Meiden die al langer dan 1/2 jaar bezig zijn opzoek naar een bevrucht ei???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door bezigbijtje, 30 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    @Jo: heel fijn weekend! Waar gaan jullie naar toe? In elk geval: geniet er van en laat de teleurstelling lekker thuis!

2. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    pien ik bekijk nu pas voor het eerst je temp deze ronde, maar wat vreemd? Weet je zeker dat die test echt posi was? En was die dag 12 of 13 niet posi? (welke gebruik je?) hahaha heel veel vragen:p

Maar als ik puur op je temp namelijk af zou gaan dan zou ik zeggen dat hij al geweest is,

2 dagen terug... die dip dag zeg maar, waarna die de dag erna stijgt...;)(dag 14 dus je ei zou ik zeggen)

3. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Hej lieve jo,

fijn weekendje liever!

genieten ondanks alles!

xxx

4. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Ja precies waar ik ook mee zit, die temp lijkt aan te geven dat ei geweest is... en wat buikpijn betreft zou dat ook best kunnen, maar die test was echt pas gisteren voor het eerst positief... :(. Maar temp is nog niet zo hoog als normaal gesproken na ei, namelijk 36.4. Gebruik die van zwanger en kids en die acht ik toch ook wel hoog ;). Nou ja, vanavond maar weer aan de klus, dan kunnen we het in elk geval niet missen. Bedankt voor het meekijken :)! Hoe gaat het bij jou? Je bent ook al in de buurt van je ei denk ik zo. Maar je meet ff niks he? Vind ik knap hoor, want op die manier kun je het misschien nog wat loslaten. Verder alles ook goed met jou?

5. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    lieve pien,

hmm, afwachten dan... z&k werken super indd!
    Had je dag 12/13 ook gedaan?

Hier gaat het goed, weet niet welke dag ik zit enzo dus dat wil ik zo houden;) Maar aan mijn afs.te merken komt ei eraan... heel nattig, dun en waterig en het begint inimini rekbaar te worden;)
    Ook heb ik al buikpijn (dat is meestal dag voor me ei, maar dat kan eink niet want heb nog geen echt rekbaar gezien en uhmz... mag ook niet:p hebben al 2 dagen niet geklust:O Dat is voor ons heeel lang... hahaha:))

verderr gaat het super, druk bezig met eigen bedrijfje uitwerken enzo.. super leuk!:D

6. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    O wat leuk, ga je een eigen bedrijfje opzetten? Wat voor bedrijfje als ik vragen mag?

Ik had dag 12 en 13 ook getest, negatief... ik ga straks nog eens testen, kijken of het al minder wordt.

En ja, ook al meet en test je niet, je merkt natuurlijk wel aan je lichaam hoe ver het ongeveer is... Gewoon lekker zo door gaan meid, je afspraak met de gyn komt er aan. Ik ben benieuwd hoe het dan verder gaat. Fijn weekend!

7. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Kan ook zijn dat hij morgen nog meer stijgt en dan dat je ei was... soms gaat het een ronde ineens even raar.. had ik ook soms, dat er pas op 5dpo een stijging kwam ofzo... hahah raar lijf dat van een vrouw!:cool:

ik ben in jan.2010 al begonnen met plannen en een website gemaakt maar die bleek niet te vinden te zijn en nu maakt mijn neef die dat werk doet er eentje voor me:) Ik bedenk themakisten voor kinderfeestjes;) En ik heb er al 5 klaar, maar wil er nieuwe kisten voor hebben andere zijn niet zo denderend en ik wil wat dingen aanpassen dus weer volop werk:) We gaan in onze vakantie ook even saampjes bij kvk langs even informeren enzo..

leuk, en spannend:D

ben benieuwd naar je test;)

8. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    O wat leuk, nooit van gehoord eigenlijk, maar klinkt wel leuk!

Net nog ff test gedaan en nog steeds positief, had ik vorige ronde ook 2 dagen achter elkaar. Dan denk ik dat ie vandaag of morgen wel springt. Had net best flinke buikpijn ineens...

9. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

oke, dan kan het geod zijn dat hij morgen iets zakt, en dus mogren spring en dan dag erna stijgt;) ben benieuwd!

10. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Je hebt gelijk! vandaag 36.1... Gisteravond gelukkig weer een gelukte kluspoging, dus we zijn nog in de race :p;). Ik hoop dat ie vandaag dan toch springt, vorige ronde sprong ie nog een dag later t.o.v. positieve test. We shall see!

