Koud he . Geen ovulatietestjes voor mij deze ronde. Jij lekker gesport? Man heeft net met huisarts gebeld: geen afwijkingen gevonden, zaad is normaal!! Was wel heel kort gesprek, dus ik weet geen getallen, maar het is gewoon goed dus... ! Vanavond maar weer aan de klus (dat rijmt) . Dit voelt wel erg fijn hoor, eindelijk duidelijkheid en nu moet het gewoon binnenkort een keertje lukken! En ook voor BB en Sjors!!
JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJ! goed nieuws!! dat willen we horen hier ik weet ook geen getallen hoor.. vanavond vieren met een eitje? hahaha
@pien dat is erg goed nieuws en wat doen de getallen toe als het allemaal goed zit nu weer lekker aan de klus en inderdaad laat het nu voor jullie ook maar snel gebeuren.
Zo! ik ben weer terug.... benieuwd wat komend uur mij gaat brengen. De vorige keer werd ik ZOOO moe na deze behandeling! Mijn eitje is heeeel dichtbij z&k zo goed als posiiiiiiii!!!!!! de CB is nog niet posi, wel zag ik toen ik hem eruit haalde 2 bijna evenwijdige lijnen, dus ik vermoed dat hij vanaaf misschien al posi zal zijn! Maar we gaan MORGEN (hahahaha ja ja we houden het nog steeds vol!) pas weer lekker aan de klus.. de man van accupunctuur kan ik altijd zo fijn mee praten, hij gaf me de tip om yoga te gaan doen omdat mijn ontspan factor erg laag is... en ik wel de bouw en lenigheid er voor zou hebben volgens hem.. maar ik weet het niet hoor
ben ook beniewd hoe je je nu gaat voelen yoga hihi ik zie je al zitten hahahaah maarre je kunt ook yoga oefeningen thuis doen hoor kost lekker niets kijk maar op internet kun je een hele hoop yoga oefeningen vinden. En dan je vriend fotos laten maken zodat wij kunnen lachen
whahahhahaa jij bent een mooie je denkt er precies zo over als ik.... whahaha ik voel me nog heel normaal, dus dat is goed! Want hij zei al dat ik me in deze fase van me cyclus niet zou moe mocht gaan voelen! heb nu verplicht halfuurtje zitten gedaan. En ga nu aan de schoonmaak
hahahahaha sorry hoor zag je echt al helemaal voor me ahummmmmmm ahoemmmmm hahaha nu lekker aan de poets, ga ik weer van het weekend doen kijken hoe ver ik kom want rug is snel vermoeid (nu al) maar ook ik moet weer eens wat andere oefeningen gaan doen. Owja nog zo een leuke vriend lief durft niet te klussen bang dat ie het kindje raakt of weg stoot hahahaha ik zei zo groot is ie nou ook weer niet hahahahah
Haha, dat hoor je vaker. Ik kan me dat ergens wel voorstellen, maar als hij daar nu al last van heeft, dan is 9 maanden wel lang . @BB: yoga kan wel goed voor je zijn. Ik heb het ook nog nooit gedaan hoor, maar als je dat goed kan, schijnt het best prettig te zijn. Kijk maar eens op youtube. Ik heb daar wel eens filmpjes met pilates opgezocht, soort yoga maar dan ook nog goed voor de spieren. @all: ben nog steeds blij met de uitslag! En inderdaad: getallen doen er ook niet toe. Dat zou ook niet goed voor mij zijn, want dan ga ik dat toch weer proberen op te zoeken op het wereldwijdeweb.... En daar wordt je ook niet sneller zwanger van. Vanavond lekker uit eten met een vriendin. Gezellig! Fijne avond allemaal!
