Toen ik in het begin van het jaar op zoek was naar lotgenoten om mee te praten. Keek ik op een aantal forums waar iedereen een miskraam had gehad. Maar iedereen was al bijna weer zwanger, dus dat vond ik wat minder. Want dan krijg je veel zwanger praat. Op dit forum was iedereen toch een beetje in de zelfde fase. Ik snap het heel goed, wat eki bedoeld. liefs
Hi meiden vandaag een teamuitje met collega's gehad om het jaar te beginnen. We gingen met gps apparaatje door de stad op zoek naar plekken waar we vragen moesten beantwoorden. Het was wel grappig maar echt errug heet. Uiteindelijk hebben we allemaal opgegeven en zijn we op terras beland. Was niet helemaal de bedoeling natuurlijk maar ik werd haast naar van de hitte. Stukken lopen in de brandende zon. Ik heb ook echt last als het zo warm is. Nu gelukkig nog lekker weekeind voor we weer aan de slag moeten. Jullie nog leuke plannen?
Mijn ouders hebben een zwembad in de tuin dus ga vanmiddag lekker met een vriendin en haar kleine van 11 maanden zwemmen. Morgenvroeg met de hele familie kant van mijn vader (we hebben maar een kleine familie met alles bij elkaar denk ik 15 personen inclusief nichtjes) Vanavond gaan we het onze ouders vertellen.. Zei weten in welk traject we zitten dus ik wil ze hier ook graag bij betrekken. We hebben al onze vakantie foto's op de iPad gezet. De een na laatste foto is een foto van de entree van de camping en daar hebben we bij gezet. Het eind van de vakantie... Het begin van iets nieuws... De laatste foto is een foto van ons twee en staat bij: Met zijn twee'tjes heen... Met zijn drie'tjes terug.... Ik denk dat het kwartje snel valt *trouwens.. We waren dit voor onze ouders samen aan het maken zit mijn vriendje (een échte bikkel) met tranen in zijn ogen.. "Ik begin het nu echt te geloven.. Ik ben zo blij.." Aaaah ik smolt !!!
Vandaag 2 jaar samen met mijn allerliefste ♥ Vanavond BBQ met vrienden en daarna naar een een feest hier int dorp! Erg leuk dus allemaal.... Geniet van het weekend allemaal!
Juf gefeliciteerd ! Gaan jullie het nog vieren samen? Uiteten of zo? Ik lig met mijn kont in een zwembadje haha tis zoooo heet. Hebben zo'n groot zwembad gekocht waar je als volwassene ook in kan. GENIETEN !!!
Het vertellen was erg leuk en een beetje emotioneel... En dat met het feit dat ze eigenlijk wisten dat we al bezig waren. 2 dagen geleden hebben we ze wel van de wijs gebracht.. We hadden ze een sms gestuurd met "Nieuwe ronde nieuwe kansen" ze hadden het dus helemaal niet verwacht. Juf... Gefeliciteerd!! En een hele dikke knuffel
Oooooo jullie zijn dan ook wel heel gemeen geweest haha maar wel leuk nu ze het echt niet door hadden!
Eki, ik snap het ook heel goed. Ik moet zeggen dat ik het hier wel beter kan hebben dan ergens anders, vooral omdat ik weet welk traject jullie achter de rug hebben. Dat is toch anders dan: he, ik ben gestopt met de pil en ik had niet verwacht nu al zwanger te zijn :x:x. Ukkie: wat een leuke manier om het te vertellen en op deze manier is het ook wel een verrassing. Beetje gemeen misschien maar des te leuker dan. Juf: gefeliciteerd!
Hoi meiden, Weer terug van vakantie en zie dat er goed nieuws is! @ Ukkie: Gefeliciteerd! Geniet ervan meid! @ Eki: Heftig hoor! Ik hoop dat alle meiden die in de mmm zitten ook snel zwanger zijn en in het andere forum mee kunnen kletsen. Snap jullie gevoel heel goed!
Hoi meiden, vandaag mijn eerste werkdag gehad in groep 3. Voor het eerst dit jaar. Wat pittig zeg, het zijn eigenlijk nog kleuters die je in bedwang moet houden achter een tafeltje. Het was wel heel gezellig. Nu helemaal gesloopt op de bank, kan geen pap meer zeggen. Zo nog even wat doorlezen voor morgen en dan lekker niks meer. Ongesteldheid is in zich, ik verwacht morgen.Beetje jammer weer...
