Dikke *knuffel* speciaal voor jou beschuitje! Laat je maar lekker verwennen! Wat een tegenvaller, maar kop op meid! Je bent sterk genoeg om er de volgende ronde weer voor te gaan! Liefs jufaman
Wat jammer beschuitje. Knuffel voor jou. Vrijdag ben ik naar de gyn geweest. Zaad van de man was goed, 20miljoen. Geen idee waar dat zit in het spectrum. Slijmtest ook uitstekend, alleen mijn hormonen waren bij het bloedprikken wat laag maar dat was niet zo gek omdat mijn ei veel later was. Ik heb nu de optie: HSG of kijkoperatie. Ik had bij de eerste afspraak aangegeven dat mijn ongi wel heftiger was geworden, dit zou kunnen duiden op endometriose. Dit kunnen ze tijdens een kijkoperatie wel zien (100% zekerheid hoe alles vanbinnen werkt en eruitziet) met een HSG kunnen ze dat niet. Een operatie is wel heel heftig vind ik zelf, beide procedures zijn niet prettig (hm ik vond die slijmtest al niks). Ik heb nog even de tijd om het te bedenken, ik ga woensdag op vakantie dus ik mis sowieso een cyclus aangezien je absoluut niet zwanger mag zijn en het dus tussen ongi en eisprong plaats moet vinden. Ik denk dus nog even na.
@ beschuitje ; he meid, wat enorm jammer zeg! *dikke knuffel* @ ivy ; lastige keuze is dat! veel succes met het maken van een beslissing en een hele fijne vakantie gewenst!
verdorie beschuitje, wat kut!!! kan me voorstellen dat je ff van slag bent :x @ivy: ik moest dezelfde keuze maken een aantal maanden geleden, ik heb uiteindelijk de operatie gekozen. vond het niet overdreven heftig en ben blij dat ik weet hoe het er uitziet van binnen, maar je moet gewoon kiezen wat voor jou het beste voelt! vandaag terug naar de gyn geweest voor follikelmeting, moest als ik vanochtend nog geen posi ovutest had vandaag nog een echo en dat was dus het geval... zaten 2 eitjes van 21,4 en 26,0 mm!! ready to go dus moest ter plekke nog een keer een ovutest doen, die was al aardig positief, dussssss morgen de 1e IUI!!!! was superblij, want als mn ovutest niet positief geweest was had ik alsnog een prik gekregen, gelukkig is dat nu niet nodig geweest... Sta nu flink te stuiteren, ben zo blij dat het eindelijk gaat gebeuren!!
Eki spannend zeg, de eerste iui. Duimen dat het bij jou beter gaat dan bij mij. Hier is de ongesteldheid nog steeds niet goed doorgebroken, ik verwacht het morgen dan denk ik maar. Ik weet het anders ook niet. Vind het wel vreemd. Misschien voor de zekerheid morgen toch even testen? Ik denk wel echt dat ik ongesteld word hoor... Ivy wat een lastige keuze zeg ! Sterkte hoor, ik kan je helaas geen advies geven. Wel heb ik het hsg onderzoek gehad en ik vond het reuze meevallen ! Ik ben bang voor operaties haha....gelukkig hoefde ik niet te kiezen.
hoe gaat het nu beschuitje? al echt doorgebroken of toch nog niet? hier de 1e iui gehad!! was zo gepiept, stelde (voor mijn gevoel) niet veel voor, voelde er ook helemaal niks van! en nu maar wachten....
Beschuitje.. Hopelijk gaat het alweer een beetje beter met je, echt balen... hopelijk brengt de volgende IUI meer geluk ! Dikke knuf.. Eki.. We gaan voor je duimen !!
Meiden , hier drama !! Vanmorgen getest en niet zwanger. Tot op nu nog geen ongi, alleen heeeeeeel licht roze bij afvegen. s morgens wel een veegje bloed. Zo is het elke dag tot nu toe... Ik weet niet meer wat ik nu moet hoor, laat het dan nu maar komen als ik niet zwanger ben. Ik heb wel een opgeblazen onderbuik gevoel. Ik word er flink nerveus van.Vandaag een grote beker optimel staan schudden terwijl ik net ervoor de deksel eraf gehaald had. OVERAL optimel, op mijn kleren, op de vloerbedekking, op de schriften van mijn leerlingen....toen nog een preforator uit mijn handen laten vallen en overal wan die witte rondjes op de grond...ik kan er nu wel een beetje om lachen maar vanmiddag....pff zijn dat nou hormonen of zenuwen of wat dan ook? Ik ben echt mezelf niet...laat die ongi please komen !!!!!!
EINDELIJK nog nooit zo blij geweest met ongesteld zijn...ik kan nu weer verder tenminste. Straks de dokter bellen en nu pijnstillers innemen..jeetje het lijkt wel zes keer zo heftig. Bedankt voor jullie lieve medeleven. Ik ga nu werken, kom later vandaag terug.