Hoe gaat het hier met iedereeen?? @ALL: Nou ja met mij alles super! Ik voel me heeeel erg vrolijk. Moet me inhoudn niet door de kamer te springen (????) whahahhaa... en waarom, dat weet ik nou net niet, echt heel apart dit! temp was nog laag en ben behoorlijk nattig dus verwacht vandaag die posi test wel hoor! Ben benieuwd! Rond 10 uur ga ik er eentje doen, daarna ff naar me oma en opatje en rond 12uur komt er (hoop ik) iemand voor mijn autotje kijken
JAAA!!! mijn eitje is in aantocht!!!!!!!!!! *en ik heb mega eggwhite afscheiding, dus de kruiden doen ook hun werk, want dit is echt voor het eerst dat ik zooo lange slierten kan trekken ervan(sorry hihi)*
BB: fijn zo! Kan je uitleggen hoe dat zit met die testjes? Op de foto zie ik van die stripjes en een clearblue ding. Op die Clearblue staat 'eject', betekent dat dat je die vaker kunt gebruiken met stripjes of heb ik dat verkeerd bedacht? Of zijn het gewoon 2 losse dingen? Lekker aan de klus dus! @all: Heb ik weer: hebben we zo'n mooie uitslag gehad gisteren, had mijn man gisteravond helemaal geen zin. Ok, hij was laat thuis en ik lag al in bed bijna te slapen, maar ik wilde nog wel ff in actie komen . Was er echt chaggie van, kon hem met geen mogelijkheid overhalen :x. Nu moet hij vanovond toch echt die goeie zwemmers van hem mijn kant op sturen . Tis bovendien sinds een paar maanden dat ik merk dat ik weer vruchtbaar slijm heb. Tis in elk geval mooi helder van kleur en niet bruin, rood of wat voor kleur van de regenboog dan ook . Hopelijk heeft het ei nog ff geduld. Zal haast wel, maar je weet maar nooit... FIjn weekend allemaal!!
Ik heb nu ook dat eggwhite afscheiding en voor zover ik weet springt mijn ei "pas" over 2 dagen... dus je hebt vast nog eventjes We gaan vanaaf gewoon allebei onze mannen verleiden, wat jij!? Tuurlijk wil ik je dat uitleggen meid: Die staafjes zijn van z&k ovutesten, die doe ik altijd tot dat hij knalt(positief is dus) en dan doe ik ook altijd zo'n (dure) clearblue digitale ovulatie test erbij. Die kost bij zwanger&kids iets van 30,- voor 7 testjes (mega duur dus!) maar ik vind ze wel HEEL FIJN, en de gyn vroeg me deze te gebruiken om zo zeker eisprong vasttestellen als ik dan toch perse ovu's wilde doen door eject in te drukken komt het staafje eruit en zie je daar ook wel 2 lijntjes op, die zijn dan evenwijdig blauw! Gister had ik er ook een gedaan in de avond omdat ik toen al twijfelde of de andere ovu posi was (nou als ik deze nu zie weet ik voortaan wanneer die echt posi is!) maar die was nog erg licht blauw..... je kan hem dus 7x gebruiken dat kastje. Snap je het beetje?
Thanks voor de uitleg! Snap het zo ongeveer. Dus die Clearblue is 7 x te gebruiken. Is wel erg duidelijk in elk geval. Die kleurtjes is toch altijd een klein beetje interpreteren. Ik heb net nog ff bij de kruidvat wat testjes gehaald van kv merk. Had 2 gelijke kleur streepjes. In principe positief dus, maar omdat ik nu pas begonnen ben (dag 13) weet ik natuurlijk niet helemaal zeker of hij nog donkerder gaat worden of dat hij al weer lichter aan het worden is. Hoe dan ook, we zullen vanavond aan de bak moeten! .
kv merk ovutesten zijn HEEEEL slecht! ik hoor er veel negatieve verhalen over, ze blijven heel lang posi..
o.... hmm nou ja. Volgens mij had je dat wel es ergens gezegd, maar heeeeeel slecht? Ach ja, dan zal ik volgende ronde eens die van z&k proberen. Moet de temp ook maar goed in de gaten houden. Had net tijdens het sporten toch weer wat bloed verloren, dus misschien wel van ei.
