Meiden die al langer dan 1/2 jaar bezig zijn opzoek naar een bevrucht ei???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door bezigbijtje, 30 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jo1984

jo1984 Niet meer actief

WAUWWW!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Hopelijk een bevrucht ei!!!

2. jo1984

jo1984 Niet meer actief

Hey ff snel een vraag, wanneer zouden jullie, als jullie mij waren beginnen met ovutesten?

Ik heb mijn ei (eenmalig) op dag 11 gehad, meestal rond dag 14 maar de afgelopen keer dus op dag 25 ofzo gehad....
    Als ie weer zo laat is kan ik dus een poos doortesten, maar als ie vroeg is mis ik em misschien. (ik behoor helaas niet tot degenen die hem voelen.. en achteraf kan ik meestal zeggen dat ik vochtig was geweest hihi)

Ben benieuwd naar jullie mening, starten rond dag 10 of later?

Liefs Jo

3. jo1984

jo1984 Niet meer actief

hihi en veel van die dingen gaan bij mij dus niet op... grrr naja gelukkig maar; heb oersterke (lange) nagels, flink bos haar en ik heb minder rimpels dan mijn leeftijdsgenoten.. owja en mn tanden zijn ook nog steeds wit hihi
    Maja het belangrijkste natuurlijk, ik ga stoppen voor ons kindje en om (misschien) vruchtbaarder te worden!!!
    Straks de laatste roken, pakje moet leeg anders lukt het niet ;)

In elk geval alvast bedankt voor jullie hulp en steun; IK GA ERVOOR!!!

4. jo1984

jo1984 Niet meer actief

Wherona, ben erg nieuwsgierig naar je buikfoto! Nog paar weekjes en dan de 20 weken echo, wauwie! Willen jullie weten wat het wordt?

5. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Hey meiden, wat een geklets alweer zo op de maandag!!

@BB: gefeliciteerd met je naderende ei :D! Beter te vroeg dan te laat en gelukkig was je op tijd met testen! En zo kom je toch ook wat dichter weer bij mijn NOD, gezellig :);).

@Wherona: haha, jij weet wel waarom een mens niet moet gaan roken, ik weet niet of ik daar wat aan toe te voegen heb voor Jo ;). Erger kan toch haast niet zou je zeggen?? :p
    En ben ook benieuwd naar je 12 weken foto. Ben benieuwd hoe dik je buik is bij je eerste kindje, want stel dat ik het ooit ook tot 12 weken geheim zou willen houden, lukt dat uberhaupt dan wel? Jij was toch vrij slank voor dat je zwanger werd?

@Sjors: hoe ist met jou meid?? Went het spuiten al een beetje? Wanneer verwacht je je ei? Binnenkort al een echo of nog na pasen?

@Mbtc: jij ook lekker lang weekend met Pasen? Ik ook, ben ook altijd vrijdags vrij! Nog leuke plannen?
    En over Goede Vrijdag: voor zover ik weet is dat nergens een vrije dag. Maar of dat vroeger misschien wel zo is geweest? ik weet het eerlijk gezegd ook niet meer zo goed. Ik weet wel dat de kerkdienst die bij die dag hoort altijd 's avonds is, dus wat dat betreft klinkt het wel logisch dat je overdag niet vrij hoeft te zijn...

@Jo: STOPPEN, STOPPEN, STOPPEN met die VERSCRHIKKELIJK GORE GEWOONTE :p:p:p:p:p:p. Wat voor trucs kunnen wij verzinnen om jou te laten stoppen ;). Belonen of juist afstraffen?? ;) Moet je wel eerlijk naar ons toe zijn natuurlijk van hoe het gaat.... Ach ja al zouden wel elke dag ff wat lulligs plaatsen over rokers, dan ga je je op zijn minst een klein beetje schuldig voelen mocht je er toch één opgestoken hebben :p.

6. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @pien, ja het is geen vrije dag voor grote mensen maar dacht dat de scholen altijd dicht waren, dus daarom vind ik het vreemd dat alle kinders van de BSO naar school moeten.

maar wel een lekker lang weekend heerlijk! heb zin in pasen, dan zie ik een vriendinnetje van vroeger weer heb haar 15 jaar geleden voor het laatst gezien. wel gemaild enzo maar ze is zwanger 20 weken en is helaas toen we 12 waren haar moeder kwijt geraakt en wil met mijn moeder ook herinneringen ophalen. dus heel erg spannend en leuk maar ook heel erg emotioneel gaat het worden!

x

7. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    zwaai zwaai:D

8. jo1984

jo1984 Niet meer actief

hAHAH grapjas ;) nog 2 sigaretten int pakje, woeiiii
    daar ga ik natuurlijk EXTRA van genieten :p

9. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    zwaai zwaai terug ;)

10. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    O dat klinkt wel spannend zeg! Leuk dat zij nu ook zwanger is. Ze wil graag meer over haar moeder weten, zeker nu ze zwanger is? Bijzonder denk ik om die herinneringen op te halen. Zal vast wel emo worden, maar ook mooi!

11. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Hihi :p
    Misschien moet je bij je laatste sigaret inbeelden dat het écht heel erg vies is, misschien ben je dan wel blij dat je eindelijk aan je laatste sigaret toe bent ;). Snel oproken die handel, kun je beginnen! Succes!! Hou ons op de hoogte!

12. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    vandaag heb ik reactie gehad op een reading die ik aangevraagd had. (ik geloof er zelf nooit echt in, tot dat ik van iemand op dit forum las hoe eng echt er veel punten bij haar kloptte. Ik had zo sterk het gevoel dat ik het zelf ook wilde proberen en was erg nieuwschierig dus vorige week mail met 2foto's gemaild)

Vandaag reactie gehad, ik vind het te persoonlijk om hier neer te zetten allemaal. Maar wat ik wel wilde delen is dat ze door kreeg dat we zonder hulp zwnager zouden kunnen worden maar dat het nog 8jaar zal/kan duren:( De doktoren weten het volgens haar ook niet, en zullen ons wel gaan helpen, ze kreeg iets met eitjes door...

Jullie zullen vast snappen dat ik het daar toch best moeilijk mee heb, pff stel dat he.... ik trek dat niet om 8jaar nog geen mama of zwangerschap te mogen ervaren!

maar goed we zullen het zien:D Hopelijk heeft ze dat stukje verkeerd..;)
    Want dat heeft ze *gelukkig* bij die vrouw ook (waar ik het van gelezen had) want die is nu zwanger en zou nog 1a2jaar duren...;)

wilde het even kwijt aan jullie:)

13. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland

ja spannend hoor, we willen wel weten wat het is als hij/zij zich laat zien hihi en zo niet dan laten we het daarbij en zien we het wel wat het zal worden.

14. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    Pien voordat ik zwanger raakte was ik flink afgevallen en daardoor valt het bij mij wat sneller op dat ik zo snel weer ben aangekomen heb echt al een bol buikje. Maar die verberg ik meerendeels door wat wijde kleding te dragen :p zodat ze op het werk niet gaan vragen enzo wilt het nog niet echt aan iedereen op werk vertellen. De reden hiervan is omdat de directeur van het bedrijf mijn vriend is dus ligt toch iets gevoeliger vindt ik.

Maar zal kijken of het me vanavond lukt om de foto erop te krijgen

15. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @bb jeetje wat een verhaal. een beetje deprimerend als je nog 8 jaar moet wachten! maar het hoeft niet zo te zijn natuurlijk! hopelijk kunnen ze jullie straks helpen, het lijkt me zo ontzettend frustrerend als je weet dat het gewoon wel kan maar dat het niet lukt.
    je zit nu in je vruchtbare periode dus we gaan weer voor je duimen!!

x

16. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Ja dat is wel heel irie dat je weet dat er met beide niks fout is.
    Maar we hebben nog geen samenl.test gedaan en we hebben beide sterk het idee dat er daar iets mee is.... Gewoon een gevoel hoor!

Rond 12uur doe ik weer even een testje...:) Benieuwd wat het ons dan brengt... of het er dan nog is die piek! Meestal heb ik 2 dagen posi ovuterst. Wel grappig mijn schatje had klusschema bedacht voor dit keer... (haha hij zei laten we het eens op mij manier doen)
    maar dat was volgens mij meer omdat hij zin had om gister avbond te klussen en ik zoiets had van nou laten we eens een dagje niet klussen:p:p

17. jo1984

jo1984 Niet meer actief

Gek is dat he, dat readen. Mijn schoonmoeder doet het ook en durfde zelfs de afspraak te maken dat ik binnen een half jaar zwanger zou zijn (nou mooi niet dus) Maar er komen ook veel 'waarheden' naar boven. Is je ook verteld dat deze mensen kunnen healen op afstand? Ze lezen je, maar kunnen op energetisch niveau je ook 'beter maken'.

18. jo1984

jo1984 Niet meer actief

nog niet gerookt vandaag, maar eerlijk is eerlijk ik heb het ZWAAARRRR hihi. Ik moet straks boodschappen doen, hmmm bij de pakjes sigaretten langslopen...

19. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    JO: luister jij eens even heel goed! echt als jij straks een pakje peuken mee neemt dan word ik heeel boos op je hoor! Het is het smerigste en slechtste gewoonte wat er is! }

weet je wat je wel mag:D Jezelf trakteren op zak lollies;)
    Dat deden de mensen in mijn omgeving de hele tijd als ze trek erin hadden... ennuh ze zijn nog steeds gestopt;)!!!!

succes lieverd!

En wat je zei: ja ik ken dat wel jah.... er zit wel deel van waarheid in de reading maar ook zeker dingen waar ik niks mee kan, of te ver gezocht vind:)

20. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    Jo ik heb nog een hele goede reden om te stoppen met roken en dat is de ziekte longkanker dat wil je echt niet hoor 1 tante van mijn vriend is daaraan overleden en heeft een heel lang ziektebed gehad en andere tante die heeft het nu ook (leeft nog wel maar niet voor lang meer) Als je dat krijgt genees je nooit meer en daar ben je veel te jong voor.

Dus waag het niet om die kankerstaven te kopen hoor je kan het wel weet het zeker

Deel Deze Pagina