Meiden die al langer dan 1/2 jaar bezig zijn opzoek naar een bevrucht ei???

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by bezigbijtje, Aug 30, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Pien15

Pien15 VIP lid

Oct 12, 2010
    5,789
    191
    63
    @Sjors: goed hoor dat je nog ff reageert! Je hebt helemaal gelijk! We blijven gewoon lekker elkaars oren van de kop kletsen hoor! Ik zou het anders ook te veel gaan missen.

Goh da's ook lastig ja! Je slikt nu helemaal niets hormonaals verder he? Zou het dan nog een late eisprong geweest kunnen zijn? Daar kun je ook een beetje bloedverlies van krijgen. De eerste dag van je ongi moet volgens mij wel meer zijn dan wat je nu gehad hebt. Misschien komt het wat later alsnog wel. En het moet ook wel rood zijn en niet bruin. Althans zo heb ik het 'geleerd'. Ik zou ff wachten tot het echt rood wordt en dat als dag 1 gaan rekenen en dan op dag 3 met de clomid beginnen dus. Hopelijk komt het alsnog snel! Kun je weer verder!

@all: mijn ongi is al over :$:D. Voor zover het een ongi was dan, want het stelde voor mijn doen echt niets voor. Mijn temp is al 3 dagen laag, waardoor ik denk dat ik toch dus weer in de eerste helft van mijn cyclus zit, en niet dat de ellende alsnog komt... Ik had me voorbereid op een verschrikkelijke ongi dit keer na de primolut.
    Ik hoop zoooo dat het nu gewoon pas na 4 weekjes weer komt en geen gerotzooi tussendoor! Duimen jullie mee dat ik weer hormonaal 'op regel' ben ;):)?

2. jo1984

jo1984 Niet meer actief

Sjors, wat vervelend zeg! Nog geen tekenen van een 'echte' ongi? Lastig is dat he, niet te weten of het nu wel of geen echte ongi is. Mijn gyn zegt idd ook dat je echt rood bloed moet verliezen en dat dat dan dag 1 is. Temp je ook, of heeft dat geen zin met primolut?

Pien, lekker weer uit de ongi. Kun je straks weer lekker aan de klus! Nieuwe ronde nieuwe kansen. Zet em op meid!!!

Hier niks te melden, niet overtuigd of ik wel of een eisprong heb gehad. Vanmiddag wel krampjes onderin/ zijkant van mijn buik.
    Nog even wachten en dan weten we het. Vind het wel lastig omdat ik nu ook niet goed weet wanneer mn ongesteldheid gaat komen en ik de 13e met een vriendin naar de sauna ga. Ik wil nl niet ongesteld in de sauna zitten, blegh ;)

Liefs Jo

3. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

Feb 8, 2010
    13,842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    hallo lieve meiden:)

Jeetje wat een verhalen na gister morgen!

wij hebben genoten van heerlijke vrijgezellendag van vrienden van ons! We zijn lekker relaxt wakker worden vandaag en niks gedaan:D

Ik was de bob, dus voor mij geen duppie;)
    Ik heb vandaag weer behoorlijk spierpijn in mijn buik gehad, en net hebben vriendje en ik samen de was in/uit wasmachine gedaan, vaatwasser uit/in geruimd en 4 grote dozen oudpapier naar voren gesleept. EN nu heb ik een heel trekkerig gevoel in mijn buik, dus dat is ff vervelend! Morgen begin ik met tempen dan zit ik 9dpo... (ik kan het niet laten;) Maar het tempen voor en rond ei heb ik niet gedaan dus dat gaf heeel erg veel rust:))

Sjors, jeetje wat lastig, ik zou morgen meteen bellen om te overleggen! Maar als het alleen met afvegen was dan zou ik het niet tellen nog hoor! Zeker met zoiets niet!

**het is zoooooo iri als het anders gaat als anders, als je het daardoor even niet meer weet enzo.... BLEH!**

Jo, is het niet meer gelukt je kaartje in je handtekening te zetten? Want dan kan ik weer even spieken naar hoe het nu loopt bij je;)

wheroon, hoe gaat het daar meid? Ook zo genoten van het weertje gister? Of waaide het nog hard aan zee?

mbtc, geeft het je rust meid dat je weet dat je niet bang hoeft te zijn met je zwangerschap en contract? Lekker genieten nu he!:D Ik mis je wel hoor:( Je bent stilletjes.

