Meiden die al langer dan 1/2 jaar bezig zijn opzoek naar een bevrucht ei???

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by bezigbijtje, Aug 30, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

Feb 8, 2010
    13,842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    het lijkt me nog te vroeg voor zwnagerschaps tekenen allemaal eerlijk gezegd:):)

maar die steekjes (of nou ja een gevoel van IETS) in mijn buik of het nu steekjes/trekkerig/lkrampjes zijn heb ik soinds een rodne of 5 elke maand voor nod... dus tjah... dat zegt helaas niks:(

2. Pien15

Pien15 VIP lid

Oct 12, 2010
    5,789
    191
    63
    @BB: van harte gefeliciteerd meid! Goede dag uit gekozen :).
    @Sjors: oh wat super vervelend zeg dat je nog niets weet... die onzekerheid... ik duim voor jou voor een goede afloop, hoe dat dan ook maar mag gebeuren: contract verlenging of nieuwe leuke baan.
    @mbtc: misschien ben je al bij vk geweest inmiddels als je dit leest: was alles goed? Konden jullie het hartje horen?
    @Wherona: hoe voel jij je momenteel? Hou je het wat vol allemaal? Jij bent ook al bijna door de 'kritische' weken heen, fijn hoor!
    @Jo: succes op het wachtbankje!! Maar je linkje werkt helaas nog niet... maar volgens mij kan ik het wel kopieren en dan openen in een nieuw scherm...

@all, even emo/ego: was net bij mijn ouders omdat ik hun auto had geleend, ging naar de wc en dacht nog "goh wat fijn ik check niet eens meer automatisch hoe het met het bloedverlies is", zie ikeens een rode veeg op het toiletpapiertje!! :x:(:x! En mijn temperatuur was vanochtend ook al gestegen op dag 7:(:$. Het zal toch niet dat mijn ei al geweest is en dat ik daarom nu ook weer wat bloedverlies heb? Vanochtend had ik nog de hoop dat dit ff een kleine tempschommeling was en dat dit heus niet door mijn ei zou komen, maar nu met dit bloedverlies erbij... Gedverderrie!! Weer nog niet geklust natuurlijk, dus weer een ronde voorbij? Maar wat voor ei kan dit nou wezen, 't heeft in mijn beleving dan niet langer dan een week kunnen groeien, bovendien zou ik dan weer een cyclus van 21 dagen hebben wat ook wel erg kort is. Mijn vorige cyclus was ook 21 dagen, maar toen zat ik nog aan de primolut. Dus al met al: ik weet het niet meer, ik had net weer wat hoop en goeie moed, maar ben het nu weer kwijt en daar baal ik van!! :( Sorry hoor, moest het ff kwijt hiero...

Iemand een idee of je een ei kan krijgen na 7 dagen?

3. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

Feb 8, 2010
    13,842
    0
    0
    gelderland
    Ik ben er eink zeker van dat het zo vroeg echt niet kan hoor lieverd:) Ik zou je temp even 2 dagen aankijken...

maar wat ongelovelijk balen zeg van je bloedverlies:x
    dikke knuffel voor lieve jij!

4. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

Feb 8, 2010
    13,842
    0
    0
    gelderland
    Oh Oh...:(
    ik heb het K-O-U-D! meestal zegt dit genoeg bij mij!
    we gaan het morgen zien...
    ik ga van de laptop af, want zal zo wel bezoek krijgen!

xxx

5. Pien15

Pien15 VIP lid

Oct 12, 2010
    5,789
    191
    63
    Dankje lieve BB! Ik moet morgen inderdaad maar ff afwachten hoe de temp is en vanavond toch maar ff doorzetten met een kluspoging, bloed of niet...:) Het weekend is manlief er namelijk niet :(.

