@ janneke: leuk dat iedereen het nu weet. Geniet van je buikje! Bij mij is er nog steeds niet veel te zien. Volgende week verjaardag van mijn moeder en dan zullen de mensen verbaasd zijn als ik zeg dat ik al over de helft ben en nog geen buike heb.
Tis idd aardig uitgedoofd hier, toch jammer Hier gisteren onwijs hevige buikgriep gehad, kwam er aan alle kanten uit vandaag nod en nog steeds niet lekker, toch maar ff een testje gehaald en wat denk je: ZWANGER na de 1e iui!!! Kan het niet geloven, 2 jaar niks en nu ineens raak!! Vind het nu ook doodeng, wat nou als het fout gaat??? Over 3,5 week (de 26e) echo, dus tot die tijd in spanning
@ beschuitje ; vervelend dat je hier je ei niet meer kwijt kan, hopelijk kun je ergens anders een plek vinden waar dat wel kan! @ eki : wat gaaf!! Gefeliciteerd tja, die eerste weken is vol met angsten, maar probeer er ook van te genieten he!
Tnx meiden ga er zeker van (proberen te) genieten! Nenaten, eerst kruidvat, toen clearblue digital, maar niet die dat je kan zien hoe ver je bent... Is ook niet nodig, want met de iui weet ik alles precies ben nu 4 weken en 2 dagen ver! Volgens mij zit t met de hcg ook wel goed, die clearblue stond binnen een minuut op zwanger
Eki: Wat een geweldig nieuws!!!! Gewoon super!!! Natuurlijk is het eng, dat is normaal toch..... Geniet ervan..... Beschuitje ik snap best dat je ergens anders gaat kijken om te kletsen. Hier is het inderdaad rustig. Omdat er een aantal nu zwanger zijn kunnen we alleen praten over de andere soort ziekenhuis bezoekjes. Ik zelf probeer het afgelopen jaar "af te sluiten" nu we een kleintje krijgen en vergeten zal ik nooit denk ik. Het is niet niks allemaal die onzekerheid of "het gaat lukken". Het was voor mij de minst leuke periode in mijn leven (heb verder ook nog niet veel mee gemaakt). Ik hoop zo dat iedereen het komende half jaar zwanger raakt. Beschuitje heel veel sterkte en ik hoop dat je af en toe nog wat laat weten.
Zo.. tijdje niet online geweest... Druk druk druk !!! EKI... GEFELICITEERD MEID.... !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bedankt voor jullie lieve reacties! Ik kom af en toe nog wel even kletsen en hou jullie zeker op de hoogte. Ik denk dat het beter is om bij het iui topic verder te blijven schrijven. Daar schrijf ik al een tijdje. Iedereen succes ! Eki super nieuws!!!!
Fijne vakantie ukkie !! Ik kom hier regelmatig even kijken maar er wordt niet gekletst, en ja dan heb ik ook niet veel te melden haha
@ ukkie: hoop dat je het nog leest....geniet van je vakantie! @ beschuitje: weer op het wachtbankje...?
JA girafje ik zit morgen op dag 14 na mijn iui ! Ik begin nu zo zenuwachtig te worden. De vorige keer was ik op dag 12 al ongesteld geworden en nu nog helemaal geen spoortje...Ik duim zo dat het dit keer gelukt is hifi...maar ja de tekenen die ik nu heb kunnen ook van naderende ongi zijn. Het is moeilijk maar ik zal moeten wachten. Ik mag zaterdag testen van de gyn.
@ beschuitje: Spannend meid! Ga je echt wachten tot zaterdag met testen? Duim voor je dat het een goed teken is dat je nog niets merkt van een naderende ongi!
@ beschuitje: knap hoor dat je blijft wachten. Elk toiletbezoek is zeker spannend? Hoop dat je over 4 dagen nog eens 36 weken mag wachten op een kleintje