Piennewien:cool:, JeeJ tuurlijk ga ik duimen dat het nu eindelijk eens zonder spotting (of nou ja 1 dagje mag dan nog wel als het even moet:p) de maand door mag komen en jullie lekker kunnen klussen! Wat fijn dat je de ongi al anders ervaart.Goed teken toch?

kussiieeejs

4. jo1984

jo1984 Niet meer actief

:S het lukt me niet om de link te maken...
    Maar er is echt met geen mogelijkheid een eisprong in te vinden ;)
    vanochtend was hij 36.80, maar had gisteren alcohol gehad...
    naja ongi afwachten en op naar de volgende ronde ;)
    Juni is door de pendelaarsters voorspeld en ik heb zelf al een poos het gevoel dat het in mei 'raak' zal zijn... Ontloopt elkaar niet zo veel en juni schiet al lekker op :p

5. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

Feb 8, 2010
    13,842
    0
    0
    gelderland
    ik heb 4 pendels voor april, maar geloof dr niet zo meer in want heb al zoooveeel foute pendels gehad helaas....

balen zeg geen ei te vinden, hopelijk volgende ronde duidelijker!~
    je temp wel altijd zelfde tijd, zonder bed uit te gaan, in je kont en meteen als je wakker bent??

6. Pien15

Pien15 VIP lid

Oct 12, 2010
    5,789
    191
    63
    @Jo: hopelijk komt je ongi dan toch snel, dan is het voor de 13e vast wel weer klaar. Lastig he als je niet weet wat er gaat gebeuren... maar ja ergens weet je dat natuurlijk nooit helemaal ;). Trouwens, Sjors zit niet aan de primolut, maar ik. Maar neem het je niet kwalijk, lijkt me lastig om er zo even tussen in te komen. Maar komt goed meid, blijd gezellig meekletsen!!

@BB: trekkerig gevoel in je buik? Wel typisch... ;). En 4 pendels... en dan mijn voorgevoel daarboven op, hihi. Nou ja, snap je voorzichtigheid wel hoor, dat lichaam van jou heeft je nog al eens voor de gek gehouden he... Ik duim dat 9 april jou echte NOD zal zijn!!
    En ja ben wel blij met deze ongi op zich. Ik ga er maar vanuit dat het een ongi was. En met goede moed de rest van de ronde in, kunnen we eindelijk weer lekker klussen!

7. Wherona

Wherona Fanatiek lid

Feb 11, 2010
    4,258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    Pien ik duim heel hard voor je meid en ga er gewoon vanuit dat het geholpen heeft en dat het deze ronde zonder bloedverlies mag verlopen, en hopelijk wel meer ;)

BB heb inderdaad heerlijk genoten hoor van het mooie weekend en nee er stond geen harde wind een lekker briesje maar die was ook wel nodig anders was het wel heel erg warm in de tuin. Wordt weer een spannende week, het zijn posi "klachten" die je aangeeft maar inderdaad helaas doet je lichaam wel vaker rare dingen, maar toch ga ik stiekem wel hopen.

8. jo1984

jo1984 Niet meer actief

BB, :) haha ja temp altijd zelfde tijd in mn poeperd ;) Vind het zo raar, zal toch eens de gyn bellen (ook al ben in ontslagen :p )
    Eerlijk gezegd geloof ik ook niet zo in pendels. Maar roep al vanaf november 2010 dat mei wel eens onze maand zou kunnen zijn... (ik ben echt een gevoelsmens en vaak komen mijn gevoelend uit!)

Pien snorrie, was in de war. Vind het idd lastig al die namen ;)
    Leert vanzelf hoor hihi

Gisteren een fikse hoofdpijn, dus dacht al bijna ongi te worden. Ik heb dat altijd vlak voor mijn menstruatie. Zou wel vroeg zijn, maar des te eerder kan ik de nieuwe cyclus in :D

Vanochtend nog met hond (10 maanden oud) naar de dierenarts geweest, deze was gegrepen door een andere hond en had een gat in haar nek(vel) Moesten 2 nietjes in, vond ik zoo zielig!

