigenlijk andersom moeten maar goed zal wel, wil dat het snel 22 maart is.

Ben jij nou ook zo onzeker? Shop ze!

5. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    @mbtc en wherona: spannend zeker die eerste weken! En maar wachten op die eerste echo... kan me voorstellen dat je wel enorm naar zo'n echo kan uitkijken, eindelijk die bevestiging en dat het goed zit. Succes met wachten meiden en doe ondertussen leuke dingen als je je goed voelt! Lekker geshopt mbtc?
    Vrijdag bellen naar de huisarts van m'n man, nog ff geduld! Ik probeer ook maar zoveel mogelijk gewoon bezig te zijn, nadenken over het resultaat heeft niet zoveel zin...

6. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @Pien
    Fijn dat het toch oke zit met je baarmoeder meis, toi toi toi voor de uitslag! Hoop voor jullie dat het ook positief is! Duim duim ;)

@BB
    Voel jij je al weer iets lekkerder in je vel meid??

@Wherona
    kan me heel goed voorstellen dat 22 maart zo ver lijkt meis.
    Wij gingen veel sneller en vaak.. vond dat al moeiljk dus laat taan dit.
    Maak je niet gek en vergeet niet te genieten.

@MBTC
    Ja spannend ook voor jou, wel al bijna je intake he.. hoe ist verder met je?

@Wherona en MBTC maken jullie al buikfoto's meiden?
    Is erg leuk om bij te houden ookal is het eerst nog weinig.
    Om de week is het beste (duidelijker verschil zeg maar)
    Wij deden de even weken echt fun duidelijk verschil, maar goed ik had ook al een bhoorlijke buik zitten terwijlik helemaal geen buikje heb van mezelf. Hebben wel op de laaste dag (oneven week) toch een foto gemaakt Soort van afsluiter in het rijtje. Maar goed das even andere koek.

@ALL
    ZENUWEN voor morgen hier! Ahhhhhhhhh k kijk er zooooooo naar uit. Echt niet te filmen haha. Moet er om 11:20 zijn. Ben benieuwd. Laat het jullie weten meiden.

O en trouwens, we hebben net en berichtje ontvangen van schoonzusje. Vandaag is haar uitreken datum, ze is vanmidag op controle geweest en bleek 2 cm ontsluiting. Morgen ochtend moet z naar het ziekenhuis en gaan ze inleiden. (mits het vannacht van nature gaat) Dit is mede omdat de vorige 10 dagen later kwam en vast zat, ze nu veel en al lang erg last van bekken heeft enz. Nou spannend dus!

Nou ik ga proberenff te chillen..... sweet dreams voor straksssss.

xxxLiefsSjors

7. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    @Sjors,
    Bedankt voor het duimen! Ik hoop dat het helpt ;)
    Dus jij ook in de zenuwen?! Sterkte morgen en we horen wel hoe het gesprek gegaan is. Ik ben ook erg benieuwd hoe het nu met jullie verder gaat.
    En ik hoop dat het allemaal voorspoedig gaat met je schoonzusje. Weet je/ weten zij al wat het wordt?

Truste!

8. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @ sjors toevallig heb ik vanochtend wat fotootjes geschoten met mijn mobiel maar die zijn niet echt mooi dus zal van het weekend mijn vriend eens lief aan kijken ;) sterkte vandaag.
    is je schoonzusje al bevallen? of toch inleiden

9. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Heej sjors, wat een leuk nieuws om te horen! Wel spannend als je weet dat het kan gaan gebeuren he! Hadden wij ook met zus van vriendlief... wij moeste op de oudste passen:D Zaten steeds in spanning te wachten op telefoontje en ineens stonden ze al voor de deur:D

Ik denk aan je vandaag! Ben erg benieuwd ook!

10. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @sjors, ja maak elke week foto. staan ook foto's in mn fotoalbum. moet van week 7 nog toevoegen maar de rest staat er op.

@all gister te veel gekocht. haha maar wel allemaal dingen die ik nodig had. morgen ga ik nog met mn moeder.

en ik heb een auto! het is gelukt, morgen kan ik hem ophalen!!

x

11. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland

yeeehhhhh vroem vroem :p

12. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

JEEJ! heb je er een:D
    wat voor een is het nu geworden?

