Ik vind het ook zo spannend! Vind het wel jammer dat ik rond jullie NOD op vakantie ben... Maar ik duim natuurlijk gewoon door op vakantie!
Heerlijk morgen lekker op vakantie ben wel een beetje jaloers hoor geniet er lekker van en kom uitgerust terug meid.
Dankje! Ik ga lekker rustig aan doen daaro. We hebben een sauna en een whirlpool in het huisje, dus lekker relaxen . Jij een heel fijne weekend Wherona! Ga je nog wat leuks doen met koninginnedag? Ben vandaag echt mega ongesteld... Ik hoop dat dat een goed teken is en de boel lekker opgeschoond wordt en dat vervolgens het baarmoederslijm de rest van de maand netjes op zijn plek blijft .
He BB-tje toch, niet leuk zo'n voorgevoel! . Mocht je gevoel daadwerkelijk weer kloppen, hoop ik dat je snel geholpen kunt worden! En ik hoop dat je daar dan wel vertrouwen in hebt, maar volgens mij is dat er wel! Knuffel van mij voor jou!
lekker hoor sauna en whirlpool heerlijk ik ga morgenochtend met mijn nichtje naar het vondelpark en daarna naar huis en dan verjaardag van mijn vriend vieren
*zucht* zitten jullie ook naar de trouwerij van William en Kate te kijken, wat is ze mooiii!!! *zucht*
ik heb niet zo veel met huwelijken en al helemaal niet met zulke vreselijke grote,,, bleh! zou dr niet aan moeten denken! BAh bah... Jurk was mij te kanterig... hier al hele dag lekker druk bezig in huisje, heb mijn eigen laptop niet, zit op mini van vriendje maar die vind ik nie fijn... dus radio lekker aan (q top 500) en hutje schoonmaken, nieuwe kastjes inruimen en wasvouwen! Komt nog eens helemaal goed hier Helaas ook wel de hele tijd ongi rugpijn al sinds gister middag Dus dat is wel balen... snap niet waar het zo vroeg al vandaan komt... maar aan temp te zien komt het vandaag iig nog niet wheroon gezellig morgen zo'n dagje veel plezier... pien, heel veel plezier en wat een luxe zo bij je huisje! waar ga je heen?
oohhh bb ga je mond wassen met zeep hihi Ik vind haar prachtig, wat een lief stel zeg en wát een ceremonie! Heel wat anders dan mijn bruiloft vorig jaar :S Leuk he die Q top 500! Ik heb em ook de hele dag al aan staan! Vervelend die rugpijn! Hopelijk is het voor een goed doel. Balen dat je gevoel zegt dat het niets is... Ik hoop voor deze keer dat je gevoel niet juist is! xxx
Haha dat heb ik al meer gehoord!!! Gelijk heb je!!! Ennuh gefeliciflapstaart met je vriendje!!! Een fijne dag gewenst.
ohja, bij voorbaad sorry voor de bewoording en helemaal sorry voor de beelddenkers onder ons, maar wie weet wat witte korrelige afscheiding betekent? Heb ik ei gehad dan? Haha ik ben creatief bezig om zonder tempen en testen er tóch achter te komen of ik ei heb gehad.. **en ik zou er niet mee bezig zijn ZUCHT**
Oh ik vond het wel bijzonder juist, maar moet er zelf ook niet aan denken! Vond onze eigen trouwdag al spannend genoeg . En ik hoorde de commentator al zeggen dat er nu ook kinderen verwacht worden. Lijkt me vreselijk dat de hele wereld meekijkt en wacht tot je zwanger bent.... Ik hoop maar voor d'r dat het bij hun makkelijk gaat dan . Dankjewel. Ja lekker zo'n luxe huisje! Wij zitten er met mijn broertje en vriendin in. We gaan met de hele familie van mijn moeders kant, dus ooms, tantes, neven en nichten en daar weer kinderen van... Gekkeboel. Doen we elk jaar. We hebben verschillende huisjes bij elkaar in de buurt, in Denemarken. Net boodschappen gehaald, straks koffer in pakken en dan zijn we er klaar voor. Kunnen we morgenochtendvroeg weg. Voor de meiden op het wachtbankje: succes nog eventjes! Ik duim door en hoop op roze! Ik lees volgende week zaterdag of zondag wel bij, dus beetje rustig aan komende week he .