Ik had wat last van emoties die ik niet zo in de hand kon houden haha En mn darmen waren van slag. En ja je gaat overal op letten..
hahah de emoties is mijn man zich ook al op aan 't voorbereiden. Hij kwam net thuis met chocola...dat krijg ik als ik niet te genieten ben hahaha
Ha dames, Ik hoop dat jullie allemaal een fijn weekend hebben (gehad...)! Hier is het nieuws dat we doorgaan met ICSI gezakt. En we hebben besloten er 100% voor te gaan. We laten het maar over ons heen komen. En ja, ik ga gewoon mezelf spuiten!! Ik ga de confrontatie aan met iets dat ik vreselijk eng vind. Ik weet dat ik dit zelf moet kunnen. Ik ga er alles aan doen om (hopelijk in de 1e poging...) meteen zwanger te raken. Ik wil niets aan het toeval meer overlaten, hoppaaaaaaaa! We zijn nu heerlijk positief en genieten samen van de tijd die we samen hebben! Gisteren bij mijn ouders geweest om alles te vertellen, even een flink potje zitten janken (heerlijk!) en alles eruit gegooid! Nu weer opgelucht en kunnen we weer verder kijken. Het is nu ook makkelijker om erover na te denken en erover te praten zonder te huilen. Dat hebben we nu al genoeg gedaan... Kus jufaman81
fijn dat het nu beter voelt en jullie er gewoon positief in gaan! hopelijk werpt dat zijn vruchten af!
Jufaman wat stoer dat je nu weer zo positief bent ! RESPECT hoor. Mijn zusje is met ICSI gelijk de eerste keer zwanger geworden van een prachtige tweeling dus ik duim voor je dat het bij jullie nu ook raak is. Het zal toch eens tijd worden voor ons he? Hier nog steeds geen grote bijverschijnselen van de Clomid gelukkig. Vandaag het huis aan het opruimen, kasten uitmesten, heerlijk geeft een goed gevoel.
Juf.. Ik vind je een topper echt waar, lees je verhaal en krijg gewoon kippenvel.. De positiviteit spat van het scherm !! En dat heb je natuurlijk nodig... Écht super knap van je, you go girl !! Een goede kennis van mij is via ICSI ook de eerste ronde zwanger geraakt dus we gaan allemaal voor je duimen !!!!!!!!!!!
@ jufaman: super om te lezen dat jullie beide positief met de ICSI gaan beginnen. Hoop dat het prikken mee zal vallen en dat jullie positiviteit snel beloont wordt met een mooie zwangerschap!
Wat knap hoe je er mee omgaat Jufaman. Ik denk dat het ook wel helpt om er positief tegenaan te kijken. Succes met de spuiten, je kunt het!!!! liefs janneke
♥ Ons NOD lijstje ♥ 10 aug - Aap - ronde? 20 ofzo - 1e kindje - puregon en pregnyl 21 Aug - Miss C - 29e ronde - 1e kindje - September IUI 23 aug - Ivy - 12e ronde - 1e kindje - 14-9 gesprek gyn 31 aug - Jufaman81 - 21e ronde - 1e kindje - 04-09 Intake-gesprek IVF/ICSI 13 september - marassie - ronde 22 - 1e kindje - 30 augustus IUI 21 september - Beschuitje - 22e ronde - 1e kindje -31 augustus eerste meting voor iui, 24 augustus start Comid 19 september - Leen - 19e (?) ronde - 2e kindje - oktober vervolgafspraak in het ZKH ZWANGER: Zomerrr - 26 januari 2013 Girafje - 10 februari 2013 Nenaten - 23 maart 2013 Janneke - 31 maart 2013 Kzh - 5 april 2013 Ukkie87 - 27 april 2013
Hey iedereen! I AM BACK! Ik ben al weer een tijdje terug van de USA,waar het trouwens geweldig was, waarna er veel is gebeurd! Na onze fantastische vakantie werd ik vrij snel ongesteld. Ik heb gebeld en kon gelijk langskomen voor prikinstructie en ben gelijk begonnen met fostimon te prikken! Ja, ik prik mezelf en jufaman, het valt echt mee!! Vandaag eerste meting gehad en ik had 1 eitje aan mijn verkeerde kant van 20mm maar ook 1 aan de goede kant van 20mm dus om het verhaal kort te maken... Donderdagochtend hebben wij onze eerste IUI. Ik vind het zo spannend.... Trouwens alle nieuwe zwangeren gefeliciteerd!
Marassie.. Aah wat een goed nieuws zeg !! Hopelijk snel een positieve test in handen... Fijn dat het prikken meevalt. Ik ben zelf ook eens naar West Amerika geweest en vond het écht geweldig.. Hopelijk heb je genoten en veel prachtige dingen gezien !
Hoi Marassie: Wat fijn dat er ook een ei aan je goede kant zat. Ik hoop zo dat het snel lukt. Wat goed dat je zelf de spuiten zet! gr janneke