Ennuh ik spiek regelmatig je buikje hoor;)

13. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @ALL
    Vandaag is de controle super gegaan. Alles is oke en positief, Het lijkt er zelfs op dat ik net een eisprong heb gehad! Dus afwachten geblazen. Verder hebben we nu een nieuwe afspraak op 18 maart. Vriendlief moet komende dinsdag weer zaad inleveren voor een nieuwe test en ik moet dagboekje bijhouden. Och ben echt zo blij dat we nu wer vooruit kunnen!

Wat schoonzusje betreft; die is om 14:00 bevallen van een gezonde dochter naam1: Jaydee en naam2: Gioni. Ze is 6,5 pond. Moeder en kleine maken het goed en zijn middels thuis.

Verder is opa (van vriendlief) tegelijkertijd opgenomen in het ziekenhuis. ZIet er niet goed uit. Hij was weer gevallen en nu constant moe, duizelig, misselijk enz. Ze vermoeden een hersenbloeding maar is nog slechts een vermoeden. Hij word onderzocht dus we zijn afwachtende.

Nou een wel bewogen dag dus voor ons!

Vriendlief heeft een enorm pokke bui en is echt BLEHHH tegen mij :( baal daar ontzettend van want was juist zo blij met de uitslagen.

14. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Oh pien wat ontzettend tof dat het nieuws allemaal zo goed is!
    Ik hoop dat het berichtje van je schatjes zaadjes ook positiever zal zijn als de vorige keer! Maar dat moet haast wel:D

Tevens ook heel fijn nieuws van je schoonzusje! Wat leuk, maar ook even slikken en moeilijk denk ik he!? *knuffel voor jou!*

En dan het verdrietige nieuws er ook nog bij, jeetje wat een dubbelde dag vandaag! Sterkte voor je vriend zijn opatje... Hopelijk komt het goed! En kan je vriendje ook snel blij&vrolijk zijn samen met jou over de positieve berichten van vandaag!

15. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    hahaha hier die emo muts weer eens..... ik zit me toch steeds te janken bij die verhaaltjes van de kindjes van: mijn kind is te dik....:)

maar goed dat ik hier alleen zit hahaha.... vriendlief zou anders helemaal dubbel liggen:p

16. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    @Sjors: jee wat een dag zeg! Gefeliciteerd met je nichtje, bijzondere namen zeg! En heel fijn dat de uitslagen goed zijn, nu nog hopen dat de zwemmers van je vriend dit keer beter uit de test komen! Dubbel natuurlijk van je vriend zijn Opa, hopelijk valt het mee en knapt hij weer snel op.
    Dus ook al weer een ei gehad, dat is ook mooi, zit je nu weer op het wachtbankje dus! Ik hoop zeker voor jullie dat het snel weer raak is! En hopelijk is je vriend snel weer in een betere stemming...

@BB: Jij al een ei gespot of nog niet? Ik nog niet, hoewel mijn temp wat anders dan anders is in de eerste helft.

@all: morgen uitslag van zaad van manlief. Spannend hoor....

Nog ff tv kijken en dan slapen. Tot morgen!

17. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Als die morgen weer iets hoger gaat denk ik dat ff je al een kruis zal geven?????;) Dat zou vroeg zijn!

Ik ga morgen mijn temp ook keertje even meten:) Maar hij is dr nog niet.

Wat spannend zeg voor jullie morgen de uitslag! Ik duim op het beste!

ik ga morgen naar de accupunctuur weer:)

18. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @Sjors zeker wel een bewogen dagie voor jullie, gelukkig goed nieuws betreft jouw gezondheid enzo. En gefeliciteerd met je nichtje. Vriend zal ook wel effe overal genoeg van hebben gehad dat ie het op jou zat af te reageren, komt wel weer goed ;)

@pien spannende dag vandaag ik duim heel hard voor je dat alles goed is.

@BB aaaahhhhhhh knuf ;)

19. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    De temp is weer gezakt naar 35.9. Die is wel eens stabieler geweest :(. Denk niet dat mijn ei al geweest is. Het zou me ook niet verbazen als deze ietsje later komt dan normaal vanwege de stress met die onderzoeken allemaal. Maar ik hou 'm in de gaten ;)

Succes bij de accupunctuur!

Vanmiddag de uitslag....

20. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

brrrr wat een koude temp! Maar indd hij is nog niet geweest... had je al een posi ovu (of doe je daar niet aan:)) Misschien dat hij morgen stijgt en hij dan dus vandaag wil springen??

Ik g sporten en daarna ovutestjes doen...

toedelssss:D

Deel Deze Pagina