lieve schatten,, ik ga na mijn werk moet 3uurtjes eerder beginnen ivm een zieke Spreek jullie vanaaf weer! xxx PS:jeetje mbtc je bent alweer over de 13 weken heen! wat gaat dat snel zeg!!
Hai meiden Nou sauna vraag is door anderen beantwoord thnx! Verder is er gevraagd naar wanneer me nod is... geen idee na mk/curetage werd ik ongi op dag 38.... als het nu weer na 38 dagen zou komen is het volgende week dinsdag. De gyn nam een gemiddelde van 35 dus zaterdag maar voorlopig nog rotzooi... Nog geen verbetering met dat vuil (alleen SOMS bruin vlies en ALLEEN BIJ AFVEGEN) morgen tussen 12 en 13:00 belt de gyn me als het goed is. Kijken wat hij dan voor advies heeft. Verder druk op me werk ENNNN bijna vrijdag (dan hebben we teamvergadering en daarin word besproken wat er is besloten betreft de formatie! En nu kwam zojuist de directrische naar me lokaal om te vragen of ik me om 12:00 wil melden bij haar op kantoor heb er helemaal een klote gevoel over terwijl ik niks fout doe naar mijn weten en beleven in mijn werk. Pfff zit te zweten en te piekeren. We hebben nu toets ochtend dus de leerlingen van 08:30 tot 12:00 toetsen om niveau groei te bepalen. Nou dat ze me naar dan in komt storen... zal wel belangrijk zijn dan! Nou de kids zitten nu wel lief en stil te blokken maar ga maar ff stoppen met dat getik op toetsenbord. xxx Sjors __________________
Sjors, spannend zeg. Weet je al meer? BB bedankt voor je uitleg!!! Hier nog geen (bruin) bloed verlies en eindelijk een hoge temp. Dus wel ei gehad Nu maar hopen dat we op de juiste dagen hebben geklust Zou zaterdag kunnen testen, maar wacht voorlopig nog ff. Heb heel soms wel eens een langere cyclus, en heb het afgelopen jaar genoeg (negatieve) testen gezien haha Liefs Jo
@Sjors: goh spannend hoor, wat kwam de directrice je nu uiteindelijk vertellen? Je kunt toch hopelijk wel blijven?? @Jo: misschien is je ei dan dit keer ook wel laat (gisteren) geweest, aangezien vandaag je temp pas gestegen is. In dat geval valt er zaterdag nog weinig te testen . Maar wel goed dat je in elk geval een ei gehad hebt! Nu maar weer afwachten... @mbtc: hoe ist nu met je? Gaat het al wat beter met je liezen enzo? Lijkt me vervelend, denk je dat dat later in de zwangerschap wel beter zal worden? Ik hoop het voor je! @all: ik heb vandaag te horen gekregen dat ik aangenomen wordt voor een nieuwe functie! Ik hoefde uiteindelijk niet eens te solliciteren... Erg leuk zo'n nieuwe uitdaging. Maar gelukkig is het wel op dezelfde afdeling, want daar heb ik het net zo gezellig en leuk. En weer een salarisschaaltje erbij . Carriere is nu wel top genoeg dacht ik zo, nu is het helemaal tijd voor een kindje . Verder moet ik nu weer wachten op een ei... Geen idee of ik afgelopen vrijdag als dag 1 kan rekenen, ik denk het wel, zal m'n banner ook nog ff aanpassen, maar de ongi was zo snel weer over dat ik me ergens haast niet voor kan stellen dat m'n ei pas ergens op dag 14-16 gaat springen. Tis niet te hopen dat m'n ei dit weekend al springt terwijl manlief een weekend weg is met z'n vrienden! We hebben gisteren wel goed gesproken over 'klussen'. Zoals jullie vast nog wel weten is mijn man niet het type 'klusbeest'. Afgelopen 2 maanden is er zéér weinig gebeurd, ook i.v.m. dat vele bloeverlies van mij. Hij lijkt nu wel te begrijpen dat hij echt wel weer in actie moet komen en ik heb hem alvast verteld wanneer, dus nog vóór dat hij dit weekend weg gaat en direct als hij terugkomt weer en vanaf dan om de dag tot we zeker weten dat het eitje geweest is. Als hij het van te voren weet, gaat het voor hem beter, kan hij zich er psychisch op voorbereiden . We zullen wel weer zien...
Meiden ik ben radeloosszzz :x Ik hen sterk het gevoel dat ik eruit moet! Maandag had ik namelijk ook al een gesprek gehad en toen vertelde ze me dat ik wel een einde contract brief zou krijgen met GEEN verlenging vanwege formaliteit! (doordat ik opleiding doe heb ik weer een tijdelijk contract.. heel gedoe was dat maar goed het is zo) A fijn ze zei dus maandag van ja die brief ga je krijgen voor 1 mei (onderwijs 3 maanden opzeg termijn vandaag 1 mei.. want de contracten lopen altijd tot 1 aug) MAAR ze zei dat dit ff los staat ''van''.. yeah right! Ze vertelde namelijk dat nog iedereen in de gevaren zone zit en we het voor de vergadering vrijdag wel weten en vrijdag in de vergadering word het teambreed besproken. Nou gister ik dus naar haar kantoor heb ik ineens gesprek met haar EN haar rechterhand EN met nog DRIE collega's!!!! Ze vertelde toen het zelfde wat ik maandag al te horen had gekregen maar begon nu de uitleg met; ik ga jullie het vervelende en slechte nieuws brengen...blablabla (zelfde verhaal van maandag) dus wij vragen nou dus zijn wij het of een aantal van ons???? NEEEEEjjjjj word er dan gezegd.. iedereen kan het nog zijn! PFFFFFFFFFFFFFF :x:x:x Word je daar moe van dan! Vandaag is ze vrij (directrische) altijd namelijk op donderdag... maar ze komt nu dan dus niet omdat er nog dingen gedaan/besproken moeten worden dus verwacht ze nou echt dat ik geloof dat ze morgen ochtend nog een knoop gaat doorhakken EN bespreken met de mensen die het aangaat????? Om vervolgens omm 13:00 te starten met ''DE'' vergadering... ik ben er zo klaar mee... ik wil nu zelfs dat ze me niet verlengen!!!! Wat kan ik doen?? xxx
@Pien Fijn dat je nu goed met liefje hebt kunnen bespreken over wanneer mogelijk ei dus klussen. Ik hoop dat het nu is raak is meid! Mijn duimen draaien!
