@sjors, heb 24 maart gesprek. dan ben ik volgens mij boven de 12 weken. heb dan ook mijn zw verklaring als het goed is. zonder die verklaring ga ik het ook niet vertellen. ben erg benieuwd. vandaag mailtje gehad over mijn vestegingsmanager, zij is zwanger zo'n 20 weken nu denk ik. zij heeft al vanaf week 10 volledige bedrust voor geschreven gekregen en heeft verder ook problemen met bloeddruk, ijzer gehalte en allemaal andere narigheid. vandaag kregen we dus mailtje dat haar contract niet verlengd word. dus knijp hem wel een beetje :s x
dat is inderdaad vervelend om te horen, kan me voorstellen dat dit soort berichten je wel angstig maken. Hopelijk zal het niet voor jou gelden. Spannend jij nog maar een paar dagen wachten en dan eindelijk je echo leuk leuk leuk
@wheroon, ja leuk kan bijna niet wachten! en hoe is het met jou?? gister berekend wanneer ik evt met verlof zou gaan. dat is als ik 6 weken van te voren neem ergens in augustus 2e week ofzo en mn contract loopt tot 31 juli. oh maak me nu al misschien te veel zorgen! x
hier gaat alles wel goed hoor mag echt niet klagen. kan me je zorgen wel indenken, want blijft natuurlijk heel erg onzeker een tijdelijk contract en tegen die tijd kan je zeker niet meer voor je houden dat je zwanger bent met een bolle toeter. Het is ook wel heel oneerlijk om je voor die reden te ontslaan. Maar probeer je der nog niet zo heel erg druk om te maken (denk aan je beeb). Voor hetzelfde geldt zijn ze zo blij met je dat ze je niet laten gaan.
Meid, als jij je werk toch goed doet! Waarom zouden ze je dan ontslaan? Ik denk echt dat dit de beste branch is om zwanger in te worden hoor! Dat meen ik echt.... Als er ergens veel begrip enzo voor is dan is het daarin wel! Want ik had dat toen tijd terug toch met solli gezegd en teon zei ze: daar mogen wij niks mee doen met die informatie zullen wij je niet afwijzen, want we weten dat zo goed als iedereen die hier werkt zwanger wil worden en die wens heeft... dus niet te druk maken! EN als ze je ontslaan dan doen ze dat op grond van je kunnen en niet op zwanger zijn! Maar voor zover ik je ken en je zo hoor... denk ik zeker dat jij je werk goed doet Relax! hoe moeilijk ook(zeker na dat niuews) je kunt je wel nog maanden zorgen maken, maar daar heb je allene je zelf (en je beeb) mee
@mbtc Kan me goed voorstellen dat het niet het leukste nieuws/bericht is te krijgen in jou situatie nu... maar zal vast goed komen meis. Spannend al bijna je echo!!! @Wherona Fijn ook te lezen dat het goed gaat met jou meis! @BB Hoe ist met jou? @ALL Ongi hier over aan het gaan.. lijkt te minste zo. Verder gaat het goed. xxx
Lief dat je erna vraagt Het gaat goed met mij, heel goed! Ik heb nergens last van, voel niks! Ben alleen wat moe en zere benen maar komt door de drukke werk week! Verder niks te klagen Ik heb totaal GEEN honger of zin in eten...(dus zwangre zal ik nie zijn hahaha, want dan eten ze toc altijd meer) al 2 dagen niet, gister dan wel behoorlijk buiikpijn gehad de hele dag door, vanmorgen was het weer weg. Maar ik leef op max 2 boterhammen per dag... en dan beetje avond eten maar daar heb ik ook geen zin in Wel drinken dat doe ik meer als normaal Fijn dat bij jou je ongi lijkt te minderen meid! Hopelijk is het snel over en kunnen jullie door!
@BB Ow wat maf dat eten minder is en drinken meer. Nou toch wel beetje spannend meis... ik duim wel voor je. Ja en hier idd afwachten op einde ongi!!! Hahaha kunne we weer klusse Hebben natuurlijk ook de onthoudings dagen gehad voor het zaad inleveren.. en nu ongi dus ehhhh hahahaha... de behoefte is er ''best wel'' whahahaha xxx
Ja hihi, dat hadden wij toen indd ook! 1st me ongi daarna niet mogen vanwege zaadtest.... hopen dat het snel weg is dus!