Meiden het is wat stilletjes hiero... Is er niets leuks te melden? Sjors hoe ist met jou dan? Heb je nog contact gehad met je gyn? Maken jullie nog kans op een IUI deze maand? Ik hoop het zo voor je!

11. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    @Pien: KIJK! dat moeten we hebben;) EN nu schop ik hem alvast omhoog voor morgen vroeg:D

Hier indd rustig, ik zelf ook. Ben heel erg druk met me bedrijfje opzetten zit vol met ideeen.

En dan dit nog erbij:

hier staat mijn leventje even op z'n kop..
    vriendlief kwam gister met het nieuws dat hij samen met iemand anders plannen heeft om voor zich zelf te beginnen. Ik heb er alle vertrouwen in dat het goed komt hoor, ze kunnen heel goed samen, hebben erg veel vaardigheden en kennis en super leuke vent.

Maar ik vind het opstarten en die onzekerheid kwa inkomsten zoooo dood eng. Bah! daar krijg ik echt buik pijn van:)

dus er gaat HEEL veel door mijn hoofd heen, we hebben ook geen buffer ofzo, dus dat vind ik erg eng! pfffff...

xxx

12. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Thanks voor het omhoog schoppen :D!

O dat is inderdaad spannend zeg! Jij hebt natuurlijk naast die themakisten ook nog je baan bij de BSO dus dan heb je wat zekerheid. Maar hij wil zijn baan hiervoor opgeven begrijp ik? Wat voor bedrijfje wil hij gaan opzetten?

Hier staat ons misschien ook hetzelfde te wachten. Mijn man en ik werken allebei bij de overheid en daar zijn ook bezuiningsacties gaande. Ik heb daar gelukkig geen last van, maar bij m'n man zullen heel wat mensen er uit moeten. Maar hoeveel precies is nog steeds onduidelijk. Mijn man heeft ideeen om samen met zijn 2 directe collega's een eigen bureautje te beginnen als blijkt dat zij ontslagen zullen worden. Bij een eigen bedrijfje komt heel wat kijken natuurlijk en is super spannend financieel gezien. Gelukkig hebben wij wel een goede basis, bovendien zal hij wel met een goede regeling er uit gezet worden. Bovendien heb ik ook een goed inkomen inmiddels dus we hoeven niet direct op een houtje te bijten als het bedrijfje niet 1-2-3 super loopt.

Maar niets is zeker in het leven en het is mooi dat mensen dit soort initiatieven nemen om voor zichzelf te beginnen. Het kan uiteindelijk natuurlijk wel tot iets moois uitbloeien! Ben benieuwd hoe dat afloopt. Hoe serieus zijn de plannen en wanneer gaat het gebeuren?

13. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Wat voor bedrijfje zal ik je zo pb-en, want anders word de link denk ik heel snel gelegd...;):)

Ik heb indd het werk ernaast, dit is puur voor de hobby en omdat ik maar 20 uur op mijn werk kan werken. Het is dus ook niet zo dat ik in het begin eventjes meer kan werken.

De hypotheek kosten kan ik betalen, maar we hebben per maand maar ong. 300,- over (daarvan is wel alles, echt alles incl boodschappen en 100,- die naar sparen gaat af.) Als je een buffer van 10.000 ofzo hebt doe je zoiets toch makkerlijker!

de basis is hier ook wel, ik werk (hopelijk eind dit jaar vastcontract) 20uur en ze zijn erg over me te spreken. Ik hoop dat er ong. 200,- inkomsten straks extra komen door mij. EN we hebben een koopwoning wat helemaal af is dus verder niet veel meer zal gaan kosten. Maar toch... zulke dingen vind ik heeel erg eng!;):)

Ik weet niet hoe snel het zal gaan lopen, en hoever die ander al is met plannen. Want die ander loopt er al langer serieus mee, en vriendlief gaat er nu dus pas in mee. Ik weet wel dat er al een pand op het oog is waar alles al in zit. En dat ze 2 bedrijven benaderd hebben en die met hun in zee willen gaan. Werk zal er wel zijn in die branch maar of ze er het loon van nu al meteen uit kunne halen..

de gok zullen ze vast gaan nemen, maar wel met kriebels in mijn buik! Het kan heel goed aflopen (ga ik vanuit) maar het kan ook verkeerd gaan (en dat zit steeds maar in mijn hoofd:))

Voor jullie dus ook spannend:) En indd als je weg "moet" dan krijg je vaak wel een leuk centje mee!

14. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    ik heb je terug gepbt. Ik snap je gepannenheid wel hoor, het is even onzeker hoe het gaat lopen en je wilt niet dat zoiets mislukt. Maar goed, het komt vast helemaal goed! Zou leuk zijn als jij wat bij kunt verdienen met die kisten. En zo lang het voor ' er bij ' is, is het ook leuk om te doen denk ik.

15. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Niet hard genoeg geschopt BB! Heb nog geen overtuigende tempstijging gehad vandaag... maar ik heb FF gemanipuleerd door in de toekomst ook wat temps in te vullen en als ik morgen boven de 36.2 uitkom en dagen er na ook, dan heb ik toch gisteren mijn ei al gehad ;). Ik zal kijken of ik mijn man vanavond voor de zekerheid toch nog een keer zover krijgen kan, voor zijn doen heeft ie al heel wat gepresteerd :p;). Kan er ook niets aan doen dat m'n ei wat laat is deze ronde :cool:;).

Sjors meid, waar ben je? Hoe gaat het met je? Nog wat nieuws?

16. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Hoi lievve meiden,,

Pfff ik reageer andere keer even beter, we zijn ajax-twente in de kroeg wezen kijken en er werd zo niet normaal veel gerookt dat ik er helemaal gek van werd. Voel me heel vies en heb keel/hoofdpijn (ben allergische voor rook, maar al lang niet meer zo last van gehad BAH BAH BAH VIES!)

maar ik wilde even zeggen dat ik morgen of overmorgen overtuigd ben van mijn ei... er zat net een mega grote dikke slijm klodder in mijn hipster:$ Daar hoef je niet voor te twijfelen of mee bezig te zijn om dat te zien hahaha....

Verder gaat het heerlijk hier, ik denk er helemaal niet aan. EN ook niet aan de afspraak, stom he? Je zou denken dat je er naar uit kijkt... maar het was dat mijn mams gister zei: Oeh vrijdag is het alweer zo ver! Ik denk huh? ooh jaaa! hahaha....
    Ik zit zo in mijn themakisten en nu dat van me vriend dat ik er gewoon weg geen tijd voor heb om eraan te denken:D

JEUHHJJJJJ!!

ga nu snel eten!

Reageer later en denk aan jullie:D

17. jo1984

jo1984 Niet meer actief

Hallo lieve dames,
    Ik ben weer thuuiiisss!!! Heerlijk weekend gehad, lekker bij gekomen van alle sores van de afgelopen tijd!
    Hoe ist hier?
    Pien, hmm raar ei heb je deze maand! Vervelend zeg. Hoop maar dat hij hoog blijft
    BB, klinkt goed die kisten, leuk hoor!!! Fijn ook dat je het zo los kunt laten! Vrijdag al naar de gyn, ik hoop dat hij/ zij iets voor jullie kan betekenen!
    Liefs Jo

18. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    hier gaat het goed hoor, waar ben je geweest?

19. jo1984

jo1984 Niet meer actief

hihi lekker aan het uitdijen ;)
    we zijn naar winterswijk geweest, lekker in een hotelletje gezeten :D

20. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    @Jo, fijn dat je er weer bent! En goed dat jullie het mooi hebben gehad! Lekker he er eventjes tussenuit! Kun je Fris en fruitig weer aan een nieuwe ronde beginnen... Valt het een beetje mee? Heb je het wat los kunnen laten dit weekend?

@BB: hoe ist nu? Bijgekomen van de rook in het cafe? Vies is het dan he, je went wel snel aan rookvrije horeca moet ik zeggen. Vervelend dat daar wel gerookt mag worden. Ennuh vergeet je afspraak vrijdag niet, haha :). Lijkt er op dat we weer aardig richting dezelfde NOD gaan dus, paar daagjes verschil misschien ;).

@sjors: Waar ben je? Gaat alles wel goed met je? Lang niets van je gehoord meis!

@all: Wij zijn uitgebreid aan de klus geweest afgelopen dagen: 10,12,14,16,18... voor ons echt een record zo vaak achter elkaar, hihi ;). Domme ei was wat laat dit keer, dag 17. Maar gelukkig hebben we die weer gehad en kunnen we weer wat rustiger aan doen ;). Nu weer op de wachtbank, pfff...:cool:.

Deel Deze Pagina