Jeetje sjors! alsof het al niet een hele vervelende en onzekere situatie voor jou/jullie is gaan ze het ook nog eens zo onduidelijk en onzeker maken:x Wat een kinderachtig, gemeen en flauw iets! Ik zit echt met verbazing te kijken en nu? Denk je dat je STEL DAT, dat je dan zo weer ergens anders aan de slag kunt met je vak?
Ow Sjors, wat een vervelende situatie. Dan maar direct duidelijkheid! Pff dat onzekere is slopend. Zet em op meid! BB, ik stuur je even een privebericht. Het plaatsen van mijn kaartje lukt op de een of andere manier niet... Volgens ff was mijn eisprong afgelopen zaterdag, gelukkig rond die tijd nog wel geklust Liefs Jo
@sjors, jeetje kunnen ze dan niet een beetje duidelijker zijn?? ik snap dat je je zorgen maakt zeker omdat je het verhaal al 2x heb moeten aanhoren. ook snap ik je gevoel dat je het niet meer verlengd wil hebben maar hoe zit het dan met je opleiding? @all vanavond naar de vk om het hartje te horen ben wel een beetje zenuwachtig en hoop dat alles goed is... x
als je ei zaterdag was dan moet je er 14 dgn bij op tellen tot je NOD(ongi) dus 16 april is dan je nod dan klopt je banner dus ook niet en kun je zaterdag echt nog niet testen helaas.... ik heb je pb
BB, hihi ik ben er mee bekend dat de luteale fase 14 dagen duurt (soms bij mij 10 dagen de andere keer 16 dagen bij mij) we wachten nog ff af... Ben allang blij dat ik een eisprong heb gehad. Maar wat kan dan die positieve ovulatietest van 2 weken geleden verklaren? Liefs Jo
jeetje sjors wat een vervelende situatie zeg en dat ze er dan ook zo vaag over doen he, maar ik moet eerlijk zeggen wij hebben helaas ook zo een periode gehad en moesten ook iedereen vertellen dat er ontslagen zouden komen alleen wie dat wisten we nog niet, ook heel erg naar voor iedereen en een erg stressvolle periode. Bij ons in de bouw bepaald het uwv namelijk wie er ontslagen mogen worden en wie niet, daardoor hebben we hele goede krachten moeten ontslaan en de wat mindere die bleven achter. Maar neemt niet weg dat het een hele nare periode is en hoop dat je snel duidelijkheid hebt meid dit is echt niks zo. @mbtc veel plezier vanavond leuk weer het hartje te mogen horen moest jij ook bloed prikken? heb ik vanochtend gedaan 5 buisjes hihi
zwaait naar alle lieve meiden Wat een heerlijk weertje is het toch op deze mooie dag! Ik voel me alleen niet echt bepaald jarig ofzo haha, heb net traktatie zitten maken voor de kindjes vanmiddag op mijn werk, ik hoop stiekem wel dat ik na de traktatie naar huis toe kan, mijn hoofd staat er niet na, op een of andere manier denk ik steeds aan hoe het zal zijn als ik nu zwanger zou zijn. Maar ik heb daarintegen heel duidelijk en sterk het gevoel dat ik niet zwanger ben, en ben er daarom ook van overtuigd dat ik NIET zwanger ben deze ronde. Maar toch op een of andere manier kan ik me hoofd er niet bij houden vandaag... ook beetje een lichte hoofdpijn misschien daardoor wel verveel me momenteeel ook beetje Nog 1.5uur en dan richting me werk lekker ego en onzin verhaal maar oke
@bb, GEFELICITEERD met je 24ste verjaardag! haha geeft nix hoor je lekkere ego verhaal. @wherona, ja ik moest ook bloedprikken heb dat 2 weken geleden gedaan geloof ik. idd veel buisjes en ik moest nuchter gaan. t duurde een eeuwigheid der stond een rij leek wel of je er geld voor kreeg om een paar buisjes bloed af te staan, viel zowat om van de honger. zegt die zuster daarna doodleuk oh u had best wel iets kleins kunnen eten hoor. en bedankt! ja ze moeten wel veel bloed hebben he! x
ow wat apart ik hoefde niet nuchter te zijn vreemd het dat er zulke verschillen dan zijn. Gelukkig ging het vanochtend erg snel allemaal.
Volgens mij is het eindelijk gelukt om mn tempkaartje in mijn banner te doen!! Bedankt BB Heerlijk weer he, zonet lekker geshopt en met hondlief op het strand gebanjerd, zalig! Had ook even steektjes voorin mijn onderbuik, (tussen navel en *** laag onderin zeg maar) voelde even heel gek, weet iemand wat dit is/ kan zijn? Zo ff mn bed opzoeken, pfff ben zoooo moe vandaag, blegh Liefs Jo