9. Wherona

Wherona Fanatiek lid

Feb 11, 2010
    4,258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    hoofdpijn had ik ook altijd vlak voordat ik ongi zou moeten worden alleen in februari had ik de hoofdpijn ook veel eerder waardoor ik dacht dat de ongi er aan zat te komen wat ook te vroeg zou zijn maar op 18 feb. teste ik positief dus wie weet geldt het ook voor jou. En intuitie van een vrouw is wel heel erg sterk.

10. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

May 31, 2010
    3,251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Hai meiden

Zit hier nog op me werk (hebben ouderavond) maar heb ff tussedoor gaatje.. jeeetje zeg idd veel geschreven!!
    Maar leuk om lekker te lezen.

@Wheroon
    helemaal mee eens hoor.. de dag voor me posi test was de gyn nog vrij negatief en rot uislagen maar ik dacht toen ook DAT KAN NIETTTTT ik voel toch wat ik voel en dat is dat ik zwanger ben! En ik had toen dus gelijk ;)

@ALL
    Hier is dat vage dus nog niet over hé. Ik had vrijdag NIKS in en na sauna.. zaterdag 1x met echt alleen afvegen weer een klein bruin vliesje.. en zondag precies het zelfde! Vandaag dus ook niks! Pfffff wat raar hé?! Zou het van inestelling kunnen zijn??

xxx

11. Pien15

Pien15 VIP lid

Oct 12, 2010
    5,789
    191
    63

Spannend hoor, tis inderdaad vreemd! Wanneer had je je ei denk je? Heb je die nog kunnen spotten met de ovutestjes? Sorry voor als ik dat even niet meer weet :). Maar euh stel dat het een innestelling is, wil je dan niet ongerust maken, maar sauna en zwangerschap is geen goeie combinatie toch? Of kan het in zo'n vroeg stadium geen kwaad? Ik ben geen saunaganger hoor, dus weet het ook niet zeker. Misschien moet je eens een testje wagen dan? Dan weet je in elk geval zeker of je wel of niet op nog een ongi zit te wachten ;). Hou ons op de hoogte!

@All: ben al zo blij met weer een dag geen bloed :D:). Goh dat een mens daar zo blij van worden kan ;):).
    Over gevoelsmensen: is er een gevoelsmens in de buurt die iets over mij vertellen kan en wanneer ik zwanger wordt? ;):p. Ik ben het niet en heb ook vrij weinig vrouwelijke intuitie ben ik bang... Ben daarentegen wel een doemdenker en tis niet te hopen dat dat allemaal uit gaat komen :(;).

12. mbtc

mbtc Fanatiek lid

Nov 9, 2010
    1,811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @bb, ja het geeft wel wat rust donderdag had ik bijeenkomst over hoe het gaat met de organisatie en er moet een personeelskrimp 15 tot 20% gaan komen in de loop van dit jaar tot volgend jaar dus dan knijp ik hem wel weer.

sorry dat ik zo stilletjes ben. ben echt niet op mn best nu echt heel erg moe en kan niet lang in de zelfde houding zitten omdat ik erg last heb van mijn liezen, heupen en bilspieren hoe het komt geen idee.
    maar ik ga het wel weer proberen want mis het wel hoor ons geklets!! en al druk bezig voor de mei vakantie??

x

13. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

Feb 8, 2010
    13,842
    0
    0
    gelderland
    OEH! jeetje dat is dan weer minder fijn nieuws. Tjah of ze gooien de oudeste/duurste eruit... mar die hebben vaak vast contract dus kost ze geld, of ze nemen de jaarcontracten:( SPannend!! Maarjah maak je niet te druk, denk aan je beebje!:)

we gaan in de meivakantie tegen ozne andere vestiging 1 minute to win it doen...:D:D:D leuk leuk!

14. Wherona

Wherona Fanatiek lid

Feb 11, 2010
    4,258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    ;) hmm Sjors toch wel weer erg spannend wat zegt je gevoel momenteel?

