Meiden die al langer dan 1/2 jaar bezig zijn opzoek naar een bevrucht ei???

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by bezigbijtje, Aug 30, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Pien15

Pien15 VIP lid

Oct 12, 2010
    5,789
    191
    63
    Heb ff de behoefte om te melden dat m'n temp vanochtend omhoog is gegaan. Dus ei waarschijnlijk vrijdag gehad. Geen bloedverlies meer gehad. Dus nu eindelijk echt officieel weer op het wachtbankje :). Ben blij dat we weer een echte poging gehad hebben en dat ik me nu weer terecht zenuwachtig mag maken over m'n NOD ;).

Ga zo met m'n zus naar de Ikea, leuk! Jullie nog leuke weekendplannen?

2. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

Feb 8, 2010
    13,842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    heej pien, ik ben er gister heen geweest:D Lekker duur geshopt voor het werk! Moesten een hele nieuwe inrichting (god wat vervelend:p) Veel plezier!

en het word indd gewoon in mijn gewone cyclus gedaan wat me vermeld is omdat die oerfect is (dag 14 ei, dag 28 ongi) Nu maar hopen dat het zo blijft;)

Ik ga er in iedergeval niet vanuit dat het voor de gyn nog raak zal zijn, merk zelf ook dat ik het op een lager pitje heb gezet, in mei/juni gaan we het vanzelf allemaal mee maken, de mallemolen vooor een wondertje.

Je ei is indd geweest lijkt het:D JEEJJ!

3. Pien15

Pien15 VIP lid

Oct 12, 2010
    5,789
    191
    63
    Och wat vervelend ;). Leuk zeg dat je dat ook voor je werk mag doen! Mijn zus vroeg me spontaan mee, en ik heb dus ongepland en spontaan 90 euries uitgegeven :p.

Jouw cyclus is op zich perfect natuurlijk, dus zou mooi zijn als het gewoon zo blijft en dat de IUI in je eigen cyclus is. Die zaadjes hebben misschien wat extra hulp nodig om bij je ei te komen? Je weet ook niet he wat er allemaal in je buik gebeurd...

Ja ei zal wel geweest zijn nu, fijn!

4. jo1984

jo1984 Niet meer actief

sjors, fijn dat het spuiten meevalt! Tis ook voor een goed doel hé ;)

BB, jemig op dag 14 ei en dag 28 ongi, dat is echt de cyclus waar elke vrouw van droomt ;) hopelijk is het snel raak!
    Heerlijk ook lekker shoppen bij Ikea, ik ben afgelopen woensdag geweest, maar kon niet zo veel vinden... ach ja onze hele inboedel komt praktisch ook daar vandaan hihi

Pien, Yeah tempstijging!!! Nu goed stijgen wie weet ben je wel zwanger hihi. Hoor wel eens iets over een tweede stijging dat je dan zwanger bent, heeft iemand daar wel eens iets over gehoord?

Hier nu echt goed ongi, yeah... nog even doorbijten en dan weer aan de klus. Manlief en ik hebben afgesproken dat we er nog een cyclus helemaal voor gaan (met temperaturen en ovulatietesten) en als het dan deze maand weer niet raak is we het even laten gaan. Het kost (vooral bij mij) veel energie en dat is natuurlijk niet de bedoeling ;) Ik vind het zoooo lastig om los te laten. De wens zit zo diep en het gevoel van zwanger willen zijn steeds groter...

Liefs JO

5. jo1984

jo1984 Niet meer actief

Net besluit genomen; maandag stop ik met roken!!!!
    Gaan jullie me helpen?

6. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

Feb 8, 2010
    13,842
    0
    0
    gelderland
    Jo: het helpt echt om al geen ovutesten en tempen meer te doen, het is even het loslaten van weten wanneer je ei is, wat erg moeilijk is( ik spreek uit ervaring doe het nu voor de 2e ronde zo;)) maar het geeft echt veel rust, en daardoor ben ik er bijna niet meer mee bezig. Ja de laatste week voor nod, maar dat is volgens mij niet meer als normaal;);)

toi toi toi, deze ronde!
    EN nog meer toi toi toi met het stoppen met roken meid! We zullen je helpen waar we kunnen:D

Pien: wat fijn weer een keertje ECHT op het wachtbankje, spannend!

7. Pien15

Pien15 VIP lid

Oct 12, 2010
    5,789
    191
    63
    Ja maar natuurlijk, voor zover je wat van commentaar via deze weg ontvangen wilt natuurlijk. Dan wil ik je gerust helpen herinneren hoe smerig roken wel niet is...:p;) ROokt je vriend ook? Zo ja, zou ik hem stimuleren ook te stoppen, dan kunnen jullie het samen doen. Heel veel succes alvast!!

8. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

Feb 8, 2010
    13,842
    0
    0
    gelderland
    Hallo lieve meiden,

hier weinig te melden maar wilde toch even langs komen wippen:)
    ik zit zo in dilemma met mijn been. Soms doet het even minder pijn, om daarna vaak wel terug te komen... maar nu weet ik dus niet of ik maandag/dinsdag weer gewoon moet gaan werken, of nog op kantoor aan de slag moet. En of ik dan de woensdag thuis moet blijven (dus iemand anders regelen) of wel moet werken....;)

Ik weet het niet zo goed:( Ene kant denk ik stel je niet aan, zeker als ik nog geen pijn heb maar andere kant.... *zucht*
    JUllie tips???

verder gaan we nu naar disneyONice toe met nichtje! Helemaal zin in, ben benieuwd of het iets is. En wat ze er van vind!:D

fijne zondag!

xxx

9. Pien15

Pien15 VIP lid

Oct 12, 2010
    5,789
    191
    63
    Wat vervelend zeg dat je nog steeds last hebt! Maar ik zou je adviseren: wees verstandig en ga nog ff op kantoor werken. Als dat een optie is, zou ik dat zeker doen! Het heeft rust nodig en als je te snel weer begint, duurt het alleen maar nog langer voor dat het weer helemaal over is... Maar ik snap wel dat je er van baalt :(.

Veel plezier bij DisneyOnIce!!

10. jo1984

jo1984 Niet meer actief

hihi doe maar, alle comentaar is welkom :p nee manlief rookt niet! Vind het ook smerig...

11. jo1984

jo1984 Niet meer actief

Doe maar rustig aan!!! (infrarood) sauna wil ook nog wel eens helpen en volgens mij magnesiumpillen ook (moet je anders even op internet na zoeken)
    Beterschap in elk geval.

Liefs

12. Wherona

Wherona Fanatiek lid

Feb 11, 2010
    4,258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    Jo zet hem op meid je kan het roken is smerig slecht voor je gezondheid slecht voor je toekomstig kindje slecht voor je huid je haren en je nagels het stinkt je krijgt gele tanden meer rimpels dus helemaal niets posi aan roken.

13. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

Feb 8, 2010
    13,842
    0
    0
    gelderland
    Heej lieve meiden,,,

geniet van het heerlijke weertje deze week!
    Heerlijk dat zonnetje die er al is met wakker worden!!! WHOEHOE!!!
    Ik heb net even uitgerekend dat mijn eitje donderdag/vrijdag zal zijn, dus het word net geen paasei!:cool:

14. Wherona

Wherona Fanatiek lid

Feb 11, 2010
    4,258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    ben reuze benieuwd BB en deze week alweer je eitje gaat snel allemaal.

Hoe is het verders hier?

Heb een druk weekend achter de rug niet eens effe tijd op op zp te komen snif snif en zo kon ik ook dus niet de foto van 12 weken op zp zetten vanavond uit eten met schoon familie dus effe kijken of het me morgen lukt.

Jullie ook vrijdag vrij?

15. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

Feb 8, 2010
    13,842
    0
    0
    gelderland
    Ik ben vrijdag altijd vrij,,, maar vriendje is na mijn weten niet vrij(helaas);)

Ja gaat opzich wel snel, als die laatste week nou ook eens zo snel ging;) Met mij gaat t redelijk. De ergste pijn is weg, maar het zit er nog flink en net bij ha hebben ze flink lopen duwen en trekken dus kon wel janken van de pijn! Maar "gelukkig" zit er nu een spuit in, ondanks dat ik eraa twijfelde, zijn hun zeker van een slijmbeursontsteking dus over 2 dagen moet pijn minder zijn, en als het over week niet terug is dan is die weg:D:D:D

gezellig etentje!:D

16. mbtc

mbtc Fanatiek lid

Nov 9, 2010
    1,811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @wherona, ik ben ook altijd op vrijdag vrij! dan heb ik een lekker lang weekend.
    gek genoeg moeten de scholen wel naar school in de plaats waar ik werk. in mijn gedachten waren de scholen altijd dicht op goede vrijdag?!?

x

17. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

Feb 8, 2010
    13,842
    0
    0
    gelderland
    MBTC: uhmz ik weet het even niet meer hoe het hier gaat;):)

ennuh het blijkt maar weer dat ik mijn lijf goed ken want dag10 en kijk eens:D:D:D (ik was gister zo waterig van onder dat ik dacht; vandaag maar ns testje wagen, wel vroeg dag 10 betekend dag 12 al me ei!:))

en hij knalt!!!!!!!! wow! ik is even helemaal blij ervan whahaha....

18. Wherona

Wherona Fanatiek lid

Feb 11, 2010
    4,258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland

hopelijk is het dan snel over lijkt me helemaal niets die pijn blegh mijn moeder had het toen in haar schouder en had ook zoveel pijn.
    Jammer dat je vriendje niet vrij is vrijdag hoor steeds vaker dat het een uitzondering is.

19. Wherona

Wherona Fanatiek lid

Feb 11, 2010
    4,258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland

lekker hoor wordt een beetje jaloers hihi maar denk dat ik straks als ik wat verder ben ook de vrijdagen al vrij ga nemen. Ik heb effe geen idee meer hoe dat vroeger ging met goede vrijdag ik zat op een christelijke school dus volgens mij waren wij wel vrij. Maar is te lang geleden hihi :)

20. Wherona

Wherona Fanatiek lid

Feb 11, 2010
    4,258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland

doe het maar effe hierzo ;) dat wordt dan weer lekker klussen meid wel fijn dat je je lichaam zo goed kent en dan gaan we weer heel hard duimen. moet nu wel snel gaan want veel feestdagen pasen, koninginnedag, bevrijdingsdag dus je nod gaat dit keer sneller.

Share This Page