Jouw gevoel is helaas tot nu toe wel altijd uitgekomen he... ik hoop dat je het gewoon niet goed aanvoelt dit keer ;). Nog ff wachten meid, maar 1 ding: je komt momenteel super relaxed over, dus wat dat betreft heb je denk ik al een goede stap gemaakt en vermoed ik dat het niet lang meer gaat duren voor jullie :).

6. jo1984

jo1984 Niet meer actief

Hallo!!!
    Wat is het weer heerlijk weer he!
    Kan er helaas maar kort van genieten, want moet zo aan het werk (slaapdienst) blegh!!! Heb er zooo geen zin in ;)
    Mag nog 5 keer en dan loopt mijn tijdelijke contract daar af, zooo blij!!!
    Vind er namelijk niks aan hihi
    Lieve dames, voor jullie allemaal een fijn weekend en tot snel,
    xxx

7. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

Feb 8, 2010
    13,842
    0
    0
    gelderland
    meiden het is denk ik over hier hoor... hoge temp nog wel maar ongi rugpijn voel ik al!

pien: ja ik voel me heel relaxt sinds ik besloten heb er niet meer zo mee bezig te willen zijn en te willen genieten van de andere mooie en leuke dingen voel ik me heerlijk relaxt en rustig:D

Jo: Oh dat is niet fijn, ergens werken als je er geen zin in hebt:(
    Heb je al wel iets anders gevonden?

8. Pien15

Pien15 VIP lid

Oct 12, 2010
    5,789
    191
    63
    Knap hoor meid! Uiteindelijk zul je er wel op die manier mee om moeten gaan, juist als het wat langer duurt dan gemiddeld. We moeten toch blijven genieten van de dingen die we wel hebben he! Soms lukt het relativeren prima en soms wat minder... Ik duim voor de zekerheid nog eventjes voor je door hoor, want geen bloed is nog goed ;).

Ik doe ook mijn best, het ging de afgelopen weken op zich redelijk, ik kon toch ook niets vanwege de primolut. Maar nu ik sinds gisteren toch weer wat rood en bruin verlies, merk ik dat ik toch wel weer wat in de mineur schiet...:(. Het is nog niet zo erg gelukkig, weinig genoeg gelukkig om gisteravond eindelijk weer eens te klussen, wat ook nog goed ging :D. Dus dat is dan weer een lichtpuntje :).

Als het bloedverlies maar niet weer zo erg wordt dat het klussen ook niet meer gaat. Dan heb ik in elk geval voor mijn gevoel nog kansen.
    Heb trouwens vandaag ovutestjes van zwanger&kids binnen gekregen. Veel goedkoper zo, dan bij de kruidvat. Voor de zekerheid ff getest en negatief, gelukkig, temp was vanochtend ook weer laag, dus waarschijnlijk voorlopig nog ff geen ei voor mij en dat komt goed uit want manlief vertrekt zo voor een weekendje met z'n vrienden.

@Jo: dat lijkt me niet leuk als je geen leuk werk hebt... is het makkelijk voor je om wat anders te vinden of niet?

@Sjors: goh meid hoe is het met je werk afgelopen? Je zou het vandaag te horen krijgen toch?

9. jo1984

jo1984 Niet meer actief

Hey hoi,

BB, oeh ja dat is vaak geen goed teken... Ik zal voor je duimen dat het meevalt en dat je lekker toch zwanger bent!

Pien, omdat ik nog maar net mee lees weet ik niet goed wat er aan de hand is bij jou? Begrijp ik goed dat jij tijdens de gehele cyclus bloed verliest???

Nee kan helaas geen vaste baan vinden. Ik kom uit de jeugdzorg/ forensiche jeugdpsychiatrie en daar is hier in het noorden weinig werk in. Werk nu met (ouderen) met een verstandelijke beperking. Krijg straks (waarschijnlijk) een tijdelijk contract op mijn invalwerk, waar ik het wel erg naar mijn zin heb (verslaafden)
    Ben de diensten aan het aftellen hihi,
    zal nu weer ff iets gaan doen!

10. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

May 31, 2010
    3,251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Hai meiden ben ik weer ff...

Wilde eerder na me nieuws mbt werk nog posten hoe het was gegaan na tel gyn.. maar m'n broertje wilde ff internette bij me.

Nou de gyn belde dus gister terug en zei eigenlijk meteen dat het raar was en we maar een echo moesten doen. Dus kon daar gister 16:30 meteen langs komen. Op de echo was helaas te zien dat er niet veel anders is dan 18 maart te zien was. M'n slijmvlies is net aan 1 mm dikker geworden maar dat is dan ook alles :$ hebben we dus al die tijd zitten wachten op wat:(

Hij gaf aan dat de cyclus dus stil ligt :(. Chlomid gaat geen zin hebben heeft hij aangegeven dus de pillen kan ik dumpen! Nog voor we waren begonnen is dit plan dus van de baan. Hij heeft zitten wikken en wegen en besloten ons te laten spuiten. Maandag of sindag kan ik het halen en moet meteen beginnen. (wachten op de .... zoveelste dag van de cyclus heeft geen zin zei hij) Ik krijg dus een spuit met 2 naalden en 2 glazen ampullen (1 met vloeistof en 1 met poeder) ik moet dan de top van e vloeistof ampul breken en dan met de ''dikke'' naald de vloeistof in de spuit zuigen en dan de top van de poeder ampul breken en dan de poeder en vloeistof mengen in de spuit, dan naald wisselen met ''dunne'' prik naald en dan het hele goedje in de buik spuiten! Dit tot dag 10 en dan een echo op dag 10 en dan kijken of alles oke is. Zo ja, dan weer een spuit met wat anders (ff naam kwijt) en dan mag vriendlief in actie komen :D

Hij heeft verder nog aangeven dat met dit spul de kans op meerlingen wel wat groter is maar goed ja dat wisten we al.
    Spannend dus allemaal!!!!!

Nou dit was weer ff mijn update! ;)

xxx

11. Pien15

Pien15 VIP lid

Oct 12, 2010
    5,789
    191
    63
    He Jo, ja klopt, niet de hele cyclus, maar wel voor een groot deel. Ik kan nog wel de echte ongesteldheid er in ontdekken. Maar meestal begint het bloeden een paar dagen na de stop van mijn ongi al weer en houd tot een paar dagen na de eisprong aan. Ben onderzocht door gynaecoloog middels echo's en een hysteroscopie, maar daarbij is niets bijzonders ontdekt. Toen een primolutkuur en nu zou het eigeniljk over moeten zijn... maar niet helemaal dus... ik wacht het nog een paar dagen af en anders toch maar weer contact opnemen met de gyn.

Vervelend joh dat je moeilijk aan leuk werk komt. Ik ken dat, kom ook uit het noorden en kon in met mijn studie (cultuur) ook niets vinden in het noorden. Dus dan maar wat totaal anders uiteindelijk, maar ook erg leuk en het is voor vast, goed betaald inmiddels, leuke collega's, dus ook helemaal prima. Hopelijk vind jij ook snel iets leuks!

12. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

May 31, 2010
    3,251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @ALL ff over me werk
    Nou het hoge woord is er uit op me werk. Zoals het er nu voor staat hoeft er niemand uit :$:( In de afgelopen 1,5 dag is er een soort van aardverschuiving geweest, zijn elders leerlingen afgewezen ivm niveau (die horen op niveau van onze school) en hebben zich dus bij ons gemeld. Verder nog handje vol die gister ineens met hun basisschool juf & ouders bij ons kwamen melden en zo kunnen we nog precies 1 klasje maken en dus hoeft er niemand weg. Er moesten er meer uit dan 1 maar omdat een collega met pensioen gaat en een ander die bevallen is minder gaat werken heeft dit zo kunnen zijn. MAARRRR er is wel aangegeven dat dit probleem volgend jaar zeker terug komt. Verder krijg ik zowiezo me einde contract brief met daar dus zoals ze vandaag hebben aangegeven een nieuwe aanstelling. Ik zie het allemaal wel joh. Ik blijf erbij dat ze het niet zo hadden moeten doen en melden van de week enzo. Dus kan nog niet helemaal uit me bol.

13. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

May 31, 2010
    3,251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @Lieve BB :) gefeliciteerd nog mop! Ik was gister echt niet te genieten dus vandaar niet op zp. Maar echt dikke knufffffff

@Pien
    Wat balen dat je ongi er ja eh al weer is zo snel meis!
    Ga je het nog aankijken of toch gyn contacten?

@MBTC
    Hoe was het luisteren naar hartje???

@Wherona
    Hoe ist met jou??

@Jo1984
    en bij jou nu meis???

14. jo1984

jo1984 Niet meer actief

@ Sjors, Pff nog steeds wat onzeker, maar wel meer duidelijkheid dus. Ze hadden het idd wel even anders aan kunnen pakken...
    Jeetje, beginnen met spuiten. Ik hoop dat het helpt! Ik zal voor je duimen.

@Piem, dat lijkt me erg vervelend dat je steeds bloed verliest. Aan de ene kant fijn dat ze niets hebben gevonden aan de andere kant kunnen ze er dus ook verder niet veel aan doen, balen!

Volgens banner (en ovulatietest) kan ik morgen testen, volgens ff pas volgende week. Nog geen tekenen van ongi, wél had ik gisteren een enorme kramp in mijn liezen, kon bijna niet meer lopen zo zeer. Erg apart ;) Tsja zo na de eisprong zie ik altijd allerlei tekenen hihi
    zal weer aant werk...

Liefs Jo

15. Pien15

Pien15 VIP lid

Oct 12, 2010
    5,789
    191
    63
    @Sjors: zo te zien hebben we gisteravond bijna tegelijkertijd gepost ;). Wat een toestand zeg op je werk, kan me voorstellen dat je nog niet helemaal uit je bol gaat. Maar toch fijn dat je weer even voor uit kunt daar. En jee dus aan de spuit... nou dat lijkt me wel pittig hoor. Hoe vind je dat zelf? Vind je dat eng of valt dat wel mee? Ik hoop natuurlijk van harte dat er dan wel een mooie eisprong, of meerdere, is! Spannend hoor. Succes ermee meid!!

@BB: hoe ist meid? Ongi of nog niet??

16. Pien15

Pien15 VIP lid

Oct 12, 2010
    5,789
    191
    63
    Oh sorry BB, zag net pas je onderschrift.... Ook dikke knuffel van mij!

17. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

Feb 8, 2010
    13,842
    0
    0
    gelderland
    Wel balen zeg!
    En buitenschoolse opvang of (volgens mij mag je dat ook:) kinderopvang?

18. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

Feb 8, 2010
    13,842
    0
    0
    gelderland

Wat je schrijft over je werk: zeer bijzonder hoe het aangepakt is, en het verloop er nu van! Maar het fijne is wel dat je nog een jaartje kunt blijven:)

En je cyclus, wat balen meid! Hopelijk gaat het gedoe met de spuiten helpen! Ik duim voor je!

19. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

Feb 8, 2010
    13,842
    0
    0
    gelderland

Je kunt (indd) pas op 16april testen lieverd, dus je zult helaas nog geduld moeten hebben:) 16 april zit je op 14dpo en dat zou dan je NOD moeten zijn (kan ook 12-16dpo zijn maar ik hou zelf altijd 14 aan:))

20. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

Feb 8, 2010
    13,842
    0
    0
    gelderland

gisteravond spotte ik al wat bruin, dus tampon erin gedaan, en vannacht weer me nachtelijk avontuur gehad: PIJN PIJN PIJN en dus 2 para's e pittenzak genomen en naar bed gegaan weer... half uurtje erna sliep ik weer gelukkig!

helaaaassss...

Share This Page