Hallo dames, Mag ik ook mee komen kletsen, ik ben al 13 maanden bezig om zwanger te worden.... Liefs Jo
Hoi Jo, natuurlijk mag je dat Gezellig! 13 maanden ook al vervelend is dat he! Je eerste kindje? En ben je al bij ha/gyn geweest?
@sjors, wat fijn dat het niet aan je schildklier ligt! Nu hopen dat je snel met die clomid kan beginnen! @wherona, fijn dat je het hartje al hebt gehoord! ik hoor het 7 april bij de vk. heb jij ook wel eens last boven op je buik soort van krampen? eerst was het altijd onderin en nu bovenin?? @jo welkom in dit topic! @all fijne dag vandaag! ga straks met mamma naar de prenatal vandaag beginnen de mamma mazzel dagen. kan ik helemaal los gaan x
ik ben een beetje zenuwachtig! haha we roepen al heel lang dat als de ouders van mijn vriend het huis willen verkopen wij hem willen kopen. Nu zijn ze afgelopen donderdag bij ons geweest om aan te geven dat ze het huis willen verkopen! We zitten nu 3 jaar hier, en we hebben altijd gezegd dat we er max. 5 jaar willen zitten want dit is niet ons droomdorpje zeg maar Ik twijfel er zelf alleen over of we het wel kunnen, maar onze fin. adviseur die vrijdag ochtend de belasting kwam invullen had een bruggetje zodat we het goed kunnen met waars. de zelfde lasten als we nu hebben (we schijnen nu duur te zitten voor wat we hebben) Maar ik ben erg benieuwd of de ouders van me vriend dat bruggetje wel willen doen, we krijgen deze week de uitleg als het goed is op papoier en dan leggen we het aan hun voor.... ik ben erg benieuwd! Mijn vriend wil daar ZOOOO graag wonen, ik vind zelf het huis mooi al moet meteen de lamelle en vloer en keuken eruit (nou ja niet meteen ze zijn nog goed, maar echt NIET mijn smaak!) en het tuintje is erg klein dat vind ik jammer, maar het is zoooo ideaaal met alles want hun willen wachten met eruit gaan tot wij ons huis verkocht hebben, en ze willen ons matsten met de prijs, en dat zou erg fijn zijn gezien we denken dat we hier wel een schuldje uit over houden..... best spannend toch... ook al vind ik het niet erg als het niet door kan gaan (vind het altijd eng haha financiele dingen en geld enzo.. ben zo bang dat het ergens verkeerd geteld is en we het toch niet kunnen ofzo) maar zou toch wel erg makkelijk zijn kwam dubbele lasten enzo whahaha..... de ouders willen dan nog max 3jaar wachten, maar ik DENK dat wij ons huisje dan meteen te koop gaan zetten... al zou ik hier best nog 2 jaar willen zitten...
@bb spannend!! hopelijk heeft zo'n adviseur idd goed gerekend. je hebt nu ook een koophuis begrijp ik. de rente is nu wel lager dus het zou goed kunnen zijn dat je maandlasten dan gelijk zouden kunnen blijven. maar zou evt wel een gesprek met bv de hypoteeker aan gaan. oh wij willen ook zo graag verhuizen naar een grote mensen huis! maar nu de kleine er aan komt willen we toch nog wel ff blijven zitten maar als ik dan de tv makelaar aan het kijken ben dan denk ik ik wil ook!! x
ja die adviseur is zelf ook makelaar (alles in een mannetje noemt hij zichzelf) wij vertrouwen hem volledig en hij weet hoe piet leut ik ben in alles uit rekenen en vooraf willen weten. EN hij weet van ozne kinderwens, want hij heeft de (on) kosten voor kids voor ons berekend ja als ik dat indd kijk,.... oehhhhhhh!
@bb als je er fijn bij voelt, bij dat alles in 1 mannetje zeker doen dan! en hoe veel gaat een kind kosten?? ben wel benieuwd eigenlijk x
Haha, ik was al bang voor die vraag toen ik het ging typen... ik moet even kijken waar dat papier ergens opgeborgen is nu kom ik op terug deze week
@mbtc nee heb geen krampen in mijn buik maar jij bent dan ook wel al 2 weken verder dan ikke dus misschien komt het nog. Veel plezier bij prenatal @BB spannend hoor met dat hele huis gedoe, ben blij dat mijn vriend in die wereld zit hoef ik me daar niet zo druk om te maken.