@ beschuitje: lekker dat je 1e dag er weer op zit! Het blijven voorlopig nog net kleuters hoor die kids. Mag zelf nog twee weken genieten van de vakantie en sta dan ook voor groep 3!
Lieve meiden ♥, Vanmiddag bij de gyn. geweest. En er is besloten niet door te gaan met de IUI, want het zaad van mn vriend was weer slecht! De volgende stap die we gaan nemen is IVF/ICSI... En dat valt niet mee!! --> weer naar een ander zkh en ik moet mezelf gaan spuiten! We moeten het nog even laten bezinken. Ik ben me ook flink aan het inlezen hier en overal! Dus als ik de komende tijd niet vaak reageer dan weten jullie de reden... Alvast bedankt voor jullie steun! Liefs jufaman81
@ jufaman: Dat valt zeker niet mee meid! Hoop dat het traject IVF/ICSI jullie snel een mooi wonder mag geven!
jufaman wat rot zeg dat het zaad van je man nu weer niet goed was. Fijn dat ze wel verder gaan, maar ook wel weer dubbel gevoel natuurlijk. Dit is weer een stap verder. Sterkte!
Hoi meiden, Ik heb nog niet eerder op jullie forum mee geschreven, maar af en toe lees ik wel eens mee met jullie omdat we in hetzelfde schuitje zitten. Ik schrijf zelf mee op een ander forum (voor meiden die al lang bezig zijn voor een 2e), Girafje ken ik ook al via die weg Toch voelt het soms een beetje als 'gluren' omdat jullie mij niet kennen, haha! Dus ik dacht ik laat ook eens wat van me horen. Wij hebben dus al een zoontje van 2,5 jaar oud en we zijn einde van het jaar al weer 2 jaar bezig voor een 2e kindje. Dit nog altijd zonder succes (terwijl we van ons zoontje binnen een half jaar zwanger waren). Eind van het jaar gaan we weer terug naar het ZH om vervolgstappen te bespreken, waarschijnlijk IUI. Ik heb de HSG al gehad en was allemaal ok. Zaadonderzoek was ook goed. Ik ben inmiddels wel toe aan een volgende stap want ben ik behoorlijk klaar met elke maand weer die teleurstelling en dan naar buiten toe vrolijk blijven doen alsof er niets aan de hand is. Zo, nu weten jullie ook wie ik ben PS Ukkie ik kreeg bijna tranen in mijn ogen van de manier waarop jullie het hebben verteld. Vooral die zin 'met zijn 2-en heen en met zijn 3-en terug'. Ik zie het echt helemaal voor me! Zucht...
Ha meiden, Thanxxx voor jullie steun en jullie lieve woorden. Vanmiddag hebben ze gebeld en 4 september hebben we onze 1e afspraak in Tilburg! Heel onwerkelijk allemaal! Maar goed, we laten het maar over ons heen komen... En we gaan maar weer gewoon verder tot de orde van de dag, want alles gaat door! Liefs jufaman81
Jufaman dat is eigenlijk al best snel die afspraak ! Wel fijn ,dan hoef je er niet zo lang op te wachten. Leen 77 je bent van harte welkom hier hoor. Vreemd he je hebt al een kleintje en dan lukt de tweede poging maar niet. Kan me voorstellen dat dat wel erg frustrerend is. Hier vandaag echt ongesteld geworden. Ik dacht twee dagen terug al wat te zien, maar nu dan echt. Vanmiddag na het werk zat ik helemaal klaar met agenda en telefoon om te bellen voor de iui afspraken ( ik moest bellen op de eerste dag van de menstruatie) maar toen ik wilde bellen zag ik staan dat er tussen 8 en 13.00 uur gebeld kon worden...pffff beetje jammer haha dan maar morgen bellen. En ik zat al zo te twijfelen of ik nou wel deze maand of niet meteen begin. Ivm het werk dat net weer begonnen is leek het me niet zo handig. Ben vandaag naar mijn directeur gegaan en het was wat hem betreft prima om meteen te beginnen en ik hoefde me niet druk te maken over vervanging van mijn groep.Dat is dan wel heel lief ! Heb weer mega mega krampen bah bah na die baarmoederfoto heb ik drie maanden bijna geen pijn gehad en inmiddels is de pijn weer helemaal terug. Elke menstruatie lijkt meer pijn te gaan doen.