Meiden die al langer dan 1jaar "bezig" zijn.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Nenaten, 24 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Beschuitje.. Trek jezelf er niet al te veel van aan meid!! Fijn dat die andere collega meteen zei "misschien is er wel iets veel belangrijkers" Hopelijk zet dat haar nu of over een paar weken aan het denken !! Knuffel :)

2. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Ukkie ik ben het al wel weer kwijt hoor maar zal wel moeite hebben haar onder ogen te komen. Het is gewoon bizar dat mensen zo snel oordelen. Werk ze allemaal vandaag !

3. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Hier heb ik mijn ongi al weer gespot... Wat ik overigens helemaal niet erg vind, kunnen we in ieder geval weer verder!

♥ Ons NOD lijstje ♥

13 september - marassie - ronde 22 - 1e kindje - 30 augustus IUI
    21 september - Beschuitje - 22e ronde - 1e kindje -31 augustus eerste meting voor iui, 24 augustus start Comid
    19 september - Leen - 19e (?) ronde - 2e kindje - oktober vervolgafspraak in het ZKH

02 oktober - Jufaman81 - 22e ronde - 1e kindje

ZWANGER:
    Zomerrr - 26 januari 2013
    Girafje - 10 februari 2013
    Nenaten - 23 maart 2013
    Janneke - 31 maart 2013
    Kzh - 5 april 2013
    Ukkie87 - 27 april 2013

4. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Meiden even heel snel... Alles is goed en het hartje klopte !!!! :D
    Prachtig om te zien en nu.. Genieten!
    Vanavond feest van mama die wordt 50, ga eerst nog even een uurtje plat! Dikke kus, fijn weekend !!!

5. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ukkie: dubbel gefeliciteerd meid! Veel plezier met het feest!

6. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Meiden, feestje was erg leuk geweest en de verassing was echt geweldig. Iedereen was super blij en ook een aantal emotioneel (mijn nichtjes) :D Was echt super... Maandag een afspraak maken bij de verloskundige.. (Dus over ca. 4 weken een echo) Maar ik mag over 2 weken terug komen voor een extra echo in het ziekenhuis... :p

Wat is het rustig hier :(

7. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Ukkie leuk dat het zo'n gezellig feestje was. Heb je toen ook het grote nieuws vertelt of had je dat al gedaan..sorry ben het even kwijt..

Hier wisselende buien..als ik nu denk dat ik nog 12 dagen moet wachten tot testen word ik gek...ik wil het zo graag weten of het gelukt is. Voor het eerst dat ik het zo zwaar heb met wachten. Wat een weertje vandaag he?

8. janneke7

janneke7 Actief lid

30 aug 2011
    227
    0
    0
    Beschuitje: Ik vond het wachten ook altijd verschrikkelijk. Probeer wat afleiding te zoeken. Ik hoop zo dat het gelukt is.

Ukkie: wat fijn dat iedereen zo enthousiast is, heerlijk zo'n reactie's toch!

Vandaag lekker in de tuin gelegen. Ik heb een boek gelezen die ik van moeders voor moeders heb gekregen. Het gaat over een stel dat zwanger probeerd te worden. Sommige dingen erg herkenbaar, maar hun verhaal is veel langer als dat van ons (veel IUI's en ivf's).
    Erg verdrietig verhaal.

9. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ janneke: heb het verhaal ook gelezen! Af en toe zeker heftig, erg herkenbaar de teleurstelling elke maand. Wel een mooi eind.

@ beschuitje: knuffel voor jou!

10. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Dank je meiden, vandaag weer werken, dat zorgt ook wel voor de nodige afleiding. Ik heb het nog nooit zo gehad,maar heb zo de behoefte aan zekerheid. Ik wil gewoon weten waar ik aan toe ben haha maar ja dat willen we allemaal wel.
    Vandaag een lange dag op het werk. Jullie horen me vanavond nog wel even denk ik, anders morgen.

11. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    nog maar 11 dagen.....;)

12. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Janneke & Giraf.. Ik ben het boek ook aan het lezen, in het begin vond ik het erg leuk ben nu over de helft en vind het een béétje langdradig worden.

Beschuitje.. Familie is nu ook op de hoogte, ouders wisten het al.
    Nog maar 11 dagen ;) Ik krijg over 15 dagen weer een echo :)

13. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Spannend !!
    Wat is het stil geweest hier, ik denk ik kom even bijlezen na mijn werk haha is niet nodig. Jammer.

14. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ beschuitje: weer een dag minder wachten voor jou :p

15. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Hahaha jaaaaa !!

16. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Hi ladies,

Vandaag gewerkt en de kinders waren vreselijk druk en luisterden slecht! Net terug van het sporten, dus heb me goed uit kunnen leven! Heerlijk gedoucht en nu plof ik op de bank neer... ff chillen en tv aan.

Verder is mn ongi bijna over dus kan ik weer verder gaan kijken naar mn cyclus. Vriend gaat volgende week dinsdag (alweer) zn zaad inleveren, maar nu in de kliniek waar we lopen.

@ beschuitje: ik snap heel goed dat het vreselijk moeilijk is om nog zo lang te moeten wachten. Het zal toch moeten dus heel veel sterkte ermee meid!

Liefs jufaman81

17. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Jufaman waren de kinderen bij jou dus ook al zo druk? Hier ook al! Het gaat stormen hè weersverandering ...wij hebben vandaag schoolfoto dus ook weer reden tot drukte en spanning!

18. Marassie

Marassie Niet meer actief

Hoi iedereen,

Hier helaas slecht nieuws! Gisteren weer ongesteld geworden na 1e IUI. Morgen ga ik weer beginnen met prikken en dinsdag heb ik follikelmeting... Het gaat hier wel allemaal erg snel!

Op naar de 2e IUI. Gelukkig weet ik nu wel hoe alles gaat, dus is het minder spannend.

19. Marassie

Marassie Niet meer actief

♥ Ons NOD lijstje ♥

21 september - Beschuitje - 22e ronde - 1e kindje -31 augustus eerste meting voor iui, 24 augustus start Comid
    19 september - Leen - 19e (?) ronde - 2e kindje - oktober vervolgafspraak in het ZKH

02 oktober - Jufaman81 - 22e ronde - 1e kindje
    4 oktober - marassie - ronde 23 -1e kindje - IUI ronde 2

ZWANGER:
    Zomerrr - 26 januari 2013
    Girafje - 10 februari 2013
    Nenaten - 23 maart 2013
    Janneke - 31 maart 2013
    Kzh - 5 april 2013
    Ukkie87 - 27 april 2013

20. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    @ marassie ; he wat balen joh :< veel succes komende ronde!

Deel Deze Pagina