Meiden, bedankt voor jullie welkom! Het gaat idd ons eerste kindje worden. We zijn idd al op de fertiliteitspoli geweest, maar daar intussen ook weer ontslagen. Manlief zijn zaad leek in eerste instantie niet goed en er werd al gesproken over ICSI, gelukkig was de 2e uitslag super! Ik heb ook alle onderzoeken gehad t/m een laproscopie aan toe en ben ook compleet gezond. Alleen helaas tot nu toe geen zwangerschap, wel vermoedens van twee vroege miskramen (voor NOD) maar meer niet. We mogen doormodderen tot december 2011 en dan kunnen we weer terug komen. Zo, heel verhaal geworden Hoe lang zijn jullie inmiddels bezig en zijn er ook mensen die al naar de ha of gyn zijn geweest? Liefs jo
jeetje meid dus ook al een heel traject afgelopen. Aan de ene kant wel goed nieuws dat er geen bijzonderheden zijn gevonden bij jullie maar wel balen dat het nog steeds niet raak is. En wat moeten jullie dan nog lang zelf doeen zeg ook niet eerlijk. Wij zaten ook al in de molen en was bekend dat mijn vriend zijn zaad niet 100% was, daar konden we niets aan verbeteren en stonden we op het punt om te gaan starten met IVF of ICSI. Een week voordat we een afspraak hadden bij de gyn teste ik positief en ben dus inmiddels 10 weken zwanger.
Klinkt beetje als mijn verhaal Bij mij is alles perfect volgens het boekje. En bij vriendlief zijn de zaadjes het beste van het beste! Maar toch al ronde 16 en in juni alweer 1.5 jaar bezig Ik werk in de kinderopvang dus hoor zat verhalen en wist dus dat het pas na maand of 9 ofzo raak zou kunnen zijn, maar dit...?! Nee daar had ik niet aan gedacht. Ik bedoel wij zijn beide jong 23 en 25 en roken beide niet (nooit gedaan) ik drink nooit alcohol en me vriend in het weekend alleen met een feestje en dan max 10 glazen. we sporten beide, hebben geen (zwaar) overgewicht of wat dan ook.. en dan is dus ook alles nog goed van binnen.... ik baal soms wel even dat het dan nog niet gelukt is..... Dus fijn dat je er bij komt hier meid! Kunnen we er over kletsen, mopperen, en na nod uitkijken Oooit is ons het wonder ook gegeven! wij mogen alleen trouwens "al" eind mei 2011 terug komen (moesten 4 maandjes aan kijken.) anders krijgen we een samenlevingstest en word er gekeken naar IUI.
BB, Pff niks aan he, dat lange wachten. Ben soms ook errug jaloers op mensen die wel (snel) zwanger zijn. Hebben jullie dat ook? Wat fijn dat jullie zo snel terug mogen komen, grr wij moeten een jaar wachten! Ik hoop dat het toch binnen dit jaar gelukt is, maar stiekem durf ik ook niet meer te hopen. Afgelopen maandag acupunctuur gehad, onder het mom van baad het niet dan schaad het ook niet. Ben benieuwd. Wherona, gefeliciteerd met je zwangerschap. Wat fijn dat je geen IVF of ICSI hoeft. Gaat alles goed? Fijn om zo met 'lotgenoten' te spreken, Liefs Jo
wat leuk, ik heb ook accupunctuur behanderlingen nee ik heb dat gelukkig niet zo, alleen met meiden van mijn leeftijd die ik niet zo leuk vind hahaha dan denk ik wel :x maar ik "mag" dat ook niet zo hebben vind ik want ik werk hele dag met beebjes, kindjes, zwangere enn ouders dus jah.... hoop wel dat het voor ons snel raak mag zijn
@Jo: welkom meid! Goh dus ook al een behoorlijk tijdje bezig. Meiden die hier nu actief zijn zijn allemaal al bijna of langer dan een jaar bezig of bezig geweest. Dus echt makkelijk gaat het niet. Mijn man zijn zaad is onderzocht en was goed. Ik heb al maanden lang last van veel en langdurig tussentijds bloedverlies. Ben continue soort van ongesteld... Daar heb ik nu net een kuurtje Primolut voor gehad en nu moet ik afwachten of na mijn komende ongi de boel weer op orde is. Dan kunnen we weer verder met proberen, want met dat bloed hadden we volgens de gyn ook weinig kans. Ik ben onderzocht met hysteroscopie en er waren geen afwijkingen gevonden. Dus ik hoop dat m'n kwaal straks eindelijk weer over is en we er weer voor de volle 100% tegen aan kunnen gaan! Jij heel veel succes met zwanger worden en leuk dat je met ons mee kletst!
@BB: spannend joh van het nieuwe huis! Altijd eng natuurlijk, best een grote verandering! Ik had zelf wel zin in een verhuizing, had zo'n mooi huis gezien... maar ja, verkocht... het leek mij ook wel weer een leuke afleiding. De focus ligt anders zo op dat zwangerworden steeds, of je nou wilt of niet. Heb jij dat niet?
Uhm ik heb NU al 2 weken het idee dat ik dat nu niet heb maar misschien dat ik het onbewust nog wel heb. Ik ervaar het nu niet zo. Maarjah nu kom ik in de wachtweek dus dan kan het zo weer omslaan ik zou wel willen verhuizen vind ik wel leuk na 3 jaar hier zitten, maar ik durf niet een huis te kopen voordat dit huis verkocht is hahaha... dus als het huis van ouders van me vriend niet door gaat dan is het over hoor.... blijven we hier voorlopig zitten...