Ha meiden... terug van vakantie, nog 9 daagjes en dan is vriendlief weg.. Heerlijk genoten met z'n 2e.. (Ofja 3e) Krijgen volgende week een extra echo (eventueel geslachtsbepaling) Spannend dus.. Hoe is het met jullie ??? Heb nl. niet alle pagina's terug gelezen... Nogmaals welkom beschuitje
Ha dames, Even een klein berichtje van mij. We zijn nu onder behandeling in het voortplantingskliniek in Tilburg. Na verschillende onderzoeken (zowel bij mij als bij mijn vriend) hebben zij besloten voor IVF of ICSI te gaan. Het zaad is te onstabiel en onbetrouwbaar voor IUI. Info-map over IVF/ICSI is binnen gekomen en moeten we goed doorlezen. Wanneer wij er aan toe zijn, maken we een afspraak om onze beslissing door te spreken. Wij mogen namelijk zelf kiezen! (wat ik heel bijzonder vind...) Vanaf dan mogen we ook zelf de keuze maken wanneer we aan het traject gaan beginnen. We krijgen zelfs de keus om met een psycholoog te gaan praten. In iedere fase van het traject. Verder gaat het tussen ons gelukkig nog steeds heel erg goed! Helaas ben ik op dit moment snipverkouden, heb geen smaak/reuk/stem en heb ik lichte koorts. Ik mocht vandaag niet komen werken van mijn directeur. Prettig weekend! Liefs jufaman
@ jufaman: Wat fijn dat het goed gaat met jullie en dat jullie zelf mogen aangeven wat voor traject jullie willen! Beterschap voor nu!
Jufaman wat een heerlijk nieuws ! Het klinkt echt als heel positief allemaal. Fijne mensen daar dus! Beterschap en laat snel weer wat van je horen meid.
juf wat fijn dat je zoveel zelf kan aangeven, geeft toch wel wat rust of niet? spannend hoor, komende tijd! heb je al een idee wanneer/wat jullie willen starten? beterschap (als je nog ziek bent )
Juf.. Fijn iets van je horen meid IVF/ICSI dat is een hele stap vooruit, spannend proces !! En vaak snel doeltreffend !! Hopelijk mogen jullie snel op die roze wolk komen zitten.. Succes !
Gefeliciteerd beschuitje, wat fijn dat het eindelijk gelukt is. Prettig voor je juffaman dat jullie zelf kunnen kiezen. Dan heb je zelf ook input. Hier heb ik net weer een hele lange cyclus bijna achter de rug. Zo frustrerend, ik weet gewoon niet wanneer m'n ei komt. Had dit keer drie mogelijkheden. 7 dec moet ik terug naar de gyn om laparoscopie door te spreken. Ze gaan kijken of alles er goed uitziet. Ik kon kiezen tussen dat en HSG, had ook niet verwacht dat ze mij die keuze lieten.
Beschuitje... Leuk, toch weer een extra bevestiging hé.. ! Tip: Blanke nagelak over de 2 streepjes doen, dan komt het streepje nooit meer te vervagen, als je dat niet doet zie je het over 6 maanden niet meer...
wat spannend ivy! ik mocht ook kiezen tussen laparoscopie en hsg, heb ook voor laparoscopie gekozen. viel reuze mee!
Het werkt ukkie, de blanke nagellak heeft ervoor gezorgd dat de streepjes nog te zien zijn. Had ik dat eerder geweten, dan had ik dat ook bij mijn eerste test gedaan. Hoe is het hier verder met de rest? Het lijkt wat stilletjes?
Ik heb zaterdag afscheid genomen van mijn vriend, hij zit voor zijn werk 8 weekjes in Irak.. Heftig maargoed, we proberen de tijd maar zo goed mogelijk door te komen. Afgelopen donderdag een 'pret' echo gehad zodat mijn vriend nog even naar de beeb kon zwaaien... Uiteindelijk hebben we ook nog te horen gekregen dat we een MEISJE krijgen... Helemaal in LOVE !
Proficiat Ukkie!! Wat heerlijk.... een klein meissie in je buik! Ik heb een afspraak gemaakt om prikinstructies te krijgen van de hormonen! Dat is pas 11 december.... Wel jammer dat we weer zo lang moeten wachten!
Jammer dat het hier zo rustig is... Voor de meiden die nog over zijn dikke knuffel, hopelijk hebben jullie een ander forum gevonden waar jullie nog steeds je ei kwijt kunnen !!!