Hier ronde 12, maand 15... voelt als een eeuwigheid... en een zwangerschap komt voor mijn gevoel steeds verder weg te staan jammer genoeg :S
Hallo dames! Ik klets ook even mee. Ik zit in ronde 6 en mijn cyclussen waren 34-32-30-29-29 en zit nu op dag 30. Er is nog geen mesntruatie te bekennen. Ik dacht dat ik nu een regelmatige cyclus had van 29 dagen maar helaas! Heb vandaag op dag 30 een test gedaan en die was negatief Ik hoop natuurlijk stiekemdat mijn hcg gewoon nog te laag is maar ben er bang voor. Zo niet dan maar weer op naar ronde 7. Wachten duurt lang he dames?! En als je dan bezig bent om zwanger te raken lijkt het wel of je overal zwangere vrouwen tegenkomt en iedereen om je heen raakt zwanger. Ben natuurlijk heel blij voor die dames maar ben tegelijkertijd ook wel een beetje jaloers.. Hoop voor iedereen dat het snel raak is!! Succes ermee dames.. Groetjes priscilla
Priscilla , Welkom hier ! Je hebt mooie cyclussen hoor meis! Ik hoop voor je dat je alsnog een mooie test hebt . Jij ook heel veel succes !!
NOD lijstje september: * sjorsjette--> 3 september * bezigbijtje --> 5 september * wherona --> 18 september *wolfje22--> 18 september *Engeltje1 --> 25 september *Kim1990--> 29 september Rood = ongesteld Roze = zwanger Ik heb het lijstje er even bij gehaald en mezelf toch op 29 september gehouden Ben vandaag toch ongi geworden dus we zitten nu in ronde 9 . Is het bij jullie ook zo koud brr , zit hier met een fleecedeken om mee heen hihi. En nog heb ik koude voeten en handen .
ik heb altijd koude handen en voeten...en vorige week van manlief een fleecedeken gekregen lief he? dus die heb ik lekker om! balen dat je ongi bent geworden!
Awh !! dat is inderdaad lief van hem ! Ik werd net even opgewarmd door me kat die kwam even lekker kwijlen bah ! Hahaha Ja ik baal er ook van maar ja we gaan rustig verder deze maand even een rust maandje van het tempen.
ik had nu ineens een korte felle steek rechts in me buik dacht dat ik me ei al had gehad nou toch maar klussen...
@nieuwe welkom meiden @bbtje zou erg vervelend zijn een blasontsteking maar heb ook wel vaker gehoord dat het ook bij een zw kan horen. Spannend weer hoor die laatste paar dagen. Hoe is het nu nog last van je buik en (.)(.) hier nog steeds last van een griepje maar we hebben gisteren wel lekker geklust haha vriendlief moest trainen en had geen zin toen zei ik ach je mag best op mij trainen hoor en dat wou hij wel ovu test was nog niet posi dus ben benieuwd wanneer ie zich kenbaar maakt dus we wachten het maar weer af.
lekker geklust hihhihi.... jij vandaag wel thuis? of weer naar je werk toe? eigenwijsje me vriend vidn me borsten voller zei die gister..... ik lig nu nog op bed, met laptop op schoot, en nog niet veel last alleen erge ongi rugpijn, maar dat heb ik all 2 dagen elke keer vooral in bed.....
jep gewoon weer aan het werk. Weet dat ik mijn lichaam ook de tijd moet geven om tot rust te komen maar ik ben wel iemand zolang ik nog gewoon rond kan lopen kan ik ook werken en tegen hoofdpijn nemen we wel wat in ja eigenwijs ben ik zeker hahahah lekker hoor in bed luieren oh oh ongi rugpijn is helaas wel elke keer een teken van ongi bij je he nouhou mag niet hoor verdikkeme je moet nu zwanger zijn
Jeetje wat gaan jullie hard Hallo nieuwe meiden Wat balen Bezigbijtje. ben je al langs de HA geweest. denk dat ik vandaag niet veel hier zal zijn, aangezien Ik in me uppie zit 3 collega's vrij.. slim he! pff