Meiden die al langer dan 1/2 jaar bezig zijn opzoek naar een bevrucht ei???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door bezigbijtje, 30 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    MBTC irritant he echt vreselijk en die neusspray werkt bij mij ook nog steeds niet hoor :x.

Maar wat Bb ook zegt ik heb nu echinaforce van A. Vogel gekocht (druppels) je hebt ze ook in pilletjes. Gebruik het nu sinds dinsdag en mijn neus is wel al wat aan het minderen. En voor de avond gebruik ik Otrivin voordat ik ga slapen in overleg met de vk ze zei dat het geen kwaad kan als ik het alleen voor het slapen gaan zou gebruiken.

Hoop dat het bij jou ook zal werken, want tis inderdaad niet echt fijn he.

2. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    @ALL: geen tijd om te reageren had gister aaf hele aaf geen internet:( Nu net half uur met kpn aan de lijn gehangen en hij doet het weer!!!!:D:D:D

Nu snel laatste dingen pakken en weekendje weg!!!!!!!!!!!!

xxxx

MBT": en en en???":D

ik lees wel mee, kan alleen niet reageren dus ben erg benieuwd!!

3. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Oh lekker meid! Geniet van je weekendje weg!

4. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    @Mbtc: ik ben ook benieuwd, hoe ging het gister?

@all: moet even wat frustratie kwijt, hopelijk vinden jullie het niet erg....
    ik baalde gisteren toch wel weer behoorlijk. Ik heb dan officieel een maandje rust, maar dat betekent niet we alle avonden maar direct moeten gaan slapen zeg maar ;). Maar, zoals de vorige 3-4 maanden ook deze maand weer behoorlijk wat bloedverlies, hoewel het nu meer bruin is dan bloed, maar dat komt misschien van de primolut. Maar dan voel ik me zo vies dat alle zin direct weer verdwijnt. Ik baal zo van mezelf! Waarom, als ik zogenaamd in m'n vruchtbare dagen zit, verlies ik zo veel bloed? Stom lijf denk ik dan, en waarom wordt het ons toch altijd zo moeilijk gemaakt? Ik kan gewoon niet geloven dat die primolut helpt en dat het volgende maand ineens over is... Dus ik moet volgende maand aanzien of het over is, als het niet over is, moet ik terugkomen, maar dat betekent dus weer een verloren maand, en het duurt me al allemaal veel te lang:x.
    Zo, dat lucht op.

Straks shoppen met een zwangere vriendin... niet moeilijk doen en gewoon gezellig de positiekleding winkel in ;).

5. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    Pien is zeker niet erg hoor daarvoor zijn we der. Het is zeker k*t dat de primolut niet helemaal werkt zoals je hoopte. Hebben ze er geen verklaring voor waarom je indderdaad tijdens je vruchtbare periode zoveel bloed/bruin verlies hebt. Kan me goed voorstellen hoor dat je je daardoor vies voelt tis ook niet echt fijn. Moedig van je dat je met je vriendin mee gaat.

Sjors nog steeds niets gehoord meid?

6. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @Pien
    Jeetje meis kan me ook heel goed voorstellen dat de motivatie begint weg te zakken. Wel volhouden hoor! Ik begrijp ook je gevoel van een maand weggooien enz. Hoop echt heel erg dat het positief zal veranderen sweety! Wanneer moet je nou ook al weer terug?

@Wheroon & ALL
    Hier niks gehoort van gyn, bel ik het zh vrijdag middag laat.. zeggen ze dat ze op maandag een bel afspraak zien staan :(
    Hij zei echt geen maandag! Gewoon tusse door want ik heb nachtdienst en ik wil je zelf bellen... ik hoor het 'm nog zeggen.. echt duidelijk. Nou ja heel de week zitten zenuwe en nu dan maar weer wachten tot morgen. Komt goed!

xxx

(ik zou vandaag als ik nog zwanger zou zijn precies 20 weken zijn!)

7. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @MBTC
    Ben idd ook benieuwd meis... al nieuws????

xxx

8. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    zwwaaaaaaiiii zwaaaaaiiii*

waren we weeer... ik was indd weekendje naar zee. Heerlijk was het. vrijdag en vandaag was heerlijk weer, gister wat kouder.. BRR!

maar we hebben heerlijk genoten.. ik heb gister behoorlijk buikpijn gehad en vandaag nog een beetje dus gister of vandaag eitje gesprongen denk ik zo;) klussen is ondanks nichtje die mee was gelukt hoor:cool:

MBTCCCCCCCCCCCCCCCCC vertellll nou;);):p

9. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    @Sjors: Oh meid wat gaat de tijd snel he... hoe gaat het nu met je? Denk je er nog veel aan? Ik hoop echt op goed nieuws van de gyn. Raar hoor dat ie morgen pas gaat bellen, maar misschien was hij al weer vergeten wat hij tegen jou gezegd had. Sterkte nog ff met wachten!