Pien een sauna kan niet zoveel kwaad als je regelmatig een sauna bezoekt is je lichaam daar aan gewend en kun je ook tijdens je zwangerschap de sauna blijven bezoeken, alleen als je het niet zoveel doet raden ze het af i.v.m. temperatuur verschil. Gefeliciteerd weer een dag zonder bloed hopen dat het zo blijft. En helaas kan ik je niet vertellen wanneer het raak voor je zal zijn was het maar waar.

MBTC wat naar dat je nu al zoveel problemen hebt met je liezen en niet in 1 houding kan blijven, sterkte ermee hoop dat het snel wat minder wordt dan.

15. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

Feb 8, 2010
    13,842
    0
    0
    gelderland
    Hoi meiden:D:D:D

Sjors wannneer is je nod? Ik zou niet weten of het van een innesteling kan zijn, wel spannend hoor!

Pien alweer een bloed vrije dag! Wat goed! JeeeeeeeJ!!:D
    En vandaag en komende dagen hoop ik ook geen bloed te zien/horen bij je;)

@ALL: hier alles oke, niks bijzonders te melden.... 10dpo vandaag:)

16. Pien15

Pien15 VIP lid

Oct 12, 2010
    5,789
    191
    63
    Weer wat geleerd :). Ik kom dus idd nooit in de sauna, dus dan zal het voor mij geen goed plan zijn ;). Jammer dat je het niet vertellen kan ;). Hoe voel jij je nu? De snotneus wat onder controle?

@Sjors en BB: spannend hoor weer die laatste dagen! Ik duim voor jullie!

En weer een dagje zonder bloed...:D. En nu stop ik hoor met dat te melden, want als het goed gaat, gaat dat nu gewoon minstens 3 weken zo blijven, en, nog beter zo'n 9 maanden ;)!

17. mbtc

mbtc Fanatiek lid

Nov 9, 2010
    1,811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @ de gene die naar de sauna wilt.
    ik heb zelf in een sauna gewerkt. als je idd regelmatig naar de sauna gaat is het geen probleem ze raden het alleen wel de eerste 10 weken af geloof ik en in het laatste trimester. dit ook om een bevalling in de sauna te voorkomen ;) meestal vragen ze als je zwanger bent hoe ver je bent en of je gewend bent om naar de sauna te gaan. en je moet je er ook wel lekker bij voelen natuurlijk.

x

18. jo1984

jo1984 Niet meer actief

Hey dames,

Ik ga volgende week naar de sauna, is dat wel verstandig dan? Niet dat ik zwanger ben, maar wil uiteraard geen enkel risico lopen dat een eventuele innesteling kan tegengaan. Waarschijnlijk ben ik dan wel ongi, maar voor later wil ik dat wel graag weten..

BB je hebt het over 10 dpo, wat bedoel je daar mee?

Pien ik ben een gevoelsmens... Kan meestal van bekenden wel zeggen wanneer ze zwanger zijn (moet ik ze in levende lijve zien) maar helaas kan ik dat niet op afstand ;)
    Ik heb in september een miskraam gehad, erg vroeg hoor, maar voelde me direct vanaf eisprong al ontzettend zwanger ;)
    Wist ook dat het die maand raak zou zijn, helaas ging het mis.
    Ik hoop maar dat ik het juist heb met mei, dat zou namelijk komende maand of volgende maand al zijn!!!

Hoe ist met de rest?
    Hier nog geen bloedverlies, heb meestal een aantal dagen voor ongi bruin bloed. Nog even wachten dus.

Liefs Jo

19. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

Feb 8, 2010
    13,842
    0
    0
    gelderland
    Uhmz dpo is day past ovulation (dus de dagen na mijn ei:))
    ik zit dus 10 dagen na me ei (10dpo) en ik heb altijd 12-14dpo tot mijn NOD:)

20. mbtc

mbtc Fanatiek lid

Nov 9, 2010
    1,811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @jo, je kan het zelf denk ik het beste inschatten of je wel of niet naar de sauna kan. ik denk dat het in de eerste 4 weken ook nog geen kwaad kan omdat je het dan meestal ook nog niet weet dat je zwanger bent. maar je geeft aan een gevoelsmens te zijn dus denk dat je wel op je gevoel kan vertrouwen...

x

Share This Page