@bb ik had ook niet meer honger, en nu ook niet hoor eet volgens mij te weinig maar heb gewoon snel gevoel nu, alsof er inene een steen op je maag valt na een paar happen. hoe gaat het met die therapie? ben wel heel erg benieuwd hoe dat allemaal werkt. @all pff ben kapot van het niets doen vandaag en ga lekker naar bedje toe (lijk wel 80 afentoe met die bedtijden van mij haha) x
de homeopaat waar ik in okt. mee begonnen ben gaat super! zit nu aan mijn laatste middel, dan word het afgesloten! En zou het weg moeten zijn/blijven. Ik heb van mijn schouders en hoofdpijn nog max. 1x in de week last ipv dagelijks Accupunctuur waar ik dus begin deze ronde mee ben begonnen, geeft me (na mijn idee) meer energie! Ik merk dat ik actiever en vrolijker ben! Verder merk ik niet veel.... De kruiden waar ik nu zo'n 3 rondes mee bezig ben (waarvan een ronde minimaal ingenomen) merk ik weinig van! Maar is volgens de medicijnman het rijtje van 3 wat het compleet maakt! Ik heb het idee dat mijn lijf nu in balans is, zoals het heeel lang niet meer geweest is! Ik heb ook stuk minder snel vet haar, en minder vette huid(puistjes!) ik heb meer energie en voel me stuk beter! gaat goed dus, misschien idee voor jou?!
hahahahaa heel herkenbaar mijn vriend zei al bij jou is het echt na sesamstraat naar bed hahahahah lig er ook iedere avond vrij vroeg in.
@ Sjors fijn dat je ongi weer voorbij is, en nu kunnen jullie weer lekker aan de klus. En hoop dat het dit keer snel raak mag zijn en ook een plakkerd is. @BB mis je wel hoor en vind het wederom weer spannend werkse nog en let wel op jezelf he
@wherona, haha ja zoiets zou die van mij ook kunnen zeggen! @bb sinds ik bij die mensendiek therapeut ben geweest en beter op mn houding let heb ik ook nagenoeg geen last meer van mn schouder. ben benieuwd hoe dat straks is als die kleine er is dan moet ik toch wel meer tillen enz. maar we wachten af anders ga ik zeker een keer naar zo'n naalden prikker (sorry dat ik het zo noem is ook niet neerbuigend bedoeld maar kan t woord acuphuppeldepup niet schrijven ) @all bijna weekend! sorry vandaag laatste dagje werken van deze week als het goed is tenzij ze me morgen weer om half 8 uit bed bellen. ben wel aan weekend toe merk wel dat t feestje vorige week er wel heeft ingehakt en dat ik toe ben aan een beetje rustig aan doen! x
@mbtc: Hier ook iemand die al weekend heeft! Lekker he. Doe maar rustig aan meid! Over een paar weekjes heb je waarschijnlijk wel weer meer energie. @wherona: dus jij ook veel moe? Misschien dat het je geruststelt dat er na sesamstraat de laatste tijd ook maar weinig leuks op tv is... . Vind ik tenminste. @Sjors: nou eindelijk weer lekker aan de klus! Geniet er van zou ik zeggen. Mijn duimen draaien nog steeds voor een goeie zaaduitslag! @BB: mooi dat de accupunctuur en medicatie bijna afgelopen is, en dat het goed gewerkt heeft! Nu nog een zwangerschap, en dan ben je helemaal 'af' . Hoe ist met de kwaaltjes? Jou NOD nadert ook al weer. Hier komt de ongi er weer aan, bruinverlies vandaag begonnen. Zal waarschijnlijk overmorgen wel doorbreken. Natuurlijk wist ik ook wel dat ik deze ronde eigenlijk geen kansen had, maar toch weer jammer hoor. Maar ben nu niet zo ongelukkig en teleurgesteld als vorige maand. Komende ronde 'mag' ik niet eens zwanger worden i.v.m. de primolut. Dat is wel raar hoor. Het duurt allemaal zo lang, maar aan de andere kant is een beetje rust misschien ook wel goed. Ben benieuwd of m'n hormonen straks goed 'gereset' zijn en dat het stomme tussentijds bloedverlies voorlopig verleden tijd is..., anders wordt het zoviezo een moeilijk verhaal ben ik bang. Hopelijk is er dan toch wel een mogelijkheid voor mij om zwanger te raken...
@Pien balen dat je ongi er toch weer aan zit te komen en inderdaad wel vreemd dat je het de komende periode niet eens mag proberen vanwege primolut hoop dat het wel zijn werk gaat doen en dat je daarna meteen zwanger raakt.
Hihi gek mens dat je bent.... Accupunctuur maar naaldenman noem oik hem ook wel ns hoor hahaha.. Doe rustig aan dit weekend dan lekker niksen!
Hoi meid, balen dat je denkt dat het er weer aankomt! EN wat jammer dat je komende ronde niet mag..... maar je doet het hopelijk voor iets heel goeds zodat je volgende ronde gewoon WEL mag en meteen zwanger bent *bee positive* Hier alles oke, vandaag 11dpo. Weinig te melden eink. Gister hele zere onderrug en knieholtes soort kramp en zere voeten, maar dat is van het vele werken denk ik afgelopen week. za, ma, di en do behoorlijk wat krampjes/steekjes in me buik.... maar dat is ook niks nieuws en verder eink NIKS! Lekker hoor **maar halen we wel uit op dat ik ook ongi ga worden**
yeeeh eindelijk ben je der weer daar ben ik blij mee maarrrrrrrrr......... ik verbied het je om ongi te worden hoor :x het mag niet van mij !!! ben je al een beetje bijgekomen