Ja ik heb er zelf geen ervaring mee hoor, maar ik lees dat heel veel hier De testen blijven heeel lang positief en ik heb zelfs gelezen dat ze ook positief uitslaan bij mannen urine Maar net wat ik zeg, het is niet eigen ervaring Wat vervelend zeg dat verlies steeds...
Tsja... er komt ongetwijfeld voor mij weer een volgende ronde. Ga ik dan die van zwanger en kids bestellen. Houd je bezig he. Verder moet ik ff wat frustratie kwijt: vrijdagnacht had ik echt het gevoel dat ik goed vruchtbaar was, maar had manlief totaal geen zin en kon ik 'm niet overhalen. Gisteravond hebben we het geprobeerd, maar manlief was dit keer te moe om het goed af te maken, dus weer geen zwemmers richting mijn ei gekomen... Bovendien had ik de hele avond bloedverlies, waardoor ik eigenijk zelf ook nog maar weinig zin had. En dat stomme ei van mij is gisteren misschien al gesprongen, maar dat weet ik niet zeker, omdat mijn wekker vanochtend niet ging en ik dus niet op tijd heb kunnen temperaturen. De laatste rondes sprong het op dag 16, en niet op 13....En ik baal van mezelf dat ik hier zo van baal, want hoe erg kan het zijn?? Volgende ronde beter, 1 maandje meer of minder... Hopelijk vanavond toch nog een poging en heel hopelijk dat we nog op tijd zijn en dit niet helemaal een verspilde ronde is. Hoe is het verder met jullie meiden? Hoe gaat het met de zwangeren onder ons? Ook lekker weekend? Triest weertje he, es kijken wat ik vanmiddag eens zal ondernemen... Fijne zondag nog allemaal!
Hoeveel later heb je getempt? Bij mij maakt max. 1uurtje niet zo veel uit hoor (heb ik nun ook vaker gehad) maar uhmz, ik snap het wel, je gevoel. Ik wil het tempen/ovutesten ook los laten maar dat lukt mij niet. Omdat dat het enigste is wat je zelf nog enigsinds in de hand kunt hebben.... en natuurlijk er komen nog kansen/rondes zat..... maar er zijn er ook al zoveel geweest:x ik hoop dat het vanavond nog mag lukken lieverdje!
Controlfreaks noemen ze dat , kunnen wel elkaar de hand schudden . Ik vind het gewoon lastig als ik niet zeker weet of we goede kansen hebben deze ronde. Heb ruim 1,5 uur later getemd en die was 36.4, als dat echt zo is, is m'n ei inderdaad gisteren geweest. Maar hoop natuurlijk stiekem dat dat niet zo is, dus vul het nog even niet in op FF. Morgen nog maar een keer tempen, als het dan weer 36.4 is, weet ik genoeg... Jullie wel goed aan de klus geweest? En hoe voel je je nu? Geen hoofdpijn of andere kwalen meer?
Ik heb ook een gestegen temp, maar vandaag weer een posi ovu, dus kan geen ei gehad hebben al (dus er is nog hoop!) verder gaat het echt mega goed met mij Al maandne geen hoofdpijn/schouderpijn meer zoals ik het 6jaar lang dagelijks gehad heb... ideaal dus! Vandaar dat ik ook hoop heb op de accupunctuur en chinese kruiden voor zwangerschap bervordering nu de tijd zal het ons gaan leren... heb vcadaag flinke ovupijn gehad, heb al gelezen dat het door accup. als pijnlijker word ervaren, dus dat kan kloppen dus we hebben deze ronde echt om de dag geklust dag8, dag10, dag12(gister aaf dus) en morgen ochtend nog even dag 14... en dan denk ik morgen me eitje ergens