@ beschuitje: fijn voor je meid dat je nu eindelijk duidelijk hebt en echt ongi bent. Hoop dat de pijn mee zal vallen. Dikke knuffel!
Beschuitje, wat balen allemaal zeg... Goed dat duivels er nu echt zijn en op naar ronde 2...! Er zijn niet voor niets standaard 6 (???) rondes, dus nieuwe ronde nieuwe kansen! Ik zal voor je duimen. Hier weer terug van vakantie, best balen weer in de regen en kou. Komt bij dat ik de eerste ongi krampen al weer voel dus heb de banner vast aangepast. Zijn inmiddels al bijna 2 jaar zelf aan het proberen en gaan nu toch maar vervolgafsrp bij ZH maken. Hopelijjk mogen we ook gauw starten met IUI... Op deze manier gaat het gewoon niet lukken
Ik mag op 1 oktober weer komen voor de eerste follikelmeting. Aanstaande zondag begin ik weer met de hormonen. Echt bizar er is gewoon nergens meer pregnyl te krijgen. De moeders voor moeders moeten echt in de aandacht komen hoor, ik kan niet zonder. Ik ga nu een duits middeltje krijgen, omdat er gewoon geen pregnyl meer is. Ik zou het wel op facebook willen zetten haha maar ja dan weet iedereen dat ik bezig ben met zwanger worden. Dat is ook weer niet de bedoeling. Leen ik hoop inderdaad ook voor jou dat je snel zwanger mag worden met iui. Ene kant ben ik blij, maar andere kant merk ik echt dat ik mezelf niet ben, onder al die hormonen die je maar binnen krijgt. Bah. Maar ja alles voor het goede doel !! Nu op naar ronde iui 2.
Ha, Wat fijn beschuitje een nieuwe ronden, nieuwe kansen. Ik doe me best, hihi, voor de pregny spuiten, heb nu al 5 kraten met 8 flessen ingeleverd. Het is wel een beetje een gedoe, maar ik vind het de moeite waard. Ik geloof dat veel vriendinnen van mij er niet mee aan hebben gedaan (moeder v moeder). Als iedereen dadelijk weet dat we zwanger zijn, zal ik aan zo veel mogelijk vertellen dat ik mee doen en hun proberen te stimuleren om ook mee te doen als ze zwanger zijn. Ze hebben geloof heel veel plas nodig voor 1 spuit. Ik hoop dat je morgen niks laat vallen.. Eki: wat fijn dat de eerste IUI mee viel, ik hoop dat het goed gaat. Het word weer tijd voor goed nieuws. Nog een paar dagen en dan gaan we het aan iedereen vertellen. We beginnen op de verjaardag van mjn ouders zondag. Ik maak een taart met een grote strik en in de strik fondant baby's verstopt en een briefje met het goede nieuws. x janneke
@ beschuitje: heb meegedaan hoor met mvm. Helaas heb jij daar nu niets aan, want dat is nog niet verwerkt tot medicijn. Hoop dathet duitse middel goed werkt!
Trouwens... Mijn vriend moet van 5 november tot 31 december naar Irak voor zijn werk.. We hebben daarom 17 oktober nog een vakantie van 8 dagen ingepland naar Lanzarote... ZIN IN !
Meiden, wat lief dat jullie zo voor mij plassen Hier niet zo best nieuws...Vandaag ben ik bijna tegen de vlakte gegaan vanwege enorm bloedverlies. Ik zat op mijn werk te lunchen en het leek opeens of ik een emmer bloed verloor. Ik snel naar het toilet en echt niet normaal meer. Ik begon helemaal te trillen. Overal zat bloed en echt mega mega veel grote stolsels. Sorry vies praatje maar zelfs mijn handen zaten binnen no time onder. Ik zat te huilen op toilet. Ik zou haast denken dat dit een miskraam was. In paniek naar het ziekenhuis gebeld. Ze zei dat dit dus inderdaad de bijwerking van Clomid was. Gister vond ik al erg, maar zoals vanmiddag hoop ik echt NOOIT meer mee te maken. Heb de hele middag hoofdpijn gehad en kon amper werken. Ik moest iedere 20 minuten naar het toilet om me compleet te verschonen. Inmiddels is het weer iets minder en ben ik lekker gedoucht. Als het morgen nog zo heftig zou zijn moest ik nog een keer terug bellen naar het ziekenhuis. Ik ben dus de gelukkige die enorm reageert op Clomid. Ze zeiden in het ziekenhuis dat sommige mensen minder ongesteld worden door Clomid, maar er ook veel mensen langer ongesteld blijven. En een aantal gevallen zijn zo extreem ongesteld als ik. Daar ben ik dan wer klaar mee Zit nu lekker schoongewassen op de bank met een zak malthesers om het leed wat te verzachten....Ik hoop niet dat ik mensen bang gemaakt heb nu, maar ik had het liever van te voren willen weten dat dit zou kunnen gebeuren.
Oh jeetje beschuitje, dat is even schrikken! En enorm rot! Hopen dat het morgen wat minder is! En geniet lekker van je maltesers!