In principe heb ik geen afspraak meer staan met de gyn. Tenzij de kwaal na het kuurtje Primolut niet over is... Op dit moment is de kwaal erger dan ooit geweest en ben ik niet erg hoopvol op een goede afloop, maar ik mag geen te vroege conclusies trekken van mijn man. Ik moet echt de volgende maand afwachten... Maar ben wel bang voor de eerste ongi/onttrekkingsbloeding na de primolut. Ten eerste weet ik niet precies wanneer die gaat komen en ten tweede ben ik bang dat het extra zwaar zal zijn... Maar ja.

@BB: lekker meid, heerlijk even uitwaaien aan zee! Maar tis inderdaad best fris in de wind! Fijn dat het klussen gewoon door kon gaan ;). Ik krijg ineens zo'n gevoel dat het voor jullie deze ronde misschien wel eens raak kan zijn... ;)

Verder hiero dit weekend een super leuk mini lounchesetje bij de Ikea gekocht voor in ons minituintje. Gezellig aangekleed met leuke kussentjes, potjes, en bloemetjes. Super leuk geworden, als zeg ik het zelf ;):D. Dus daar kan ik dan wel weer blij van worden :).

10. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Dat is een leuk gevoel! Hopelijk mag het uitkomen;)
    Wij hebben ergggggg veel geklust:) dus daar kan het niet aan liggen. Dit keer niet aan regeletjes gehouden dus wanneer we zin hadden en ook HOE we het wilde, niet perse dat saaie standje dus en daarna kussentje erondern... Nee gewoon lekker zoals het was VOOR we met de pil stopte:D Stuk fijner moet ik zeggen!!
    uiterlijk vanmorgen is mijn eitje gesprongen dat merk ik wel omdat de buiikpijn weg is;) Dus dat is mooiii... dadelijk nod maar eens bereken

klinkt leuk je tuintje, daar kan ik indd ook erg vrolijk van worden:D

11. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    hoi!
    donderdag gesprek gehad op mijn werk.
    was echt super positief! ze zijn erg tevreden met me. en met mijn nieuwe ADHD aanwinst, die zijn laatste kans bij mij in de groep krijgt vond ze dat ik dat erg goed had aangepakt.
    daarnaast verteld natuurlijk dat ik zwanger ben en dat ik me wel een beetje zorgen maak vanwege mijn contract. bij mijn werk staan ze voor open communicatie en je zorgen en wensen uitspreken dus denk ik zeg het gewoon.
    en ze zei we zijn erg tevreden en als ik jou was zou ik niet onnodig gaan stressen.
    dus het is erg positief allemaal!!
    het kon niet op!

@wheroon dank je voor de tip ik ga het ook proberen. want word er echt niet vrolijk van!

@all, gister de ouders van mijn vader verteld dat ze overgrootouders worden. helaas reageerden ze niet zo leuk. het was toch wel eerst aan mijn nicht want die is ouder en langer getrouwd. en ze reageerden net alsof we vertelden dat we een nieuwe fiets hadden gekocht ofzo. pff voel me er wel een beetje kut onder het is toch bijzonder om overgrootouders te worden of ligt het nu aan mij??
    en ook mijn tante's van mijn vaderskant reageerden allemaal heel erg lauw op het nieuws. :(

x

12. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Nou zie je nu meid:D:D:D
    ze zijn echt niet zooo gemeen in "onze" branch.....

goed hoor, leuk!

13. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    @Mbtc: oh wat fijn dat het gesprek zo goed is gegaan! Dat zal je heel wat stress schelen nu! En jammer dat je opa en oma zo reageerden joh, maar trek het je niet te veel aan, ze draaien vast nog wel bij. Oude mensen zijn niet altijd meer zo flexibel en blijkbaar hadden ze het dus iets anders in hun hoofd...

14. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    Dat is inderdaad goed nieuws MBTC altijd leuk om dat soort dingen te horen. Wel jammer van je grootouders en tantes dat ze zo lauw reageerde, laat het jullie geluk maar niet in de weg staan hoor.

Enne ik gebruik nu A. Vogel al een paar dagen en heb er echt baat bij het is bijna over alleen als ik naar bed ga zit mijn linker neusgat nog dicht, maar ook dat gaat steeds beter. Echt een enorme verlichting hoor.

15. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    @Sjors: en heeft de gyn je nu eindelijk gebeld? Hoe was dat? Hoop natuurlijk op iets goeds...

16. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @BB
    Lekker hoor meis ff uitwaaien... hahaha EN lekker gewoon klusse :p
    moest wel ff lache toen ik las, waar, hoe enz
    Hoe voel je je nu meis?

@Pien
    Klinkt leuk van je tuin... heb je foto's?
    Wij hebben toen we vorig jaar dit huis kregen ook de tuin gedaan en zijn nu de puntjes op de i aan het zetten... liefje heeft zelf een hoekbank gemaakt van steigerhout.. en nu bakken voor onze palmen die we van de winter binnne hadden gehaald. Die dingen moeten nu echt weer naar buiten zijn echt groot nu! Haha. Wij hebben een thema in in onze tuin... strand :D zal ook is foto's maken. (maar tis ng niet helemaal af hé).

@MBTC
    Jeeeeeeeeeee meissie wat goed van je gesprek!! Toptoptop;)
    Wel idd beetje jammer dat er niet super happy gereageerd is op jullie geweldige nieuws meid. Weet je mensen die nooit geen moeite hebben hoeve doen die reageren vaak ook zo suf. Maar goed grootouders is wel beetje jammer. Komt goed hoor meid. geniet jij maar lekker.

@Wherona
    Hoe ist bij jou mop????

@ALL
    Nou de gyn heeft eindelijk gebelt (gister avond).
    Het ligt niet aan me schildklier, die werkt gewoon oke. We hebben nu afgesproken dat hij mij een recept voor chlomid op gaat sturen en dat als ik ongi word hem meteen bel. Als ik dus 9 april of erna ongi word dan meteen pillen halen en dan starten op dag 3 tot 7 en dan op dag 12 echo... en zo dus officieel de IUI.

Verder gaat het wel goed met me... 't was wel ff een klein dipje omdat ik dacht als het nou aan die schildklier ligt dan kunnen die pillen daarvoor weer zorgen voor dikker baarmoederslijmvlies enz.. maar goed. Het komt vast goed.

xxx

17. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Haj sjors,

dat is wel even balen, maar andere kant ben maar blij dat je schildklier goed is! Gedoe anders allemaal:(

Ja haha, komt raar over he:p Maar zo wild zijn we nou ook weer niet hoor:cool:;)

met mij gaat het goed hoor! Ik zit vandaag dag 16 en denk dat het 3dpo is;) Lekker relaxt, lekker weeer. helemaal oke!:D

18. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    jeetje sjors dus jullie staat een hoop weer te wachten hoop op snel resultaat. Wel goed dat je schildklier in orde is.

Met mij gaat alles goed hoor, gisteren het hartje gehoord en was ook onwijs gaaf. Nu maar hopen dat het zo blijft maar ga er wel vanuit heb een goed gevoel erover. En denk dat een vrouw het wel aanvoelt of het wel/niet goed zit (tenminste dat hoop ik).

19. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    @Sjors: strandthema, ook leuk zeg! Hebben jullie een grote tuin? Ik zal es kijken of ik een fotootje er op krijgen kan, nog niet eerder gedaan. Toch wel fijn op zich dat je schildklier ok is? Want dat lijkt me anders ook een hele toestand. Maar wel lastig dat je dan niet precies weet waar het dan aan ligt... En eind april ergens de eerste IUI al? Spannend hoor, dan gaat het echt weer beginnen!

@BB: mooi zo dat het goed met je gaat! :)

@Wherona: wat goed zeg dat je het hartje ook al gehoord hebt! Had al weer een echo dan? En dat goeie gevoel gewoon lekker volhouden! :)

@all: morgen mijn laatste primolut pil van de 14... ik was het vanochtend vergeten dus ben in mijn pauze even naar huis geweest om 'm alsnog te nemen. Het hele weekend behoorlijk wat bloed verloren :$. Gister weer ff wat minder en vandaag alweer bloed... maar misschien kwam dat omdat ik te laat was dat pilletje te slikken :( En dan afwachten wanneer het 'echte' bloeden dan weer begint, zal in elk geval binnen paar dagen na laatste pil zijn. We hebben de hele maand nog niet geklust :$ en dat komt nu echt door het continue bloeden! 3 dagen niet gebloed deze maand en toen waren net mijn schoonouders op bezoek en ons huisje is mij iets te gehorig zeg maar :);). Ik ben echt heel benieuwd wat de volgnde ronde brengt... dit moet echt stoppen want hier wordt ik wel ongelukkig van....:(

20. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    @Sjors/all: heb een foto van ons tuintje er op gezet :)

Deel Deze Pagina